Blue Spirit píše:To yar1n Ten odkaz jsem sem postnul, jelikož mě přišel trochu zajímavý, nicméně jak jsem uvedl nejsem psycholog ba ani pedagog, ale přece jen můj selský rozum to vnímá jinak.
Představme si dva chlapce z nichž jeden od svých 12 let běhá po hřišti, louce, lese, anebo hraje třeba zmíněné šachy. Každý den se potýká s většími či menšími problémy, občas i nějaká běžná klukovská pranice.
Druhý sedí u PC, střílí, šermuje, hází bomby a další kraviny.
Ten druhý, na rozdíl od toho prvního si z toho svého virtuálního světa nepřinese nic užitečného pro život.
Tečka!
Všechno má svý výhody i nevýhody.
Pokud bude dítě pořád sedět u PC tak bude sice mimo v reálným životě, ale při hraní např. Minecraftu si rozvíji creativitu, logický myšlení apod.
Jasně že hry kde jenom zabíjí nevinný civilisty jsou o ničem, ale ten Minecraft ne.
Z "crafťáků" budou potom třeba dobrý architekti, z kluků co běhaj po hřišti budou dělníci nebo něco jinýho.
Takže je to relativní, nemůžeš tvrdit že děti co furt hrajou na PC si z toho do života nic nevezmou.