Prosím kontrolu logu - dlouho bootuje a seká se WIN7 Vyřešeno

Místo pro vaše HiJackThis logy a logy z dalších programů…

Moderátoři: Mods_senior, Security team

Uživatelský avatar
jaro3
člen Security týmu
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 43298
Registrován: červen 07
Bydliště: Jižní Čechy
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím kontrolu logu - dlouho bootuje a seká se WIN7

Příspěvekod jaro3 » 25 čer 2015 09:56

Prosím, postupuj následujícím způsobem:
Otevřít poznámkový blok (Start => Všechny programy => Příslušenství => Poznámkový blok).
Prosím, zkopíruj do něj celý obsah níže.

Kód: Vybrat vše

HKLM\SOFTWARE\Policies\Microsoft\Internet Explorer: Policy restriction <======= ATTENTION
HKU\S-1-5-21-3154265674-1837838216-887747114-1001\SOFTWARE\Policies\Microsoft\Internet Explorer: Policy restriction <======= ATTENTION
SearchScopes: HKLM -> DefaultScope {6A1806CD-94D4-4689-BA73-E35EA1EA9990} URL =
SearchScopes: HKLM -> {0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} URL = http://www.bing.com/search?q={searchTerms}&form=LENDF8&pc=MALN&src=IE-SearchBox
SearchScopes: HKLM-x32 -> DefaultScope {6A1806CD-94D4-4689-BA73-E35EA1EA9990} URL =
SearchScopes: HKLM-x32 -> {0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} URL = http://www.bing.com/search?q={searchTerms}&form=LENDF8&pc=MALN&src=IE-SearchBox
SearchScopes: HKU\S-1-5-21-3154265674-1837838216-887747114-1001 -> DefaultScope {67A2568C-7A0A-4EED-AECC-B5405DE63B64} URL = http://www.google.com/search?sourceid=ie7&q={searchTerms}&rls=com.microsoft:{language}:{referrer:source?}&ie={inputEncoding}&oe={outputEncoding}&rlz=1I7LENN
SearchScopes: HKU\S-1-5-21-3154265674-1837838216-887747114-1001 -> {012E1000-F331-11DB-8314-0800200C9A66} URL = http://www.google.com/search?q={searchTerms}
SearchScopes: HKU\S-1-5-21-3154265674-1837838216-887747114-1001 -> {0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} URL = http://www.bing.com/search?q={searchTerms}&form=LENDF8&pc=MALN&src=IE-SearchBox
SearchScopes: HKU\S-1-5-21-3154265674-1837838216-887747114-1001 -> {67A2568C-7A0A-4EED-AECC-B5405DE63B64} URL = http://www.google.com/search?sourceid=ie7&q={searchTerms}&rls=com.microsoft:{language}:{referrer:source?}&ie={inputEncoding}&oe={outputEncoding}&rlz=1I7LENN
FF Plugin: adobe.com/AdobeAAMDetect -> C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\OOBE\PDApp\CCM\Utilities\npAdobeAAMDetect64.dll No File
FF Extension: No Name - C:\Program Files (x86)\Mozilla Firefox\browser\extensions\{82AF8DCA-6DE9-405D-BD5E-43525BDAD38A}.xpi [2015-06-04]
U2 CLKMSVC10_3A60B698; No ImagePath
U2 CLKMSVC10_C3B3B687; No ImagePath
S3 cpuz130; \??\C:\Users\Honza\AppData\Local\Temp\cpuz130\cpuz_x64.sys [X]
U2 DriverService; No ImagePath
U2 IAStorDataMgrSvc; No ImagePath
U2 idealife Update Service; No ImagePath
U3 IGRS; No ImagePath
U2 IviRegMgr; No ImagePath
U2 Oasis2Service; No ImagePath
U2 PCCarerServic; No ImagePath
U2 ReadyComm.DirectRouter; No ImagePath
U2 RichVideo; No ImagePath
U2 SoftwareService; No ImagePath
U2 Stereo Service; No ImagePath
Task: {1A762EDA-1394-46F8-86FE-FCF018CCA509} - \AutoKMS No Task File <==== ATTENTION
C:\ComboFix\catchme.sys

(Můžeš použít funkci „vybrat vše“, klepni pravým tlačítkem myši na levé horní políčko v otevřeném poznámkovém bloku a zvol „ Vložit“).

