Pozor na obchod Galley / K+B a značku ECG

Zvukové karty, síťové karty, grafické karty, modemy…

Moderátoři: Pic, Mods_junior, Mods_senior, HW spec team

Uživatelský avatar
Ltb
Administrátor
Master Level 8.5
Master Level 8.5
Příspěvky: 6760
Registrován: únor 03
Bydliště: Praha západ
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline
Kontakt:

Pozor na obchod Galley / K+B a značku ECG

Příspěvekod Ltb » 22 kvě 2004 14:14

Přestože je PC-HELP.cz stránkou věnovanou převážně problematice PC, neodpustím si tento krátký příběh ze života a následné varování před danou firmou (firmami) + značkou TV.

10.1. - koupě nové TV značky ECG u firmy Galley s.r.o. (K+B servis)
12.1. - TV má problémy s obrazem, den na to nešla vůbec pustit
15.1. - odvoz do servisu kde TV pobývala následující 3 týdny
9.2. - vyzvednutí z servisu ECG, po dvou hodinách opět ten samý problém s obrazem
13.2. - odvoz TV do servisu kde pobývala další 3 týdny
5.3. - vyzvednutí TV ze servisu - fungovala cca 45 minut, poté ten samý problém
...........................................................................
nezdá se vám něco špatně?? :-)

Odvezl jsem tedy TV po třetím stejném problému, který mi znemožňuje užívání výrobku, do servisu s tím, že odstupuji od smlouvy a požaduji vrácení peněz. CHYTRÝ pan servisní se mi snažil namluvit, že věc se MUSÍ 3x opravit a ne 3x rozbít :lol: :lol: . Tak jsem ho náležitě opravil, že je to přesně tak, jak tvrdím já a odkázal ho na daný zákon. OK - vše domluveno......

po 3 týdnech

Volám do zmiňovaného servisu jak to vypadá s TV??? Dostalo se mi odpovědi, že je to hotové.........?? "Jak hotové"...ptám se.
"No prostě opravené": odpovídá pan servisMAN. Vysvětlil jsem mu, že žádnou opravu jsem nepožadoval (pouze jsem po nich chtěl odsouhlasit to, že TV nefunguje: věc, kterou by zvládlo 1leté dítě) a že požaduji vrácení peněz - byl jsem odkázán na prodejnu, kde byla TV zakoupena.

Volám do prodejny, kdy mi bude částka vrácena. (podle zákona mají na vyřízení reklamace 30kalendářních dnů.., poté se mohu obrátit na Českou Obchodní Inspekci)
Mám prý počkat do zítřka, že se mi sami ozvou.......čekal jsem, čekal...asi o 3 dny později volám do prodejny znovu. PTÁM se, jak to tedy vypadá??

DOSTALO sE MI ODPOVĚDI: "ŽE pokud je daná věc v záruce, může se rozbít kolikrát chce a že žádné peníze neuvidím.." ... :shock: :shock: No to si snad pánové z GALLEY dělají legraci..?

Zřejmě jim při jejich inteligentním rozhodování "co s reklamacemi" uniká fakt, že existuje paragraf 622, který pojednává o tom, že pokud se věc 3x po sobě rozbije stejnou závadou (nebo 4x jinou) mám nárok na vrácení peněz. Dále je tu fakt, že si danou věc nemusím nechat opravovat, ale mohu požadovat věc novou hned při jejím prvním rozbití. (samozř. pokud je v záruce)

A jak to dopadlo?? Poté co jsem opětovně volal do prodejny Galley s.r.o. a vzkázal řídícím pracovníkům, že pokud jim spotřebitelský zákon nemohu vysvětlit já, vysvětlí jim ho Česká Obchodní Inspekce mi peníze nakonec vrátí........snad..

Finty, jako že JÁ musím odvézt TV ze servisu k nim do prodejny (asi na další posouzení => další chytrý výrok z jejich strany) nebo že příprava peněz bude trvat 14 dní, jim již neprošly. :)

Rozhodl jsem se varovat tímto krátkým příběhem ze života všechny lidi, kteří by chtěli ve firmě Galley s.r.o. (K+B) cokoliv koupit, aby tak nečinili....

END.

P.S. ještě bych rád poděkoval svojí přítelkyni, která v kladném vyřízení reklamace TV sehrála neméně významnou roli...

Reklama
Uživatelský avatar
BlackOps
Level 1.5
Level 1.5
Příspěvky: 111
Registrován: duben 04
Pohlaví: Nespecifikováno
Stav:
Offline

Příspěvekod BlackOps » 22 kvě 2004 21:43

Jen bych chtěl vyzdvihout tvou vytrvalost, trpělivost a přístup s jakým si s nimi jednal :o ... opravdu nevím jak bych se zachoval( :twisted: ), stát se mi něco takového.

