Propady FPS - Lagy

Zvukové karty, síťové karty, grafické karty, modemy…

Moderátoři: Pic, Mods_junior, Mods_senior, HW spec team

Galli
Level 1.5
Level 1.5
Příspěvky: 102
Registrován: červenec 17
Pohlaví: Nespecifikováno
Stav:
Offline

Propady FPS - Lagy

Příspěvekod Galli » 14 pro 2019 03:11

Ahoj, obracím se zde s žádostí o pomoc s mým problémem který mě doprovází už pěkně dlouhou dobu a jelikož jsem v tomto amatér tak nemám jinou možnost. :-) Můj problém spočívá že při skoro každé hře kde mám vysoký počet FPS, např. Rocket League kde se pohybuji přímo na maximálním možném čísle 250 FPS. A teď k tomu problému, i když mám takové vysoké FPS tak přesto mám lagy/zasekávání obrazu, pochopitelně FPS klesají a stoupají ale že by mi to spadlo z 250 jen na 240 a já u toho měl záškuby? Vůbec nevím v čem může spočívat problém, přemýšlel jsem že by to mohl být klidně jen HDD ale chtěl bych nějakou radu od někoho kdo se v tom umí šťourat. Jakoukoliv pomoc uvítám a odpovím na cokoliv.

Děkuju. :-)

Reklama
Uživatelský avatar
gogo1963
Master Level 7.5
Master Level 7.5
Příspěvky: 5664
Registrován: srpen 19
Bydliště: Brno
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Propady FPS - Lagy

Příspěvekod gogo1963 » 14 pro 2019 04:55

stuttering ... příčiny se hledají těžko, pokud je dostatek paměti, i té grafické ... nevím, jaký máš monitor, frekvenci... nebo pak "tearing", tam pomůže jen freesync, g-sync ... taky by to chtělo SSD na hraní a systém ...
i7 10700/Grandis 3/ z490 Meg Unify/XPG GAMMIX S11 Pro 500GB/Samsung 970 EVO PLUS 1TB/ Define R5/ Patriot Viper 4 16GB Kit 3400/ 4TB Skyhawk/ RX 6600 XT/ CORSAIR 750W RM750x/sound blaster zx/ Dell S2721DGF /MSI RX 6600 XT GAMING X 8G /4TB Ironfolf pro

Galli
Level 1.5
Level 1.5
Příspěvky: 102
Registrován: červenec 17
Pohlaví: Nespecifikováno
Stav:
Offline

Re: Propady FPS - Lagy

Příspěvekod Galli » 14 pro 2019 12:02