Vypínání monitoru

Zvukové karty, síťové karty, grafické karty, modemy…

Moderátoři: Pic, Mods_junior, Mods_senior, HW spec team

luksaboss
nováček
Pohlaví: Nespecifikováno
Stav:

Vypínání monitoru

Příspěvekod luksaboss » 13 pro 2008 12:56

Ahoj PCčkáři, nejsem teda nějaký začátečník v oblasti PC ale nejsem taky žádnej profík. Mám takový malý velký problém: když jsem si vyměnil na základce procesor a vse proběhlo s problémy které jsem ale vyřešil a vše ted funguje bez problému tak se začalo dít něco z čeho teda nechápu, při svižné práci v oknech Windows mi prostě chvilkama vynechává monitor ( a přijde mi to jakoby upravoval rozlišení ). Hardwaru to neprisuzuju i když to se starým procesorem nedelal, protože například při spuštěném filmu nebo náročné hře je to uplně v klidu a funguje vse bez nějakých výpadků. Pravda je že windows jsem instaloval z CDRW poněvadž to bylo moje nouzový řešení... Nevíte čím to muže být či dělá někomu toto windows instalace ;-(( Je to sice maličkost ale dohání mě to k šílenství :oops: děkuji predem za odpoved :-)

Reklama
Owner
Master Level 8.5
Master Level 8.5
Pohlaví: Muž
Stav:
Kontakt:

Re: Vypínání monitoru

Příspěvekod Owner » 13 pro 2008 13:21

Instalace by spíš napsala,že je poškozená. Napiš svoji sestavu. :bigups:
Fallout fan | HJT | MWAV | CCleaner | Provozuji Minecraft server Minecore.cz | Osobní blog
Notebook: Thinkpad X200s - 12", Core2Duo L9300, 9cell, 240GB SSD, 5GB DDR3
PC: AMD Phenom II X6 1055T, 12GB DDR3, AMD 6870, 500GB Seagate 7200.12

Pic
Moderátor
Guru Level 13
Guru Level 13
Stav:

Příspěvekod Pic » 13 pro 2008 13:38

Jakou máš grafickou kartu a jaký monitor a jaké používáš standardně rozlišení? Ještě mrkni do správce zařízení, zda tam není nějaké varování (? nebo !). Co myslíš tím "při svižné práci v oknech Windows"?
Přečti si pravidla tohoto fóra! Přečetl jsi si nejprve manuál? Piš tak, abychom Ti rozuměli! Na SZ neodpovídám na požadavky řešení Vašich problémů s PC!
Nic není dokonalé, ani člověk!

luksaboss
nováček