Kraus rozjel se svým iPhonem smršť stížností na servisy mobilů
Náhradní telefon jedině za vysokou zálohu v hotovosti, opakované reklamace, posílání od čerta k ďáblu, protahování reklamace na nejdelší možnou míru. Na to vše si stěžují čtenáři po zhlédnutí videa, kde známý moderátor Jan Kraus kritizuje reklamaci svého iPhonu.
Zdroj: http://mobil.idnes.cz/reklamace-mobilu- ... ob_tech_jm
Kraus rozjel se svým iPhonem smršť stížností na servisy mobi Vyřešeno
Re: Kraus rozjel se svým iPhonem smršť stížností na servisy
Ja se nedivim, jsme cesi. A ten, komu se tyhle praktiky treba operatoru nelibi, tak at se zamysli v prve rade nad sebou, zmeni sebe, a az pak ma moralni pravo toto kritizovaz
Re: Kraus rozjel se svým iPhonem smršť stížností na servisy
Nejvic koukam utrpelo Krausovo ego - jakmile neni po jeho, i kdyz na to nema narok, tak je to hned spatne. Hlavne kdyz z nekoho verejne udela blbce.
Ty stiznosti lidi, kteri si stezuji na vsechno mozne, aniz by meli tuseni na co vlastne maji narok jsou nekdy pomerne zabavne. Samozrejmne ze se reklamace neresi obratem, kdyz je potreba vyrobek poslat do servisu na posouzeni zavady. To same vymena - v ramci reklamace muze zakaznik dostat pouzity pristroj, to je naprosto normalni, sam s tim souhlasi v podminkach. Dokonce i HP posila v ramci reklamace refurbished harddisky.
Jsme prece v Cesku - nez budeme nadavat na zle kapitalisty, kteri nechteji vyrizovat reklamace, tak si musime ivedomit ze ten zly kapitalista supluje pujcovnu techniky na dovolenou (vraceni do 14 dnu, nekdy i po dovolene, plne pisku) a velkou cast reklamaci tvori podvody, kdy lidi vymysli neuveritelne veci aby se domohli reklamace, na kterou ale nemaji narok - maskovani poskozeni, vymena elektroniky v zarizeni - nelze se divit, ze se obchodnik nechova jako v USA a preventivne podezriva kazdeho - prodejce stejne nema moznost posoudit opravnenost reklamace, proto je ta lhuta 30 dnu na poslani do servisu.
Ty stiznosti lidi, kteri si stezuji na vsechno mozne, aniz by meli tuseni na co vlastne maji narok jsou nekdy pomerne zabavne. Samozrejmne ze se reklamace neresi obratem, kdyz je potreba vyrobek poslat do servisu na posouzeni zavady. To same vymena - v ramci reklamace muze zakaznik dostat pouzity pristroj, to je naprosto normalni, sam s tim souhlasi v podminkach. Dokonce i HP posila v ramci reklamace refurbished harddisky.
Jsme prece v Cesku - nez budeme nadavat na zle kapitalisty, kteri nechteji vyrizovat reklamace, tak si musime ivedomit ze ten zly kapitalista supluje pujcovnu techniky na dovolenou (vraceni do 14 dnu, nekdy i po dovolene, plne pisku) a velkou cast reklamaci tvori podvody, kdy lidi vymysli neuveritelne veci aby se domohli reklamace, na kterou ale nemaji narok - maskovani poskozeni, vymena elektroniky v zarizeni - nelze se divit, ze se obchodnik nechova jako v USA a preventivne podezriva kazdeho - prodejce stejne nema moznost posoudit opravnenost reklamace, proto je ta lhuta 30 dnu na poslani do servisu.
-
- Pohlaví:
Re: Kraus rozjel se svým iPhonem smršť stížností na servisy
Kraus je sice namyšlenej blbeček, ale v tomto s ním souhlasím.
Re: Kraus rozjel se svým iPhonem smršť stížností na servisy
Jak je z popisu pripadu videt, Kraus se neustale dozadoval reseni na ktere nema zadny pravni narok a odmitl reseni, na ktere narok ma.
To je presne ta situace, kdy prodejce nemuze riskovat ze cenu toho zarizeni zaplati ze sveho - a v pripade ze vyda nahradni telefon (bez zalohy) dokonce dvou zarizeni.
Jediny skutecny problem na cele situaci je ten, mr. Kraus nevydrzi tri dny bez telefonu, za coz zadny servis ani prodejce nemuze.
To je presne ta situace, kdy prodejce nemuze riskovat ze cenu toho zarizeni zaplati ze sveho - a v pripade ze vyda nahradni telefon (bez zalohy) dokonce dvou zarizeni.
Jediny skutecny problem na cele situaci je ten, mr. Kraus nevydrzi tri dny bez telefonu, za coz zadny servis ani prodejce nemuze.
Re: Kraus rozjel se svým iPhonem smršť stížností na servisy Vyřešeno
Blue Spirit píše:Kraus je sice namyšlenej blbeček, ale v tomto s ním souhlasím.
Proč namyšlený blbeček?

Re: Kraus rozjel se svým iPhonem smršť stížností na servisy
Na to staci videt 5 minut libovolneho jeho poradu. Pred nedavnem napriklad mel predstavou, ze at udela cokoliv, jeho z Ceske televize nemuzou vyhodit.
Na zaklade ceho si myslel ze mu servis pujci jiny telefon nevim - ale na zaklade toho ze je mr. Kraus to evidentne nelze. Proto zaloha.
Na zaklade ceho si myslel ze mu servis pujci jiny telefon nevim - ale na zaklade toho ze je mr. Kraus to evidentne nelze. Proto zaloha.
Naposledy upravil(a) petr22 dne 14 čer 2013 10:29, celkem upraveno 1 x.
Re: Kraus rozjel se svým iPhonem smršť stížností na servisy
Petr22, presne tak
Ja mam vzdy ptoblem neco vyreklamovat, protoze prede mnou bylo 30 podvodniku:-(
Ted sem dal do servisu den starou navi, sam sem si ji posral, priznal sem to, a i kamosi si tukali na hkavu, proc sem nezkusil reklamaci:-/. Proc?? Ja to prece posral
Ja mam vzdy ptoblem neco vyreklamovat, protoze prede mnou bylo 30 podvodniku:-(
Ted sem dal do servisu den starou navi, sam sem si ji posral, priznal sem to, a i kamosi si tukali na hkavu, proc sem nezkusil reklamaci:-/. Proc?? Ja to prece posral
Re: Kraus rozjel se svým iPhonem smršť stížností na servisy
Pred pul rokem nam clovek prinesl ntb - pry nelze zapnout, blika cervena dioda. Byla to pravda. Jenze v popisu jaksi vynechal fakt, ze je praskly displej a levy predni roh notebooku je v podstate urazeny (chybelo cca pul centimetru).
Ve vetsine pripadu samozrejmne zadne poskozeni neni videt, ale nelze po prodejci chtit, aby menil vsechno kus za kus, kdyz prodejce to posle do servisu, odkud se to vrati jako neopravnena reklamace. A pak tam prijde nejaky chytrak, ktery zacne vykrikovat na celou prodejnu, ze musi ihned ted dostat novy kus, jinak ze si pujde stezovat do TV Nova, do poslanecke snemovny a prezidentovi (presne v tomhle poradi).
Ve vetsine pripadu samozrejmne zadne poskozeni neni videt, ale nelze po prodejci chtit, aby menil vsechno kus za kus, kdyz prodejce to posle do servisu, odkud se to vrati jako neopravnena reklamace. A pak tam prijde nejaky chytrak, ktery zacne vykrikovat na celou prodejnu, ze musi ihned ted dostat novy kus, jinak ze si pujde stezovat do TV Nova, do poslanecke snemovny a prezidentovi (presne v tomhle poradi).
Re: Kraus rozjel se svým iPhonem smršť stížností na servisy
Jo to já mám s reklamací taky špatnou zkušenost, myslím, že podstatně horší než Krausmeister.. Pošlu na reklamaci notebook s pravděpodobně vadnym harddiskem a po nějaký době mi ho pošlou zpátky, že došlo k mechanickýmu poškození (prasklej display) a musim si všechny opravy zaplatit. Ukázalo se, že si na něj na poště asi někdo stoupnul.
Re: Kraus rozjel se svým iPhonem smršť stížností na servisy
To samozrejmne ale neni vina servisu ani ho nejak zvlast nemusi zajimat, vzniklou skodu je treba vymahat po Ceske poste nebo jinem prepravci.
Obecne Ceska posta dokaze poskodit vse, co neni prepravovano v pancerovem obalu. Aby ne, kdyz s temi baliky brigadnici pri vykladani hazi.
Obecne Ceska posta dokaze poskodit vse, co neni prepravovano v pancerovem obalu. Aby ne, kdyz s temi baliky brigadnici pri vykladani hazi.
- adavyp
- člen BSOD týmu
-
Master Level 7
- Příspěvky: 4631
- Registrován: srpen 12
- Bydliště: Brno-venkov
- Pohlaví:
- Stav:
Offline
Re: Kraus rozjel se svým iPhonem smršť stížností na servisy
Občas lidi zapomínají, že iPhone v Evropě není doma. Veškerý trh se odehrává v USA a podle toho jsou postaveny smluvní podmínky.
Potřebujete poradit? Napište mi SZ.
"Non scholae, sed vitae discimus." - Seneca
"Non scholae, sed vitae discimus." - Seneca
Zpět na “Vše ostatní (Off topic)”
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 hostů