Neúspěšná reklamace u CZC Vyřešeno

Zvukové karty, síťové karty, grafické karty, modemy…

Moderátoři: Pic, Mods_junior, Mods_senior, HW spec team

Pandora Rosalez
Level 2
Level 2
Příspěvky: 155
Registrován: srpen 13
Bydliště: Praha
Pohlaví: Žena

Neúspěšná reklamace u CZC

Příspěvekod Pandora Rosalez » 19 srp 2020 19:08

Ahoj,

už před časem jsem tady řešila problémy s BSOD, pravděpodobně nekompatibilita HW v sestaveném počítači od CZC. V mém profilu se dá když tak téma dohledat. V kostce, počítač mi různě padá do modré smrti, zcela náhodně, třeba jednou za dva týdny, pak jeden den 3x... občas při zapnutí, jindy jen u prohlížeče, dost často třeba při větších úpravách ve Vegasu, atd.

Hodně dlouho jsem odkládala reklamaci, ale už se to nedalo. V neděli jsem dala pc k CZC, dnes už mi psali, že si ho můžu vyzvednout a vyjádření technika? "Uvedený problém se neprojevil, preventivně aktualizován BIOS základní desky. Vráceno zpět." :evil: Přijde mi, jako by to včera jen tak random zapnuli a když se nic nestalo, tak to za ně bylo ok. No tohle jsem dělala při mých pokusech zjisti problém taky, takže nevěřím, že to pomohlo... v počítači bylo i přes 50 souborů DMP. Zjevně k ničemu...

Tak co teď? Když to znovu bude blbnout, mám si nechat udělat diagnostiku v nějakém klasickém servisu? Když budu mít podložený papír od někoho jiného, budou na to brát vůbec zřetel? Někdo zkušenost? Díky.

Reklama
Uživatelský avatar
peta501
Level 5.5
Level 5.5
Příspěvky: 2640
Registrován: únor 07
Pohlaví: Muž

Re: Neúspěšná reklamace u CZC

Příspěvekod peta501 » 19 srp 2020 19:29

Rikam to nerad, ale ta sestava je kompatibilni a delat by to nemelo.
Michael850 nebo petr22, ti tu radi poradi v cem je problem. ;)

Problem tohodle je, ze je to docela beznej problem ty platformy a tech pripadu je hafo - jenze nejakej klasickej tip na to jak to vyresit neexistuje. Obcas pomuze to, obcas to a obcas nic.

Idealne by to chtelo natocit na video, ale to asi nejde podchytit. A pak jim to na reklamaci ukazat.
V klasickym servisu ti k tomu asi nic moc nereknou, kdyz to pada nahodne mozna by ale mohli vyzkouset jiny cpu / jinou ram / prehrat bios. Pokud mas moznost muzes to zkusit sama.

Ram mas osazeny ve spravnym slotu?
mas moznost si vyzkouset napr. jiny cpu? - nejcastejsi totiz ty desky blbnou prave s ryzenem 5 3600
S jinou verzi biosu to dela stejne / min / vic?
pripadne jinou grafiku vyzkouset muzes?
Core i5 9600KF, MSI Z390A Pro, 32GB RAM , 3060Ti, 1TB WD HDD, 650W Corsair, Creative X-fi Windows 7 HP
O2 VDSL 16MB

Xbox One

Pandora Rosalez
Level 2
Level 2
Příspěvky: 155
Registrován: srpen 13
Bydliště: Praha
Pohlaví: Žena

Re: Neúspěšná reklamace u CZC

Příspěvekod Pandora Rosalez » 19 srp 2020 19:43

Jelikož jsem problém řešila už tady (viewtopic.php?f=118&t=212965&p=1669132#p1669132) na šesti stránkách a nic se nevyřešilo, tak ty klasické dotazy a základní testy a pokusy už mám za sebou. Nikdo se nedostal dál, než jen k nespecifikované chybě jádra. I ty chybové kódy u BSOD jsou pokaždé jiné, takže...

Nemám žádné náhradní díly, nemám co jiného zkusit a kromě ramek stejně sama nic vyměnit neumím.

petr22
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 48030
Registrován: únor 12
Pohlaví: Muž

Re: Neúspěšná reklamace u CZC

Příspěvekod petr22 » 19 srp 2020 19:49

Tak je preci jasne, ze za vsechny problemy s AMD sestavou muze AMD a s Intelem by se to nestalo.

Porad plati, ze s jednim modulem to nepada a se dvema ano ?

viewtopic.php?f=118&t=212965

Reklamace cele sestavy ma presne ten problem ktery je zde popsano - nechaji to nekolik hodin
zaple, problem se neprojevi, reklamace zamitnuta.

Bohuzel bez jinych komponentu na vyzkouseni se to spatne odhaluje, protoze nelze nic vymenit.

Muze byt klidne chyba pri montazi - chladic cpu utazeny tak, ze defomuje desku a pametovym
modulum to vadi, protoze kontakt uprostred slotu neni spravny.
Naposledy upravil(a) petr22 dne 19 srp 2020 19:51, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
peta501
Level 5.5
Level 5.5
Příspěvky: 2640
Registrován: únor 07
Pohlaví: Muž

Re: Neúspěšná reklamace u CZC

Příspěvekod peta501 » 19 srp 2020 19:51

petre: to je ze ses paranoidni je ciste tvuj problem.
Nikde jsem o intelu neuvedl ani slovo, jediny co jsem tu uvadel je vlastni zkusenost s tou platformou. ;)

Muzes tu aspon poradit, kde je problem kdyz podle tebe amd nema jedinej problem.
Core i5 9600KF, MSI Z390A Pro, 32GB RAM , 3060Ti, 1TB WD HDD, 650W Corsair, Creative X-fi Windows 7 HP
O2 VDSL 16MB

Xbox One

Uživatelský avatar
Michael850
Elite Level 11.5
Elite Level 11.5
Příspěvky: 13922
Registrován: srpen 14
Pohlaví: Muž

Re: Neúspěšná reklamace u CZC

Příspěvekod Michael850 » 19 srp 2020 19:54

A máš vše aktuální i chipset driver desky? Osobně jsem toho viděl spousta, ale BSOD u Ryzen to ještě nebyl.
Ryzen 7 2700 + Freezer 34/X370 C6H/RM650x/RX 5700 Gaming X 8GB GDDR6/Vengeance LPX 2x8GB 3000MHz/Gammix XPG S11 Pro 512GB/Define S + 4x F14 Silent

petr22
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 48030
Registrován: únor 12
Pohlaví: Muž

Re: Neúspěšná reklamace u CZC

Příspěvekod petr22 » 19 srp 2020 20:05

Jestli to delaji jen 2 moduly a 1 ne, tak bych to omezil na pamet, desku a procesor kde je radic pameti.

CZC nic jineho zkouset nebude nez ze to zapne a necha nejakou dobu bezet - kdyz to nespadne, tak
to vrati. Aby to poslali dodavateli, musely by se jim dat jednotlive komponenty samostatne s tim,
ze velky prodejce bude reagovat nejrychlejsim zpusobem - da jiny kus (dobre opsat si SN komponentu,
pro overeni ze je skutecne jiny).

Azmir
Level 5
Level 5
Příspěvky: 2120
Registrován: březen 15
Pohlaví: Muž

Re: Neúspěšná reklamace u CZC

Příspěvekod Azmir » 19 srp 2020 20:09

Pokud se ti do toho chce, tak začni od nuly. Pouze 1x osazená ram zapojená dle návodu od základní desky. Resetování biosu do optimalizovaného nastavení. Čistá instalace windows. Ovladače. Dal bych windows nějaký čas, je schopný tahat aktualizace po několik dní, ne vždy si hned stáhne vše nejnovější.

Pokud už si "testovala" ram a disk, zaměřil bych se ted na procesor a grafiku. prime95 v29.8, build 6 přes torture test small otestuješ procesor. Můžeš zkusit i large na ramky. Ty torture testy to musí zvládnout bez crashe v pohodě desítky minut. Extrémisti to nechávají klidně běžet několik dní, ale zas tak bych to nehrotil. Pokud tam problém je, většinou se projeví v řádu minut.

Na grafiku můžeš zkusit furmark. Pokud tomu chceš opravu pokouřit, spust klidně obojí na jednou. Pokud to vydrží tohle peklo bez crashe, pokusil bych se sehnat jinou desku, protože jestli je vadná deska prakticky nemáš šanci zjistit a budeš se s tím trápit do konce života. V czc desku určitě nějak netestovali ani nezkoušeli jinou.
Intel i7 9700k - 5 GHz@1.285V + Noctua NH-D15, PALiT GeForce RTX 2080 Super GameRock, Crucial Ballistix 2x8 GB 3866 MHz@1.4V, Gigabyte Z390 Aorus Pro, M.2 NVMe 1TB Transcend MTE220S, Seasonic Focus Plus Gold 750W, Fractal Design Define S(4x140mm fans)

144 Hz QHD 27" - HP 27xq, Roccat Kone Pure Owl Eye, Hyperx Cloud Flight, Trust GXT Cada mechanical

petr22
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 48030
Registrován: únor 12
Pohlaví: Muž

Re: Neúspěšná reklamace u CZC

Příspěvekod petr22 » 19 srp 2020 20:11

V tom puvodnim vlakne je ze to pada jen se dvema modulama.

Nicmene je to pul roku stara informace.

Uživatelský avatar
ITCrowd
Tvůrce článků
Guru Level 13
Guru Level 13
Příspěvky: 21436
Registrován: březen 10
Pohlaví: Muž

Re: Neúspěšná reklamace u CZC

Příspěvekod ITCrowd » 19 srp 2020 20:13

Už přece píše, že tostováním prošla...

Myslím, že je čas na konec srandy a nainstalovat linux. Jestliže to u linuxu spadne taky (případně zhavaruje instalace), musí být chyba v hardwaru.
Jinak soudní znalec, posudek a vynutit si reklamaci soudně.
Zkusili jste to vypnout a zapnout? Problémy řeším pouze v tématech. Do SZ mi proto píšete zbytečně.
Základní diagnostika WiFi Jak na diagnostiku sítě Router jako switch Proč je nesmysl chtít router s velkým dosahem Vybíráme router

petr22
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 48030
Registrován: únor 12
Pohlaví: Muž

Re: Neúspěšná reklamace u CZC

Příspěvekod petr22 » 19 srp 2020 20:18

U slozeneho PC muze byt x veci spatne - klidne to muze byt postavene z komponent,
ktere nekdo vratil do 14 dnu protoze se mu je nepovedlo nataktovat dle jeho predstav.

Me to podle tech chyb pripada jako hw problkem, ale ukazat prstem na konkretni
komponentu je na kristalovou kouli.

V podstate existuji jen 2 zpusoby jak odhlalit pricnu pokud je hw razu:

1. diagnostika vyrobce - projde/neprojde
2. vymenovat komponenty s tim ze zavada putuje s vadnym hw

Uživatelský avatar
peta501
Level 5.5
Level 5.5
Příspěvky: 2640
Registrován: únor 07
Pohlaví: Muž

Re: Neúspěšná reklamace u CZC

Příspěvekod peta501 » 19 srp 2020 20:24

Osobne bych zkusil i jiny cpu - objednat (postou, pripadne box) z czc a do 14 dnu bez udani duvodu vratit. (treba nejakej zakladni model).
Ano CPU je nejmin poruchova komponenta, ale jak rikam - mel jsem bsod s b450 ktery neresilo nic, vymena cpu prej obcas pomaha.
Core i5 9600KF, MSI Z390A Pro, 32GB RAM , 3060Ti, 1TB WD HDD, 650W Corsair, Creative X-fi Windows 7 HP
O2 VDSL 16MB

Xbox One


  • Mohlo by vás zajímat
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek
  • Opakovaně neúspěšná instalace driverů na gpu
    od MartinKocnar » 22 říj 2020 20:31 » v Vše ostatní (sw)
    10
    776
    od petr22
    23 říj 2020 12:20
  • neúspěšná aktualizace nejde odstranit
    od volvolover » 16 dub 2021 14:23 » v Windows 10, 8, 7..
    18
    700
    od gogo1963
    28 srp 2021 16:30
  • Reklamace PC
    od GeniK » 05 pro 2020 14:04 » v Problémy s hardwarem
    4
    565
    od GeniK
    06 pro 2020 17:59
  • Reklamace repro
    od lucaso84 » 14 úno 2021 08:05 » v Reklamace a zákony
    12
    1005
    od Hoff
    14 úno 2021 21:21
  • Reklamace parametrů připojení. *
    od erikoss » 16 úno 2021 12:49 » v Reklamace a zákony
    2
    493
    od petr22
    16 úno 2021 13:36

Zpět na “Problémy s hardwarem”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: CommonCrawl [Bot] a 3 hosti