Vrácení zboží do kamenného obchodu

Zvukové karty, síťové karty, grafické karty, modemy…

Moderátoři: Pic, Mods_junior, Mods_senior, HW spec team

Jouzik
Level 1
Level 1
Příspěvky: 68
Registrován: březen 16
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Vrácení zboží do kamenného obchodu

Příspěvekod Jouzik » 27 bře 2016 13:32

Dobrý den, minulé úterý jsem si v Makru koupil TV 22" Hyundai FL 22111 bohužel, obraz stojí za... Je takový kostičkovaný, a doslova mě to bije do očí... Mohl bych tuto TV vrátit? Četl jsem, že do 14ti dnů se to může vrátit pouze při nákupu přes internet... Díky.

Reklama
kasy
Level 2
Level 2
Příspěvky: 168
Registrován: květen 14
Pohlaví: Nespecifikováno
Stav:
Offline

Re: Vrácení zboží do kamenného obchodu

Příspěvekod kasy » 27 bře 2016 13:56

To o těch čtrnácti dnech, co jsi četl, platí. Takže v Makru TV vrátit nemůžeš. Ale pokud by měla vadu, musí ti jí vyměnit. Jestli ti kostičkuje u HD obrazu (1920x1080), jde pravděpodobně o vadu. Pokud jen u SD obrazu, je TV asi pěknej šmejd. A ještě k Makru - nevím, jak teď, ale před několika lety se k zákazníkům s podobnými problémy moc dobře nechovali. Vlastní zkušenost.

Uživatelský avatar
cervcek
Level 5
Level 5
Příspěvky: 2245
Registrován: leden 12
Bydliště: Vrchlabí
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Vrácení zboží do kamenného obchodu

Příspěvekod cervcek » 27 bře 2016 14:11

Kostičkování může způsobovat slabý signál, připoj k TV flashku s HD filmem, nebo jí připoj k PC jako monitor, jaký je obraz? Stále mizerný?
Děkuju za vaše názory a rady. :thumbup:

Jouzik
Level 1
Level 1
Příspěvky: 68
Registrován: březen 16
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Vrácení zboží do kamenného obchodu

Příspěvekod Jouzik » 27 bře 2016 14:24

Už jsem to tu řešil, měl jsem to přes HDMI připojený k PC s tím, že to budu mít i jako monitor, i jako TV... Bohužel když u toho sedím, tak mi prostě oči padají na nedokonalý obraz... Proti našim ostatním televizím je tohle hrůza... Jinak jsem si na jejich stránkách přečetl, že pokud bude zboží kompletní, nepoškozené, s fakturou atd... tak to můžu do měsíce vrátit... Šlo by to tedy? Jinak ten obraz je doopravdy hroznej, když na něj koukám z půl metru jako na monitor od PC...

Dodatečně přidáno po 1 minutě 54 vteřinách:
Mám doma úplně tu samou TV od Gogenu, s rozlišením 1366x768 a obraz taky není žádná sláva, vůbec jsem netušil, že takovýhle problém může u televizí být...

Dodatečně přidáno po 3 minutách 54 vteřinách:
Jako příklad uvedu ikonu chromu... na ntb jí mám krásně kulatou, a na tý televizi je to takový kostičkovaný kruh... ještě k tomu lehce rozmazaný (to jen malinko)

kasy
Level 2
Level 2
Příspěvky: 168
Registrován: květen 14
Pohlaví: Nespecifikováno
Stav:
Offline

Re: Vrácení zboží do kamenného obchodu

Příspěvekod kasy » 27 bře 2016 14:37

Připojená k PC? Tak to se nejdřív podívej, jestli máš nastavené správné rozlišení na grafice. A jestli ano, musí být obraz v pořádku. Jinak to vrať, když to prodejce umožňuje.

Jouzik
Level 1
Level 1
Příspěvky: 68
Registrován: březen 16
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Vrácení zboží do kamenného obchodu

Příspěvekod Jouzik » 27 bře 2016 19:04

Ano všechno jsem kontroloval, dával jsem to jak přes VGA tak přes HDMI (to bylo trošku lepší)... Všechny rozlišení, a pořád to nebylo dobrý... Na jíných TV i monitorech to je v pohodě... Takže by mi tu reklamaci měli přijmout?

petr22
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 54900
Registrován: únor 12
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Vrácení zboží do kamenného obchodu

Příspěvekod petr22 » 27 bře 2016 19:19

Pokud to maji v podminkach ze to do mesice muzes vratit, tak to muzes vratit - ale jsou to podminky prodejce, ne platny zakon (vetsina supermarketu to ale takhle dela). Pokud to chces vratit, tak to nesmis reklamovat, ale vratit. Laciny smejd zustane smejdem a zadna reklamace obraz nezlepsi, takze reklamace bude zamitnuta.

Uz se budu opakovat, ale kdyz si nekdo nakoupi lacine cinske OEM televize "znacek" jako je Gogen, ECG, Hyundai, Sencor a podobne, tak by se nemel divit ze kvalita primo odpovida cene. Kdyz koupis kvalitni znackovou televizi Panasonic, Sony nebo Samsung tak tenhle problem nebude, protoze budou mit podstatne kvalitnejsi displej - ale budou samozrejmne drazsi, ale ne zase o tolik jako tahle OEMka ktere dela par fabrik a "vyrobci" na to jen lepi svoje napisy. Na AliExpress a podobnych kseftech kdyz jich koupis vic jak 1000 kusu tak ti tam daji napis jaky chces.

Uživatelský avatar
mmmartin
Moderátor
Elite Level 10
Elite Level 10
Příspěvky: 9641
Registrován: srpen 04
Bydliště: Praha
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Vrácení zboží do kamenného obchodu

Příspěvekod mmmartin » 27 bře 2016 19:47

Nejsem si tím úplně jistý, ale není náhodou nákup v Makru v režimu Obchodního zákoníku? Kupující přece musí mít IČO, nejedná se tedy o prodej občanovi, ale právnické osobě. Pokud by tomu tak bylo, řídí se reklamace vad pouze Obchodními podmínkami nebo Kupní smlouvou, ze zákona žádná záruční doba stanovená není.
ASUS Prime Z390-P / Hexa Core Intel core i5 Coffee Lake-S / Gigabyte GeForce GTX 650 Ti / FORTRON BlueStorm Bronze 80PLUS / W 11

Jouzik
Level 1
Level 1
Příspěvky: 68
Registrován: březen 16
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Vrácení zboží do kamenného obchodu

Příspěvekod Jouzik » 28 bře 2016 14:49

To fakt nevím no :D Ve středu to zkusím, doufám, že to vyjde...

lennonreloaded
Level 3
Level 3
Příspěvky: 477
Registrován: únor 16
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Vrácení zboží do kamenného obchodu

Příspěvekod lennonreloaded » 28 bře 2016 15:40

mmmartin píše:Nejsem si tím úplně jistý, ale není náhodou nákup v Makru v režimu Obchodního zákoníku? Kupující přece musí mít IČO, nejedná se tedy o prodej občanovi, ale právnické osobě. Pokud by tomu tak bylo, řídí se reklamace vad pouze Obchodními podmínkami nebo Kupní smlouvou, ze zákona žádná záruční doba stanovená není.

Obchodní zákoník jako takový už NEEXISTUJE.

Jouzik
Level 1
Level 1
Příspěvky: 68
Registrován: březen 16
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Vrácení zboží do kamenného obchodu

Příspěvekod Jouzik » 28 bře 2016 19:45

Tak jsem připojil anténu, a musím říct, že je to ještě horší než jsem si myslel... Koukal jsem na zprávy na Nově, a když jsou obličeje daleko (malé) tak jdou detailně vidět pixely :D Je to jako minecraft :D nejhorší je to ve středu obrazovky... Tohle musí být nějáká vada kusu, přece není možné aby se prodávalo něco takového ve velkém ne? Kdykoliv tam je rychlý pohyb, tak se to strašně rozmaže, že bych tu věc ani nepoznal... A vlasy to nedává vůbec :D

Uživatelský avatar
X
Elite Level 12.5
Elite Level 12.5
Příspěvky: 19360
Registrován: květen 07
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline
Kontakt:

Re: Vrácení zboží do kamenného obchodu

Příspěvekod X » 28 bře 2016 19:50

Pak je to tvoje chyba, že jsi ji před koupí v obchodě neotestoval.


Zpět na “Problémy s hardwarem”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 hostů