Ulož jej na na plochu jako fixlist.txt


Spusťt FRST a stiskni tlačítko „Fix“ (Opravit) jen jednou a čekej.
Nástroj vypracuje log na ploše (Fixlog.txt), prosím zkopíruj sem celý jeho obsah.

Drive c: () (Fixed) (Total:97.66 GB) (Free:8.83 GB) NTFS

málo volného místa na systémovém disku!!
Něco odinstaluj , smaž. Měl bys mít alespoň 15-20% volného místa pro nerušený chod windows.
Při práci s programy HJT, ComboFix,MbAM, SDFix aj. zavřete všechny ostatní aplikace a prohlížeče!
Neposílejte logy do soukromých zpráv.Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto , Žbeky a Orcus.
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše forum:Podpora fóra

Reklama
J0HN3C
Level 2
Level 2
Příspěvky: 200
Registrován: říjen 08
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím kontrolu logu - dlouho bootuje a seká se WIN7

Příspěvekod J0HN3C » 27 čer 2015 09:42

Fix result of Farbar Recovery Scan Tool (x64) Version:21-06-2015 01
Ran by Honza at 2015-06-27 09:41:27 Run:1
Running from C:\Users\Honza\Desktop
Loaded Profiles: Honza (Available Profiles: Honza)
Boot Mode: Normal
==============================================

fixlist content:
*****************
HKLM\SOFTWARE\Policies\Microsoft\Internet Explorer: Policy restriction <======= ATTENTION
HKU\S-1-5-21-3154265674-1837838216-887747114-1001\SOFTWARE\Policies\Microsoft\Internet Explorer: Policy restriction <======= ATTENTION
SearchScopes: HKLM -> DefaultScope {6A1806CD-94D4-4689-BA73-E35EA1EA9990} URL =
SearchScopes: HKLM -> {0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} URL = http://www.bing.com/search?q={searchTerms}&form=LENDF8&pc=MALN&src=IE-SearchBox
SearchScopes: HKLM-x32 -> DefaultScope {6A1806CD-94D4-4689-BA73-E35EA1EA9990} URL =
SearchScopes: HKLM-x32 -> {0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} URL = http://www.bing.com/search?q={searchTerms}&form=LENDF8&pc=MALN&src=IE-SearchBox
SearchScopes: HKU\S-1-5-21-3154265674-1837838216-887747114-1001 -> DefaultScope {67A2568C-7A0A-4EED-AECC-B5405DE63B64} URL = http://www.google.com/search?sourceid=ie7&q={searchTerms}&rls=com.microsoft:{language}:{referrer:source?}&ie={inputEncoding}&oe={outputEncoding}&rlz=1I7LENN
SearchScopes: HKU\S-1-5-21-3154265674-1837838216-887747114-1001 -> {012E1000-F331-11DB-8314-0800200C9A66} URL = http://www.google.com/search?q={searchTerms}
SearchScopes: HKU\S-1-5-21-3154265674-1837838216-887747114-1001 -> {0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} URL = http://www.bing.com/search?q={searchTerms}&form=LENDF8&pc=MALN&src=IE-SearchBox
SearchScopes: HKU\S-1-5-21-3154265674-1837838216-887747114-1001 -> {67A2568C-7A0A-4EED-AECC-B5405DE63B64} URL = http://www.google.com/search?sourceid=ie7&q={searchTerms}&rls=com.microsoft:{language}:{referrer:source?}&ie={inputEncoding}&oe={outputEncoding}&rlz=1I7LENN
FF Plugin: adobe.com/AdobeAAMDetect -> C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\OOBE\PDApp\CCM\Utilities\npAdobeAAMDetect64.dll No File
FF Extension: No Name - C:\Program Files (x86)\Mozilla Firefox\browser\extensions\{82AF8DCA-6DE9-405D-BD5E-43525BDAD38A}.xpi [2015-06-04]
U2 CLKMSVC10_3A60B698; No ImagePath
U2 CLKMSVC10_C3B3B687; No ImagePath
S3 cpuz130; \??\C:\Users\Honza\AppData\Local\Temp\cpuz130\cpuz_x64.sys [X]
U2 DriverService; No ImagePath
U2 IAStorDataMgrSvc; No ImagePath
U2 idealife Update Service; No ImagePath
U3 IGRS; No ImagePath
U2 IviRegMgr; No ImagePath
U2 Oasis2Service; No ImagePath
U2 PCCarerServic; No ImagePath
U2 ReadyComm.DirectRouter; No ImagePath
U2 RichVideo; No ImagePath
U2 SoftwareService; No ImagePath
U2 Stereo Service; No ImagePath
Task: {1A762EDA-1394-46F8-86FE-FCF018CCA509} - \AutoKMS No Task File <==== ATTENTION
C:\ComboFix\catchme.sys

*****************

"HKLM\SOFTWARE\Policies\Microsoft\Internet Explorer" => key removed successfully
"HKU\S-1-5-21-3154265674-1837838216-887747114-1001\SOFTWARE\Policies\Microsoft\Internet Explorer" => key removed successfully
HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes\\DefaultScope => value restored successfully
"HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes\{0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A}" => key removed successfully
HKCR\CLSID\{0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} => key not found.
HKLM\SOFTWARE\Wow6432Node\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes\\DefaultScope => value restored successfully
"HKLM\SOFTWARE\Wow6432Node\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes\{0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A}" => key removed successfully
HKCR\Wow6432Node\CLSID\{0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} => key not found.
HKU\S-1-5-21-3154265674-1837838216-887747114-1001\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes\\DefaultScope => value removed successfully
"HKU\S-1-5-21-3154265674-1837838216-887747114-1001\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes\{012E1000-F331-11DB-8314-0800200C9A66}" => key removed successfully
HKCR\CLSID\{012E1000-F331-11DB-8314-0800200C9A66} => key not found.
"HKU\S-1-5-21-3154265674-1837838216-887747114-1001\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes\{0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A}" => key removed successfully
HKCR\CLSID\{0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} => key not found.
"HKU\S-1-5-21-3154265674-1837838216-887747114-1001\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes\{67A2568C-7A0A-4EED-AECC-B5405DE63B64}" => key removed successfully
HKCR\CLSID\{67A2568C-7A0A-4EED-AECC-B5405DE63B64} => key not found.
"HKLM\Software\MozillaPlugins\adobe.com/AdobeAAMDetect" => key removed successfully
C:\Program Files (x86)\Mozilla Firefox\browser\extensions\{82AF8DCA-6DE9-405D-BD5E-43525BDAD38A}.xpi => moved successfully.
CLKMSVC10_3A60B698 => Service removed successfully
CLKMSVC10_C3B3B687 => Service removed successfully
cpuz130 => Service removed successfully
DriverService => Service removed successfully
IAStorDataMgrSvc => Service removed successfully
idealife Update Service => Service removed successfully
IGRS => Service removed successfully
IviRegMgr => Service removed successfully
Oasis2Service => Service removed successfully
PCCarerServic => Service removed successfully
ReadyComm.DirectRouter => Service removed successfully
RichVideo => Service removed successfully
SoftwareService => Service removed successfully
Stereo Service => Service removed successfully
"HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Boot\{1A762EDA-1394-46F8-86FE-FCF018CCA509}" => key removed successfully
"HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tasks\{1A762EDA-1394-46F8-86FE-FCF018CCA509}" => key removed successfully
"HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\AutoKMS" => key removed successfully
"C:\ComboFix\catchme.sys" => File/Folder not found.

==== End of Fixlog 09:41:28 ====

Uživatelský avatar
jerabina
člen Security týmu
Level 6
Level 6
Příspěvky: 3647
Registrován: březen 13
Bydliště: Litoměřice
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím kontrolu logu - dlouho bootuje a seká se WIN7

Příspěvekod jerabina » 27 čer 2015 11:37

Co problémy? + nový log z HJT

+ máš uvolněné místo na systémovém disku? :-)
Když nevíš jak dál, přichází na řadu prostudovat manuál!
HJT návod

Pokud neodpovídám do vašich témat v sekci HJT když jsem online, tak je to jen proto, že jsem na mobilu kde je studování logů a psaní skriptů nemožné. Neberte to tedy prosím jako ignoraci.

J0HN3C
Level 2
Level 2
Příspěvky: 200
Registrován: říjen 08
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím kontrolu logu - dlouho bootuje a seká se WIN7

Příspěvekod J0HN3C » 27 čer 2015 14:47

Díky díky za updaty, makám na tom. Sleduju, jak to šlape a snažím se uvolnit místo na disku, ale předevčírem jsem velmi elegantně nechal shořet můj zálohovací disk, takže teďka musím vymyslet, co s datama.

Uživatelský avatar
jaro3
člen Security týmu
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 43298
Registrován: červen 07
Bydliště: Jižní Čechy
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím kontrolu logu - dlouho bootuje a seká se WIN7

Příspěvekod jaro3 » 27 čer 2015 19:24

Dej pak vědět..
Při práci s programy HJT, ComboFix,MbAM, SDFix aj. zavřete všechny ostatní aplikace a prohlížeče!
Neposílejte logy do soukromých zpráv.Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto , Žbeky a Orcus.
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše forum:Podpora fóra

J0HN3C
Level 2
Level 2
Příspěvky: 200
Registrován: říjen 08
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím kontrolu logu - dlouho bootuje a seká se WIN7

Příspěvekod J0HN3C » 28 čer 2015 11:43

jaro3 píše:Prosím, postupuj následujícím způsobem:
Otevřít poznámkový blok (Start => Všechny programy => Příslušenství => Poznámkový blok).
Prosím, zkopíruj do něj celý obsah níže.
(...)
málo volného místa na systémovém disku!!
Něco odinstaluj , smaž. Měl bys mít alespoň 15-20% volného místa pro nerušený chod windows.


Po tomhle fixu už se Firefox rozhýbal a všechny tady ty Ajaxové stránky nebo co to je už valí dobře. Díky moc :clap:
Na tom volném místě na disku furt makám, teďka to dělá nějakých 11GB, vůbec netuším, co tam zabírá tolik místa, mám tam jen nějaké dokumenty :))
Dá se z logů vyčíst, ze které pornostránky se tam ten balast natahal? :silent: :lol:

Kód: Vybrat vše

Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.4
Scan saved at 11:35:06, on 28.6.2015
Platform: Windows 7 SP1 (WinNT 6.00.3505)
MSIE: Internet Explorer v10.0 (10.00.9200.17377)
Boot mode: Normal

Running processes:
C:\Program Files (x86)\NVIDIA Corporation\Update Core\NvBackend.exe
C:\Program Files (x86)\Lenovo\YouCam\YCMMirage.exe
C:\totalcmd\TOTALCMD.EXE
E:\HBCD\HBCDMenu.exe
C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\OOBE\PDApp\UWA\AAM Updates Notifier.exe
C:\Users\Honza\Downloads\hijackthis.exe

