Nemohu smazat data: Externi HDD WD MyBookWorld 500GB* Vyřešeno
Nemohu smazat data: Externi HDD WD MyBookWorld 500GB*
Dobry den, odinstaloval jsem soft WD Anywhere Access / MioNet, ktery jsem pro sdileni s exter. HDD nepouzival, navic ten casto komplikoval prihlaseni k HDD, pripojuji se nyni jako sitova jednotka (jeste pres vnitrni router). Cteni a zapis je bez problemu, nemohu ted ale smazat zadny soubor (pristup je odepren), jsem laik a nevim si rady, dekuji.
Naposledy upravil(a) Myloš dne 03 kvě 2009 19:17, celkem upraveno 2 x.
Důvod: Upřesnění nadpisu (s ohledem na pravidla), protože ten původní („Externi HDD WD MyBookWorld 500GB“) je pouze název hardwarové komponenty, ale nijak nepopisuje problém.
Důvod: Upřesnění nadpisu (s ohledem na pravidla), protože ten původní („Externi HDD WD MyBookWorld 500GB“) je pouze název hardwarové komponenty, ale nijak nepopisuje problém.
Re: Externi HDD WD MyBookWorld 500GB
Co mas za OS? Pres usb nejde spojit s pc?
Intel Pentium Dual-Core E6700,2x2GB RAM DDR3 1600MHz,1x160GB HDD SATA na system,1x1000GB HDD (šuplik),1x320GB HDD (šuplik),1x320GB HDD externi box,GK Gainvard 460GTX 1G GDDR5 256bit,Evolve 650W zdroj,OS Win7 Home Premium 64bit
Re: Externi HDD WD MyBookWorld 500GB
OS mam Win XP Pro, WD HDD je pripojeni pouze ethernetovym portem pres router (jako switch ci hub) ... podotykam jeste, ze na HDD presunout soubor z PC mohu, cist z HDD taky, pouze nejdou z HDD soubory presouvat, kopirovat, odstranit. Unlockerem smazat se nechyta ani pri novem zapnuti PC, ani v nouzaku neni pristup volny... nevim co s tim
Re: Nemohu smazat data: Externi HDD WD MyBookWorld 500GB*
Kdo je vlastníkem souborů? Zkusils převzít práva?
- Než položíte dotaz, nejprve se ptejte strejdy Gůůgla.
- Výňatek z pravidel fóra PC-HELP:
- Název tématu zvolte takový, aby co nejvýstižněji charakterizoval obsah tématu.
- Nesnažte se řešit jiný problém (i když podobný) v jednom tématu. Raději založte nové téma.
- Mýliti se je Myloš.