Časté BSOD - minidump k náhledu

Zvukové karty, síťové karty, grafické karty, modemy…

Moderátoři: Pic, Mods_junior, Mods_senior, HW spec team

Raky
nováček
Příspěvky: 3
Registrován: červen 12
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Časté BSOD - minidump k náhledu

Příspěvekod Raky » 18 čer 2012 19:24

Zdravim kamos ma problem s BSOD a hadze mu to dost casto. Pozrel by sa nato niekto ?
Mam tu obsah jeho Minidump priecinka :

Kód: Vybrat vše

http://www.uloz.to/xnaSbg8/minidump-rar

alebo

Kód: Vybrat vše

http://leteckaposta.cz/503288715


Password :

Kód: Vybrat vše

minidump-raky
Naposledy upravil(a) Ltb dne 18 čer 2012 23:15, celkem upraveno 1 x.
Důvod: Úprava nadpisu

Reklama
Uživatelský avatar
MiliNess
člen BSOD týmu
Master Level 9.5
Master Level 9.5
Příspěvky: 9112
Registrován: říjen 09
Bydliště: Cheb
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Časté BSOD - minidump k náhledu

Příspěvekod MiliNess » 19 čer 2012 00:05

Poslední čtyři pády pravděpodobně způsobil ovladač epfwwfp.sys (ESET Personal Firewall). Už jsem tu chybu párkrát viděl. V některých případech pomůže update ovladače ethernet adaptéru, v tomto případě tímto.

Ten nejstarší pád způsobil ovladač pcouffin.sys (součást vypalovacího softwaru) a ten už je z PC pryč, několikrát došlo k vytuhnutí vlákna v grafickém ovladači a jednou pravděpodobně k chybě HyperTransportu, PCI/PCIe sběrnice nebo zařízení na ní. Mohlo k tomu dojít např. přehřátím PC. Je to dost staré, takže bych řešil pouze ten ESET.
-každý má svou pravdu a ta se nemusí vždycky shodovat s tvou vlastní
-naše problémy jsou pouze v naší hlavě
-okolní svět není ani dobrý ani špatný, je mu zcela lhostejné, jestli existuješ
-nejdůležitější v životě je láska. Všechno ostatní jsou zbytečnosti

Raky
nováček
Příspěvky: 3
Registrován: červen 12
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Časté BSOD - minidump k náhledu

Příspěvekod Raky » 19 čer 2012 20:18

Dakujem za odpoved... kamos to naistaloval tak uvidime ci mu to znova spravi. Ak ano tak sa ozvem.

Uživatelský avatar
MiliNess
člen BSOD týmu
Master Level 9.5
Master Level 9.5
Příspěvky: 9112
Registrován: říjen 09
Bydliště: Cheb
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Časté BSOD - minidump k náhledu

Příspěvekod MiliNess » 19 čer 2012 22:55

OK. Pokud to nezabere, pak odinstalovat Eset. (případně zkusit reinstalaci Esetu)
-každý má svou pravdu a ta se nemusí vždycky shodovat s tvou vlastní
-naše problémy jsou pouze v naší hlavě
-okolní svět není ani dobrý ani špatný, je mu zcela lhostejné, jestli existuješ
-nejdůležitější v životě je láska. Všechno ostatní jsou zbytečnosti

Raky
nováček
Příspěvky: 3
Registrován: červen 12
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Časté BSOD - minidump k náhledu

Příspěvekod Raky » 20 čer 2012 21:16

Zdravim, tak som tu lebo sa to znova opakovalo. Zrejme to bude zase ten eset ale dam sem posledny subor z minidump keby to bolo nahodov nieco ine. Odinstalovat to nepojde lebo ho ma kupeny a bola by to skoda penazi. Reinstall by mozno isiel ale s essetom to tiez asi nebude najlahsie :D

Kód: Vybrat vše

http://uloz.to/xuALbKh/062012-25443-01-rar

alebo

Kód: Vybrat vše

http://leteckaposta.cz/871434962


password :

Kód: Vybrat vše

minidump-raky

Uživatelský avatar
MiliNess
člen BSOD týmu
Master Level 9.5
Master Level 9.5
Příspěvky: 9112
Registrován: říjen 09
Bydliště: Cheb
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Časté BSOD - minidump k náhledu

Příspěvekod MiliNess » 20 čer 2012 21:51

Já mám za to, že chyba bude opravdu v ovladači epfwwfp.sys. Zkus ještě reinstalovat ESET.
Pokud se to i tak bude opakovat, zaRARuj soubor memory.dmp ze složky Windows a pošli ho někomu z technické podpory ESET.
Možná by nebylo špatné spustit ještě Verifier.
Spustit->napište "verifier"->OK->Vytvořit uživatelské nastavení->Vybrat individuální nastavení z úplného seznamu->mimo "Simulace nedostatku prostředků" zatrhněte vše->vybrat ovladače ze seznamu->vyberte vše, co není od Microsoftu->Dokončit->restartujte PC

Pokud verifier narazí na nějaký problém, objeví se BSOD a dojde k restartu počítače. Ve složce Windows\Minidump by se měl vytvořit nový výpis paměti, který mi upněte.
Pokud by k BSOD docházelo už při startu OS a nedařilo se i po několika restartech zavést systém,
spusťte nouzový režim (mačkání F8 při startu PC)
Tam spusťte Verifier a zvolte "Odstranit existující nastavení->Dokončit->restart PC.
Detekce chyby může trvat několik hodin i dní
-každý má svou pravdu a ta se nemusí vždycky shodovat s tvou vlastní
-naše problémy jsou pouze v naší hlavě
-okolní svět není ani dobrý ani špatný, je mu zcela lhostejné, jestli existuješ
-nejdůležitější v životě je láska. Všechno ostatní jsou zbytečnosti


  • Mohlo by vás zajímat
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek
  • Notebook BSOD 1-2x denně Příloha(y)
    od Gerete » 29 bře 2025 20:26 » v BSOD (Blue Screen Of Death)
    11
    7849
    od atari Zobrazit poslední příspěvek
    01 dub 2025 12:37
  • BSOD když hraju hry
    od Benzou » 22 čer 2025 01:13 » v BSOD (Blue Screen Of Death)
    6
    3033
    od petr22 Zobrazit poslední příspěvek
    23 čer 2025 09:18
  • BSOD po instalaci 24H2 Windows 11
    od AngelikaB » 24 bře 2025 18:53 » v BSOD (Blue Screen Of Death)
    8
    7963
    od kellne Zobrazit poslední příspěvek
    02 kvě 2025 20:59

Zpět na “Problémy s hardwarem”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti