Problém s netbookem - zamrzá Vyřešeno

Operační systémy Windows z dílny Microsoft a vše kolem nich

Moderátoři: Pic, Mods_senior

Uživatelský avatar
Retro
Level 2
Level 2
Příspěvky: 239
Registrován: duben 11
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline
Kontakt:

Re: Problém s netbookem - zamrzá

Příspěvekod Retro » 06 dub 2012 18:16

Panebože já už z toho mám mega hlavu :D co ti mám ofotit?

4.jpg


Myslíš ten txt na ploše?To nevim jestli je ono protože tam je jen pár řádků z adresářů.
Lenovo IP G780

Reklama
Uživatelský avatar
Damned
Tvůrce článků
Master Level 9
Master Level 9
Příspěvky: 8353
Registrován: prosinec 06
Bydliště: Rokycany
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline
Kontakt:

Re: Problém s netbookem - zamrzá

Příspěvekod Damned » 06 dub 2012 18:27

Viz obrázek.

4.jpg
Nic není nemožné, proto tam, kde jsme s rozumem v koncích, neváháme použít kladivo.
Chceš-li vědět, co je nového, podívej se do starých knih.
Damnedovy češtiny - překlady programů pro údržbu PC
HiJackThis 2+návod FCleaner+čeština Wise Registry Cleaner

Uživatelský avatar
Retro
Level 2
Level 2
Příspěvky: 239
Registrován: duben 11
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline
Kontakt:

Re: Problém s netbookem - zamrzá

Příspěvekod Retro » 06 dub 2012 18:32

Máš to tady.

http://uloz.to/xByFEzk/hijackthis-log

Nejde mi vložit txt soubor promiň :)
Lenovo IP G780

Uživatelský avatar
Damned
Tvůrce článků
Master Level 9
Master Level 9
Příspěvky: 8353
Registrován: prosinec 06
Bydliště: Rokycany
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline
Kontakt:

Re: Problém s netbookem - zamrzá

Příspěvekod Damned » 06 dub 2012 18:44

Velice jednoduché: Otevřít soubor v Notepadu-->Úpravy-->Vybrat vše-->Úpravy-->Kopírovat a vložit sem do fóra jako odpověď..

Titanium máš kompletní ochranu? Firewall, Antispam a antivir?
Nic není nemožné, proto tam, kde jsme s rozumem v koncích, neváháme použít kladivo.
Chceš-li vědět, co je nového, podívej se do starých knih.
Damnedovy češtiny - překlady programů pro údržbu PC
HiJackThis 2+návod FCleaner+čeština Wise Registry Cleaner

Uživatelský avatar
Retro
Level 2
Level 2
Příspěvky: 239
Registrován: duben 11
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline
Kontakt:

Re: Problém s netbookem - zamrzá

Příspěvekod Retro » 06 dub 2012 18:45

Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.4
Scan saved at 18:12:56, on 6.4.2012
Platform: Windows 7 SP1 (WinNT 6.00.3505)
MSIE: Internet Explorer v9.00 (9.00.8112.16421)
Boot mode: Normal

