PC nejde úplně vypnout

Zvukové karty, síťové karty, grafické karty, modemy…

Moderátoři: Pic, Mods_junior, Mods_senior, HW spec team

Vorel2
nováček
Příspěvky: 6
Registrován: září 05
Pohlaví: Nespecifikováno
Stav:
Offline

PC nejde úplně vypnout

Příspěvekod Vorel2 » 20 zář 2005 20:27

Ahoj, mám problém. Ve win dám příkaz vypnout a vše probíhá normálně, ale když má počítač zdechnout najednou se rozjede větrák u zdroje a procesoru a v tomto stavu zůstane a už s ním nic nehne. Pc se musí odpojit úplně ze sítě Při zapínání se musí zapnout síť a poté stisknout tlačítko zapnutí. Někdy se to nepovede a celý proces se musí opakovat. Přitom dostává disk pěkně na zadek Jinak MB Intel 850 Mariville, CPU Intel Pentium 4 1.6 GHz 512 kb, case MOREX 916 Midi + zdroj jj 300W. Mám podezření na zdroj, ale nejsem si jistý, nejsem odborník. Za odpovědi a nápady předem díkes. Ještě poznámka, V PC jsou Win98, WinXP a z obou se to chová stejně.

Reklama
Uživatelský avatar
mikel
Level 5
Level 5
Příspěvky: 2298
Registrován: květen 05
Bydliště: Karviná
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Příspěvekod mikel » 21 zář 2005 08:33

To vypadá na chybné nastavení v BIOSu. Ale pro jistotu je tady článek o všech možných problémech.
Znáte pravidla?
Tipy a triky ve Windows XP
Návody: HijackThis, MWAV, CCleaner (THX to mijaja)
Problémy, které chcete vyřešit pište sem do fóra. Neposílejte je emailem ani po ICQ!

Vorel2
nováček
Příspěvky: 6
Registrován: září 05
Pohlaví: Nespecifikováno
Stav:
Offline

Příspěvekod Vorel2 » 21 zář 2005 12:09

Díky za odpověď, moc zajímavý odkaz. Mám obavy, že to nebude, ale můj případ, jelikož mi monitor úplně zdechne a nepíše to, že můžu bez obav vypnout :-( . Počítač mám dle zjištění jednoprocesorový osobní počítač s rozhraním ACPI. Jak jsem již psal, nejsem odborník a neumím anglicky a tak zde předkládám ještě současný stav nastavení napájení v BIOSu.
POWER:
APM//Advanced Power Management//Power Management=Enabled/Inactivity Timer=20sec/Hard Drive=Enabled