Integrovaná Karta
Integrovaná Karta
Mám takový problém , mám v počítači Integrovanou Kartu a ještě jednu grafickou kartu Nvidia GTX 960 , ale všechny hry mi šly přes tu Integravonou kartu,tak sem jí v správci zařízení zkoušel zákazat,aby mi to šlo přes tu od Nvidia,ale po tom co sem to udělal ,tak mi naběhla černá obrazovka a nic nejde.. prosím rychle o pomoc
Re: Integrovaná Karta
Ta integrovana graficka karta funguje proto, ze do ni mas zaply monitor - takze kdyz ji zakazes, neni obraz.
Musis obraz zapojit do graficke karty, ne do zakladni desky.
U stolniho pocitace graficke karty prepinat nelze, aktivni je vzdy ta kam je zapojen monitor.
Musis obraz zapojit do graficke karty, ne do zakladni desky.
U stolniho pocitace graficke karty prepinat nelze, aktivni je vzdy ta kam je zapojen monitor.
A mohl bych se zeptat jak ten obraz zapojit do té grafické karty místo zakladní desky ,jsem v tomhle fakt nováček
Odpojis ten kabel co vede z monitoru do zakladni desky - hned vedle bude kabel od klavesnice a od mysi.
A zapojis ho do graficke karty, budou to jedine konektory ktere budou o kus niz a budou umisteny vodorovne. Pak ho staci zapojit do toho konektoru co vypada stejne jako ten na zakladni desce.
Problem bude pokud je to VGA konektor (ten konektor byva modry), pak bude nejspis potreba redukce na DVI. Do zakladni desky se to obvykle napoprve zapoji proto, ze na graficke karte zkratka uz neni VGA konektor.
A zapojis ho do graficke karty, budou to jedine konektory ktere budou o kus niz a budou umisteny vodorovne. Pak ho staci zapojit do toho konektoru co vypada stejne jako ten na zakladni desce.
Problem bude pokud je to VGA konektor (ten konektor byva modry), pak bude nejspis potreba redukce na DVI. Do zakladni desky se to obvykle napoprve zapoji proto, ze na graficke karte zkratka uz neni VGA konektor.
Mám tuhle skřín a nikde tam jinou možnost kam zapojit monitor nevidím ,nemohl by si mi prosím ještě poradit ?
http://www.czc.cz/bitfenix-neos-cerna-m ... 56/produkt