Zdravím,
už nějakou dobu mám notebook HP 4520s s DVD mechanikou, která fungovala. Systém jsem pak přeinstaloval a mechanika mi nechtěla přečíst DVD, které jsem tam vložil, ale protože jsem to v tu dobu nutně nepotřeboval, tak jsem se o to nestaral. Teď asi po roce bych potřeboval přečíst data z DVD, ale DVD mechanika mi pořád nefunguje (nečekaně).
Moje mechanika dokáže přečíst libovolné CD (v průzkůmníku normálně zobrazí obsah), ale žádné DVD (zkoušel jsem asi 10různých, jak originální tak pálené, staré i nové), mechanika se tváří že něco dělá, pak utichne a po kliknutí na DVD RW Drive (E:) mi vyskočí okno "Insert a disc. Please insert a disc into drive E:".
V Device manageru ve škatulce DVD/CD-ROM drives mám "hp CDDVDW TS-L633R ATA Device" se statusem "This device is working properly". Driver je od Microsoftu z 21.6.2006 verze 6.1.7601.17514 a když zkusím aktualizovat, tak mi řekne že už mám nejaktuálnější driver. Zkoušel jsem hledat drivery, ale žádný novější než tento jsem nenašel. Na stránkách HP žádný driver ani není.
Zkoušel jsem odinstalovat driver a rebootovat notebook, windows sám nainstaloval ten samý driver.
Na googlu jsem našel podobný problém, jehož řešení spočívalo ve smazání "Upper Filter" a "Lower Filter" z registrů (HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\Class\{4D36E965-E325-11CE-BFC1-08002BE10318}), nicméně tam takové hodnoty nemám.
Taky jsem zkoušel microsofťácké "Fix It", to mi řeklo že našlo problém, že aplikovalo fix, ale že problém stále přetrvává. Tady je "log" z toho programu.
Za jakoukoli radu budu velmi vděčný.
DVD ROM přečte CD, ale nepřečte DVD
Re: DVDROM přečte CD, ale nepřečte DVD
Vymenit mechaniku.
Harwarovy problem, laser na cteni DVD bude KO.
Harwarovy problem, laser na cteni DVD bude KO.
- Pic
- Moderátor
-
Guru Level 13
- Pohlaví:
- Stav:
Re: DVD ROM přečte CD, ale nepřečte DVD
Pokud to DVDečko není vypalované, nejspíše vadná mechanika. Někdy mají mechaniky problém s vypalovanými DVD.