Prasklý displej v notebooku
- jimmy3
- Level 4
- Příspěvky: 1358
- Registrován: červenec 08
- Bydliště: Severní Čechy
- Pohlaví:
- Stav:
Offline
- Kontakt:
Re: Prasklý displej v notebooku
Myslim že sem to četl v záručních pdmínkách na internetu ale nevim to jistě tak se nebudu hádat, v připadě reklamace by se zase musela osadit původní komponenta (ram, disk) ale nevim jak by to bylo s displejem. Takže jediná možnost je notebook odeslat zpátku na alza.cz kde sem ho koupil, oni ho pošlou výrobci a do měsíce mi displej vyměněj za poloviční cenu pořizovací ceny notebooku?
CPU Intel Core i5-3210M GPU NVIDIA GeForce GT 640M RAM 8GB DDR3 HDD 1TB+1TB OS Windows 10
CPU AMD Phenom II X4 965 BE GPU SAPPHIRE NITRO+ RX 580 OC 4G RAM 8GB DDR3 SSD 120GB HDD 500GB OS Windows 10
CPU AMD Phenom II X4 965 BE GPU SAPPHIRE NITRO+ RX 580 OC 4G RAM 8GB DDR3 SSD 120GB HDD 500GB OS Windows 10
-
- Pohlaví:
Re: Prasklý displej v notebooku
Baterie je komponent nutny k napajeni s omezenou zivotnosti, a baterie ani nejsou soucast prodavaneho vyrobku > napr. radio, fotak (nema-li fotak ovsem ale akumulator = ten uz ma sve vyrobmi cislo a je prodavam jako jeho CERTIFIKOVANA soucast).
Nicmene bude-li minem akumulator v notbuku (vhledem k zameremi fora) > tak ano, i ten muze mit v zaruce zapsano cislo a pri pripadne reklamaci se zkontrolujen, zda je vyrobek jako pri prodeji = neobsahuje jine soucastky
(treba i zamerne vymenene: napriklad za horsi grafiku a tu lepsi necham doma, a PC pujdu reklamovat ''kvuli prehrivani'', ale s grafikou ''od souseda'' > vyhodim te obloukem aji s notbukem).
Takze toto je pochopitelne omyl: ''Výměna RAM opravdu neporušuje záruční podmínky.'' > nemis kompomemty a tim celkove usporadani a techmicke parametry zakoupeneho vyrobku, viz uvedene vyse + modelovy priklad zavislosti:
...vymemis pamet - odejde (shori) ti grafika - a v servisu ti reknou: no jon to se divite, ste si dal narocnejsi pamet a neutahlo to chlazenin tak se nedivte, ze shorela grafika... (a budou mit pravdu i co se veci tyce).
+ plati vyse uvedene: > vyhodim te obloukem aji s notbukem.
--- Doplnění předchozího příspěvku (Ned Pro 18, 2011 8:57 pm) ---
''...v připadě reklamace by se zase musela osadit původní komponenta (ram, disk) ale nevim jak by to bylo s displejem.'',
....samorejme to tak je. Kdyz uz to rozebiras - a tak jsi si i sam odpovedel > neco sam vymenis = zasahujes do stavu vyrobku = menis jeho komponenty a jecho technicke parametry = porusujes zaruku.
To, ze pri pripadne reklamaci by jsi soucastky zase vracel, to je neco jineho (to musis udelat ve svem zajmu), a kdyz by jsi to neudelal = nereklamujes zakoupeny vyrobek, ale vyrobek svevolne prestaveny.
Nicmene bude-li minem akumulator v notbuku (vhledem k zameremi fora) > tak ano, i ten muze mit v zaruce zapsano cislo a pri pripadne reklamaci se zkontrolujen, zda je vyrobek jako pri prodeji = neobsahuje jine soucastky
(treba i zamerne vymenene: napriklad za horsi grafiku a tu lepsi necham doma, a PC pujdu reklamovat ''kvuli prehrivani'', ale s grafikou ''od souseda'' > vyhodim te obloukem aji s notbukem).
