zasekávání aplikací

Operační systémy Windows z dílny Microsoft a vše kolem nich

Moderátoři: Pic, Mods_senior

petrofff
Level 2
Level 2
Příspěvky: 190
Registrován: duben 08
Bydliště: Ostrava-Zábřeh
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

zasekávání aplikací

Příspěvekod petrofff » 04 úno 2011 14:51

Otevření .doc v WordPadu -> je třeba několikrát odkliknout dialog Načtení filtru se nezdařilo... (u mně otázka pár vteřin)
U souseda na PC se děje něco divného - trvá 10-20s než zmizí předchozí dialog, během této doby na ploše okna WordPadu nefunguje překreslování obrazu. Rád bych mu - na příští návštěvě - nějak pomohl
HW je staršího data, ale systém XP půl roku starý, minimum aplikací nainstalováno, žádný SW MS Office.
Jako začátečník používá prakticky jen Operu+jejího mailklienta

Reklama
Uživatelský avatar
Pic
Moderátor
Guru Level 13
Guru Level 13
Příspěvky: 23292
Registrován: září 06
Bydliště: Východní Čechy
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: zasekávání aplikací

Příspěvekod Pic » 04 úno 2011 15:27

Doporučuji nainstalovat free program OpenOffice.org. Umí část i programy s příponou doc.
Přečti si pravidla tohoto fóra! Přečetl jsi si nejprve manuál? Piš tak, abychom Ti rozuměli! Na SZ neodpovídám na požadavky řešení Vašich problémů s PC!
Nic není dokonalé, ani člověk!

petrofff
Level 2
Level 2
Příspěvky: 190
Registrován: duben 08
Bydliště: Ostrava-Zábřeh
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: zasekávání aplikací

Příspěvekod petrofff » 04 úno 2011 16:57

Tak jsem mu nainstaloval MS Word Viewer, funguje bez problémů svižně.
To ale neřeší jádro pudla... Stačilo při stahování kliknout párkrát na web a skončilo s chybou. Vykládal, jak se mu včera opakovaně "zaseklo" v půlce odesílání přílohy emailu. To s jedinou otevřenou aplikací (Opera) ihned po restartu není normální, ikdyž je slabší HW
Jediné co mě napadá zjistit (třeba Everestem) HW konfiguraci+Běžící procesy a poslat zde
Jinak:
Připojení ADSL Volný 8Mb
Virus by mít neměl -> měl to projeté MBAM, má nainstal.Avast (a stejně chodí jen na jedny a ty samé stránky IDnes :-)

Zapomněl jsem: běžící Skype
Naposledy upravil(a) petrofff dne 04 úno 2011 17:16, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
Vlkodlak
Level 3
Level 3
Příspěvky: 463
Registrován: únor 10
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: zasekávání aplikací

Příspěvekod Vlkodlak » 04 úno 2011 17:06

A co vadná ram? Použij memtest

jiri.v
nováček
Příspěvky: 1
Registrován: únor 11
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: zasekávání aplikací

Příspěvekod jiri.v » 08 úno 2011 19:31

Může to způsobovat i přehřívání grafické karty nebo CPU jde o starší Pc, zaprášené chladiče, nefunkční větráčky, otevřít zkontrolovat funkci větráčku popřípadě vyčistit.

petrofff
Level 2
Level 2
Příspěvky: 190
Registrován: duben 08
Bydliště: Ostrava-Zábřeh
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: zasekávání aplikací

Příspěvekod petrofff » 15 úno 2011 23:02

Tak dnes jsem pořídil údaje o HW a SW (v příloze)
Přikládám ještě výpis HiJackThis - pokud vše bude vypadat normálně, zkusím přístě test paměti (což je časově dost náročné...)

Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.3 (BETA)
Scan saved at 11:37:32, on 15.2.2011
Platform: Windows XP SP3 (WinNT 5.01.2600)
MSIE: Internet Explorer v8.00 (8.00.6001.18702)
Boot mode: Normal

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe
C:\WINDOWS\system32\services.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
C:\Program Files\Alwil Software\Avast5\AvastSvc.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe
C:\Program Files\DeviceVM\Browser Configuration Utility\BCU.exe
C:\WINDOWS\RTHDCPL.EXE
C:\WINDOWS\system32\igfxtray.exe
C:\WINDOWS\system32\hkcmd.exe
C:\WINDOWS\system32\igfxpers.exe
C:\PROGRA~1\ALWILS~1\Avast5\avastUI.exe
C:\Program Files\Common Files\Java\Java Update\jusched.exe
C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe
C:\WINDOWS\system32\igfxsrvc.exe
C:\Program Files\DeviceVM\Browser Configuration Utility\BCUService.exe
C:\Program Files\Gigabyte\EasySaver\ESSVR.EXE
C:\Program Files\Java\jre6\bin\jqs.exe
C:\Program Files\TeamViewer\Version4\TeamViewer_Service.exe
C:\Program Files\TeamViewer\Version4\TeamViewer.exe
C:\WINDOWS\system32\wbem\wmiapsrv.exe
C:\Program Files\Skype\Phone\Skype.exe
C:\Program Files\Skype\Plugin Manager\skypePM.exe
C:\WINDOWS\system32\msiexec.exe
C:\Program Files\TrendMicro\HiJackThis\HiJackThis.exe

R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName = Odkazy
R3 - URLSearchHook: SearchHook Class - {BC86E1AB-EDA5-4059-938F-CE307B0C6F0A} - C:\Program Files\DeviceVM\Browser Configuration Utility\AddressBarSearch.dll
O2 - BHO: AcroIEHelperStub - {18DF081C-E8AD-4283-A596-FA578C2EBDC3} - C:\Program Files\Common Files\Adobe\Acrobat\ActiveX\AcroIEHelperShim.dll
O2 - BHO: SkypeIEPluginBHO - {AE805869-2E5C-4ED4-8F7B-F1F7851A4497} - C:\Program Files\Skype\Toolbars\Internet Explorer\skypeieplugin.dll
O2 - BHO: Java(tm) Plug-In 2 SSV Helper - {DBC80044-A445-435b-BC74-9C25C1C588A9} - C:\Program Files\Java\jre6\bin\jp2ssv.dll
O2 - BHO: JQSIEStartDetectorImpl - {E7E6F031-17CE-4C07-BC86-EABFE594F69C} - C:\Program Files\Java\jre6\lib\deploy\jqs\ie\jqs_plugin.dll
O4 - HKLM\..\Run: [BCU] "C:\Program Files\DeviceVM\Browser Configuration Utility\BCU.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [RTHDCPL] RTHDCPL.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [IgfxTray] C:\WINDOWS\system32\igfxtray.exe
O4 - HKLM\..\Run: [HotKeysCmds] C:\WINDOWS\system32\hkcmd.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Persistence] C:\WINDOWS\system32\igfxpers.exe
O4 - HKLM\..\Run: [avast5] C:\PROGRA~1\ALWILS~1\Avast5\avastUI.exe /nogui
O4 - HKLM\..\Run: [KernelFaultCheck] %systemroot%\system32\dumprep 0 -k
O4 - HKLM\..\Run: [Adobe Reader Speed Launcher] "C:\Program Files\Adobe\Reader 9.0\Reader\Reader_sl.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Adobe ARM] "C:\Program Files\Common Files\Adobe\ARM\1.0\AdobeARM.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] "C:\Program Files\Common Files\Java\Java Update\jusched.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [MSMSGS] "C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe" /background
O4 - HKCU\..\Run: [Skype] "C:\Program Files\Skype\Phone\Skype.exe" /nosplash /minimized
O4 - HKUS\S-1-5-19\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'LOCAL SERVICE')
O4 - HKUS\S-1-5-20\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'NETWORK SERVICE')
O4 - HKUS\S-1-5-18\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'SYSTEM')
O4 - HKUS\.DEFAULT\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'Default user')
O9 - Extra button: Skype Plug-In - {898EA8C8-E7FF-479B-8935-AEC46303B9E5} - C:\Program Files\Skype\Toolbars\Internet Explorer\skypeieplugin.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Skype Plug-In - {898EA8C8-E7FF-479B-8935-AEC46303B9E5} - C:\Program Files\Skype\Toolbars\Internet Explorer\skypeieplugin.dll
O9 - Extra button: (no name) - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - C:\WINDOWS\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe
O9 - Extra 'Tools' menuitem: @xpsp3res.dll,-20001 - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - C:\WINDOWS\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe
O9 - Extra button: Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Windows Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe
O16 - DPF: {7530BFB8-7293-4D34-9923-61A11451AFC5} (OnlineScanner Control) - http://download.eset.com/special/eos/OnlineScanner.cab
O16 - DPF: {E2883E8F-472F-4FB0-9522-AC9BF37916A7} - http://platformdl.adobe.com/NOS/getPlusPlus/1.6/gp.cab
O18 - Protocol: skype-ie-addon-data - {91774881-D725-4E58-B298-07617B9B86A8} - C:\Program Files\Skype\Toolbars\Internet Explorer\skypeieplugin.dll
O18 - Protocol: skype4com - {FFC8B962-9B40-4DFF-9458-1830C7DD7F5D} - C:\PROGRA~1\COMMON~1\Skype\SKYPE4~1.DLL
O22 - SharedTaskScheduler: Browseui preloader - {438755C2-A8BA-11D1-B96B-00A0C90312E1} - C:\WINDOWS\system32\browseui.dll
O22 - SharedTaskScheduler: Proces mezipaměti kategorií součástí - {8C7461EF-2B13-11d2-BE35-3078302C2030} - C:\WINDOWS\system32\browseui.dll
O23 - Service: avast! Antivirus - AVAST Software - C:\Program Files\Alwil Software\Avast5\AvastSvc.exe
O23 - Service: Browser Configuration Utility Service (BCUService) - DeviceVM, Inc. - C:\Program Files\DeviceVM\Browser Configuration Utility\BCUService.exe
O23 - Service: ES lite Service for program management. (ES lite Service) - Unknown owner - C:\Program Files\Gigabyte\EasySaver\ESSVR.EXE
O23 - Service: Java Quick Starter (JavaQuickStarterService) - Sun Microsystems, Inc. - C:\Program Files\Java\jre6\bin\jqs.exe
O23 - Service: TeamViewer 4 (TeamViewer4) - TeamViewer GmbH - C:\Program Files\TeamViewer\Version4\TeamViewer_Service.exe

--
End of file - 6270 bytes
PC_reporty.zip
Everest: [SW + HW] reporty v ZIP
(123.09 KiB) Staženo 14 x


  • Mohlo by vás zajímat
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek
  • Tvorba webu/aplikací
    od matty » 09 lis 2024 13:41 » v Programování a tvorba webu
    6
    4467
    od domitea Zobrazit poslední příspěvek
    14 lis 2024 19:51
  • zamrzání Ntb + dlouhé načítání stránek a aplikací
    od PARKR » 11 led 2025 12:56 » v Problémy s hardwarem
    8
    2548
    od PARKR Zobrazit poslední příspěvek
    11 led 2025 15:10
  • Tuto aplikaci zablokoval správce systému Příloha(y)
    od Minapark » 21 bře 2025 07:38 » v Windows 11, 10, 8...
    10
    7315
    od RIKI22 Zobrazit poslední příspěvek
    05 dub 2025 11:04

Zpět na “Windows 11, 10, 8...”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti