Dobrý den,omlouvám se pokud to tu již bylo ale nenalezla jsem odpověď.
1.přeinstalovávala jsem windows (xp) znovu na xp ale při instalaci jsem si skryla / smazala (nebo nevím co)disky.Mám jen disk C (19,5G) a dříve jsem měla ještě asi 3 (D,E,G->dohromady cca 200G).Nyní se mi nezobrazují a nevím jak na to.Prosím o radu :)
2.Dále mi občas obrazovka háže jakési "barevné kostičky".Také netuším co by to mohlo být. Jsem totální amatér tak pokud se najde nějaká hodná osoba co se mi pokusí pomoci byla bych moc vděčná :) Předem děkuji
2 problémy-disky,obrazovka
Re: 2 problémy-disky,obrazovka
Spusť Správce disků (pravým myšítkem Tento počítač - Spravovat - Správce disků) a nejlépe sem vlož screen toho Správce.
Ty kostičky ukazují na něco s grafikou, pokud je to občas, tak to může být jen vynechávající kontakt nebo něco podobného, řešil bych následně.
Ty kostičky ukazují na něco s grafikou, pokud je to občas, tak to může být jen vynechávající kontakt nebo něco podobného, řešil bych následně.
Trvalý BAN za trolling a dlouhodobé nerespektování pravidel fóra, duplicitní účty tohoto uživatele: satam, peyrac10, wattmetr, gracia (vydávání se za ženu), jamesbond, jamesbond1...
Moc děkuju za odpověď a za krásně vedený postup :) (Screen v příloze)
Grafika mi "vyhořela" a nedávno se kupovala nová.Když začne ta obrazovka blbnout,tak tomu pomůže jen restart.Někdy až na podruhý. Poradil mi kamarád že se může přehřívat,tak při restartu tam mám puštěný větrák(na otevřený pc-normální stolní)..Ale bez restartu a jen s větrákem není žádná změna tak nevím jestli je to k něčemu platný
--- Doplnění předchozího příspěvku (24 Říj 2013 19:24) ---
jejda..trochu nevhodný screen
opravila jsem
jinak už jsem přišla na to tak vytvořit nový disk (oddíl jak jsem se dozvěděla) jen nevím co v tom postupu zadávat
--- Doplnění předchozího příspěvku (24 Říj 2013 19:35) ---
tak jsem na to jak ten disk vytvořit přišla
děkuju moc za pomoc..jen nevím co s tou obrazovkou :/