Použití máš sice na jeden řádek, ale nějak jsi pozapomněl, že nejdřív musíš napsat ty dva soubory moje_werky.h a moje_werky.c(pp) , takže je to ve výsledku třeba 15 řádků :)
A proč vynalézat kolo, když už to někdo napsal za mě? Samozřejmě si to můžeš napsat svým způsobem, pokud ti ten jejich nevyhovuje, ale to se stane málokdy.
Bugy a prasárny můžeš najít všude, opravdu si myslíš, že jsi lepší programátor než ti v Microsoftu? A backdoory? Tím myslíš co? Klidně se můžeš podívat na zdrojové kódy, jak mají co napsané, tady si můžeš najít třeba zmiňované File.ReadAllLines():
http://referencesource.microsoft.com/#mscorlib/system/io/file.cs,675b2259e8706c26Co se stane u tebe, když se soubor nenačte?
Vyhodí se odpovídající výjimka, překvapivě, detailněji popsané to máš na webu, pro jistotu ti to linknu
https://msdn.microsoft.com/en-us/library/s2tte0y1(v=vs.110).aspx :)
Stačí jen umět použít google, případně znát stránky microsoftu :)
Ale no tak, a co je to vlastně ten bytekód? Slyšel jsi někdy pojem tokenizovaný BASIC? Zdrojový kód programu se totiž sice zapisuje a zobrazuje v textové formě, ale v paměti je uložený v jakémsi "polopřekladu", tedy že pro každý příkaz a každý prvek existuje určitý kód, který se pak v interpretu provádí přímo, bez nějakého zdržování se porovnáváním řetězců. Takže BASIC je také bytekód pro virtuální stroj, jenom se mu tak před padesáti lety ještě neříkalo.
Tvrdím snad někde něco jiného? :) Přečti si i druhou část toho mého souvětí, pro jistotu ti to důležité zvýrazním:
C# je přeložené do bajtkódu (MSIL - něco jako assembler, ale ještě nezávislý na procesoru) a ten je pak na počítači, kde se kód spouští, přeložen normálně do strojového kódu přímo pro daný procesor (a optimalizován) - tudíž může mít i výhodu optimalizace pro konkrétní procesor, zatímco aplikace napsaná v C++ ne.
Použití bajtkódu samo o sobě neříká nic o tom, jestli je program interpretován nebo ne, to záleží až na tom, jestli ty tokeny jsou prováděny jeden po druhém a nebo je vygenerován a spouštěn až výsledný strojový kód.
Jo, ten má prý být někdy v budoucnu i pro Linux, ale já ten program chci mít právě teď a potřebuji ho rozjet na Raspberry Pi pod Plan9!
Pak si to napiš v tom jazyce, který podporuje Plan9, pokud by nebyl podmínkou Plan9, pak na RaspBerry můžeš použít .NET Microframework
http://blogs.msdn.com/b/laurelle/archive/2013/06/21/net-microframework-on-raspberrypi-part-1.aspx .
Důvody, proč máš / nemáš rád tu či onu firmu jsou tvoje věc, já se snažím věci posuzovat objektivně (i když je to těžké a taky se mi to nedaří vždy :) ) podle produktů.
--- Doplnění předchozího příspěvku (23 Led 2015 08:13) ---
A ještě když tu byl zmiňován Wolfenstein v prohlížeči, tak přidám variaci na Wolfensteina psanou v C# včetně zdrojáků
https://www.dropbox.com/sh/3bw53rf842qra9u/AACZSaC3WCGEfChgaIqfjaywa?dl=0 (já psal hru, kámoš editor).
Má to asi 8000 řádků, kdyby jsi to psal v C++, tak bys byl rád, kdybys to nacpal pod 15 000 řádků :)