Uživatelský avatar
Ltb
Administrátor
Master Level 8.5
Master Level 8.5
Příspěvky: 6760
Registrován: únor 03
Bydliště: Praha západ
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline
Kontakt:

Příspěvekod Ltb » 23 kvě 2004 16:35

Díky, já také nevěděl, naco všechno mám právo. Ale stačilo se mrknout na pár případů na internetu + zeptat se pár chytrých lidí. Píši to sem proto, abych varoval (poučil do budoucna) ostatní....že i na nás spotřebitele bylo při tvorbě zákonů myšleno :-)

Kyklop
Pohlaví: Nespecifikováno

Skutecne, mas pravdu

Příspěvekod Kyklop » 30 črc 2004 14:28

Aneb novy pribeh s podobnym koncem..
Taky mame to stesti, ze v nasem meste je K+B. Koupil jsem si volant k PC Logitech.. rozbalim krabici, instalacni CD nikde.. no nic, stahnu si ovladace z netu (al chudaci, kteri nenaji pripojeni, ze...). Neda mi to a jdu s celou krabici do prodejny. Hmmm, divny, rikaji, dodame do tydne.. tyden za tydnem plyne, ja jsem v obchode jako doma, kazdy tyden tam chodim, a zebram o instalacni cd. Kdyz se presne po 11 (!!!) mesicich k nicemu nemaji, prinesu krabici s celym volantem zpet na reklamaci, chci logicky vratit penize. A ted pozor, velky POZOR!!! Reklamace mi nebyla uznana. Duvod? Po odzkouseni je volant v poradku, navic jsem nedodal vsechny veci k baleni nalezici... ??? nechapu, co tam chybi. Vite co? No preci to cd s ovladaci!!! Malem jsem se slozil. Nicmene jsem zavolal primo z prodejny do hlavniho sidla teto pofy spolecnosti a byla mi slibena okamzita nahrada. CD pry dodaji a pokud ne, vrati mi penize. Zase jsem pookral a zacinal mit lepsi naladu. Bohuzel se ozvalka prace a ja musel na 14 dni do zahranici. po pracovni ceste jdu tedy - protoze mi nedodali cd - vratit volant a pobrat nazpet penize. A ted zase jeden velky POZOR. REKLAMACE NEUZNANA, VYPRSELA REKLAMACNI DOBA!!!!

U tehle smejdu nic nekupujte, zbytecne nervy a VYHOZENE PENIZE!!!

Uživatelský avatar
spider
Level 1.5
Level 1.5
Příspěvky: 102
Registrován: prosinec 03
Bydliště: Woolwich Common, London, GB
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Příspěvekod spider » 31 črc 2004 16:10

To bych neveril, ze se jeste v dnesni dobe muzou dit takove veci.. :roll:
kupredu,zpatky ni krok..

Uživatelský avatar
Martin
Level 2.5
Level 2.5
Příspěvky: 255
Registrován: květen 04
Bydliště: Brno
Pohlaví: Nespecifikováno
Stav:
Offline
Kontakt:

Příspěvekod Martin » 31 črc 2004 21:09

Zajimava firma... Ochotna,co??? Takovy firmy fakt miluju!!! Zkousels podat stiznost na nakou inspekci???Neseriozni firma... Jeste ze mame v prvnim pripade televize znacky Sony,Panasonic,Thomson atd. V tom druhym mame Logitec

Ja si osobne myslim,ze na ty znacce neco bude. Je lepsi si priplatit za znacku a pak mit profesionalni servis - pokud se vubec neco poroucha.Nerikam, ze co neni znackovy je spatny,rikam ze zname a osvedcene znacky nejsou tak problemove. Tohle je muj nazor... ale vy mozna mate i jiny...
-> Good Luck <-

Uživatelský avatar
Ltb
Administrátor
Master Level 8.5
Master Level 8.5
Příspěvky: 6760
Registrován: únor 03
Bydliště: Praha západ
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline
Kontakt:

Příspěvekod Ltb » 10 srp 2004 23:13

Kyklop:
Čau, to s tím volantem v K+B je celkem nepříjemná věc. Co jsem to četl, tak chování k zákazníkovi by přesně odpovídalo postupům K+B :?
Jen je škoda, že jsi meškal těch 11 měsíců, protože ze zákona ti prodejce musí vyřídit reklamaci do 30-ti dnů, jinak máš nárok na odstoupení od smlouvy = vrácení peněz!!! To že jsi to neudělal byla chyba. Ale nevadí, chybama se člověk učí, že......i já se poučil.

Teď už bych levnou TV nekoupil ani kdyby byla super levná protože to fakt nestojí za to:)
....o neznámých E-Shopech ani nemluvě..


Zpět na “Problémy s hardwarem”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 27 hostů