Pomoc s C++

Místo pro dotazy a rady ohledně programovacích jazyků (C++, C#, PHP, ASP, Javascript, VBS..) a tvorby webových stránek

Moderátor: Mods_senior

sparcoo
nováček
Příspěvky: 40
Registrován: duben 09
Pohlaví: Nespecifikováno
Stav:
Offline

Pomoc s C++

Příspěvekod sparcoo » 28 kvě 2015 17:25

Zadání: Řešte výpočet vinutí síťového transformátoru na 230V. Transformátor bude mít jedno sekundární vinutí, pro napětí 12V a výstupní proud 2,5A. Nejprve zpracujte algoritmus řešení úlohy a vývojový diagram, podle kterého napíšete jednoduchý program v jazyce C++ a pomocí IDE CodeBlock jej vytvořte jako projekt trafo.

Pomohl by mi někdo prosím? Tohle programování mě zabije. Nemohu přijít ani na ten algoritmus (nejsem elektrikář).

Reklama
Uživatelský avatar
ITCrowd
Tvůrce článků
Guru Level 13.5
Guru Level 13.5
Příspěvky: 23629
Registrován: březen 10
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Pomoc s C++

Příspěvekod ITCrowd » 28 kvě 2015 17:36

Co je na tom složitého? Výpočet trafa jsem uměl na základní škole. Když mi bylo 16, naprogramoval jsem ho v Basicu na PMD85. A to se tam dal zvolit počet vinutí. Potřebné vzorce najdeš zde: http://pandatron.cz/?217&vypocet_trafa
Algoritmus vytvoříš přesně podle postupu. A pak podle něj napíšeš kód.
Zkusili jste to vypnout a zapnout? Problémy řeším pouze v tématech. Do SZ mi proto píšete zbytečně.
Základní diagnostika WiFi Jak na diagnostiku sítě Router jako switch Proč je nesmysl chtít router s velkým dosahem Vybíráme router

sparcoo
nováček
Příspěvky: 40
Registrován: duben 09
Pohlaví: Nespecifikováno
Stav:
Offline

Re: Pomoc s C++

Příspěvekod sparcoo » 30 kvě 2015 07:49

A prosím výsledkem má být jaká hodnota? Výpočet proudu?

jar_st
Level 2.5
Level 2.5
Příspěvky: 354
Registrován: září 09
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Pomoc s C++

Příspěvekod jar_st » 30 kvě 2015 08:33