Chyba CD?
Chyba CD?
Čuste chtěl bych se zeptat kámoš mi dal cdčko na instalaci W7 ... takže jelikož mi stále nefunguje počítač zapl jsme ho vložil jsem cd do mechaniky a vypl a zapl počítač ..... nenaběhla mí žádná tabulka jen že mam chybu windowsu .. tak jsem zkusil zas vypnout zapnou počítač a dal jsem ESC abych se dostal do menu s biosem a bootováním zde když jsem vybral kolonku že nahrát cd z cd mechaniky objevila se mi zas tabulka že mám problém s windows a proto se vás ptám nevíte co s tím .. ??
-
- Pohlaví:
Re: Chyba CD?
W7 není na CD ale DVD. Je to DVD originál, anebo vypálené? Je bootovací? Máš v Biosu správně nastavené bootování z CD/DVD?
řekl bych že je vypálené ... originál to určo neni .. a bootovací tak to nevim ..
A ted mě napúadlo, když si na tutom počítači stáhnu W7 a dam jí na USB nestane se mi nic s tímto počítačem ?
A ted mě napúadlo, když si na tutom počítači stáhnu W7 a dam jí na USB nestane se mi nic s tímto počítačem ?
-
- Pohlaví:
Tak to bude v tom vypáleném DVD. Jaký máš na počítači systém a jakou chybu to píše?
W7 home premium ... Píše to : Zotavení systému Windows z chyb
Spustit nástroj oprava spuštění systému ...(na to když kliknu tak se mi načte vložet disk s Windows) a pak spustit systém W obvyklým způsobem
--- Doplnění předchozího příspěvku (05 Říj 2013 09:45) ---
Jinak mohl by si moradit teda jak si na tomto pc udělam W7 klidně i W8 a oravím tím tamten notebook ? byl bych rád ...
Spustit nástroj oprava spuštění systému ...(na to když kliknu tak se mi načte vložet disk s Windows) a pak spustit systém W obvyklým způsobem
--- Doplnění předchozího příspěvku (05 Říj 2013 09:45) ---
Jinak mohl by si moradit teda jak si na tomto pc udělam W7 klidně i W8 a oravím tím tamten notebook ? byl bych rád ...
Ano mam notebook z toho kterého píšu je taky notebook a ten co chci opravit je taky ntb
-
- Pohlaví: