ROPs, TMUs
ROPs, TMUs
co znamenají tyhle parametry u VGA?? nemohl by mi někdo vysvětlit tyhle param. podrobněji, třeba jak jsou využity při hraní a jaký je rozdíl když má jedna graf TMUs 40 a druhá 16...nic se mi nepovedlo "vygooglit" česky...jinak díky za odpověď
Intel i7-10700F, MSI GeForce GTX 1060 GAMING X 6G, Patriot VIPER 4 16GB (2x8GB) DDR4 3200 CL16, 256GB Transcend SSD 370S10, ASRock Z490 PHANTOM GAMING 4, Corsair RM550x, SPC Gladius M35 Black
- Pic
- Moderátor
-
Guru Level 13
- Příspěvky: 23292
- Registrován: září 06
- Bydliště: Východní Čechy
- Pohlaví:
- Stav:
Offline
Re: ROPs, TMUs
ROPs (Raster Operation) jednotek. Tyto jednotky tradičně slouží k zapisování vykreslených pixelů do grafické paměti, dále provádějí Z/Stecil operace, FSAA (multi-sampling), blending (prolínání). TMUs (textúrovací jednotky), TFUs (filtrovací jednotky).
Přečti si pravidla tohoto fóra! Přečetl jsi si nejprve manuál? Piš tak, abychom Ti rozuměli! Na SZ neodpovídám na požadavky řešení Vašich problémů s PC!
Nic není dokonalé, ani člověk!
Nic není dokonalé, ani člověk!
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 hostů