Problém notebooku Acer Aspire 5542G

Zvukové karty, síťové karty, grafické karty, modemy…

Moderátoři: Pic, Mods_junior, Mods_senior, HW spec team

a3min
nováček
Příspěvky: 2
Registrován: leden 20
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Problém notebooku Acer Aspire 5542G

Příspěvekod a3min » 26 led 2020 21:38

Zdravím, řeším pro mě neobvyklou věc, zatím viděna poprvé, za dobu co jsem pár notebooků již zprovoznil .

Popsal bych jak se celá věc má: známý, chtěl vyměnit lcd na notebooku, donesl ještě jeden ( na náhradní díly s funkčním lcd ), po výměně opravovaného notebooku jsem ho tedy zkusil zapnout.. Při spuštění byl slyšet větráček cca 5 sekund potom se hodně utlumil, notebook se začal pořád dokola restartovat ( bez rozsvícení lcd ) žádná kontrolka neblikala nic, občas to otevřelo mechaniku, tak jsem vyjmul mechaniku = nic, vyjmul jednu RAM pamět a následně ji vyměnil a přemisťoval = nic, vyndal jsem hdd a výsledek = nic , pořád stejný průběh, jako v prvotním spuštění, zkoušel jsem ho i párkrát povypínat a následně zapnout ale také nic..

Tak mi to nedalo a začal jsem s demontáží , prošel jsem procesor a okem desku, vše v pořádku, grafický čip taktéž, vypadá zdravě...

Tak co jsem neudělal, vytáhl jsem z notebooku ten lcd displej a i základní desku, strčil jsem do základní desky jednu RAM a hdd, připojil k napájecímu zdroji a desku zapl..... Světe div se, Rozjel se ( foto máte viz dole odkaz ) jen hdd byl bez systému,, říkám paráda asi potřeboval jen odlehčit od prachu, montuji ho zpátky ((( s RAM pamětí co jsem ji nechal v desce při zkoušce,,,. Kompletně smontovaný, každý šroub na svém místě, nikde žádná dírka, po zapnutí stejný problém jako na začátku po výměně displeje ...

Lidi co s tím ? Mám známému, vrátit pouze desku a nový displej, že jinak to nepůjde ? Na co se zaměřit trochu záhada no :D :D přikládám foto při oživení :D
https://i.imgur.com/WGnuYwv.jpg
Děkuji za Vaše rady Návody :)

Reklama
petr22
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 53532
Registrován: únor 12