Pomoc z 10 na 7 Vyřešeno
Pomoc z 10 na 7 Vyřešeno
Zdravím, potřeboval bych od vás pomoc. Dnes ráno jsem se rozhodl, že jsi Windows 10 přeinstaluji zpět na WIN7 ( dříve jsem měl WIN7, pak jsem si ale pomocí WINDOWS UPDATE naistaloval WIN10 ). No tak dál.... spustil jsem instalaci ovšem po 5 minutách jsem potřeboval nutně na internet a instalace nešla přerušit. Vypnul jsem tedy notebook a znova zapnul, ovšem pokaždé mi tam naskočilo zpátky.. PROBÍHÁ KONFIGURACE SYSTÉMU WINDOWS 7. Rozhodl jsem se tedy ještě pártkrát to zkusit.. až byla moje obrazovka černá. Pokaždé když teď zapnu notebook se mi zobrazí DELL a pak jen černá obrazovka. Jsem na počítače amatér. Předem děkuji za vaše rady. S pozdravem arix.
Naposledy upravil(a) arix dne 08 lis 2015 15:19, celkem upraveno 1 x.
Re: Pomoc
"spustil jsem instalaci ovšem po 5 minutách jsem potřeboval nutně na internet a instalace nešla přerušit. "
To je snad logicke - jakmile instalace zacne, tak puvodni system uz nespustis, protoze je ho bud cast nebo cely smazana. Tudiz jedine co na disku je je instalace Windows 7, ktera pokracuje od okamziku kdy byla prerusena.
Nicmene tak jak sla instalace spustit instalace Windows 7 z DVD nebo flashky poprve, musi jit spustit od zacatku i podruhe.
To je snad logicke - jakmile instalace zacne, tak puvodni system uz nespustis, protoze je ho bud cast nebo cely smazana. Tudiz jedine co na disku je je instalace Windows 7, ktera pokracuje od okamziku kdy byla prerusena.
Nicmene tak jak sla instalace spustit instalace Windows 7 z DVD nebo flashky poprve, musi jit spustit od zacatku i podruhe.
Re: Pomoc z 10 na 7
Musi to byt napsane v dokumentaci k notebooku, kdyz reknes co to je za notebook da se to najit i na internetu.
Treba Lenovo na to ma ze strany specialni tlacitko.
Treba Lenovo na to ma ze strany specialni tlacitko.
Je to notebook Dell Inspiron 1545.
Dell by to mel jako moznost opravy pocitace kdyz se zmackne F8 pri startu Windows.
http://www.dell.com/support/article/us/en/19/SLN129659