Nejde nainstalovat systém.
Nejde nainstalovat systém.
Zdravím,mám prosbu o pomoc,snad mi poradíte.Syn od kolegy mi donesl "Acer Aspire 2920Z",že ho od někoho koupil,ale že se na něho musí nainstalovat systém.A to je ten problém.Nejsem žádný odborník,ale pár notebooků a PC jsem už přeinstaloval.Ale tento nejde.Do biosu se normálně dostanu i nastavím,ale to je vše.Při instalaci to normálně kopíruje soubory,ale když má naběhnout instalace Windows,tak se restartuje a stále dokola.Schválně jsem zkoušel několik instalaček,i XP(disk na IDE) a Win7.Nemá to nic společného s warezem,jen jsem to zkoušel a Vistu mám originál CD,šlo o vyzkoušení .Instaloval jsem z vlastní mechaniky,z externí mechaniky,dal jsem i instalačku na USB a stále to samé.Zkusil jsem přehodit disk za disk který je 100% v pořádku a stále stejný výsledek.Nakonec jsem dal na USB "Live Linux Slax",ani to nenaběhne,ale v úvodní nabídce mi nabídl test pamětí a ten proběhl bez problémů.V mém notebooku Slax nabíhá normálně.A tím jsem s veškerými mými znalostmi skončil.Tak pokud se najde někdo,kdo má představu čím by to mohlo být,budu rád.Dopředu díky.
-
- Pohlaví:
Re: Nejde nainstalovat systém.
Vítej na PC-HELP!
Pokud nenaběhne ani linux, pak bych to viděl na HW závadu.
Pokud nenaběhne ani linux, pak bych to viděl na HW závadu.
Vyber disk a skús to bez disku.Ja by som skúsil vymeniť tú Ram, aj keď píšeš, že test prebehol v poriadku.
"ITCrowd" díky za uvítání.A oběma díky za odpovědi.Jaká by to mohla být HW závada ? A vyzkoušel jsem to i bez disku a s jinou pamětí se stejným výsledkem.Něco jsem vyfotil na obrazovce,snad to k něčemu pomůže.
Ak máš chuť skúšať, tak ešte skús nejaké Greenie :
http://distrowatch.com/?newsid=08430
http://distrowatch.com/?newsid=08430
-
- Pohlaví:
Stejný výsledek se dal předpokládat - obě paměti již testem prošly OK.
Zkusil bych HirensBootCD, po nabootování zkus spustit miniXP.
další možnost je test HW pomocí UBCD http://pctuning.tyden.cz/software/ochra ... _zavolanou