Dobrý den..
Dnes sem nainstaloval zk. desku http://www.czechcomputer.cz/product_doc ... 2C96C.html
Všechno šlape tak ják má, ale nejde mi zvuk, integrovanou zvukovku sem instaloval, v BIOSu kromě AUTO tam bylo jen Disable, nechal sem to na auto, ale zvuk pořád nejde a nejde.. ani enznámý HW mi OS nepíše. Sou tam nějaký Jumpery na nastavení zvuku, ale v tom se já vůbec nevyznám :( mohli by ste mi poradit prosím?
Zvuk?
- salveq
- Level 2
- Pohlaví:
- Stav:
- Kontakt:
Re: Zvuk?
Tam to je , le všechno AJ, sice trošku umim, ale jediý co sem z toho pochopil že bez jumperu je to HD a s AC'97. Pak něco jako že je to navlastní nebezpečí. Ale kam mám hodit ty jumpery tamnepíšou, jen je u toho tabulka co kterej drátek je, ale tomu taky nerozumim.
2Nodon : nemám ani ovladač hlasitosti.
2Nodon : nemám ani ovladač hlasitosti.
Jsem nováček, ale chci toho vědět co nejvíc.
- jaro3
- člen Security týmu
-
Guru Level 15
- Pohlaví:
- Stav:
V program files máš program pro zvukovou kartu-Realtek.Otevři ho a navol mixer.Ty táhla nastav. Jinak Start-všechny programy-příslušenství-zábava-ovladání hlasitosti, koukni na nastavení, zda nejsou sjeté .
Při práci s programy HJT, ComboFix,MbAM, SDFix aj. zavřete všechny ostatní aplikace a prohlížeče!
Neposílejte logy do soukromých zpráv.Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto , Žbeky a Orcus.
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše forum:Podpora fóra
Neposílejte logy do soukromých zpráv.Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto , Žbeky a Orcus.
- salveq
- Level 2
- Pohlaví:
- Stav:
- Kontakt:
jaro3 píše:V program files máš program pro zvukovou kartu-Realtek.Otevři ho a navol mixer.Ty táhla nastav. Jinak Start-všechny programy-příslušenství-zábava-ovladání hlasitosti, koukni na nastavení, zda nejsou sjeté .
koukám jako blázen, ale ta složka je prázdná, tak to nevim jak se to nainstalovalo. Zkusim to přeinstalovat, jinak koukat tam mě nenapadlo

Jsem nováček, ale chci toho vědět co nejvíc.
- jaro3
- člen Security týmu
-