Zamrzání a blue screen

Zvukové karty, síťové karty, grafické karty, modemy…

Moderátoři: Pic, Mods_junior, Mods_senior, HW spec team

ZuzankaSue
nováček
Příspěvky: 1
Registrován: září 17
Pohlaví: Žena
Stav:
Offline

Zamrzání a blue screen

Příspěvekod ZuzankaSue » 26 zář 2017 17:53

Zdravím, nejsem žádný profík ale mám problém. Koupila jsem si nový ntb Acer aspire ES15. První 3 týdny jsem na něm pracovala a zhruba tak jednou za týden se mi stalo, že mi zamrznul, pomohl jen tvrdý restart nefungovalo nic. Poprvé při zapínání, pak při sledování filmu ve VLC a pak jsem prostě jen měla zobrazený facebook v prohlížeči a když jsem se k počítači vrátila zjistila jsem, že zas zamrzl. Po třetí už jsem se naštvala, naznala že moje vina to není a hodila ho na reklamaci, bohužel jsem již nemohla vrátit. Ntb mi vrátili s tím, že obnovili systém a nic mu není. O pár hodin později ale vyhodil blue screen, bylo to při kopírování dat z exteráku ale ten by měl být ok. Nikdy mi to nedělá jindy na jakýmkoli zařízení. Kecala jsem s kamarádem a ten mi řekl, že je ntb vadnej a mám chtít novej, že jemu to zjiš'ťovali na třikrát. Prý snad něco v harddisku nebo BIOSU ale po tom co jsem ho dala na reklamaci podruhé mi ho opět vrátili s tím, že je vše ok. Ještě mi taky dělal google chrome to, že když jsem si ho zhodila dolů na lištu a pak ho z ní přímo chtěla rozjet zpět tak mi to vyhodilo akorát černotu, teď používám mozzilu. Tak nevím můžu tomu ntb věřit nebo s tím něco je a co chvíli to povezu zpět ? :cry: Jestli má někdo nějakou radu budu moc ráda. Díky Zuzka
Intel pentium quard core processor N4200
Intel HD graphics
4GB DDR3 L Memory
1000 GB hdd

Dodatečně přidáno po 35 minutách 38 vteřinách:
Ještě dodám, že jsem našla v protokolu chybu kernel power 41 hned ze začátku po koupi notebooku když to jen zamrzalo ale neodpovídala žádnému času z těch chyb, a teď z doby kdy byl na druhé reklamaci je tam ta chyba dvakrát. Harddisk je TOSHIBA MQ01ABD100

Reklama
Uziv00
Pohlaví: Nespecifikováno

Re: Zamrzání a blue screen

Příspěvekod Uziv00 » 26 zář 2017 18:31

Vítej na PC-HELP!
Pro tyto případy zde existuje sekce BSOD (Blue Screen Of Death). Dobře si pročti úvodní příspěvek, kde je návod, jak vytvořit dump log.
Vsekci BSOD pak požádej o rozbor logu.


  • Mohlo by vás zajímat
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek
  • Zamrzání PC a padání her
    od doldy » 21 pro 2024 13:02 » v Problémy s hardwarem
    3
    2472
    od rohlicek1 Zobrazit poslední příspěvek
    05 led 2025 09:56
  • zamrzání Ntb + dlouhé načítání stránek a aplikací
    od PARKR » 11 led 2025 12:56 » v Problémy s hardwarem
    8
    2547
    od PARKR Zobrazit poslední příspěvek
    11 led 2025 15:10
  • náhodné lagy(skoro zamrzání) high-end PC při hraní
    od mk2442 » 29 pro 2024 21:37 » v Hry
    2
    2234
    od mk2442 Zobrazit poslední příspěvek
    29 pro 2024 23:56

Zpět na “Problémy s hardwarem”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Seznam[Bot] a 6 hostů