Nefunkčné "Windows aplikácie" v "Metre" vo Windows 8.1 Vyřešeno

Operační systémy Windows z dílny Microsoft a vše kolem nich

Moderátoři: Pic, Mods_senior

Jakub Juliš
Level 1
Level 1
Příspěvky: 80
Registrován: červen 13
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Nefunkčné "Windows aplikácie" v "Metre" vo Windows 8.1

Příspěvekod Jakub Juliš » 11 črc 2014 23:54

Chcem sa poradiť, neviem čo mám robiť, neviem čo som urobil, ale zo dňa na deň mi prestali fungovať aplikácie vo "Windows 8.1 metre".
Nemá s tým niekto nejakú skúsenosť? Nefungujú tieto aplikácie: Pošta, Ľudia, Hry, Fotoaparát, Počasie, Financie, Hudba, Video, Obchod, Cestovanie, Šport, SkyDrive, Fotografie, Kalendár, Mapy, Správy, Xbox SmartGlass, Pomocník+Tipy, Zoznam odkazov, Jedlá a nápoje, Zdravie a fitnes - to je všetko :?
Som rád za každý tip, radu!
Keď na to kliknem, tak sa to otvorí a hneď zatvorí (ani sa to nenačíta, načíta sa iba farba aplikácie cez celú obrazovku). Na dolnom bare kde sa momentálne mne zobrazuje napríklad Google Chrome - tam to ostane, keď na to kliknem znova sa stane to čo som popísal v zátvorke.

Reklama
guest
Pohlaví: Nespecifikováno

Re: Nefunkčné "Windows aplikácie" v "Metre" vo Windows 8.1

Příspěvekod guest » 12 črc 2014 11:46

Zkus použít Bod obnovení.

Jakub Juliš
Level 1
Level 1
Příspěvky: 80
Registrován: červen 13
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Nefunkčné "Windows aplikácie" v "Metre" vo Windows 8.1

Příspěvekod Jakub Juliš » 13 črc 2014 03:09

Žiadny taký neexistuje. :roll:

guest
Pohlaví: Nespecifikováno

Re: Nefunkčné "Windows aplikácie" v "Metre" vo Windows 8.1

Příspěvekod guest » 13 črc 2014 12:45

To je chyba, je to užitečný nástroj a měl by být zapnutý.

Jakub Juliš
Level 1
Level 1
Příspěvky: 80
Registrován: červen 13
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Nefunkčné "Windows aplikácie" v "Metre" vo Windows 8.1

Příspěvekod Jakub Juliš » 13 črc 2014 19:45

Má niekto nejaký nápad?

Jakub Juliš
Level 1
Level 1
Příspěvky: 80
Registrován: červen 13
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Nefunkčné "Windows aplikácie" v "Metre" vo Windows 8.1  Vyřešeno

Příspěvekod Jakub Juliš » 30 črc 2014 17:11

Napísal som na komunitnú podporu Windowsu a tam mi poradili = stačilo vytvoriť cez príkazový riadok nový profil.
Tému uzatváram.


  • Mohlo by vás zajímat
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na “Windows 11, 10, 8...”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 hostů