Úplné zamrznutí NTB

Zvukové karty, síťové karty, grafické karty, modemy…

Moderátoři: Pic, Mods_junior, Mods_senior, HW spec team

carlosacCZ
nováček
Příspěvky: 2
Registrován: prosinec 17
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Úplné zamrznutí NTB

Příspěvekod carlosacCZ » 18 pro 2017 17:16

Ahoj, poslední dobou se mi na mém NTB HP 4545s stává, že úplně zamrzne - na obrazovce zůstane zamrznuté vše jak bylo, notebook normálně běží, ventilátor se točí. Nenašel jsem vůbec žádnou souvislost a jsem přesvědčený, že se tak děje náhodně. Takto notebook zůstane klidně několik hodin, jediný způsob jak se z toho dostat, je vypnutí držením zapínacího tlačítka. Dělal jsem memtest na 4 passy, bez problému. OCCT a Prime95 taky bez problému. Do notebooku jsem dával místo DVD mechaniky SSD do nějaké levné pochybné HDD caddy z ebay, takže jsem si myslel, že by to mohlo být tím, ale i když jsem dal SSD na původní místo pro HDD, tak to nepřestalo. V BIOSu jsem dělal testy disků i testy pamětí a taky bez problému. U CPU a GPU čipu jsem měnil teplovodivou pastu, kdy jsem místo thermal padu na GPU použil pastu, ale tím by to snad být nemělo (?). V notebooku byl původně AMD A4-4300M, poté jsem tam měl AMD A10-4600M engineering sample z aliexpressu, kdy problém právě nastal tak po roku s tímto procesorem, tak jsem si myslel že je to právě nějaká chyba procesoru a koupil jsem originální z ebaye. Problém to však nevyřešilo.

Teploty se podle mě, na to že to je AMD, drží v pohodě - pří největší herní zátěži 71 - 72 stupňů, ale právě při hraní - zátěží mi ntb ještě nezamrzl.

Už jsem z toho bezradný, poslední podezření mám na základní desku - např. externí grafický čip. Nevím jestli to může mít nějakou spojitost, ale často v HWINFO vůbec externí gpu nevidím, pouze integrovaný. Ale jestli to není dané náhodou jeho vypínáním a zapínáním v závislosti na spuštěné aplikaci / zátěží. Ve správci zařízení vždy je.