Running processes:
C:\windows\system32\taskhost.exe
C:\windows\system32\Dwm.exe
C:\windows\Explorer.EXE
C:\Program Files\Elantech\ETDCtrl.exe
C:\ExpressGateUtil\VAWinAgent.exe
C:\Program Files\Realtek\Audio\HDA\RtHDVCpl.exe
C:\Program Files\Guard-ICQ\GuardICQ.exe
C:\Program Files\Microsoft Security Client\msseces.exe
C:\Windows\System32\igfxtray.exe
C:\Windows\System32\hkcmd.exe
C:\Windows\System32\igfxpers.exe
C:\windows\system32\taskeng.exe
C:\windows\system32\igfxsrvc.exe
C:\Program Files\Common Files\Java\Java Update\jusched.exe
C:\Program Files\Common Files\InstantOn\InsOnWMI.exe
C:\Program Files\Elantech\ETDCtrlHelper.exe
C:\Users\Karel\AppData\Local\Google\Chrome\Application\chrome.exe
C:\Users\Karel\AppData\Local\Google\Chrome\Application\chrome.exe
C:\Users\Karel\AppData\Local\Google\Chrome\Application\chrome.exe
C:\Users\Karel\AppData\Local\Google\Chrome\Application\chrome.exe
C:\Users\Karel\AppData\Local\Google\Chrome\Application\chrome.exe
C:\Users\Karel\AppData\Local\Google\Chrome\Application\chrome.exe
C:\windows\system32\rundll32.exe
C:\Users\Karel\AppData\Local\Google\Chrome\Application\chrome.exe
C:\Users\Karel\AppData\Local\Google\Chrome\Application\chrome.exe
C:\windows\system32\taskhost.exe
C:\Users\Karel\Desktop\HijackThis.exe

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.seznam.cz/
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant =
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,CustomizeSearch =
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Window Title = Internet Explorer, optimized for Bing and MSN
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings,ProxyOverride = *.local
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName =
R3 - URLSearchHook: ICQToolBar - {855F3B16-6D32-4fe6-8A56-BBB695989046} - C:\Program Files\ICQ6Toolbar\ICQToolBar.dll
R3 - URLSearchHook: (no name) - - (no file)
O2 - BHO: AcroIEHelperStub - {18DF081C-E8AD-4283-A596-FA578C2EBDC3} - C:\Program Files\Common Files\Adobe\Acrobat\ActiveX\AcroIEHelperShim.dll
O2 - BHO: Trend Micro NSC BHO - {1CA1377B-DC1D-4A52-9585-6E06050FAC53} - C:\Program Files\Trend Micro\AMSP\Module\20004\1.5.1381\6.5.1234\TmIEPlg.dll
O2 - BHO: Java(tm) Plug-In SSV Helper - {761497BB-D6F0-462C-B6EB-D4DAF1D92D43} - C:\Program Files\Java\jre6\bin\ssv.dll
O2 - BHO: Windows Live ID Sign-in Helper - {9030D464-4C02-4ABF-8ECC-5164760863C6} - C:\Program Files\Common Files\Microsoft Shared\Windows Live\WindowsLiveLogin.dll
O2 - BHO: TmBpIeBHO - {BBACBAFD-FA5E-4079-8B33-00EB9F13D4AC} - C:\Program Files\Trend Micro\AMSP\Module\20002\6.5.1234\6.5.1234\TmBpIe32.dll
O2 - BHO: Bing Bar Helper - {d2ce3e00-f94a-4740-988e-03dc2f38c34f} - "C:\Program Files\Microsoft\BingBar\BingExt.dll" (file missing)
O2 - BHO: Java(tm) Plug-In 2 SSV Helper - {DBC80044-A445-435b-BC74-9C25C1C588A9} - C:\Program Files\Java\jre6\bin\jp2ssv.dll
O3 - Toolbar: Bing Bar - {8dcb7100-df86-4384-8842-8fa844297b3f} - "C:\Program Files\Microsoft\BingBar\BingExt.dll" (file missing)
O3 - Toolbar: ICQToolBar - {855F3B16-6D32-4FE6-8A56-BBB695989046} - C:\Program Files\ICQ6Toolbar\ICQToolBar.dll
O4 - HKLM\..\Run: [ETDWare] %ProgramFiles%\Elantech\ETDCtrl.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Adobe Reader Speed Launcher] "C:\Program Files\Adobe\Reader 9.0\Reader\Reader_sl.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [HotkeyMon] AsusSender.exe C:\Program Files\ASUS\HotkeyService\HotKeyMon.exe
O4 - HKLM\..\Run: [HotkeyService] AsusSender.exe C:\Program Files\ASUS\HotkeyService\HotkeyService.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SuperHybridEngine] AsusSender.exe C:\Program Files\ASUS\SHE\SuperHybridEngine.exe
O4 - HKLM\..\Run: [LiveUpdate] AsusSender.exe C:\Program Files\Asus\LiveUpdate\LiveUpdate.exe auto
O4 - HKLM\..\Run: [CapsHook] AsusSender.exe C:\Program Files\ASUS\CapsHook\CapsHook.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Eee Docking] C:\Program Files\ASUS\Eee Docking\Eee Docking.exe autorun
O4 - HKLM\..\Run: [VizorHtmlDialog.exe] "C:\Program Files\Trend Micro\Titanium\UIFramework\VizorHtmlDialog.exe" "DEF" "EULA" "C:\Program Files\Trend Micro\Titanium\UI\Installer.cmpt\resources\preinstall_01_welcome_trial.html" "DEF" "DEF" "DEF"
O4 - HKLM\..\Run: [Trend Micro Client Framework] "C:\Program Files\Trend Micro\UniClient\UiFrmWrk\UIWatchDog.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Trend Micro Titanium] C:\Program Files\Trend Micro\Titanium\VizorShortCut.exe -ReFlush "none" "none"
O4 - HKLM\..\Run: [VAWinAgent] C:\ExpressGateUtil\VAWinAgent.exe
O4 - HKLM\..\Run: [RtHDVCpl] C:\Program Files\Realtek\Audio\HDA\RtHDVCpl.exe -s
O4 - HKLM\..\Run: [ASUSPRP] C:\Program Files\ASUS\APRP\APRP.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [Guard.Mail.ru.gui] "C:\Program Files\Guard-ICQ\GuardICQ.exe" /gui
O4 - HKLM\..\Run: [MSC] "C:\Program Files\Microsoft Security Client\msseces.exe" -hide -runkey
O4 - HKLM\..\Run: [ASUSWebStorage] C:\Program Files\ASUS\ASUS WebStorage\3.0.108.222\AsusWSPanel.exe /S
O4 - HKLM\..\Run: [IgfxTray] C:\windows\system32\igfxtray.exe
O4 - HKLM\..\Run: [HotKeysCmds] C:\windows\system32\hkcmd.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Persistence] C:\windows\system32\igfxpers.exe
O4 - HKLM\..\Run: [APSDaemon] "C:\Program Files\Common Files\Apple\Apple Application Support\APSDaemon.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Adobe ARM] "C:\Program Files\Common Files\Adobe\ARM\1.0\AdobeARM.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] "C:\Program Files\Common Files\Java\Java Update\jusched.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [Sony PC Companion] "C:\Program Files\Sony\Sony PC Companion\PCCompanion.exe" /Background
O4 - HKCU\..\Run: [Google Update] "C:\Users\Karel\AppData\Local\Google\Update\GoogleUpdate.exe" /c
O4 - HKUS\S-1-5-19\..\Run: [Sidebar] %ProgramFiles%\Windows Sidebar\Sidebar.exe /autoRun (User 'LOCAL SERVICE')
O4 - HKUS\S-1-5-19\..\RunOnce: [mctadmin] C:\Windows\System32\mctadmin.exe (User 'LOCAL SERVICE')
O4 - HKUS\S-1-5-20\..\Run: [Sidebar] %ProgramFiles%\Windows Sidebar\Sidebar.exe /autoRun (User 'NETWORK SERVICE')
O4 - HKUS\S-1-5-20\..\RunOnce: [mctadmin] C:\Windows\System32\mctadmin.exe (User 'NETWORK SERVICE')
O4 - Global Startup: AsusVibeLauncher.lnk = C:\Program Files\Asus\AsusVibe\AsusVibeLauncher.exe
O9 - Extra button: @C:\Program Files\Windows Live\Writer\WindowsLiveWriterShortcuts.dll,-1004 - {219C3416-8CB2-491a-A3C7-D9FCDDC9D600} - C:\Program Files\Windows Live\Writer\WriterBrowserExtension.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: @C:\Program Files\Windows Live\Writer\WindowsLiveWriterShortcuts.dll,-1003 - {219C3416-8CB2-491a-A3C7-D9FCDDC9D600} - C:\Program Files\Windows Live\Writer\WriterBrowserExtension.dll
O9 - Extra button: ICQ7.7 - {77F665FD-3F60-4B0A-AE14-EC124B7A7FCE} - C:\Program Files\ICQ7.7\ICQ.exe
O9 - Extra 'Tools' menuitem: ICQ7.7 - {77F665FD-3F60-4B0A-AE14-EC124B7A7FCE} - C:\Program Files\ICQ7.7\ICQ.exe
O10 - Unknown file in Winsock LSP: c:\program files\common files\microsoft shared\windows live\wlidnsp.dll
O10 - Unknown file in Winsock LSP: c:\program files\common files\microsoft shared\windows live\wlidnsp.dll
O11 - Options group: [ACCELERATED_GRAPHICS] Accelerated graphics
O18 - Protocol: tmbp - {1A77E7DC-C9A0-4110-8A37-2F36BAE71ECF} - C:\Program Files\Trend Micro\AMSP\Module\20002\6.5.1234\6.5.1234\TmBpIe32.dll
O18 - Protocol: tmpx - {0E526CB5-7446-41D1-A403-19BFE95E8C23} - C:\Program Files\Trend Micro\AMSP\Module\20004\1.5.1381\6.5.1234\TmIEPlg.dll
O18 - Protocol: wlpg - {E43EF6CD-A37A-4A9B-9E6F-83F89B8E6324} - C:\Program Files\Windows Live\Photo Gallery\AlbumDownloadProtocolHandler.dll
O23 - Service: Trend Micro Solution Platform (Amsp) - Trend Micro Inc. - C:\Program Files\Trend Micro\AMSP\coreServiceShell.exe
O23 - Service: Asus Launcher Service (AsusService) - Unknown owner - C:\windows\system32\AsusService.exe
O23 - Service: Bonjour Service - Apple Inc. - C:\Program Files\Bonjour\mDNSResponder.exe
O23 - Service: Defragmentation-Service (DfSdkS) - mst software GmbH, Germany - C:\Program Files\Ashampoo\Ashampoo WinOptimizer 2010 Advanced\Dfsdks.exe
O23 - Service: Guard.Mail.ru - Unknown owner - C:\Program Files\Guard-ICQ\GuardICQ.exe
O23 - Service: ICQ Service - Unknown owner - C:\Program Files\ICQ6Toolbar\ICQ Service.exe
O23 - Service: Sony PC Companion - Avanquest Software - C:\Program Files\Sony\Sony PC Companion\PCCService.exe
O23 - Service: TiMiniService - Trend Micro Inc. - C:\Program Files\Trend Micro\Titanium\TiMiniService.exe
O23 - Service: VideAceWindowsService - Unknown owner - C:\ExpressGateUtil\VAWinService.exe

--
End of file - 9269 bytes

Mám od Microsoftu MSE.
Lenovo IP G780

Uživatelský avatar
Damned
Tvůrce článků
Master Level 9
Master Level 9
Příspěvky: 8353
Registrován: prosinec 06
Bydliště: Rokycany
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline
Kontakt:

Re: Problém s netbookem - zamrzá

Příspěvekod Damned » 06 dub 2012 19:02

Šikovnej, takhle se vkládají logy.

Odinstaluj si:

ICQToolBar
Trend Micro Anti-Malware Solution Platform (AMSP)
Trend Micro Titanium
Guard-ICQ (Guard.Mail.ru)

*****************************************************************************************************************************************************************************************
Potom:
Spusť HJT (HijackThis), vypni prohlížeče, odpoj se od internetu a fixni (spustit HJT, "Do a system scan only",
zatrhnout políčko před hodnotou, zmáčknout "Fix checked" a poté "Ano"):

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Window Title = Internet Explorer, optimized for Bing and MSN
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings,ProxyOverride = *.local
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName =
R3 - URLSearchHook: ICQToolBar - {855F3B16-6D32-4fe6-8A56-BBB695989046} - C:\Program Files\ICQ6Toolbar\ICQToolBar.dll
R3 - URLSearchHook: (no name) - - (no file)
O2 - BHO: Trend Micro NSC BHO - {1CA1377B-DC1D-4A52-9585-6E06050FAC53} - C:\Program Files\Trend Micro\AMSP\Module\20004\1.5.1381\6.5.1234\TmIEPlg.dll
O2 - BHO: TmBpIeBHO - {BBACBAFD-FA5E-4079-8B33-00EB9F13D4AC} - C:\Program Files\Trend Micro\AMSP\Module\20002\6.5.1234\6.5.1234\TmBpIe32.dll
O2 - BHO: Bing Bar Helper - {d2ce3e00-f94a-4740-988e-03dc2f38c34f} - "C:\Program Files\Microsoft\BingBar\BingExt.dll" (file missing)
O3 - Toolbar: Bing Bar - {8dcb7100-df86-4384-8842-8fa844297b3f} - "C:\Program Files\Microsoft\BingBar\BingExt.dll" (file missing)
O3 - Toolbar: ICQToolBar - {855F3B16-6D32-4FE6-8A56-BBB695989046} - C:\Program Files\ICQ6Toolbar\ICQToolBar.dll
O4 - HKLM\..\Run: [VizorHtmlDialog.exe] "C:\Program Files\Trend Micro\Titanium\UIFramework\VizorHtmlDialog.exe" "DEF" "EULA" "C:\Program Files\Trend Micro\Titanium\UI\Installer.cmpt\resources\preinstall_01_welcome_trial.html" "DEF" "DEF" "DEF"
O4 - HKLM\..\Run: [Trend Micro Client Framework] "C:\Program Files\Trend Micro\UniClient\UiFrmWrk\UIWatchDog.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Trend Micro Titanium] C:\Program Files\Trend Micro\Titanium\VizorShortCut.exe -ReFlush "none" "none"
O4 - HKLM\..\Run: [Guard.Mail.ru.gui] "C:\Program Files\Guard-ICQ\GuardICQ.exe" /gui
O4 - HKLM\..\Run: [APSDaemon] "C:\Program Files\Common Files\Apple\Apple Application Support\APSDaemon.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Adobe ARM] "C:\Program Files\Common Files\Adobe\ARM\1.0\AdobeARM.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] "C:\Program Files\Common Files\Java\Java Update\jusched.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [Sony PC Companion] "C:\Program Files\Sony\Sony PC Companion\PCCompanion.exe" /Background
O4 - HKCU\..\Run: [Google Update] "C:\Users\Karel\AppData\Local\Google\Update\GoogleUpdate.exe" /c
O18 - Protocol: tmbp - {1A77E7DC-C9A0-4110-8A37-2F36BAE71ECF} - C:\Program Files\Trend Micro\AMSP\Module\20002\6.5.1234\6.5.1234\TmBpIe32.dll
O18 - Protocol: tmpx - {0E526CB5-7446-41D1-A403-19BFE95E8C23} - C:\Program Files\Trend Micro\AMSP\Module\20004\1.5.1381\6.5.1234\TmIEPlg.dll
O18 - Protocol: wlpg - {E43EF6CD-A37A-4A9B-9E6F-83F89B8E6324} - C:\Program Files\Windows Live\Photo Gallery\AlbumDownloadProtocolHandler.dll
*****************************************************************************************************************************************************************************************
Potom:
Stáhni si Malwarebytes' Anti-Malware
Nainstaluj a spusť ho
- na konci instalace se ujisti že máš zvoleny/zatrhnuty obě možnosti: Aktualizace Malwarebytes' Anti-Malware a Spustit aplikaci Malwarebytes' Anti-Malware, pokud jo tak klikni na tlačítko Konec.
- pokud bude nalezena aktualizace, tak se stáhne a nainstaluje a poté kliknutím na OK spusť program
- nech vybranou možnost Rychlá kontrola a klikni na tlačítko Prohledat

Bude-li nalezen problém:
- po proběhnutí programu se ti objeví hláška tak klikni na OK a pak na tlačítko Zobrazit výsledky
- pak zvol možnost Uložit protokol a ulož si log na Plochu
- po té klikni na tlačítko Exit, objeví se ti hláška tak zvol Ano
- výsledný log mi sem zkopíruj
(zatím nic nemaž!).

Nebude-li nalezen problém:
- Klikni na tlačítko "OK" a sděl mi to
Nic není nemožné, proto tam, kde jsme s rozumem v koncích, neváháme použít kladivo.
Chceš-li vědět, co je nového, podívej se do starých knih.
Damnedovy češtiny - překlady programů pro údržbu PC
HiJackThis 2+návod FCleaner+čeština Wise Registry Cleaner

Uživatelský avatar
Retro
Level 2
Level 2
Příspěvky: 239
Registrován: duben 11
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline
Kontakt:

Re: Problém s netbookem - zamrzá

Příspěvekod Retro » 06 dub 2012 19:18

Dobře,dej mi prosimtě hodinku,musim ještě něco udělat.Takže za hoďku budu tu ;)
Lenovo IP G780

Uživatelský avatar
Damned
Tvůrce článků
Master Level 9
Master Level 9
Příspěvky: 8353
Registrován: prosinec 06
Bydliště: Rokycany
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline
Kontakt:

Re: Problém s netbookem - zamrzá

Příspěvekod Damned » 06 dub 2012 19:28

Jasně, mám čas. Kdyby vyvstal problém, napiš ho sem.
Nic není nemožné, proto tam, kde jsme s rozumem v koncích, neváháme použít kladivo.
Chceš-li vědět, co je nového, podívej se do starých knih.
Damnedovy češtiny - překlady programů pro údržbu PC
HiJackThis 2+návod FCleaner+čeština Wise Registry Cleaner

Uživatelský avatar
Retro
Level 2
Level 2
Příspěvky: 239
Registrován: duben 11
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline
Kontakt:

Re: Problém s netbookem - zamrzá

Příspěvekod Retro » 06 dub 2012 20:22

Tak pracuju na to,zatím se provádí kontrola.Díky že mi pomáháš,ten netbook mám tři měsíce a nechci aby odešel.Už by to byl druhej...:(
Lenovo IP G780

Uživatelský avatar
Damned
Tvůrce článků
Master Level 9
Master Level 9
Příspěvky: 8353
Registrován: prosinec 06
Bydliště: Rokycany
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline
Kontakt:

Re: Problém s netbookem - zamrzá

Příspěvekod Damned » 06 dub 2012 20:27

Kam by odcházel v pátek večer? Zamkni a zavři okna :-)

Uvidíme co bude dál...
Nic není nemožné, proto tam, kde jsme s rozumem v koncích, neváháme použít kladivo.
Chceš-li vědět, co je nového, podívej se do starých knih.
Damnedovy češtiny - překlady programů pro údržbu PC
HiJackThis 2+návod FCleaner+čeština Wise Registry Cleaner

Uživatelský avatar
Retro
Level 2
Level 2
Příspěvky: 239
Registrován: duben 11
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline
Kontakt:

Re: Problém s netbookem - zamrzá

Příspěvekod Retro » 06 dub 2012 20:29

Malwarebytes Anti-Malware (Zkušební verze Malwarebytes Anti-Malware) 1.60.1.1000
http://www.malwarebytes.org

Verze databáze: v2012.04.06.06

Windows 7 Service Pack 1 x86 NTFS
Internet Explorer 9.0.8112.16421
Karel :: KAREL-PC [administrátor]

Ochrana: Povolena

6.4.2012 20:16:51
mbam-log-2012-04-06 (20-16-51).txt

Typ: Rychlá kontrola
Nastavení kontroly povoleno: Paměť | Po spuštění | Registr | Systémové soubory | Heuristická analýza Extra | Heuristická analýza Shuriken | PUP | PUM
Nastavení kontroly zakázáno: P2P
Kontrolované objekty: 183730
Uplynulý čas: 7 minut, 56 sekund

Nalezené procesy v paměti: 0
(Žádné škodlivé položky nebyly zjištěny)

Nalezené moduly v paměti: 0
(Žádné škodlivé položky nebyly zjištěny)

Nalezené klíče v registru: 0
(Žádné škodlivé položky nebyly zjištěny)

Nalezené hodnoty v registru: 0
(Žádné škodlivé položky nebyly zjištěny)

Nalezené datové položky v registru: 0
(Žádné škodlivé položky nebyly zjištěny)

Nalezené složky: 0
(Žádné škodlivé položky nebyly zjištěny)

Nalezené soubory: 0
(Žádné škodlivé položky nebyly zjištěny)

(konec)

Tohle si myslel?
Lenovo IP G780

Uživatelský avatar
Damned
Tvůrce článků
Master Level 9
Master Level 9
Příspěvky: 8353
Registrován: prosinec 06
Bydliště: Rokycany
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline
Kontakt:

Re: Problém s netbookem - zamrzá

Příspěvekod Damned » 06 dub 2012 20:36

Jasně, to je ono. Dobrý.

Teď:
Vypni rezidentní štít antiviru.
Stáhni si ComboFix (by sUBs) nebo ComboFix (subs) a ulož si ho na Plochu.
Ukonči všechna aktivní okna a spusť ho.
- Po spuštění se zobrazí podmínky užití, potvrď je stiskem tlačítka Ano
- Dále postupuj dle pokynů, během aplikování ComboFixu neklikej do zobrazujícího se okna
- Po dokončení skenování by měl program vytvořit log - C:\ComboFix.txt - zkopíruj sem prosím celý jeho obsah




Kdyby byl s ComboFixem problém, radši mi to napiš. Jinak věci dělá sám, včetně mazání virů a restartu PC.
Nic není nemožné, proto tam, kde jsme s rozumem v koncích, neváháme použít kladivo.
Chceš-li vědět, co je nového, podívej se do starých knih.
Damnedovy češtiny - překlady programů pro údržbu PC
HiJackThis 2+návod FCleaner+čeština Wise Registry Cleaner


  • Mohlo by vás zajímat
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek
  • Problém s FPS
    od mcrakvar » 26 lis 2024 16:22 » v Vše ostatní (sw)
    4
    4350
    od petr22 Zobrazit poslední příspěvek
    28 lis 2024 10:06
  • Problém s RAM
    od lukas222 » 04 lis 2024 13:52 » v Problémy s hardwarem
    4
    3637
    od lukas222 Zobrazit poslední příspěvek
    05 lis 2024 13:36
  • Problém s fps v gta 5 online
    od Mladkov204 » 21 črc 2024 16:12 » v Hry
    3
    3759
    od Alferi Zobrazit poslední příspěvek
    22 črc 2024 08:09
  • Problém s monitorom
    od sloliv » 08 led 2025 04:55 » v Problémy s hardwarem
    8
    2508
    od sloliv Zobrazit poslední příspěvek
    08 led 2025 22:03
  • Problém se spuštěním PC
    od Viroxx » 27 led 2025 07:09 » v Problémy s hardwarem
    1
    2495
    od petr22 Zobrazit poslední příspěvek
    27 led 2025 07:19

Zpět na “Windows 11, 10, 8...”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti