Sekání her v Intervalech .

Zvukové karty, síťové karty, grafické karty, modemy…

Moderátoři: Pic, Mods_junior, Mods_senior, HW spec team

jaffascze
Level 1.5
Level 1.5
Příspěvky: 103
Registrován: září 13
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Sekání her v Intervalech .

Příspěvekod jaffascze » 24 úno 2014 22:01

Zdar, hraju například hru LoL(Stabilních 50FPS) po 10 minutách mi klesnou fpska na stabilních 15-20 FPS./A furt dokolečka) . nevíte co s tim ? dělá mi to u každé hry ... Ale předtím to nikdy nedělalo ..Jak kdy ....

Reklama
Uživatelský avatar
beather
Herní spec. / Tvůrce článků
Master Level 7
Master Level 7
Příspěvky: 4480
Registrován: únor 13
Bydliště: Praha
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Sekání her v Intervalech .

Příspěvekod beather » 24 úno 2014 22:02

jak jsou na tom teploty? máš nové ovladače grafiky?

podle toho poklesu to vypadá na přehřívání.. co máš za grafiku popřípadě typ notebooku..
Návod na HijackThisNávod na BSODZákladní diagnostika počítačePříspěvek fóru

„Inteligentní lidé se snaží problémy řešit, geniální se je snaží nedělat!“ - Albert Einstein :punish:
[b]Rozcestník mých článků

jaffascze
Level 1.5
Level 1.5
Příspěvky: 103
Registrován: září 13
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Sekání her v Intervalech .

Příspěvekod jaffascze » 24 úno 2014 22:04

Mam stolní PC. A teplota se dá jak změřit ? ..

Uživatelský avatar
beather
Herní spec. / Tvůrce článků
Master Level 7
Master Level 7
Příspěvky: 4480
Registrován: únor 13
Bydliště: Praha
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Sekání her v Intervalech .

Příspěvekod beather » 24 úno 2014 22:05

stáhni toto: http://www.slunecnice.cz/sw/speedfan/

napiš typ grafiky... zkoušel jsi pc čistit od prachu?... PS: ty teploty měř v zátěži.. zajímá nás hodnota když klesnou ty FPS
Návod na HijackThisNávod na BSODZákladní diagnostika počítačePříspěvek fóru

„Inteligentní lidé se snaží problémy řešit, geniální se je snaží nedělat!“ - Albert Einstein :punish:
[b]Rozcestník mých článků

jaffascze
Level 1.5
Level 1.5
Příspěvky: 103
Registrován: září 13
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Sekání her v Intervalech .

Příspěvekod jaffascze » 24 úno 2014 22:05

Mam stolní PC. Ovladače skusim zkontrolovat a ten prgram na měřeení Teploty send me please ...

Uživatelský avatar
beather
Herní spec. / Tvůrce článků
Master Level 7
Master Level 7
Příspěvky: 4480
Registrován: únor 13
Bydliště: Praha
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Sekání her v Intervalech .

Příspěvekod beather » 24 úno 2014 22:06

ještě ten typ grafiky prosím :-)
Návod na HijackThisNávod na BSODZákladní diagnostika počítačePříspěvek fóru

„Inteligentní lidé se snaží problémy řešit, geniální se je snaží nedělat!“ - Albert Einstein :punish:
[b]Rozcestník mých článků

jaffascze
Level 1.5
Level 1.5
Příspěvky: 103
Registrován: září 13
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Sekání her v Intervalech .

Příspěvekod jaffascze » 24 úno 2014 22:08

čistil jsem včera grafiku všecko .. Grafika má normáně větráček .. GT8600 myslím

--- Doplnění předchozího příspěvku (24 Úno 2014 22:11) ---

GPU : 97
Temp 1 : 49
Temp 2 : 42
Temp 3 : -128
HD 0 : 35
Core : 32

Uživatelský avatar
beather
Herní spec. / Tvůrce článků
Master Level 7
Master Level 7
Příspěvky: 4480
Registrován: únor 13
Bydliště: Praha
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Sekání her v Intervalech .

Příspěvekod beather » 24 úno 2014 22:15

teploty v zátěži?... grafika se ti evidentně solidně přehřívá

asi odešel větrák...

chce to přesný typ té grafiky

zjistíš třeba tak že do vyhledávání napíšeš dxdiag a dáš enter.. a tam záložka zobrazení
Návod na HijackThisNávod na BSODZákladní diagnostika počítačePříspěvek fóru

„Inteligentní lidé se snaží problémy řešit, geniální se je snaží nedělat!“ - Albert Einstein :punish:
[b]Rozcestník mých článků

Uživatelský avatar
beather
Herní spec. / Tvůrce článků
Master Level 7
Master Level 7
Příspěvky: 4480
Registrován: únor 13
Bydliště: Praha
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Sekání her v Intervalech .

Příspěvekod beather » 24 úno 2014 22:17

PS: zkontroluj ještě otáčky.. uvidíš také ve speedfanu.. je to to číslo s RPM na konci
Návod na HijackThisNávod na BSODZákladní diagnostika počítačePříspěvek fóru

„Inteligentní lidé se snaží problémy řešit, geniální se je snaží nedělat!“ - Albert Einstein :punish:
[b]Rozcestník mých článků

jaffascze
Level 1.5
Level 1.5
Příspěvky: 103
Registrován: září 13
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Sekání her v Intervalech .

Příspěvekod jaffascze » 24 úno 2014 22:19

Teplota bez zátěže...------------------ Otáčky 3341 RPM
System Information
------------------
Time of this report: 2/24/2014, 22:16:26
Machine name: BLANKA-PC
Operating System: Windows 7 Ultimate 64-bit (6.1, Build 7601) Service Pack 1 (7601.win7sp1_gdr.130828-1532)
Language: Czech (Regional Setting: Czech)
System Manufacturer: MSI
System Model: MS-7309
BIOS: Default System BIOS
Processor: AMD Athlon(tm) 64 X2 Dual Core Processor 4600+ (2 CPUs), ~2.4GHz
Memory: 2048MB RAM
Available OS Memory: 2048MB RAM
Page File: 2174MB used, 1637MB available
Windows Dir: C:\Windows
DirectX Version: DirectX 11
DX Setup Parameters: Not found
User DPI Setting: Using System DPI
System DPI Setting: 96 DPI (100 percent)
DWM DPI Scaling: Disabled
DxDiag Version: 6.01.7601.17514 32bit Unicode

------------
DxDiag Notes
------------
Display Tab 1: No problems found.
Sound Tab 1: No problems found.
Sound Tab 2: No problems found.
Input Tab: No problems found.

--------------------
DirectX Debug Levels
--------------------
Direct3D: 0/4 (retail)
DirectDraw: 0/4 (retail)
DirectInput: 0/5 (retail)
DirectMusic: 0/5 (retail)
DirectPlay: 0/9 (retail)
DirectSound: 0/5 (retail)
DirectShow: 0/6 (retail)

---------------
Display Devices
---------------
Card name: NVIDIA GeForce 8600 GT
Manufacturer: NVIDIA
Chip type: GeForce 8600 GT
DAC type: Integrated RAMDAC
Device Key: Enum\PCI\VEN_10DE&DEV_0402&SUBSYS_08811462&REV_A1
Display Memory: 1011 MB
Dedicated Memory: 243 MB
Shared Memory: 767 MB
Current Mode: 1680 x 1050 (32 bit) (59Hz)
Monitor Name: Obecný monitor PnP
Monitor Model: L22W-14
Monitor Id: FUS079C
Native Mode: 1680 x 1050(p) (59.954Hz)
Output Type: HD15
Driver Name: nvd3dumx.dll,nvwgf2umx.dll,nvwgf2umx.dll,nvd3dum,nvwgf2um,nvwgf2um
Driver File Version: 9.18.0013.3165 (English)
Driver Version: 9.18.13.3165
DDI Version: 10
Driver Model: WDDM 1.1
Driver Attributes: Final Retail
Driver Date/Size: 10/27/2013 09:12:42, 18199872 bytes
WHQL Logo'd: Yes
WHQL Date Stamp:
Device Identifier: {D7B71E3E-4742-11CF-8F7B-8C281CC2C435}
Vendor ID: 0x10DE
Device ID: 0x0402
SubSys ID: 0x08811462
Revision ID: 0x00A1
Driver Strong Name: oem10.inf:NVIDIA_SetA_Devices.NTamd64.6.1:Section002:9.18.13.3165:pci\ven_10de&dev_0402
Rank Of Driver: 00E02001
Video Accel: ModeMPEG2_A ModeMPEG2_C ModeVC1_C ModeWMV9_C
Deinterlace Caps: {6CB69578-7617-4637-91E5-1C02DB810285}: Format(In/Out)=(YUY2,YUY2) Frames(Prev/Fwd/Back)=(0,0,0) Caps=VideoProcess_YUV2RGB VideoProcess_StretchX VideoProcess_StretchY DeinterlaceTech_PixelAdaptive
{F9F19DA5-3B09-4B2F-9D89-C64753E3EAAB}: Format(In/Out)=(YUY2,YUY2) Frames(Prev/Fwd/Back)=(0,0,0) Caps=VideoProcess_YUV2RGB VideoProcess_StretchX VideoProcess_StretchY
{5A54A0C9-C7EC-4BD9-8EDE-F3C75DC4393B}: Format(In/Out)=(YUY2,YUY2) Frames(Prev/Fwd/Back)=(0,0,0) Caps=VideoProcess_YUV2RGB VideoProcess_StretchX VideoProcess_StretchY
{335AA36E-7884-43A4-9C91-7F87FAF3E37E}: Format(In/Out)=(YUY2,YUY2) Frames(Prev/Fwd/Back)=(0,0,0) Caps=VideoProcess_YUV2RGB VideoProcess_StretchX VideoProcess_StretchY DeinterlaceTech_BOBVerticalStretch
{6CB69578-7617-4637-91E5-1C02DB810285}: Format(In/Out)=(UYVY,UYVY) Frames(Prev/Fwd/Back)=(0,0,0) Caps=VideoProcess_YUV2RGB VideoProcess_StretchX VideoProcess_StretchY DeinterlaceTech_PixelAdaptive
{F9F19DA5-3B09-4B2F-9D89-C64753E3EAAB}: Format(In/Out)=(UYVY,UYVY) Frames(Prev/Fwd/Back)=(0,0,0) Caps=VideoProcess_YUV2RGB VideoProcess_StretchX VideoProcess_StretchY
{5A54A0C9-C7EC-4BD9-8EDE-F3C75DC4393B}: Format(In/Out)=(UYVY,UYVY) Frames(Prev/Fwd/Back)=(0,0,0) Caps=VideoProcess_YUV2RGB VideoProcess_StretchX VideoProcess_StretchY
{335AA36E-7884-43A4-9C91-7F87FAF3E37E}: Format(In/Out)=(UYVY,UYVY) Frames(Prev/Fwd/Back)=(0,0,0) Caps=VideoProcess_YUV2RGB VideoProcess_StretchX VideoProcess_StretchY DeinterlaceTech_BOBVerticalStretch
{6CB69578-7617-4637-91E5-1C02DB810285}: Format(In/Out)=(YV12,0x32315659) Frames(Prev/Fwd/Back)=(0,0,0) Caps=VideoProcess_YUV2RGB VideoProcess_StretchX VideoProcess_StretchY DeinterlaceTech_PixelAdaptive
{F9F19DA5-3B09-4B2F-9D89-C64753E3EAAB}: Format(In/Out)=(YV12,0x32315659) Frames(Prev/Fwd/Back)=(0,0,0) Caps=VideoProcess_YUV2RGB VideoProcess_StretchX VideoProcess_StretchY
{5A54A0C9-C7EC-4BD9-8EDE-F3C75DC4393B}: Format(In/Out)=(YV12,0x32315659) Frames(Prev/Fwd/Back)=(0,0,0) Caps=VideoProcess_YUV2RGB VideoProcess_StretchX VideoProcess_StretchY
{335AA36E-7884-43A4-9C91-7F87FAF3E37E}: Format(In/Out)=(YV12,0x32315659) Frames(Prev/Fwd/Back)=(0,0,0) Caps=VideoProcess_YUV2RGB VideoProcess_StretchX VideoProcess_StretchY DeinterlaceTech_BOBVerticalStretch
{6CB69578-7617-4637-91E5-1C02DB810285}: Format(In/Out)=(NV12,0x3231564e) Frames(Prev/Fwd/Back)=(0,0,0) Caps=VideoProcess_YUV2RGB VideoProcess_StretchX VideoProcess_StretchY DeinterlaceTech_PixelAdaptive
{F9F19DA5-3B09-4B2F-9D89-C64753E3EAAB}: Format(In/Out)=(NV12,0x3231564e) Frames(Prev/Fwd/Back)=(0,0,0) Caps=VideoProcess_YUV2RGB VideoProcess_StretchX VideoProcess_StretchY
{5A54A0C9-C7EC-4BD9-8EDE-F3C75DC4393B}: Format(In/Out)=(NV12,0x3231564e) Frames(Prev/Fwd/Back)=(0,0,0) Caps=VideoProcess_YUV2RGB VideoProcess_StretchX VideoProcess_StretchY
{335AA36E-7884-43A4-9C91-7F87FAF3E37E}: Format(In/Out)=(NV12,0x3231564e) Frames(Prev/Fwd/Back)=(0,0,0) Caps=VideoProcess_YUV2RGB VideoProcess_StretchX VideoProcess_StretchY DeinterlaceTech_BOBVerticalStretch
{6CB69578-7617-4637-91E5-1C02DB810285}: Format(In/Out)=(IMC1,UNKNOWN) Frames(Prev/Fwd/Back)=(0,0,0) Caps=
{F9F19DA5-3B09-4B2F-9D89-C64753E3EAAB}: Format(In/Out)=(IMC1,UNKNOWN) Frames(Prev/Fwd/Back)=(0,0,0) Caps=
{5A54A0C9-C7EC-4BD9-8EDE-F3C75DC4393B}: Format(In/Out)=(IMC1,UNKNOWN) Frames(Prev/Fwd/Back)=(0,0,0) Caps=
{335AA36E-7884-43A4-9C91-7F87FAF3E37E}: Format(In/Out)=(IMC1,UNKNOWN) Frames(Prev/Fwd/Back)=(0,0,0) Caps=
{6CB69578-7617-4637-91E5-1C02DB810285}: Format(In/Out)=(IMC2,UNKNOWN) Frames(Prev/Fwd/Back)=(0,0,0) Caps=
{F9F19DA5-3B09-4B2F-9D89-C64753E3EAAB}: Format(In/Out)=(IMC2,UNKNOWN) Frames(Prev/Fwd/Back)=(0,0,0) Caps=
{5A54A0C9-C7EC-4BD9-8EDE-F3C75DC4393B}: Format(In/Out)=(IMC2,UNKNOWN) Frames(Prev/Fwd/Back)=(0,0,0) Caps=
{335AA36E-7884-43A4-9C91-7F87FAF3E37E}: Format(In/Out)=(IMC2,UNKNOWN) Frames(Prev/Fwd/Back)=(0,0,0) Caps=
{6CB69578-7617-4637-91E5-1C02DB810285}: Format(In/Out)=(IMC3,UNKNOWN) Frames(Prev/Fwd/Back)=(0,0,0) Caps=
{F9F19DA5-3B09-4B2F-9D89-C64753E3EAAB}: Format(In/Out)=(IMC3,UNKNOWN) Frames(Prev/Fwd/Back)=(0,0,0) Caps=
{5A54A0C9-C7EC-4BD9-8EDE-F3C75DC4393B}: Format(In/Out)=(IMC3,UNKNOWN) Frames(Prev/Fwd/Back)=(0,0,0) Caps=
{335AA36E-7884-43A4-9C91-7F87FAF3E37E}: Format(In/Out)=(IMC3,UNKNOWN) Frames(Prev/Fwd/Back)=(0,0,0) Caps=
{6CB69578-7617-4637-91E5-1C02DB810285}: Format(In/Out)=(IMC4,UNKNOWN) Frames(Prev/Fwd/Back)=(0,0,0) Caps=
{F9F19DA5-3B09-4B2F-9D89-C64753E3EAAB}: Format(In/Out)=(IMC4,UNKNOWN) Frames(Prev/Fwd/Back)=(0,0,0) Caps=
{5A54A0C9-C7EC-4BD9-8EDE-F3C75DC4393B}: Format(In/Out)=(IMC4,UNKNOWN) Frames(Prev/Fwd/Back)=(0,0,0) Caps=
{335AA36E-7884-43A4-9C91-7F87FAF3E37E}: Format(In/Out)=(IMC4,UNKNOWN) Frames(Prev/Fwd/Back)=(0,0,0) Caps=
{6CB69578-7617-4637-91E5-1C02DB810285}: Format(In/Out)=(S340,UNKNOWN) Frames(Prev/Fwd/Back)=(0,0,0) Caps=
{F9F19DA5-3B09-4B2F-9D89-C64753E3EAAB}: Format(In/Out)=(S340,UNKNOWN) Frames(Prev/Fwd/Back)=(0,0,0) Caps=
{5A54A0C9-C7EC-4BD9-8EDE-F3C75DC4393B}: Format(In/Out)=(S340,UNKNOWN) Frames(Prev/Fwd/Back)=(0,0,0) Caps=
{335AA36E-7884-43A4-9C91-7F87FAF3E37E}: Format(In/Out)=(S340,UNKNOWN) Frames(Prev/Fwd/Back)=(0,0,0) Caps=
{6CB69578-7617-4637-91E5-1C02DB810285}: Format(In/Out)=(S342,UNKNOWN) Frames(Prev/Fwd/Back)=(0,0,0) Caps=
{F9F19DA5-3B09-4B2F-9D89-C64753E3EAAB}: Format(In/Out)=(S342,UNKNOWN) Frames(Prev/Fwd/Back)=(0,0,0) Caps=
{5A54A0C9-C7EC-4BD9-8EDE-F3C75DC4393B}: Format(In/Out)=(S342,UNKNOWN) Frames(Prev/Fwd/Back)=(0,0,0) Caps=
{335AA36E-7884-43A4-9C91-7F87FAF3E37E}: Format(In/Out)=(S342,UNKNOWN) Frames(Prev/Fwd/Back)=(0,0,0) Caps=
D3D9 Overlay: Supported
DXVA-HD: Supported
DDraw Status: Enabled
D3D Status: Enabled
AGP Status: Enabled

Uživatelský avatar
beather
Herní spec. / Tvůrce článků
Master Level 7
Master Level 7
Příspěvky: 4480
Registrován: únor 13
Bydliště: Praha
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Sekání her v Intervalech .

Příspěvekod beather » 24 úno 2014 22:23

pro upřesnění : Card name: NVIDIA GeForce 8600 GT

problém je v chlazení... grafika se přehřívá v zátěži jak jede delší dobu tak jí pak padá výkon..

počkej na někoho kdo se pořádně vyzná v HW... nevím jestli to jde nějak jinak potlačit ale spíš by to chtělo koupit nový chladič


PS: co máš za CASE? EUROCASE? zkus najít model
Návod na HijackThisNávod na BSODZákladní diagnostika počítačePříspěvek fóru

„Inteligentní lidé se snaží problémy řešit, geniální se je snaží nedělat!“ - Albert Einstein :punish:
[b]Rozcestník mých článků

jaffascze
Level 1.5
Level 1.5
Příspěvky: 103
Registrován: září 13
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Sekání her v Intervalech .

Příspěvekod jaffascze » 24 úno 2014 22:24

Co je CASE ? Zakladní DESKA ?

--- Doplnění předchozího příspěvku (24 Úno 2014 22:25) ---

Skříně ?

--- Doplnění předchozího příspěvku (24 Úno 2014 22:28) ---

Nevim taková obyčej ná stará asi bez žádného chlazení ?


  • Mohlo by vás zajímat
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek
  • sekání, trhání CS2...
    od Elbeckho » 06 úno 2025 20:40 » v Hry
    1
    3328
    od Mety Zobrazit poslední příspěvek
    15 úno 2025 09:57

Zpět na “Problémy s hardwarem”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti