To vrčení způsobuje nedostatečně stabilizované napětí, protože po usměrnění kolísá podle frekvence v rozvodné síti. Stokrát za sekundu ti na okamžik spadne na nulu a zase vyskočí na 12V. Autorádio je stavěné na napájení bez takového kolísání, akumulátor v autě to nedělá. Ale zkus to a uvidíš, v nejhorším případě tě čeká ještě nějaká tlumivka a hromada kondenzátorů

Nejdřív černý konektor, ten je napájecí, černý kabel je zem, tedy pól (-), červený je stálý (+30), který drží v paměti naladěné stanice, a žlutý je (+15), spínaný klíčkem. Některá rádia bez něj nejdou zapnout, musíš to vyzkoušet. Bacha na oranžový, to je napájení pro anténu, zaizoluj ho tak aby nemohl nikde škrtnout o kostru.
Na červeném konektoru jsou připojené reproduktory, jeden vždy ke dvojici stejné barvy. Ten s čárou z každé dvojice myslím přijde na (+) na reproduktoru, když to zapojíš opačně, bude mít tlumenější zvuk. Který je který reproduktor (levý/pravý, přední/zadní) už si musíš vyzkoušet pomocí vyvážení, to z hlavy nevím.