
Tak jsem absolvoval prezentaci obchodníka s výrobky Raypath pro ekologické čištění domácnosti. Jedná se o prodej typu Multi Level Marketing - kdo neví o co jde... já mám kamaráda, co mě zasvětil, jeho zasvětil jiný kamarád a toho zase jiný. Každý si tvoří svou obchodní skupinu, ze které všichni "nahoře" nad ním mají provize (ale tvrdí, že nee). A všichni začínají rozjíždět ve vašem kraji bussines. Proč ne, je to úspěšný obchodní model, ale potřebujete na to skutečně hroší kůži.
Výrobky zajímavé, celkem sada 21 ks - speciální hadříky, teleskopická tyč, hlavice na čištění okna, sada na auto a pleťová sada pro dámy. Cca za 34000,-. Taky mi padla brada

Zaměřil jsem se na pár detailů:
1) Patent - jaký, kde je uveden, chtěl bych ho znát. Nevím nic o technologii výroby toho chlupu a že to je jako "vlas" mi prostě nestačí.
2) Evropský institut pro ekologii a zdraví - kdo o něm kdy slyšel? Každopádně vám poskytne dotaci(=slevu) na tyto výrobky, ale pouze tento měsíc


3) Prováděné pokusy zvládnete se sepraným ručníkem také

4) Obchodník jak se posadí a začne psát, bude od vás chtít podpis a jen těžko se ho zbavíte

Tím nechci výrobky kritizovat, vylepšený mop na podlahu byl super a hadříky vypadaly že záruku 2 roky vydrží. Akceptoval bych ale cenu kolem 2000,- max 3000,-
