Kontrola logu

Místo pro vaše HiJackThis logy a logy z dalších programů…

Moderátoři: Mods_senior, Security team

Vratka2CZ
Level 2
Level 2
Příspěvky: 154
Registrován: říjen 11
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Kontrola logu

Příspěvekod Vratka2CZ » 24 říj 2014 15:51

Dobrý den, mám problém v mém PC. Někdy se mi celkově zasekne notebook a lze jen tvrdě vypnout, pokud ho chci poté restartovat po tvrdém vypnutí, tak se nerestartuje, pořád běží kolečko s názvem Restartování a tvrá to třeba i půl hodiny a nic, poté musim použít opět tvrdý vypnutí, abych ho mohl normálně zapnout. Seknutí proběhne třeba při spuštění videa na internetu, které se spustí jen na 2 vteřiny, poté se zasekne a když zavřu internetový prohlížeč, a potí otevřu, tak se PC celkově sekne.. Děje se to někdy 1-2x denně.. Potřeboval bych zjistit v čem vězí problém. Děkuji


Log:
Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.4
Scan saved at 15:51:05, on 24. 10. 2014
Platform: Unknown Windows (WinNT 6.02.1008)
MSIE: Internet Explorer v11.0 (11.00.9600.17344)
Boot mode: Normal

Running processes:
C:\Program Files (x86)\Google\Chrome\Application\chrome.exe
C:\Program Files (x86)\Lenovo\PowerDVD10\PDVD10Serv.exe
C:\Program Files (x86)\Google\Chrome\Application\chrome.exe
C:\Program Files (x86)\Google\Chrome\Application\chrome.exe
C:\Program Files (x86)\Google\Chrome\Application\chrome.exe
C:\Program Files (x86)\Google\Chrome\Application\chrome.exe
C:\Program Files (x86)\iTunes\iTunesHelper.exe
C:\Program Files (x86)\Common Files\Java\Java Update\jusched.exe
C:\Program Files\Intel\Intel(R) Rapid Storage Technology\IAStorIcon.exe
C:\Program Files (x86)\Google\Chrome\Application\chrome.exe
C:\Program Files (x86)\Google\Chrome\Application\chrome.exe
C:\Users\Vratislav\Programy\HiJackThis.exe

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://lenovo13.msn.com/?pc=LCJB
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.seznam.cz/
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/p/?LinkId=255141
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/p/?LinkId=255141
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant =
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,CustomizeSearch =
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page = C:\Windows\SysWOW64\blank.htm
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings,ProxyOverride = *.local
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName =
F2 - REG:system.ini: UserInit=userinit.exe,
O2 - BHO: Norton Identity Protection - {602ADB0E-4AFF-4217-8AA1-95DAC4DFA408} - C:\Program Files (x86)\Norton Internet Security\Engine\21.6.0.32\coIEPlg.dll
O2 - BHO: Norton Vulnerability Protection - {6D53EC84-6AAE-4787-AEEE-F4628F01010C} - C:\Program Files (x86)\Norton Internet Security\Engine\21.6.0.32\IPS\IPSBHO.DLL
O2 - BHO: Java(tm) Plug-In SSV Helper - {761497BB-D6F0-462C-B6EB-D4DAF1D92D43} - C:\Program Files (x86)\Java\jre7\bin\ssv.dll
O2 - BHO: URLRedirectionBHO - {B4F3A835-0E21-4959-BA22-42B3008E02FF} - C:\PROGRA~2\MICROS~1\Office14\URLREDIR.DLL
O2 - BHO: Java(tm) Plug-In 2 SSV Helper - {DBC80044-A445-435b-BC74-9C25C1C588A9} - C:\Program Files (x86)\Java\jre7\bin\jp2ssv.dll
O3 - Toolbar: Norton Toolbar - {7FEBEFE3-6B19-4349-98D2-FFB09D4B49CA} - C:\Program Files (x86)\Norton Internet Security\Engine\21.6.0.32\coIEPlg.dll
O4 - HKLM\..\Run: [YouCam Tray] "C:\Program Files (x86)\Lenovo\YouCam\YouCamTray.exe" /s
O4 - HKLM\..\Run: [UpdateP2GShortCut] "C:\Program Files (x86)\Lenovo\Power2Go\MUITransfer\MUIStartMenu.exe" "C:\Program Files (x86)\Lenovo\Power2Go" UpdateWithCreateOnce "SOFTWARE\CyberLink\Power2Go\5.0"
O4 - HKLM\..\Run: [RemoteControl10] "C:\Program Files (x86)\Lenovo\PowerDVD10\PDVD10Serv.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Intel AppUp(SM) center] "C:\Program Files (x86)\Intel\IntelAppStore\bin\ismagent.exe" --domain-id F0399437-FD0C-4A48-B101-F0314A6172E4
O4 - HKLM\..\Run: [Adobe ARM] "C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\ARM\1.0\AdobeARM.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [iTunesHelper] "C:\Program Files (x86)\iTunes\iTunesHelper.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] "C:\Program Files (x86)\Common Files\Java\Java Update\jusched.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [StartCCC] "C:\Program Files (x86)\ATI Technologies\ATI.ACE\Core-Static\amd64\CLIStart.exe" MSRun
O4 - HKLM\..\Run: [AdobeCEPServiceManager] "C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\CEPServiceManager4\CEPServiceManager.exe" -launchedbylogin
O4 - HKCU\..\Run: [DAEMON Tools Lite] "C:\Program Files (x86)\DAEMON Tools Lite\DTLite.exe" -autorun
O4 - HKCU\..\Run: [Bloody2] "C:\Program Files (x86)\Bloody5\Bloody5\Bloody5.exe" Minimum
O4 - HKCU\..\Run: [GoogleChromeAutoLaunch_8365B2C0EE5D6A0AA3389A0926685CF0] "C:\Program Files (x86)\Google\Chrome\Application\chrome.exe" --no-startup-window
O4 - HKLM\..\Policies\Explorer\Run: [BtvStack] "C:\Program Files (x86)\Bluetooth Suite\BtvStack.exe"
O8 - Extra context menu item: E&xport to Microsoft Excel - res://C:\Program Files\Microsoft Office 15\Root\Office15\EXCEL.EXE/3000
O8 - Extra context menu item: E&xportovat do aplikace Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~1\MICROS~1\Office14\EXCEL.EXE/3000
O8 - Extra context menu item: Od&eslat do aplikace OneNote - res://C:\PROGRA~1\MICROS~1\Office14\ONBttnIE.dll/105
O8 - Extra context menu item: Se&nd to OneNote - res://C:\Program Files\Microsoft Office 15\Root\Office15\ONBttnIE.dll/105
O9 - Extra button: Odeslat do aplikace OneNote - {2670000A-7350-4f3c-8081-5663EE0C6C49} - C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\Office14\ONBttnIE.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Od&eslat do aplikace OneNote - {2670000A-7350-4f3c-8081-5663EE0C6C49} - C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\Office14\ONBttnIE.dll
O9 - Extra button: P&ropojené poznámky aplikace OneNote - {789FE86F-6FC4-46A1-9849-EDE0DB0C95CA} - C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\Office14\ONBttnIELinkedNotes.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: P&ropojené poznámky aplikace OneNote - {789FE86F-6FC4-46A1-9849-EDE0DB0C95CA} - C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\Office14\ONBttnIELinkedNotes.dll
O11 - Options group: [ACCELERATED_GRAPHICS] Accelerated graphics
O18 - Filter hijack: text/xml - {807573E5-5146-11D5-A672-00B0D022E945} - C:\Program Files (x86)\Common Files\Microsoft Shared\OFFICE14\MSOXMLMF.DLL
O23 - Service: Adobe Acrobat Update Service (AdobeARMservice) - Adobe Systems Incorporated - C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\ARM\1.0\armsvc.exe
O23 - Service: Adobe Flash Player Update Service (AdobeFlashPlayerUpdateSvc) - Adobe Systems Incorporated - C:\WINDOWS\SysWOW64\Macromed\Flash\FlashPlayerUpdateService.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\Alg.exe,-112 (ALG) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\alg.exe (file missing)
O23 - Service: AMD External Events Utility - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\atiesrxx.exe (file missing)
O23 - Service: Apple Mobile Device - Apple Inc. - C:\Program Files (x86)\Common Files\Apple\Mobile Device Support\AppleMobileDeviceService.exe
O23 - Service: AtherosSvc - Windows (R) Win 7 DDK provider - C:\Program Files (x86)\Bluetooth Suite\adminservice.exe
O23 - Service: Bonjour Service - Apple Inc. - C:\Program Files\Bonjour\mDNSResponder.exe
O23 - Service: Intel(R) Content Protection HECI Service (cphs) - Intel Corporation - C:\WINDOWS\SysWow64\IntelCpHeciSvc.exe
O23 - Service: Conexant Audio Message Service (CxAudMsg) - Unknown owner - C:\windows\system32\CxAudMsg64.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\efssvc.dll,-100 (EFS) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\fxsresm.dll,-118 (Fax) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\fxssvc.exe (file missing)
O23 - Service: Futuremark SystemInfo Service - Futuremark - C:\Program Files (x86)\Futuremark\SystemInfo\FMSISvc.exe
O23 - Service: Služba Google Update (gupdate) (gupdate) - Google Inc. - C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe
O23 - Service: Služba Google Update (gupdatem) (gupdatem) - Google Inc. - C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe
O23 - Service: Intel(R) Rapid Storage Technology (IAStorDataMgrSvc) - Intel Corporation - C:\Program Files\Intel\Intel(R) Rapid Storage Technology\IAStorDataMgrSvc.exe
O23 - Service: Intel(R) Integrated Clock Controller Service - Intel(R) ICCS (ICCS) - Intel Corporation - C:\Program Files (x86)\Intel\Intel(R) Integrated Clock Controller Service\ICCProxy.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\ieetwcollectorres.dll,-1000 (IEEtwCollectorService) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\IEEtwCollector.exe (file missing)
O23 - Service: Intel(R) HD Graphics Control Panel Service (igfxCUIService1.0.0.0) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\igfxCUIService.exe (file missing)
O23 - Service: Intel(R) Capability Licensing Service Interface - Intel(R) Corporation - C:\Program Files\Intel\iCLS Client\HeciServer.exe
O23 - Service: iPod Service - Apple Inc. - C:\Program Files\iPod\bin\iPodService.exe
O23 - Service: Intel(R) Dynamic Application Loader Host Interface Service (jhi_service) - Intel Corporation - C:\Program Files (x86)\Intel\Intel(R) Management Engine Components\DAL\jhi_service.exe
O23 - Service: @keyiso.dll,-100 (KeyIso) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: Intel(R) Management and Security Application Local Management Service (LMS) - Intel Corporation - C:\Program Files (x86)\Intel\Intel(R) Management Engine Components\LMS\LMS.exe
O23 - Service: LSCWinService - Unknown owner - C:\Program Files\Lenovo\Lenovo Solution Center\App\LSCWinService.exe
O23 - Service: @comres.dll,-2797 (MSDTC) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\msdtc.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\System32\netlogon.dll,-102 (Netlogon) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: Norton Internet Security (NIS) - Symantec Corporation - C:\Program Files (x86)\Norton Internet Security\Engine\21.6.0.32\NIS.exe
O23 - Service: PnkBstrA - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\PnkBstrA.exe
O23 - Service: @%systemroot%\system32\Locator.exe,-2 (RpcLocator) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\locator.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\samsrv.dll,-1 (SamSs) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\snmptrap.exe,-3 (SNMPTRAP) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\snmptrap.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\spoolsv.exe,-1 (Spooler) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\spoolsv.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\sppsvc.exe,-101 (sppsvc) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\sppsvc.exe (file missing)
O23 - Service: Steam Client Service - Valve Corporation - C:\Program Files (x86)\Common Files\Steam\SteamService.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\ui0detect.exe,-101 (UI0Detect) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\UI0Detect.exe (file missing)
O23 - Service: Intel(R) Management and Security Application User Notification Service (UNS) - Intel Corporation - C:\Program Files (x86)\Intel\Intel(R) Management Engine Components\UNS\UNS.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\vaultsvc.dll,-1003 (VaultSvc) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\vds.exe,-100 (vds) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\vds.exe (file missing)
O23 - Service: VeriFaceSrv - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\Lenovo\Lenovo VeriFace\VfConnectorService.exe
O23 - Service: @%systemroot%\system32\vssvc.exe,-102 (VSS) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\vssvc.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\wbengine.exe,-104 (wbengine) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\wbengine.exe (file missing)
O23 - Service: @%ProgramFiles%\Windows Defender\MpAsDesc.dll,-320 (WdNisSvc) - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\Windows Defender\NisSrv.exe (file missing)
O23 - Service: @%ProgramFiles%\Windows Defender\MpAsDesc.dll,-310 (WinDefend) - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\Windows Defender\MsMpEng.exe (file missing)
O23 - Service: @%Systemroot%\system32\wbem\wmiapsrv.exe,-110 (wmiApSrv) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\wbem\WmiApSrv.exe (file missing)
O23 - Service: @%PROGRAMFILES%\Windows Media Player\wmpnetwk.exe,-101 (WMPNetworkSvc) - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\Windows Media Player\wmpnetwk.exe (file missing)
O23 - Service: ZAtheros Bt and Wlan Coex Agent - Atheros - C:\Program Files (x86)\Bluetooth Suite\Ath_CoexAgent.exe

--
End of file - 12214 bytes

Reklama
Uživatelský avatar
jaro3
člen Security týmu
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 43072
Registrován: červen 07
Bydliště: Jižní Čechy
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Kontrola logu

Příspěvekod jaro3 » 24 říj 2014 18:46

Stáhni si ATF Cleaner
Poklepej na ATF Cleaner.exe, klikni na select all found, poté:
-Když používáš Firefox (Mozzila), klikni na Firefox nahoře a vyber: Select All, poté klikni na Empty Selected.
-Když používáš Operu, klikni nahoře na Operu a vyber: Select All, poté klikni na Empty Selected. Poté klikni na Main (hlavní stránku ) a klikni na Empty Selected.
Po vyčištění klikni na Exit k zavření programu.
ATF-Cleaner je jednoduchý nástroj na odstranění historie z webového prohlížeče. Program dokáže odstranit cache, cookies, historii a další stopy po surfování na Internetu. Mezi podporované prohlížeče patří Internet Explorer, Firefox a Opera. Aplikace navíc umí odstranit dočasné soubory Windows, vysypat koš atd.

- Pokud používáš jen Google Chrome , tak ATF nemusíš použít.


Stáhni si TFC
Otevři soubor a zavři všechny ostatní okna, Klikni na Start k zahájení procesu. Program by neměl trvat dlouho.
Poté by se měl PC restartovat, pokud ne , proveď sám.

Stáhni AdwCleaner (by Xplode)
http://www.bleepingcomputer.com/download/adwcleaner/

Ulož si ho na svojí plochu
Ukonči všechny programy , okna a prohlížeče
Spusť program poklepáním a klikni na „Prohledat-Scan“
Po skenu se objeví log ( jinak je uložen systémovem disku jako AdwCleaner[R?].txt), jeho obsah sem celý vlož.

Stáhni si Malwarebytes' Anti-Malware
- Při instalaci odeber zatržítko u „Povolit bezplatnou zkušební verzi Malwarebytes' Anti-Malware Premium“
Nainstaluj a spusť ho
- na konci instalace se ujisti že máš zvoleny/zatrhnuty obě možnosti:
Aktualizace Malwarebytes' Anti-Malware a Spustit aplikaci Malwarebytes' Anti-Malware, pokud jo tak klikni na tlačítko konec
- pokud bude nalezena aktualizace, tak se stáhne a nainstaluje
- program se po té spustí a klikni na Skenovat nyní a
- po proběhnutí programu se ti objeví hláška vpravo dole tak klikni na b] Kopírovat do schránky [/b]a a vlož sem celý log.

- po té klikni na tlačítko Exit, objeví se ti hláška tak zvol Ano
(zatím nic nemaž!).

Pokud budou problémy , spusť v nouz. režimu.
Při práci s programy HJT, ComboFix,MbAM, SDFix aj. zavřete všechny ostatní aplikace a prohlížeče!
Neposílejte logy do soukromých zpráv.Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto , Žbeky a Orcus.
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše forum:Podpora fóra

Vratka2CZ
Level 2
Level 2
Příspěvky: 154
Registrován: říjen 11
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Kontrola logu

Příspěvekod Vratka2CZ » 24 říj 2014 22:07

# AdwCleaner v4.001 - Report created 24/10/2014 at 22:01:56
# Updated 20/10/2014 by Xplode
# Database : 2014-10-23.2
# Operating System : Windows 8.1 (64 bits)
# Username : Vratislav - AMPER_CZ
# Running from : C:\Users\Vratislav\Desktop\Downloads\adwcleaner_4.001.exe
# Option : Scan

***** [ Services ] *****


***** [ Files / Folders ] *****


***** [ Scheduled Tasks ] *****


***** [ Shortcuts ] *****


***** [ Registry ] *****

Key Found : HKLM\SOFTWARE\Google\Chrome\Extensions\mkfokfffehpeedafpekjeddnmnjhmcmk
Key Found : [x64] HKLM\SOFTWARE\Google\Chrome\Extensions\mkfokfffehpeedafpekjeddnmnjhmcmk

***** [ Browsers ] *****

-\\ Internet Explorer v11.0.9600.17344


-\\ Google Chrome v38.0.2125.104


*************************

AdwCleaner[R0].txt - [801 octets] - [06/08/2014 13:10:03]
AdwCleaner[R1].txt - [860 octets] - [06/08/2014 22:47:15]
AdwCleaner[R2].txt - [889 octets] - [24/10/2014 22:01:56]

########## EOF - C:\AdwCleaner\AdwCleaner[R2].txt - [948 octets] ##########

Uživatelský avatar
jaro3
člen Security týmu
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 43072
Registrován: červen 07
Bydliště: Jižní Čechy
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Kontrola logu

Příspěvekod jaro3 » 25 říj 2014 09:57

A Malwarebytes' Anti-Malware?

Spusť znovu AdwCleaner (u Windows Vista či Windows7, klikni na AdwCleaner pravým a vyber „Spustit jako správce
klikni na „Prohledat-Scan“, po prohledání klikni na „ Vymazat-Clean

Program provede opravu, po automatickém restartu neukáže log (C:\AdwCleaner [S?].txt) , jeho obsah sem celý vlož.

Stáhni si Junkware Removal Tool by Thisisu

na svojí plochu.

Deaktivuj si svůj antivirový program. Pravým tl. myši klikni na JRT.exe a vyber „spustit jako správce“. Pro pokračování budeš vyzván ke stisknutí jakékoliv klávesy. Na nějakou klikni.
Začne skenování programu. Skenování může trvat dloho , podle množství nákaz. Po ukončení skenu se objeví log (JRT.txt) , který se uloží na ploše.
Zkopíruj sem prosím celý jeho obsah.
Při práci s programy HJT, ComboFix,MbAM, SDFix aj. zavřete všechny ostatní aplikace a prohlížeče!
Neposílejte logy do soukromých zpráv.Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto , Žbeky a Orcus.
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše forum:Podpora fóra

Vratka2CZ
Level 2
Level 2
Příspěvky: 154
Registrován: říjen 11
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Kontrola logu

Příspěvekod Vratka2CZ » 25 říj 2014 11:56

Tady, omlouvám se večer jsem to nestihl sem uploadnout. :
Malwarebytes Anti-Malware 1.75.0.1300
www.malwarebytes.org

Verze: v2014.05.01.12

Windows 8 x64 NTFS
Internet Explorer 11.0.9600.17351
Vratislav :: AMPER_CZ [administrátor]

24. 10. 2014 22:08:29
MBAM-log-2014-10-25 (11-54-54).txt

Typ: Rychlá kontrola
Nastavení kontroly povoleno: Paměť | Po spuštění | Registr | Systémové soubory | Heuristická analýza Extra | Heuristická analýza Shuriken | PUP | PUM
Nastavení kontroly zakázáno: P2P
Kontrolované objekty: 238536
Uplynulý čas: 4 minut, 12 sekund

Nalezené procesy v paměti: 0
(Žádné škodlivé položky nebyly zjištěny)

Nalezené moduly v paměti: 0
(Žádné škodlivé položky nebyly zjištěny)

Nalezené klíče v registru: 0
(Žádné škodlivé položky nebyly zjištěny)

Nalezené hodnoty v registru: 0
(Žádné škodlivé položky nebyly zjištěny)

Nalezené datové položky v registru: 0
(Žádné škodlivé položky nebyly zjištěny)

Nalezené složky: 0
(Žádné škodlivé položky nebyly zjištěny)

Nalezené soubory: 1
C:\Users\Vratislav\Programy\startw8.exe (PUP.Optional.Somoto.A) -> Nebyla provedena žádná instrukce.

(konec)

Vratka2CZ
Level 2
Level 2
Příspěvky: 154
Registrován: říjen 11
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Kontrola logu

Příspěvekod Vratka2CZ » 25 říj 2014 12:08

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Junkware Removal Tool (JRT) by Thisisu
Version: 6.3.3 (10.21.2014:1)
OS: Windows 8.1 x64
Ran by Vratislav on so 25. 10. 2014 at 12:04:40,04
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




~~~ Services



~~~ Registry Values



~~~ Registry Keys



~~~ Files



~~~ Folders



~~~ Event Viewer Logs were cleared





~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Scan was completed on so 25. 10. 2014 at 12:07:41,34
End of JRT log
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


# AdwCleaner v4.001 - Report created 25/10/2014 at 12:01:19
# DB v2014-10-23.2
# Updated 20/10/2014 by Xplode
# Operating System : Windows 8.1 (64 bits)
# Username : Vratislav - AMPER_CZ
# Running from : C:\Users\Vratislav\Desktop\Downloads\adwcleaner_4.001.exe
# Option : Clean

***** [ Services ] *****


***** [ Files / Folders ] *****


***** [ Scheduled Tasks ] *****


***** [ Shortcuts ] *****


***** [ Registry ] *****

Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Google\Chrome\Extensions\mkfokfffehpeedafpekjeddnmnjhmcmk
Key Deleted : [x64] HKLM\SOFTWARE\Google\Chrome\Extensions\mkfokfffehpeedafpekjeddnmnjhmcmk

***** [ Browsers ] *****

-\\ Internet Explorer v11.0.9600.17344


-\\ Google Chrome v38.0.2125.104


*************************

AdwCleaner[R0].txt - [801 octets] - [06/08/2014 13:10:03]
AdwCleaner[R1].txt - [860 octets] - [06/08/2014 22:47:15]
AdwCleaner[R2].txt - [1031 octets] - [24/10/2014 22:01:56]
AdwCleaner[R3].txt - [1092 octets] - [25/10/2014 11:59:41]
AdwCleaner[S0].txt - [1007 octets] - [25/10/2014 12:01:19]

########## EOF - C:\AdwCleaner\AdwCleaner[S0].txt - [1067 octets] ##########

Uživatelský avatar
Orcus
člen Security týmu
Elite Level 10.5
Elite Level 10.5
Příspěvky: 10645
Registrován: duben 10
Bydliště: Okolo rostou 3 růže =o)
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Kontrola logu

Příspěvekod Orcus » 26 říj 2014 07:24

Znovu spusť MbAM a dej Skenovat nyní
Po proběhnutí programu se ti objeví hláška, tak klikni na „Vše do karantény“ -> „Exportovat záznam“ a vyber „textový soubor“ , soubor nějak pojmenuj a ulož na Plochu.
Zkopíruj sem celý obsah toho logu.

====================================================

Stáhni si RogueKiller
32bit.:
http://www.sur-la-toile.com/RogueKiller/RogueKiller.exe
64bit.:
http://www.sur-la-toile.com/RogueKiller ... lerX64.exe
na svojí plochu.
- Zavři všechny ostatní programy a prohlížeče.
- Pro OS Vista a win7 spusť program RogueKiller.exe jako správce , u XP poklepáním.
- počkej až skončí Prescan -vyhledávání škodlivých procesů.
- Zkontroluj , zda máš zaškrtnuto:
Kontrola MBR
Kontrola Faked
Antirootkit

-Potom klikni na „Prohledat“.
- Program skenuje procesy PC. Po proskenování klikni na „Zpráva“celý obsah logu sem zkopíruj.
Pokud je program blokován , zkus ho spustit několikrát. Pokud dále program nepůjde spustit a pracovat, přejmenuj ho na winlogon.exe.
Láska hřeje, ale uhlí je uhlí. :fire:



Log z HJT vkládejte do HJT sekce. Je-li moc dlouhý, rozděl jej do více zpráv.

Pár rad k bezpečnosti PC.

Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto, jaro3 a Diallix

Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše fórum.

Vratka2CZ
Level 2
Level 2
Příspěvky: 154
Registrován: říjen 11
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Kontrola logu

Příspěvekod Vratka2CZ » 26 říj 2014 15:11

RogueKiller V10.0.3.0 (x64) [Oct 16 2014] by Adlice Software
mail : http://www.adlice.com/contact/
Feedback : http://forum.adlice.com
Webová stránka : http://www.adlice.com/softwares/roguekiller/
Blog : http://www.adlice.com

Operační systém : Windows 8.1 (6.3.9200 ) 64 bits version
Spuštěno : Normální režim
Uživatel : Vratislav [Práva správce]
Mód : Prohledat -- Datum : 10/26/2014 15:09:02

¤¤¤ Procesy : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Registry : 6 ¤¤¤
[PUM.HomePage] (X64) HKEY_USERS\S-1-5-21-3766751470-3940348720-3683109205-1001\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main | Start Page : http://www.seznam.cz/ -> Nalezeno
[PUM.HomePage] (X86) HKEY_USERS\S-1-5-21-3766751470-3940348720-3683109205-1001\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main | Start Page : http://www.seznam.cz/ -> Nalezeno
[PUM.Dns] (X64) HKEY_LOCAL_MACHINE\System\CurrentControlSet\Services\Tcpip\Parameters | DhcpNameServer : 10.255.255.10 10.255.255.20 -> Nalezeno
[PUM.Dns] (X64) HKEY_LOCAL_MACHINE\System\ControlSet001\Services\Tcpip\Parameters | DhcpNameServer : 10.255.255.10 10.255.255.20 -> Nalezeno
[PUM.Dns] (X64) HKEY_LOCAL_MACHINE\System\CurrentControlSet\Services\Tcpip\Parameters\Interfaces\{02916EC1-FFD5-44BC-BBA5-3B062EBF7E89} | DhcpNameServer : 10.255.255.10 10.255.255.20 -> Nalezeno
[PUM.Dns] (X64) HKEY_LOCAL_MACHINE\System\ControlSet001\Services\Tcpip\Parameters\Interfaces\{02916EC1-FFD5-44BC-BBA5-3B062EBF7E89} | DhcpNameServer : 10.255.255.10 10.255.255.20 -> Nalezeno

¤¤¤ Úlohy : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Soubory : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Soubor HOSTS : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Antirootkit : 4 (Driver: Nahrán) ¤¤¤
[IRP:Addr(Hook.IRP)] \SystemRoot\System32\drivers\i8042prt.sys - IRP_MJ_READ[3] : C:\WINDOWS\system32\DRIVERS\ETD.sys @ 0x69b9120
[IAT:Addr] (explorer.exe @ WSShared.dll) SLC.dll - SLClose : C:\WINDOWS\SYSTEM32\sppc.dll @ 0x7fff8c9a566c
[IAT:Addr] (explorer.exe @ WSShared.dll) SLC.dll - SLOpen : C:\WINDOWS\SYSTEM32\sppc.dll @ 0x7fff8c9a78e8
[IAT:Addr] (explorer.exe @ Windows.UI.Xaml.dll) api-ms-win-core-winrt-robuffer-l1-1-0.dll - RoGetBufferMarshaler : C:\Windows\System32\WinTypes.dll @ 0x7fff7f2ebf60

¤¤¤ Webové prohlížeče : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Kontrola MBR : ¤¤¤
+++++ PhysicalDrive0: ST1000LM014-1EJ164 +++++
--- User ---
[MBR] caffa00a89dc0c17279d2dc787b2b460
[BSP] f335661b0666fdcb2509bbe9cf6f3291 : Empty MBR Code
Partition table:
0 - [XXXXXX] UNKNOWN (0x0) [VISIBLE] Offset (sectors): 1 | Size: 2097152 MB
User = LL1 ... OK
User = LL2 ... OK


============================================
RKreport_DEL_08062014_225623.log - RKreport_SCN_08062014_131701.log - RKreport_SCN_08062014_225402.log



MbAM při skenování a vložení do karantény, chtěl restart PC, bouhžel jsem předtim neuložil log, jde jinak ještě sehnat? Jinak se povedlo uložit do karantény a smazat.

Uživatelský avatar
jaro3
člen Security týmu
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 43072
Registrován: červen 07
Bydliště: Jižní Čechy
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Kontrola logu

Příspěvekod jaro3 » 27 říj 2014 09:24

Zavři všechny programy a prohlížeče. Deaktivuj antivir a firewall.
Prosím, odpoj všechny USB (kromě myši s klávesnice) nebo externí disky z počítače před spuštěním tohoto programu.
Spusť znovu RogueKiller ( Pro Windows Vista nebo Windows 7, klepni pravým a vyber "Spustit jako správce", ve Windows XP poklepej ke spuštění).
- Počkej, až Prescan dokončí práci...
- Pak klikni na "Prohledat " ,po jeho skončení:


- V záložkách (Registry , Tasks , Web Browser apod.) vše zatrhni (dej zatržítka)
(musíš dát myší zatržítko do toho čtverečku vlevo od registru ap.)

- Klikni na "Smazat"
- Počkej, dokud Status box nezobrazí " Mazání dokončeno "
- Klikni na "Zpráva " a zkopíruj a vlož obsah té zprávy prosím sem. Log je možno nalézt v RKreport [číslo]. txt na ploše.
- Zavři RogueKiller

Stáhni
Zoek.exe

a uloz si ho na plochu.
Zavři všechny ostatní programy , okna i prohlížeče.
Spusť Zoek.exe ( u win vista , win7, 8 klikni na něj pravým a vyber : „Spustit jako správce“
- pozor , náběh programu může trvat déle.

Do okna programu vlož skript níže:

Kód: Vybrat vše

autoclean;
emptyclsid;
iedefaults;
FFdefaults;
CHRdefaults;
emptyalltemp;
resethosts;


klikni na Run Script
Program provede sken , opravu, sken i oprava může trvat i více minut ,je třeba posečkat do konce. Do okna neklikej!
Program nabídne restart , potvrď .

Po restartu se může nějaký čas ukázat pouze černá plocha , to je normální. Je třeba počkat až se vytvoří log. Ten si můžeš uložit třeba do dokumentů , jinak se sám ukládá do:
C:\zoek-results.log
Zkopíruj sem celý obsah toho logu.
Při práci s programy HJT, ComboFix,MbAM, SDFix aj. zavřete všechny ostatní aplikace a prohlížeče!
Neposílejte logy do soukromých zpráv.Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto , Žbeky a Orcus.
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše forum:Podpora fóra

Vratka2CZ
Level 2
Level 2
Příspěvky: 154
Registrován: říjen 11
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Kontrola logu

Příspěvekod Vratka2CZ » 28 říj 2014 17:58

Rogue Killer jsem udělal, kliknul jsem na Zprávu, chtěl jsem log zkopírovat, bohužel mi vůbec nešel internet, celkově vypadl, nešla zobrazit ani jedna stránka. V tom případě jsem PC restartoval, teď už to jde, ale problém je, že ten log z Rogue Killer na ploše nemám. Já myslel, že se uložil na plochu, ale já ho tam nemám...

Norton mi hlásí u Zoek.exe TrojanGen2..

Uživatelský avatar
Orcus
člen Security týmu
Elite Level 10.5
Elite Level 10.5
Příspěvky: 10645
Registrován: duben 10
Bydliště: Okolo rostou 3 růže =o)
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Kontrola logu

Příspěvekod Orcus » 28 říj 2014 19:28

RK - log po odpojení od netu ulož do textového souboru na ploše. Po restartu ho tak budeš mít uložený.
Zoek - deaktivuj rezidentní část AV programu.
Láska hřeje, ale uhlí je uhlí. :fire:



Log z HJT vkládejte do HJT sekce. Je-li moc dlouhý, rozděl jej do více zpráv.

Pár rad k bezpečnosti PC.

Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto, jaro3 a Diallix

Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše fórum.

Vratka2CZ
Level 2
Level 2
Příspěvky: 154
Registrován: říjen 11
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Kontrola logu

Příspěvekod Vratka2CZ » 29 říj 2014 13:22

Zoek.exe v5.0.0.0 Updated 28-10-2014
Tool run by Vratislav on st 29. 10. 2014 at 13:04:15,16.
Microsoft Windows 8.1 6.3.9600 x64
Running in: Normal Mode Internet Access Detected
Launched: C:\Users\Vratislav\Desktop\Downloads\zoek (1)\zoek.exe [Scan all users] [Script inserted]

==== System Restore Info ======================

29. 10. 2014 13:05:36 Zoek.exe System Restore Point Created Succesfully.

==== Reset Hosts File ======================

# Copyright (c) 1993-2006 Microsoft Corp.
#
# This is a sample HOSTS file used by Microsoft TCP/IP for Windows.
#
# This file contains the mappings of IP addresses to host names. Each
# entry should be kept on an individual line. The IP address should
# be placed in the first column followed by the corresponding host name.
# The IP address and the host name should be separated by at least one
# space.
#
# Additionally, comments (such as these) may be inserted on individual
# lines or following the machine name denoted by a '#' symbol.
#
# For example:
#
# 102.54.94.97 rhino.acme.com # source server
# 38.25.63.10 x.acme.com # x client host

127.0.0.1 localhost

==== Deleting CLSID Registry Keys ======================


==== Deleting CLSID Registry Values ======================


==== Deleting Services ======================


==== Deleting Files \ Folders ======================

C:\Users\Vratislav\.android deleted
C:\PROGRA~3\Package Cache deleted
C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Search.lnk deleted
C:\WINDOWS\SysNative\config\systemprofile\Searches deleted

==== Firefox Extensions Registry ======================

[HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Wow6432Node\Mozilla\Firefox\Extensions]
"{2D3F3651-74B9-4795-BDEC-6DA2F431CB62}"="C:\ProgramData\Norton\{0C55C096-0F1D-4F28-AAA2-85EF591126E7}\NIS_21.1.0.18\coFFPlgn" [28. 10. 2014 20:11]

==== Chromium Look ======================

HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Google\Chrome\Extensions
iikflkcanblccfahdhdonehdalibjnif - No path found[]

WOT - Vratislav\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\bhmmomiinigofkjcapegjjndpbikblnp
AdBlock - Vratislav\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\gighmmpiobklfepjocnamgkkbiglidom
Norton Identity Safe - Vratislav\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\iikflkcanblccfahdhdonehdalibjnif

==== Chromium Fix ======================

C:\Users\Vratislav\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Local Storage\http_gameslikefinder.com_0.localstorage deleted successfully
C:\Users\Vratislav\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Local Storage\http_gameslikefinder.com_0.localstorage-journal deleted successfully
C:\Users\Vratislav\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\iikflkcanblccfahdhdonehdalibjnif deleted successfully

==== Set IE to Default ======================

Old Values:
[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main]
"Start Page"="http://go.microsoft.com/fwlink/p/?LinkId=255141"
[HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes]
No DefaultScope Set For HKCU

New Values:
[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main]
"Start Page"="http://go.microsoft.com/fwlink/p/?LinkId=255141"
[HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes]
"DefaultScope"="{012E1000-F331-11DB-8314-0800200C9A66}"

==== All HKCU SearchScopes ======================

HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes
{012E1000-F331-11DB-8314-0800200C9A66} Google Url="http://www.google.com/search?q={searchTerms}"
{0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} Bing Url="http://www.bing.com/search?q={searchTerms}&src=IE-SearchBox&FORM=IE8SRC"
{86D30747-F535-48D4-A4AC-4243DD70C9D6} Unknown Url="Not_Found"
{A38A19FD-6666-4A52-BD6C-F02441DECC74} Google Url="http://www.google.com/search?q={searchTerms}&sourceid=ie7&rls=com.microsoft:{language}:{referrer:source}&ie={inputEncoding?}&oe={outputEncoding?}"

==== Reset Google Chrome ======================

C:\Users\Vratislav\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Preferences was reset successfully
C:\Users\Vratislav\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Web Data was reset successfully

==== Deleting CLSID Registry Keys ======================

HKEY_USERS\S-1-5-21-3766751470-3940348720-3683109205-1001\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes\{86D30747-F535-48D4-A4AC-4243DD70C9D6} deleted successfully

==== Deleting CLSID Registry Values ======================


==== Deleting Registry Keys ======================

HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\wow6432node\Google\Chrome\Extensions\iikflkcanblccfahdhdonehdalibjnif deleted successfully
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Google\Chrome\Extensions\iikflkcanblccfahdhdonehdalibjnif deleted successfully

==== Empty IE Cache ======================

C:\WINDOWS\system32\config\systemprofile\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5 emptied successfully
C:\Users\Vratislav\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.IE5 emptied successfully
C:\WINDOWS\SysNative\config\systemprofile\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.IE5 emptied successfully
C:\WINDOWS\sysWoW64\config\systemprofile\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.IE5 emptied successfully
C:\WINDOWS\sysWOW64\config\systemprofile\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.IE5 emptied successfully

==== Empty FireFox Cache ======================

No FireFox Profiles found

==== Empty Chrome Cache ======================

C:\Users\Vratislav\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Cache emptied successfully

==== Empty All Flash Cache ======================

Flash Cache Emptied Successfully

==== Empty All Java Cache ======================

Java Cache cleared successfully

==== C:\zoek_backup content ======================

C:\zoek_backup (files=37 folders=35 28192885 bytes)

==== Empty Temp Folders ======================

C:\Users\Default\AppData\Local\Temp emptied successfully
C:\Users\Default User\AppData\Local\Temp emptied successfully
C:\Users\Vratislav\AppData\Local\Temp will be emptied at reboot
C:\WINDOWS\serviceprofiles\networkservice\AppData\Local\Temp emptied successfully
C:\WINDOWS\serviceprofiles\Localservice\AppData\Local\Temp emptied successfully
C:\WINDOWS\Temp will be emptied at reboot

==== After Reboot ======================

==== Empty Temp Folders ======================

C:\WINDOWS\Temp successfully emptied
C:\Users\VRATIS~1\AppData\Local\Temp successfully emptied

==== Empty Recycle Bin ======================

C:\$RECYCLE.BIN successfully emptied

==== EOF on st 29. 10. 2014 at 13:18:13,32 ======================


To RK: No právě, já myslel, že se log sám uloží na plochu, když jsem teda restartoval PC, tak log už nemám.. Vim z toho logu jen to, že vše co bylo v minulém se správně smazalo, nebo nahradilo..


Zpět na “HiJackThis”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 19 hostů