Java, Bukkit - Problém s časováním.

Místo pro dotazy a rady ohledně programovacích jazyků (C++, C#, PHP, ASP, Javascript, VBS..) a tvorby webových stránek

Moderátor: Mods_senior

siOnzee
nováček
Příspěvky: 1
Registrován: březen 13
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Java, Bukkit - Problém s časováním.

Příspěvekod siOnzee » 12 bře 2013 00:38

Ahojte, při mém programování jsem narazil na problém.
Problém je v tom že výsledek háže nesmysl.
Příklad:
1 sekunda je 1000 v milisekundách.
60 sekund je 60 000 v milisekundách.
Já hraji 5 minut, odpojím se. // Vyvolá se funkce 'odRegistrovatHrace'
Když se připojim vysledek = 9195198498156465 až moc nesmyslné číslo, nevíte co jsem mohl udělat špatně ?

Kód: Vybrat vše

public void registrovatHrace(String jmenoHrace) {
   //Vloží do mapy hráče a čas kdy se připojil.
   Doba.put(jmenoHrace, System.currentTimeMillis());
}

public void odRegistrovatHrace(String jmenoHrace) {
   //Načte .yml hráče k používání do metody.
   uzivFile = new File("plugins/FreeLance/users/" + jmenoHrace + ".yml");
   uziv = YamlConfiguration.loadConfiguration(uzivFile);
   
   //Zkontroluje jestli config obsahuje 'Nahrano' jestli ne, nastaví hodnotu na 0.
   if(!uziv.contains("Nahrano")) {
      uziv.set("Nahrano", 0);
      ulozitConfig(uziv,uzivFile);
   }
   
   //Vezme čas kdy se hráč připojil a dosadí. (Není v této funkci).
   long casPripojeni = Doba.get(jmenoHrace);
   
   //Vezme čas co doposud nahrál.
   long vConfigu = uziv.getLong("Nahrano");
   
   //Spočíta jak dlouho hrač hraje.
   long vysledek = System.currentTimeMillis() - casPripojeni + vConfigu;
   
   //Nastaví hodnotu pro hráče a uloží soubor.
   uziv.set("Nahrano", vysledek);
   ulozitConfig(uziv,uzivFile);
}

Reklama
Uživatelský avatar
honzaik
Level 2.5
Level 2.5
Příspěvky: 337
Registrován: říjen 11
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline
Kontakt:

Re: Java, Bukkit - Problém s časováním.

Příspěvekod honzaik » 12 bře 2013 14:46

tak jako pokud tomu dobře rozumim, chceš zjistit jak dlouho hrál hráč za jednu "session" - připojení, tak nevím proč vysledek neni jen System.currentTimeMillis() - casPripojeni
vlastne když to převedeš třeba ted je 1363095741113 a za 5 min je 1363096041113 a rozdíl je 300 000 ms = 5min,
1363096041113 - 1363095741113 = 300 000
nevím proč tam dodáváš nějaký vConfigu. pokud jsem to teda dobře pochopil že chceš změřit čas za jednu dobu hraní
a teda když budeš chtít zjistit celkovou dobu hraní na serveru prostě k tý proměný do který uložíš 1. záznam bude přičítat ty výsledky
ello dere

Uživatelský avatar
CZechBoY
Master Level 9.5
Master Level 9.5
Příspěvky: 8813
Registrován: srpen 08
Bydliště: Brno
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline
Kontakt:

Re: Java, Bukkit - Problém s časováním.

Příspěvekod CZechBoY » 12 bře 2013 23:18

z tohohle se vůbec nedá poznat co tam je za hodnoty proměnných, takže bohužel tvůj příspěvek nám nic neřekne
PHP, Nette, MySQL, C#, TypeScript, Python
IntelliJ Idea, Docker, Opera browser, Linux Mint
iPhone XS
Raspberry PI 3 (KODI, Raspbian)
XBox One S, PS 4, nVidia GeForce NOW


  • Mohlo by vás zajímat
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek
  • Problém s FPS
    od mcrakvar » 26 lis 2024 16:22 » v Vše ostatní (sw)
    4
    4029
    od petr22 Zobrazit poslední příspěvek
    28 lis 2024 10:06
  • Problém s RAM
    od lukas222 » 04 lis 2024 13:52 » v Problémy s hardwarem
    4
    3390
    od lukas222 Zobrazit poslední příspěvek
    05 lis 2024 13:36
  • Problém s fps spojený s gpu
    od Matyas.S » 02 pro 2024 20:30 » v Hry
    0
    2276
    od Matyas.S Zobrazit poslední příspěvek
    02 pro 2024 20:30
  • Problém s monitorom
    od sloliv » 08 led 2025 04:55 » v Problémy s hardwarem
    8
    2353
    od sloliv Zobrazit poslední příspěvek
    08 led 2025 22:03
  • Problém s internetem Příloha(y)
    od valama » 06 dub 2025 16:13 » v Internet a internetové prohlížeče
    11
    4791
    od RIKI22 Zobrazit poslední příspěvek
    06 dub 2025 20:42

Zpět na “Programování a tvorba webu”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti