PC nestartuje a nefunguje opticka mechanika
PC nestartuje a nefunguje opticka mechanika
U stolního PC FS Scaleo P v záruce (zapečetěn) s MS XP-MCE a TV kartou mi naráz přestala fungovat optická mechanika DVD, ale jinak vše fungovalo. Proto jsem jej předal doporučené firmě pro záruční opravy - Kapsch v Praze 3 Mezi hřbitovy, ale byl mi zpět doručen po 17 dnech s rozviklanou skříní bez šroubků a opět s nefunkční mechanikou, s poznámkou o potřebě přeinstalace systému. Po dvou ověřovacích startech jsem zjistil opět nefunkční mechaniku a potřetí už PC ani nenastartoval; obsah HDD není běžně přístupný, toto odesílám v nouzovém režimu. Nemám již k záruční firmě Kapsch důvěru. Co mi doporučujete ?
Windows XP Media Center Edition SP2, ATI Radeon X1550 512 MB, Intel Pentium D820 2,8Ghz Dual Core, 1024 MB RAM.
-
- Pohlaví:
Re: PC nestartuje a nefunguje opticka mechanika
Tady je každá rada drahá. Jak ho máš dlouho, můžeš odstoupit od smlouvy? Bohužel ti nezbyde asi nic jiného, než znova reklamovat. Druhá možnost je oželet tu mechaniku (cca 500,-), koupit novou a to PC rozchodit, pokud to ti umělci úplně neodpravili.
P.S. Ale začít bys měl tou novou instalací a zkusit najít jinou firmu.
P.S. Ale začít bys měl tou novou instalací a zkusit najít jinou firmu.
Děkuji za odpověď. Kapsch-servis mi mailuje, že mi pošle šroubky a že SW do záruky nepatří, že nová mechanika byla v PC přezkoušena a fungovala. Bohužel, mám svědka, že tomu tak nemohlo být, nadále PC hlásí u mechaniky kód 41 a systém ji nemůže objevit; proto ji nemohu k přeinstalaci použít. Aspoň se snažím stáhnout své písemnosti z HDD jinam přes flashdisk a pak to asi smluvím s jinou opravnou. Záruka trvá od 16.1. 2007, končí tedy koncem ledna 2009. Na místě servisu Kapsch - Praha bych se styděl a usiloval o nápravu. Kapsch tedy nikomu nedoporučuji, jsou nespolehliví a oznámím to výrobci Fujitsu-Siemens, jsem na jejich odpověď zvědav.