Lua - string.find

Místo pro dotazy a rady ohledně programovacích jazyků (C++, C#, PHP, ASP, Javascript, VBS..) a tvorby webových stránek

Moderátor: Mods_senior

Uživatelský avatar
strangereu
Level 4.5
Level 4.5
Příspěvky: 1719
Registrován: září 11
Bydliště: Vršovice
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline
Kontakt:

Lua - string.find

Příspěvekod strangereu » 29 dub 2013 15:02

Ahoj, potřebuju poradit ohledně stringu.find jelikož stringy vubec nechápu a snad ani nebudu tak potřebuju nějakou radu, ale abych to chápal i já :D
Kód slouží pro rozdělení gamemódů ve hře MTA:SA

Kód: Vybrat vše

-------------------------------------------------
-- Bind Key
-------------------------------------------------
bindKey("F1", "down", toggleLobbyWindow)
-------------------------------------------------
-- Components
-------------------------------------------------
showCursor ( true )
showChat ( true )
showPlayerHudComponent ( source, "ammo", false )
showPlayerHudComponent ( source, "weapon", false )


-------------------------------------------------
-- Background and Images
-------------------------------------------------
addEventHandler("onClientResourceStart", resourceRoot,
    function()   
    end
)

addEventHandler("onClientRender", root,
    function()
    dxDrawImage(0, 0, 1920, 1080, "img/lobby-bg.png", 0, 0, 0, tocolor(255, 255, 255, 255), false)
    end
)



-------------------------------------------------
-- Texts
-------------------------------------------------
addEventHandler("onClientResourceStart", "setElementData", resourceRoot,
    function()   
    end
)

function RelativeToAbsolute( X, Y )
         rX, rY = guiGetScreenSize()
        local x = X*rX
        local y = Y*rY
        return x, y
end
 
addEventHandler("onClientRender",getRootElement(),
function( )
    local x,y = RelativeToAbsolute(0.00, -0.90)
    dxDrawText("Choose An Arena",x,y,rX, rY, tocolor(255, 255, 255, 255), 2.50, "bankgothic", "center", "center", false, false, true, false, false)
end
)
---------------------------
addEventHandler("onClientResourceStart", resourceRoot,
    function()   
    end
)

function RelativeToAbsolute( X, Y )
         rX, rY = guiGetScreenSize()
        local x = X*rX
        local y = Y*rY
        return x, y
end
 
addEventHandler("onClientRender",getRootElement(),
function( )
    local x,y = RelativeToAbsolute(0.00, 0.90)
    dxDrawText("Total Players: ".. tostring( #getElementsByType( "player" ) ),x,y,rX, rY, tocolor(255, 255, 255, 255), 1.50, "bankgothic", "center", "center", false, false, true, false, false)
end
)


-------------------------------------------------
-- Buttons
-------------------------------------------------
GUIEditor = {
    button = {}
}
addEventHandler("onClientResourceStart",resourceRoot,
    function()
    GUIEditor.button[1] = guiCreateButton ( 0.44, 0.31, 0.15, 0.24, "",true )
    addEventHandler("onClientGUIClick",GUIEditor.button[1],Click,false)
    end
)
 
 
function Click( )
    setElementData(localPlayer,"gamemode","race",true) 
    outputChatBox( "* Data True !!",0,255,0 )
end
 


Na poslední řádce ja end a nad tím musí být string.find aby to našlo složku [race] ve které je složka race a v ní je mod.
Cesta:
/s1.hrajminecraft.cz_22003/mods/deathmatch/resources/[gamemodes]/[race]/race

Muj script je zde

/s1.hrajminecraft.cz_22003/mods/deathmatch/resources/[gamemodes]/[lobby]/lobby
http://screenshare.cz/

Reklama
  • Mohlo by vás zajímat
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na “Programování a tvorba webu”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host