Dobrý den,
pravděpodobně mám zavirovaný počítač, ale nevím co s tím. Potřebovala jsem vypálit DVD a zapla jsem Nero a hlásí mi to "Systém Windows nemá přístup k určenému zařízení, cestě nebo souboru. K přístupu k položce pravděpodobně nemáte patřičné oprávnění." Podle různých doporučení na internetu jsem nainstalovala SUPERAntiSpyware. Ten začal skenovat počítač a asi po 30 sec. se vypnul, když ho znovu zapínám hlasí oblíbenou hlášku "Systém Windows..... Ještě jsem zkusila Malwarebytes Anti-Malware - stejný výsledek.
Mám Windows XP prof., antiv. AVG.
Prosím o radu, předem děkuji.
PS: Jsem začátečník, moc počítačům nerozumím.
Vir v PC? Hlásí Systém windows... Vyřešeno
- jaro3
- člen Security týmu
-
Guru Level 15
- Pohlaví:
- Stav:
Re: Vir v PC? Hlásí Systém windows... Vyřešeno
Při práci s programy HJT, ComboFix,MbAM, SDFix aj. zavřete všechny ostatní aplikace a prohlížeče!
Neposílejte logy do soukromých zpráv.Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto , Žbeky a Orcus.
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše forum:Podpora fóra
Neposílejte logy do soukromých zpráv.Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto , Žbeky a Orcus.
Re: Vir v PC? Hlásí Systém windows...
Log z HJT nemůžu vložit, protože mi to udělalo to co v mém dotazu. Nainstalovala jsem to, spustila, začala to jet a po pár vteřinách se to vyplo. Znovu to spustit nejde, hlasí to oblíbenou hlášku "Systém windows atd. Nemůžu to ani znovu nainstalovat, protože to nejde odinstalovat hlásí to "Přístup odepřen: Ověřte, zda disk není zaplněn nebo chráněn proti přepsání a zda soubor není právě používán.
- Žbeky
- Moderátor
-
Guru Level 13
- Pohlaví:
- Stav:
Zkus to v nouzovém režimu. Pokud nepůjde, zkusíme větší kalibry
V SZ řeším jen záležitosti týkající se fóra. Na prosby a žádosti o technickou podporu nereaguji. Díky za pochopení.
HiJackThis + návod - HW Monitor - Jak označit příspěvek za vyřešený - Pravidla fóra
HiJackThis + návod - HW Monitor - Jak označit příspěvek za vyřešený - Pravidla fóra