Takze toto je pochopitelne omyl: ''Výměna RAM opravdu neporušuje záruční podmínky.'' > nemis kompomemty a tim celkove usporadani a techmicke parametry zakoupeneho vyrobku, viz uvedene vyse + modelovy priklad zavislosti:
...vymemis pamet - odejde (shori) ti grafika - a v servisu ti reknou: no jon to se divite, ste si dal narocnejsi pamet a neutahlo to chlazenin tak se nedivte, ze shorela grafika... (a budou mit pravdu i co se veci tyce).
+ plati vyse uvedene: > vyhodim te obloukem aji s notbukem.
--- Doplnění předchozího příspěvku (Ned Pro 18, 2011 8:57 pm) ---
''...v připadě reklamace by se zase musela osadit původní komponenta (ram, disk) ale nevim jak by to bylo s displejem.'',
....samorejme to tak je. Kdyz uz to rozebiras - a tak jsi si i sam odpovedel > neco sam vymenis = zasahujes do stavu vyrobku = menis jeho komponenty a jecho technicke parametry = porusujes zaruku.
To, ze pri pripadne reklamaci by jsi soucastky zase vracel, to je neco jineho (to musis udelat ve svem zajmu), a kdyz by jsi to neudelal = nereklamujes zakoupeny vyrobek, ale vyrobek svevolne prestaveny.
-
- člen HW spec týmu
-
Elite Level 12
- Příspěvky: 16119
- Registrován: květen 08
- Bydliště: České Budějovice
- Pohlaví:
- Stav:
Offline
Re: Prasklý displej v notebooku
Když si koupíš displej a necháš to vyměnit v neautorizovaném středisku, o záruku přijdeš tak jako tak. Takže to vyjde nastejno, jako když si ho vyměníš sám.
Nikdy neříkej, že to nejde, protože se najde někdo, kdo o tom neví a udělá to!
Chcete si nechat sestavit nový počítač?
Chcete si nechat sestavit nový počítač?
-
- Pohlaví:
Re: Prasklý displej v notebooku
tak tak
...vyspekuluj, proc ti praskl, a potom zkus reklamovat.
muzes zkusit, ze pri praci - spadl pri dennim uzivanim (sice to neni argunemt, ale pokus, a to asi u tebe ne, se mi zdan ze ses mladej), no a tak zkusit nekohon kdo s pc pracuje = a zenskou > na ty se v kazdej usmudlanej sedvisak rad podiva a ona si ho otoci kolem prstu (...)
prasknout mohl i pri zavirani - viko se vzpricilo, a nebo na klavesnici lezel mobil (sice je to zase chybou uzivatele, ale pokus - a jak to predlozi zenska > smudla u prepazky nahodi machra a treba to vezme = zalezi i kde je to koupene, jak ve velkem obchode = tisice reklamaci a za kafe ti cesi udelaji cokoliv, i daji jine kliky, nez jsi zaplatil).
...a ja vlastne nevim jak ti to prasklo, a takto mozna i tak bylo...
(jinak si koledujes uz pred oficialni koledni dobou na sv. stepana)
...vyspekuluj, proc ti praskl, a potom zkus reklamovat.
muzes zkusit, ze pri praci - spadl pri dennim uzivanim (sice to neni argunemt, ale pokus, a to asi u tebe ne, se mi zdan ze ses mladej), no a tak zkusit nekohon kdo s pc pracuje = a zenskou > na ty se v kazdej usmudlanej sedvisak rad podiva a ona si ho otoci kolem prstu (...)
prasknout mohl i pri zavirani - viko se vzpricilo, a nebo na klavesnici lezel mobil (sice je to zase chybou uzivatele, ale pokus - a jak to predlozi zenska > smudla u prepazky nahodi machra a treba to vezme = zalezi i kde je to koupene, jak ve velkem obchode = tisice reklamaci a za kafe ti cesi udelaji cokoliv, i daji jine kliky, nez jsi zaplatil).
...a ja vlastne nevim jak ti to prasklo, a takto mozna i tak bylo...
(jinak si koledujes uz pred oficialni koledni dobou na sv. stepana)
- Žbeky
- Moderátor
-
Guru Level 13
- Příspěvky: 22288
- Registrován: květen 08
- Bydliště: Vsetín - Pardubice
- Pohlaví:
- Stav:
Offline
Re: Prasklý displej v notebooku
Nikdy jsem neslyšel o přehřátí způsobeném větší kapacitou paměti nebo disku... Proč se dávají wi-fi karty do mini-pci? Proč se paměti dávají přímo na desku jen u ultrabooků? Aby to šlo lehce vyměnit a to i v domácích podmínkách. Pěkně vysvětleno:
Nebo: http://forum.notebookreview.com/lenovo- ... ranty.html
http://forum.notebookreview.com/acer/59 ... raded.html
http://forum.notebookreview.com/lenovo- ... ranty.html
http://forums.cnet.com/7723-7591_102-26 ... -warranty/
Nebo si snad všichni vymýšlí? To asi těžko
Pokud je paměť přístupná pod zvláštním víčkem a je použit správný typ paměti, můžete si ji vyměnit i sám a o záruku nepřijdete, pokud to výrobce vysloveně nezakazuje (asi nezakazuje, to by tam nedával to víčko). Pokud se kvůli tomu musí rozdělat celý kryt notebooku, obvykle je vyžadováno, aby to bez ztráty záruky udělal autorizovaný servis (tedy ne kterýkoli servis). Totéž se týká i výměny disku. Samozřejmě původní záruka ntb se nevztahuje na novou paměť, na tu máte jistě uschovanou stvrzenku o jejím nákupu / výměně.
Nebo: http://forum.notebookreview.com/lenovo- ... ranty.html
http://forum.notebookreview.com/acer/59 ... raded.html
http://forum.notebookreview.com/lenovo- ... ranty.html
http://forums.cnet.com/7723-7591_102-26 ... -warranty/
Nebo si snad všichni vymýšlí? To asi těžko
V SZ řeším jen záležitosti týkající se fóra. Na prosby a žádosti o technickou podporu nereaguji. Díky za pochopení.
HiJackThis + návod - HW Monitor - Jak označit příspěvek za vyřešený - Pravidla fóra
HiJackThis + návod - HW Monitor - Jak označit příspěvek za vyřešený - Pravidla fóra
-
- Pohlaví:
Re: Prasklý displej v notebooku
''Nikdy jsem neslyšel o přehřátí způsobeném větší kapacitou paměti nebo disku'', ...poukazujes na blbost, coz bylo uvedene jakou souvisla pricinnost pozdejsich potizi vedouci k reklamaci > zmena komponentu oproti stavu pri zakoupeni = vyrobek je svevolne prestaveny, a je uplne jedno co to je a co se s komplem pripadne v budoucnu stane.
Toto je opravneny argument a duvod k zamitnuti jakekoliv reklamace o primo nesouvisejici s provedenym svevolnym zasahem.
A jinak - nevim o cem spekulujes: ''....obvykle je vyžadováno, aby to bez ztráty záruky udělal autorizovaný servis.''
Az budes v te situlacin pochopis, ze slovo ''obvykle vyzadovamo'' v pripade, ze tak provedeno nebylo, znamena = poruseni zarucnich podminek
+ a nebo to v zavorce ''asi nezakazuje, to by tam nedal vicko'', - kdyby tam dal toaletni papir, tak jeho vymenou zasahujes do puvodnich komponentu = menis parametry, a tak i v tomto pripade zjistis, ze slovo ''asi'' je je mylna domenenka znamenajici = poruseni.
A i bez toho plati, ze i kdyby cokoliv v dobe zaruky mel delat autorizovany sevis = neudela to zadarmo, protoze to neni v ramci reklamace, ale pozadavku zakaznika. Takze zadarmo te s tim poslou dom, a za penize platis za sluzbu/praci, a na praci je zase ze zakona zaruka pul roku :) a tak potom - dle tebe:
na PC bude zaruka dva roky (minimalne), na vlozeni napriklad pameti bude zaruka pul roku, a na koupenou pamet buda zaruka taky dva roky >>> ale ta -pamet- odejde (treba i) v dusledku spatne montaze-na kterou je zaruka pul roku > a nasledme s tim pujdes do zarucniho servisu.
No, jak rikam > az pujdes reklamovat rekni: ...bry den, nejde mi monitorn asi grafika odesla, ale ja si tam dal jinou pamet a tak to valilo suprove, dokud neodesla grafika, ...no, asi je to tim, ze to v servisu blbe pridalali, tak vam to nesu.
...ti tam zahraji peknou muziku - umiracek.
Toto je opravneny argument a duvod k zamitnuti jakekoliv reklamace o primo nesouvisejici s provedenym svevolnym zasahem.
A jinak - nevim o cem spekulujes: ''....obvykle je vyžadováno, aby to bez ztráty záruky udělal autorizovaný servis.''
Az budes v te situlacin pochopis, ze slovo ''obvykle vyzadovamo'' v pripade, ze tak provedeno nebylo, znamena = poruseni zarucnich podminek
+ a nebo to v zavorce ''asi nezakazuje, to by tam nedal vicko'', - kdyby tam dal toaletni papir, tak jeho vymenou zasahujes do puvodnich komponentu = menis parametry, a tak i v tomto pripade zjistis, ze slovo ''asi'' je je mylna domenenka znamenajici = poruseni.
A i bez toho plati, ze i kdyby cokoliv v dobe zaruky mel delat autorizovany sevis = neudela to zadarmo, protoze to neni v ramci reklamace, ale pozadavku zakaznika. Takze zadarmo te s tim poslou dom, a za penize platis za sluzbu/praci, a na praci je zase ze zakona zaruka pul roku :) a tak potom - dle tebe:
na PC bude zaruka dva roky (minimalne), na vlozeni napriklad pameti bude zaruka pul roku, a na koupenou pamet buda zaruka taky dva roky >>> ale ta -pamet- odejde (treba i) v dusledku spatne montaze-na kterou je zaruka pul roku > a nasledme s tim pujdes do zarucniho servisu.
No, jak rikam > az pujdes reklamovat rekni: ...bry den, nejde mi monitorn asi grafika odesla, ale ja si tam dal jinou pamet a tak to valilo suprove, dokud neodesla grafika, ...no, asi je to tim, ze to v servisu blbe pridalali, tak vam to nesu.

-
- člen HW spec týmu
-
Elite Level 12
- Příspěvky: 16119
- Registrován: květen 08
- Bydliště: České Budějovice
- Pohlaví:
- Stav:
Offline
Re: Prasklý displej v notebooku
Ja Ti nevim Time. Celkem pravidelne posilam do servisu laptopy, kde byl vymeneny disk, nebo pridane pameti. Jeste se mi nestalo, aby dali zavadu do prime souvislosti s vymenou komponenty zakaznikem...Naopak, posilam zarizeni i bez disku s tim, ze to nema se zavadou co delat. Opet vse bez problemu.
Nevidim tedy duvod zamitnuti zaruky, pokud je tu moznost dana primo od vyrobce, vymenit pamet nebo disk.
Nevidim tedy duvod zamitnuti zaruky, pokud je tu moznost dana primo od vyrobce, vymenit pamet nebo disk.
Nikdy neříkej, že to nejde, protože se najde někdo, kdo o tom neví a udělá to!
Chcete si nechat sestavit nový počítač?
Chcete si nechat sestavit nový počítač?
- Orcus
- člen Security týmu
-
Elite Level 10.5
- Příspěvky: 10645
- Registrován: duben 10
- Bydliště: Okolo rostou 3 růže =o)
- Pohlaví:
- Stav:
Offline
Re: Prasklý displej v notebooku
Výměna ram, hdd či mechaniky opravdu není důvodem k zamítnutí reklamace. A co se týče toho monitoru, prostě to dones na tu reklamaci a řekni, že prasknul třeba když si ho měl v batohu. Tý firmě u který si to koupil je to jedno, oni to jen zabalej a pošlou na opravu.
Já měl na notebooku prasklej monitor + politou klávesnici a nikdy se na mě nijak divně nekoukali když sem to reklamoval (dokonce mi klávesnici uznali jako oprávněnou reklamaci
).
//Ltb: drobná úprava, odstraněna reakce na flame


//Ltb: drobná úprava, odstraněna reakce na flame
Láska hřeje, ale uhlí je uhlí.
Log z HJT vkládejte do HJT sekce. Je-li moc dlouhý, rozděl jej do více zpráv.
Pár rad k bezpečnosti PC.
Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto, jaro3 a Diallix
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše fórum.

Log z HJT vkládejte do HJT sekce. Je-li moc dlouhý, rozděl jej do více zpráv.
Pár rad k bezpečnosti PC.
Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto, jaro3 a Diallix
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše fórum.
- Ltb
- Administrátor
-
Master Level 8.5
- Příspěvky: 6779
- Registrován: únor 03
- Bydliště: Praha západ
- Pohlaví:
- Stav:
Offline
- Kontakt:
Re: Prasklý displej v notebooku
FLAME příspěvky promazány. Osobní názory si prosím sdělujte pouze přes SZ. Jak by fórum vypadalo, kdyby se tu každý hádal.... Tazateli tímto nijak nepomůžete, FLAME zde bude promazán => ztráta času vašeho i toho, kdo výmaz provádí...
Díky.

- jimmy3
- Level 4
- Příspěvky: 1358
- Registrován: červenec 08
- Bydliště: Severní Čechy
- Pohlaví:
- Stav:
Offline
- Kontakt:
Re: Prasklý displej v notebooku
OK díky, pošlu notebook na reklamaci a uvidí se. Myslíte že mám naformátovat HDD když obsah disku není zrovna takovej, jakej by měl bejt? nechci zacházet do detailů 

CPU Intel Core i5-3210M GPU NVIDIA GeForce GT 640M RAM 8GB DDR3 HDD 1TB+1TB OS Windows 10
CPU AMD Phenom II X4 965 BE GPU SAPPHIRE NITRO+ RX 580 OC 4G RAM 8GB DDR3 SSD 120GB HDD 500GB OS Windows 10
CPU AMD Phenom II X4 965 BE GPU SAPPHIRE NITRO+ RX 580 OC 4G RAM 8GB DDR3 SSD 120GB HDD 500GB OS Windows 10
- Orcus
- člen Security týmu
-
Elite Level 10.5
- Příspěvky: 10645
- Registrován: duben 10
- Bydliště: Okolo rostou 3 růže =o)
- Pohlaví:
- Stav:
Offline
Re: Prasklý displej v notebooku
Můžeš nemusíš.... stejně budeš pro servisáky jen člověk na papíře 

Láska hřeje, ale uhlí je uhlí.
Log z HJT vkládejte do HJT sekce. Je-li moc dlouhý, rozděl jej do více zpráv.
Pár rad k bezpečnosti PC.
Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto, jaro3 a Diallix
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše fórum.

Log z HJT vkládejte do HJT sekce. Je-li moc dlouhý, rozděl jej do více zpráv.
Pár rad k bezpečnosti PC.
Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto, jaro3 a Diallix
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše fórum.
- jimmy3
- Level 4
- Příspěvky: 1358
- Registrován: červenec 08
- Bydliště: Severní Čechy
- Pohlaví:
- Stav:
Offline
- Kontakt:
Re: Prasklý displej v notebooku
a když reklamaci neuznaj, pošlou notebook zpět nebo displej vyměněj a pošlou fakturu aniž by se mě ptali že ho chci vyměnit za prachy?
CPU Intel Core i5-3210M GPU NVIDIA GeForce GT 640M RAM 8GB DDR3 HDD 1TB+1TB OS Windows 10
CPU AMD Phenom II X4 965 BE GPU SAPPHIRE NITRO+ RX 580 OC 4G RAM 8GB DDR3 SSD 120GB HDD 500GB OS Windows 10
CPU AMD Phenom II X4 965 BE GPU SAPPHIRE NITRO+ RX 580 OC 4G RAM 8GB DDR3 SSD 120GB HDD 500GB OS Windows 10
-
- Mohlo by vás zajímat
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
-
HDMI dotykový displej pro raspberry.
od BigSandy » 01 led 2025 10:27 » v Rady s výběrem hw a sestavením PC - 13
- 5499
-
od mmmartin
Zobrazit poslední příspěvek
02 led 2025 12:46
-
-
- 3
- 2215
-
od Villentretenmerth
Zobrazit poslední příspěvek
10 led 2025 19:53
-
- 3
- 2429
-
od falco_dee
Zobrazit poslední příspěvek
11 dub 2025 17:40
-
- 3
- 3411
-
od falco_dee
Zobrazit poslední příspěvek
11 dub 2025 17:40
-
- 9
- 3444
-
od rakato11
Zobrazit poslední příspěvek
20 říj 2024 18:45
Zpět na “Problémy s hardwarem”
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 hostů