Zdravim všechny, nedávno jsem reklamoval pc, protože viewtopic.php?f=7&t=71161&p=527245#p527245,
čekal jsem na něj měsíc a půl, včera mi přišel, vyjádření technika bylo, že ten problém způsobovala grafická karta, původně jsem tam měl ATI Radeon HD 5850 a koukám že mi ji vyměnil za ATI Radeon HD 6870, což si nejsem vůbec jistej jestli tohle může a zda jsem si tím nepohoršil, jenom že když jsem přebíral od DPD balík, uvnitř něco podivně rachtalo, tudíž jsem pc rozebral a zjistil jsem že technik asi neumí přidělat chladič k procesoru Tranquillo, ten se volně povaloval v casu, ležel na nové grafické kartě a okolo, první věc která mě nasra.., chladič jsem tedy zapojil sám, spustil pc a ŠOK, přes monitor běhají pruhy, tudíž asi problém s grafikou, nainstaloval jsem ovladače a tím to opět vše končí, při načítání OS restart a takhle pořád dokola, druhá věc která mě nasra.. Tudíž si říkám kde je ta reklamace ?, vždyť je to ještě horší než to bylo. Po měsíc a půl čekání jak idiot bych čekal, že pc bude obložené zlatem a ne že mi pošlou takový vrak, zítra volám do Alfacompu ať si pro to přijedou a vyreklamují znovu, pokud se bude problém opakovat, chci vráti peníze. Máte někdo podobnou zkušenost s reklamací u Alfacompu ?
Grafika stále zlobí i po reklamaci Vyřešeno
-
- člen HW spec týmu
-
Elite Level 12
- Pohlaví:
- Stav:
Re: Grafika stále zlobí i po reklamaci
Dobrý. Tak to si ani neměl zapínat a rovnou reklamovat. Ten chladič to mohl pěkně pokurv.t 
Teď je možné, že Ti neuznají reklamaci - mohl si to způsobit svou nešikovností. Takže doufej, že tam někde není nic utrženého, prasklého, apod. Může to být blbost, třeba nějaký škrábnutý rezistor a seš v pytli.
No a pokud ses nebránil po uplynutí 30 dní, což je zákonná lhůta pro vyřízení reklamace, opět blbost... Už si mohl mít peníze doma a kupovat novou kartu. Nebo PC
6870 může být náhradou 5850...