Nejspíše zkrat v pc

Zvukové karty, síťové karty, grafické karty, modemy…

Moderátoři: Pic, Mods_junior, Mods_senior, HW spec team

MENNCAS
nováček
Příspěvky: 2
Registrován: únor 22
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Nejspíše zkrat v pc

Příspěvekod MENNCAS » 25 úno 2022 22:44

Ahoj všem,
potýkám se už delší dobu (cca 1,5 roku) s problémem kdy se jednou za čas stane to že počítač nejde zapnout. Při zapnutí naskočí na 3 vteřiny, rozsvítí se, vetrak se roztoči a opět se zase vypne, za 3 sekundy se zase zapne a tento proces se opakuje do nekonečna a PC nenaskoci. Prvně když se to stalo došlo k tomu tak ze při raně do stolu kdy byl počítač opřený o stůl se seknul, stačil restart a vše fungovalo jak mělo, po nějakým měsíci se to stalo opět, jenže to už restart nestačil a začal tento problém. Tak jsem jako naprostý laik zkusil potahat par kabelu v PC aby se žádný nedotykaly a vše zase slapalo jak má. Po několika měsících se problém opět opakoval a vyřešilo ho stejný řešení. Naposledy se mi tohle stalo v září minulého roku kdy stačilo dokonce počítač položit na bok a šel normálně, ale když jsem ho postavil tak se opět sám vypínal a zapinal, opět jsem tedy použil stejný řešení. Momentálně se s problémem potýkám zas ale tentokrat už bych ho chtěl vyřešit tak aby se nikdy neopakoval. Tak bych se rad zeptal jestli má někdo s tímto podobné zkušenosti a nebo jestli někdo náhodou neví čím by to mohlo být. Přidávám link s videem. Předem díky za odpověď a přeji hezky zbytek dne.

https://imgur.com/a/2ttejMH

Reklama
petr22
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 53531
Registrován: únor 12
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Nejspíše zkrat v pc

Příspěvekod petr22 » 25 úno 2022 23:01

Napadaji me dve moznosti:

1. zkrat - nekde se zakladni deska dotyka plechu, mas pod ni doufam distancni sloupky a neni
prisroubovana primo na plech skrine?

2. poskozeni vodivych cest zakladni desky deformaci zpusobenou montazi nebo napr. chladicem,