Zdravím,
předem: Jsem začátečník,kterýho to teď napadlo.
Abych začal.Na Youtube jsem viděl program ,který by měl údajně např. připsat !ZDARMA! peníze na PayPal atp. Vy zde napíšete svoje údaje a ty údaje se odešlou tvůrci programu na email.
Umíte tohle někdo vyrobit ?
Poradíte mi jak na to ?
PS: Nemám skoro žádné,no spíš žádné základy v programování,tak kdyby se tu našla nějaká dobrá duše,co by mi to vysvětlila
Díky moc,Floxi
Vytvoření programu
- Madara
- Level 4
- Pohlaví:
- Stav:
Re: Vytvoření programu
Chceš se to naučit naprogramovat nebo chceš, aby ti to jenom někdo napsal ?
Vybereš si vhodný programovací jazyk (pro Windows ideálně C#), k tomu vhodné vývojové prostředí (pro C# ideálně Visual Studio), přečteš si nějaký seriál o programování nebo si koupíš knihu a začneš psát.
Ale jestli si myslíš, že zbohatneš na vykrádání PayPal účtů, tak tě musím zklamat - takhle to opravdu nefunguje. To by se totiž musel najít trouba, kterej by do toho tvýho miniprográmku zadal svoje přihlašovací údaje pro svůj PayPal účet.
A navíc je to proti pravidlům fóra, takže dost pochybuji, že ti někdo poradí něco víc
Ale jestli si myslíš, že zbohatneš na vykrádání PayPal účtů, tak tě musím zklamat - takhle to opravdu nefunguje. To by se totiž musel najít trouba, kterej by do toho tvýho miniprográmku zadal svoje přihlašovací údaje pro svůj PayPal účet.
A navíc je to proti pravidlům fóra, takže dost pochybuji, že ti někdo poradí něco víc

- Madara
- Level 4
- Pohlaví:
- Stav:
[OT]
Bari : S tímto přístupem nevykrade ani jeden
[/OT]
Bari : S tímto přístupem nevykrade ani jeden

[/OT]
To jo :) Ale zrovna tohle je opravdu trivialita a i nováček by mohl zvládnout za odpoledne s nějakým seriálem napsat jednoduchou aplikaci (ksicht si nakliká) s dvěma input fieldy, která zadané hodnoty pošle na mail :)
- Madara
- Level 4
- Pohlaví:
- Stav:
Jenže tady zanechal IP adresu a to, co chce udělat.