Zamŕzanie/zasekávanie systému

Zvukové karty, síťové karty, grafické karty, modemy…

Moderátoři: Pic, Mods_junior, Mods_senior, HW spec team

jardoSK
nováček
Příspěvky: 3
Registrován: leden 15
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Zamŕzanie/zasekávanie systému

Příspěvekod jardoSK » 10 led 2015 03:27

Zdravím
prosím o pomoc pri vyriešení následujúceho problému
POPIS PROBLÉMU:
mám operačný systém win 8.1 a s ním taký problém, že sa mi niekedy vie zaseknúť a to tak, že mi zmizne spodná lišta, popremiestňujú sa priečinky, keď hrám hru tak ma vyhodí z hry von a to všetko behom ani nie 1sek a všetko sa vráti do normálu - robí to tak 2-3x do dňa pri bežnom používaní, pri väčšom namáhaní častejšie. Myslel som si, že na vine môže byť vírus, ale pri dôkladnom skenovaní (NORTON) nič nebolo nájdene. Aktualizácie ovladáčov sú taktiež Ok. nemám šajnu, kde môže byť chyba.

notebook
Lenovo Z50
I5 4210
8Gb ram
Nvidia 840m 4gb/intel HD graphics
Win 8.1 64bit

Reklama
Uživatelský avatar
MiliNess
člen BSOD týmu
Master Level 9.5
Master Level 9.5
Příspěvky: 9112
Registrován: říjen 09
Bydliště: Cheb
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Zamŕzanie/zasekávanie systému

Příspěvekod MiliNess » 10 led 2015 11:07

Udělej 2b a můžeš vyexportovat i protokol Aplikace.
Pak prohledej jednotku C: na výskyt *.dmp souborů. Pokud nějaké najdeš, zaRARuj je a upni na http://www.leteckaposta.cz.
-každý má svou pravdu a ta se nemusí vždycky shodovat s tvou vlastní
-naše problémy jsou pouze v naší hlavě
-okolní svět není ani dobrý ani špatný, je mu zcela lhostejné, jestli existuješ
-nejdůležitější v životě je láska. Všechno ostatní jsou zbytečnosti

jardoSK
nováček
Příspěvky: 3
Registrován: leden 15
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Zamŕzanie/zasekávanie systému

Příspěvekod jardoSK » 11 led 2015 00:08

http://leteckaposta.cz/273293065
pripájam súbory dmp. bude sa dať z toho zistiť chyba ?

Uživatelský avatar
MiliNess
člen BSOD týmu
Master Level 9.5
Master Level 9.5
Příspěvky: 9112
Registrován: říjen 09
Bydliště: Cheb
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Zamŕzanie/zasekávanie systému

Příspěvekod MiliNess » 11 led 2015 10:32

No jo, ty tam máš Autodesk. Způsobuje to dynamická knihovna QtCore_Ad_SyncNs_4.dll.
Uninstalling AutoDesk Sync
-každý má svou pravdu a ta se nemusí vždycky shodovat s tvou vlastní
-naše problémy jsou pouze v naší hlavě
-okolní svět není ani dobrý ani špatný, je mu zcela lhostejné, jestli existuješ
-nejdůležitější v životě je láska. Všechno ostatní jsou zbytečnosti

jardoSK
nováček
Příspěvky: 3
Registrován: leden 15
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Zamŕzanie/zasekávanie systému

Příspěvekod jardoSK » 11 led 2015 12:13

Ďakujem moc :)

Uživatelský avatar
MiliNess
člen BSOD týmu
Master Level 9.5
Master Level 9.5
Příspěvky: 9112
Registrován: říjen 09
Bydliště: Cheb
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Zamŕzanie/zasekávanie systému

Příspěvekod MiliNess » 11 led 2015 14:26

NZ
-každý má svou pravdu a ta se nemusí vždycky shodovat s tvou vlastní
-naše problémy jsou pouze v naší hlavě
-okolní svět není ani dobrý ani špatný, je mu zcela lhostejné, jestli existuješ
-nejdůležitější v životě je láska. Všechno ostatní jsou zbytečnosti


  • Mohlo by vás zajímat
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek
  • Zamrznutí systému Win 11
    od schwarzenegger » 15 srp 2024 18:01 » v Windows 11, 10, 8...
    1
    2443
    od petr22 Zobrazit poslední příspěvek
    15 srp 2024 21:37
  • Tuto aplikaci zablokoval správce systému Příloha(y)
    od Minapark » 21 bře 2025 07:38 » v Windows 11, 10, 8...
    10
    7428
    od RIKI22 Zobrazit poslední příspěvek
    05 dub 2025 11:04
  • Obnova fotek z SD karty, která není vidět v souborovém systému
    od simio.simsoft » 01 lis 2024 20:00 » v Problémy s hardwarem
    8
    3293
    od Speed_dead Zobrazit poslední příspěvek
    05 lis 2024 10:02

Zpět na “Problémy s hardwarem”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti