Zdravím,
dnes nám ve foťáku zničehonic klekla SD karta. Bohužel po připojení k různým zařízením (počítače, mobily, externí čtečky, ...) se karta vůbec neukáže v souborovém systému.
Vím, že existují různé programy pro obnovu poškozených dat (Recuva, Disk Digger, ...), ale předpokládám, že u většiny z nich bude třeba, aby byla karta viditelná v souborovém systému (laicky řečeno, aby byla vidět v Průzkumníku Windows, doufám, že si rozumíme).
Myslíte si, že je nějaká šance, že se data povede obnovit v domácích podmínkách, nebo se budeme muset obrátit na profesionály?
Nebráním se ani náročnějším řešením zahrnujícím práci s příkazovým řádkem, apod. Studuji technickou vysokou školu, takže by to pro mě mohla být cenná zkušenost.
Předem díky za vaše rady.
Obnova fotek z SD karty, která není vidět v souborovém systému
-
- Level 2
- Bydliště: Blovice, Plzeňský kraj, CZ, EU, Europa, Earth, Solar System, Milky Way, Space
- Pohlaví:
-
- Level 1
- Pohlaví:
Re: Obnova fotek z SD karty, která není vidět v souborovém systému
Ahoj
No...nechci malovat čerta na zeď, ale pokud není vidět vůbec, asi to vážně vzdala. Ano, toto je médium u kterého není poznat že odchází, prostě není času, jednou je a na podruhé už není, šlus
No...nechci malovat čerta na zeď, ale pokud není vidět vůbec, asi to vážně vzdala. Ano, toto je médium u kterého není poznat že odchází, prostě není času, jednou je a na podruhé už není, šlus
-
- Level 2
- Pohlaví:
Ahoj, pokud není vidět ani ve správci zařízení a disků, tak se obávám, že ti pomůžou jedině profesionálové. Dokáží se napojit na speciální technické piny, případně u velkých SD NAND čipy odletovat a vyčíst přímo jejich obsah, ale bude to asi dost drahé.
-
- Guru Level 15
- Pohlaví:
Na tom, ze neni videt jako dalsi pismeno vubec nezalezi, to neni potreba.
Udelej screenshot ze spravce disku, pokud je karta ve ctecce.
Zalezi pouze na tom, jestli ji vidi zarizeni - pokud ano, pujde pustit software na obnovu dat.