Nevztekej se, přesnější odpověď ti fakt nikdo neřekne, to záleží na strašné spoustě věcí a navíc je to pro každou hru jiné. Já to co píšu vím také jen z doslechu, osobně jsem u ničeho podobného nikdy nebyl. A třeba podle zkušeností z IBM jsou rozdíly ve výkonnosti programátorů dost velké, až desetinásobné! Takže to co někdo zvládne za měsíc, může jiný dělat rok.
Dokonce jsou ještě extrémnější případy: John Barnaby napsal legendární textový procesor WordStar sám za deset měsíců, jeho finální zdrojový kód měl 137 tisíc řádků (to je konečná hodnota, během vývoje jich napsal minimálně třikrát tolik) v assembleru, což obnáší zhruba 42 člověkoroků práce. Byl z toho tak vyřízený, že se další rok nemohl na počítač ani podívat.
Když potom firma dělala port toho programu pro jiný typ počítače, podle týmu programátorů by to trvalo půl roku. Barnaby to sám zvládl za dva týdny!
Jiný programátor později napsal klon tohohle programu, ale v Céčku, kód měl "pouze" 12 tisíc řádků. Jenže chodil citelně pomaleji než originál, i přesto že C se považuje za nejvýkonnější jazyk ze všech.
Navíc ono to s těmi levely je vlastně pravda, v tom flashi by se
Breakout dal udělat za jedno odpoledne, včetně slušné grafiky místo těch původních kostiček. Ale
Arkanoid, což je úplně stejná hra, jen s mnoha levely, už je věc na několik dní... Tak si zkus představit jak dlouho by tobě s tím co umíš trvalo vytvořit všechny postavy a prostředí v Metinu, včetně nahrání zvuků, a ještě k nim napsat program který s nimi bude pracovat...
Také je důležité kolik času tomu můžeš věnovat, ten Barnaby makal sedm dní v týdnu skoro dvacet hodin denně!
K tvé otázce - nikdy jsem IT nestudoval, počítače jsou pouze můj koníček. Navíc čím starší, tím lepší, "moderní" technologie mě moc neberou
