Zdravím!
Mám problém s reklamací a jako neznalý bych potřeboval poradit. Reklamoval jsem čtečku a dnes mi přišel email,že reklamace jde řešit jen jako pozáruční oprava. Ta je ale v podstatě stejně drahá jako kdybych si koupil novou čtečku.
Dopis, co mi přišel
Dobrý den,
dovoluji si Vás oslovit v rámci Vaši reklamace xxx, kde po bližším prozkoumání ze strany autorizovaného servisního střediska bylo zjištěno, že případ nelze řešit v rámci výrobcem uznávaných záručních podmínek, ale je pouze možné řešit celou věc dále jako pozáruční opravu. Pozáruční opravu je nutné uhradit z Vaší strany, přičemž suma v tomto konkrétním případě je 1874 Kč bez DPH.
V případě, že s cenovým návrhem na pozáruční opravu souhlasíte, dovolím si Vás požádat o zaslání Vašeho souhlasu nejpozději do 3 kalendářních dnů. Pokud byste v této lhůtě nereagoval, budeme to považovat jako nesouhlas s navrhovaným řešením a zařízení bude stáhnuto zpět z autorizovaného servisního střediska. V opačném případě, tedy odsouhlasení pozáruční opravy je nutné brát v potaz, že se nejedná o záruční reklamaci a tudíž se na tento případ nevztahuje zákonem stanovených 30 dnů.
V případě souhlasu uhradíte částku až při vyzvednutí přístroje.
Vaše vyjádření vždy zašlete jako odpověď na tento e-mail, nikoliv do servisu.
------------------------------------
Dobrý den,
po diagnostice zařízení (PocketBook-622) bylo zjištěno mechanické poškození – mechanicky poškozený display (praskliny v rohu displaye viz foto). Zařízení nesplňuje záruční podmínky a předpoklady výrobce. Cenová nabídka případné pozáruční opravy:
LCD komponenty: 1574 Kč, práce: 300Kč. Ceny uvedeny bez DPH (21%) . Doba dodání cca 5-10 pracovních dnů. Záruka na díl v rámci opravy je 3 měsíce / nebo do skončení záruky na původní FA. Prosíme o vyjádření k této cenové nabídce.
Já jsem odepsal:
Dobrý den,
spolu s čtečkou jsem si zakoupil službu "Služba pojištění proti krádeži a poškození" na dobu 24 měsíců od zakoupení produktu tj. od 13.3.2014.
Pojištění jsem zakoupil zároveň se čtečkou, tudiž předpokládám, že oprava bude zdarma.
A po pěti minutách jsem dostal poslední email:
Dobrý den,
Omlouváme se za komplikace, ale zařízení nemůže být opraveno v rámci pojištění, protože nemáme popis konkrétní situace, při které došlo k poškození. Je to formální nutnost do dokumentace pro pojišťovnu. Tímto Vás prosím o zaslání této informace.
Prosíme o dodání přesné příčiny vzniku, jelikož se jedná o mechanické poškození, které není možné uplatnit formou záruční opravy.
Dovolujeme si Vás upozornit, že běžné užití přístroje v souladu s jeho podmínkami není důvod ani skutková podstata pro uplatnění pojištění a je uvedeno ve výlukách.
Děkujeme Vám za pochopení.
Byl by z Vás někdo ochotný mi poradit, jak mám dál postupovat nebo co jim mám napsat ?
Děkuji za odpověď
Pomoc při reklamaci čtečky Vyřešeno
Re: Pomoc při reklamaci čtečky
Napis jim to co chteji vedet - jak doslo k poskozeni (napr. pad na zem).
V tom ze to neni zarucni oprava maji pravdu, na mechanicke poskozeni se zaruka nevztahuje.
V tom ze to neni zarucni oprava maji pravdu, na mechanicke poskozeni se zaruka nevztahuje.
-
- Mohlo by vás zajímat
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 5
- 36377
-
od Tay
Zobrazit poslední příspěvek
10 úno 2025 12:09
-
- 2
- 8075
-
od Dyonysos
Zobrazit poslední příspěvek
14 led 2025 16:19
-
-
Pomoc se sestavením PC 35k - herní Příloha(y)
od Erval Dendris » 28 srp 2025 18:24 » v Rady s výběrem hw a sestavením PC - 12
- 5450
-
od šulda
Zobrazit poslední příspěvek
29 srp 2025 21:53
-
-
- 5
- 3321
-
od petr22
Zobrazit poslední příspěvek
17 úno 2025 12:45
-
- 5
- 3850
-
od Alferi
Zobrazit poslední příspěvek
31 bře 2025 19:37
Zpět na “Mobily, tablety a jiná přenosná zařízení”
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 hostů