R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/p/?LinkId=255141
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/p/?LinkId=255141
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant =
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,CustomizeSearch =
O2 - BHO: Groove GFS Browser Helper - {72853161-30C5-4D22-B7F9-0BBC1D38A37E} - C:\PROGRA~2\MICROS~1\Office14\GROOVEEX.DLL
O2 - BHO: Pomocná služba pro přihlášení ke službě Windows Live ID - {9030D464-4C02-4ABF-8ECC-5164760863C6} - C:\Program Files (x86)\Common Files\Microsoft Shared\Windows Live\WindowsLiveLogin.dll
O2 - BHO: SkypeIEPluginBHO - {AE805869-2E5C-4ED4-8F7B-F1F7851A4497} - C:\Program Files (x86)\Skype\Toolbars\Internet Explorer\SkypeIEPlugin.dll
O2 - BHO: URLRedirectionBHO - {B4F3A835-0E21-4959-BA22-42B3008E02FF} - C:\PROGRA~2\MICROS~1\Office14\URLREDIR.DLL
O4 - HKCU\..\Run: [DAEMON Tools Lite] "C:\Program Files (x86)\DAEMON Tools Lite\DTLite.exe" -autorun
O4 - HKCU\..\Run: [CCleaner Monitoring] "C:\Program Files\CCleaner\CCleaner64.exe" /MONITOR
O4 - Global Startup: SRS Premium Sound.lnk = C:\Program Files\SRS Labs\SRS Premium Sound Control Panel\SRSPremiumPanel_64.exe
O8 - Extra context menu item: E&xportovat do aplikace Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~2\MICROS~1\Office14\EXCEL.EXE/3000
O8 - Extra context menu item: Odeslat obrázek do zařízení &Bluetooth... - C:\Program Files\Lenovo\Bluetooth Software\btsendto_ie_ctx.htm
O8 - Extra context menu item: Odeslat stránku do zařízení &Bluetooth... - C:\Program Files\Lenovo\Bluetooth Software\btsendto_ie.htm
O9 - Extra button: @C:\Program Files (x86)\Windows Live\Writer\WindowsLiveWriterShortcuts.dll,-1004 - {219C3416-8CB2-491a-A3C7-D9FCDDC9D600} - C:\Program Files (x86)\Windows Live\Writer\WriterBrowserExtension.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: @C:\Program Files (x86)\Windows Live\Writer\WindowsLiveWriterShortcuts.dll,-1003 - {219C3416-8CB2-491a-A3C7-D9FCDDC9D600} - C:\Program Files (x86)\Windows Live\Writer\WriterBrowserExtension.dll
O9 - Extra button: @C:\windows\WindowsMobile\INetRepl.dll,-222 - {2EAF5BB1-070F-11D3-9307-00C04FAE2D4F} - C:\windows\WindowsMobile\INetRepl.dll
O9 - Extra button: (no name) - {2EAF5BB2-070F-11D3-9307-00C04FAE2D4F} - C:\windows\WindowsMobile\INetRepl.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: @C:\windows\WindowsMobile\INetRepl.dll,-223 - {2EAF5BB2-070F-11D3-9307-00C04FAE2D4F} - C:\windows\WindowsMobile\INetRepl.dll
O9 - Extra button: Skype Click to Call settings - {898EA8C8-E7FF-479B-8935-AEC46303B9E5} - C:\Program Files (x86)\Skype\Toolbars\Internet Explorer\SkypeIEPlugin.dll
O9 - Extra button: Send To Bluetooth - {CCA281CA-C863-46ef-9331-5C8D4460577F} - C:\Program Files\Lenovo\Bluetooth Software\btsendto_ie.htm
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Send to &Bluetooth Device... - {CCA281CA-C863-46ef-9331-5C8D4460577F} - C:\Program Files\Lenovo\Bluetooth Software\btsendto_ie.htm
O10 - Broken Internet access because of LSP provider 'c:\program files (x86)\bonjour\mdnsnsp.dll' missing
O11 - Options group: [ACCELERATED_GRAPHICS] Accelerated graphics
O18 - Protocol: skypec2c - {91774881-D725-4E58-B298-07617B9B86A8} - C:\Program Files (x86)\Skype\Toolbars\Internet Explorer\SkypeIEPlugin.dll
O18 - Protocol: wlpg - {E43EF6CD-A37A-4A9B-9E6F-83F89B8E6324} - C:\Program Files (x86)\Windows Live\Photo Gallery\AlbumDownloadProtocolHandler.dll
O18 - Filter hijack: text/xml - {807573E5-5146-11D5-A672-00B0D022E945} - C:\Program Files (x86)\Common Files\Microsoft Shared\OFFICE14\MSOXMLMF.DLL
O20 - AppInit_DLLs: C:\Windows\SysWOW64\nvinit.dll C:\Windows\SysWOW64\nvinit.dll C:\Windows\SysWOW64\nvinit.dll,C:\windows\SysWOW64\nvinit.dll
O23 - Service: SAS Core Service (!SASCORE) - SUPERAntiSpyware.com - C:\Program Files\SUPERAntiSpyware\SASCORE64.EXE
O23 - Service: Adobe Acrobat Update Service (AdobeARMservice) - Adobe Systems Incorporated - C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\ARM\1.0\armsvc.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\Alg.exe,-112 (ALG) - Unknown owner - C:\windows\System32\alg.exe (file missing)
O23 - Service: Bluetooth Service (btwdins) - Broadcom Corporation. - C:\Program Files\Lenovo\Bluetooth Software\btwdins.exe
O23 - Service: Intel(R) Content Protection HECI Service (cphs) - Intel Corporation - C:\windows\SysWow64\IntelCpHeciSvc.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\efssvc.dll,-100 (EFS) - Unknown owner - C:\windows\System32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: Intel(R) PROSet/Wireless Event Log (EvtEng) - Intel(R) Corporation - C:\Program Files\Intel\WiFi\bin\EvtEng.exe
O23 - Service: @%systemroot%\system32\fxsresm.dll,-118 (Fax) - Unknown owner - C:\windows\system32\fxssvc.exe (file missing)
O23 - Service: FLEXnet Licensing Service - Macrovision Europe Ltd. - C:\Program Files (x86)\Common Files\Macrovision Shared\FLEXnet Publisher\FNPLicensingService.exe
O23 - Service: NVIDIA GeForce Experience Service (GfExperienceService) - NVIDIA Corporation - C:\Program Files\NVIDIA Corporation\GeForce Experience Service\GfExperienceService.exe
O23 - Service: Sentinel HASP License Manager (hasplms) - Unknown owner - C:\windows\system32\hasplms.exe (file missing)
O23 - Service: Intel(R) Integrated Clock Controller Service - Intel(R) ICCS (ICCS) - Intel Corporation - C:\Program Files (x86)\Intel\Intel(R) Integrated Clock Controller Service\ICCProxy.exe
O23 - Service: InstallDriver Table Manager (IDriverT) - Macrovision Corporation - C:\Program Files (x86)\Common Files\InstallShield\Driver\1050\Intel 32\IDriverT.exe
O23 - Service: iPod Service - Apple Inc. - C:\Program Files\iPod\bin\iPodService.exe
O23 - Service: @keyiso.dll,-100 (KeyIso) - Unknown owner - C:\windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: Intel(R) Management and Security Application Local Management Service (LMS) - Intel Corporation - C:\Program Files (x86)\Intel\Intel(R) Management Engine Components\LMS\LMS.exe
O23 - Service: MBAMService - Malwarebytes Corporation - C:\Program Files (x86)\Malwarebytes Anti-Malware\mbamservice.exe
O23 - Service: Mozilla Maintenance Service (MozillaMaintenance) - Mozilla Foundation - C:\Program Files (x86)\Mozilla Maintenance Service\maintenanceservice.exe
O23 - Service: @comres.dll,-2797 (MSDTC) - Unknown owner - C:\windows\System32\msdtc.exe (file missing)
O23 - Service: Wireless PAN DHCP Server (MyWiFiDHCPDNS) - Unknown owner - C:\Program Files\Intel\WiFi\bin\PanDhcpDns.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\System32\netlogon.dll,-102 (Netlogon) - Unknown owner - C:\windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: NMIndexingService - Nero AG - C:\Program Files (x86)\Common Files\Ahead\Lib\NMIndexingService.exe
O23 - Service: NVIDIA Network Service (NvNetworkService) - NVIDIA Corporation - C:\Program Files (x86)\NVIDIA Corporation\NetService\NvNetworkService.exe
O23 - Service: NVIDIA Streamer Service (NvStreamSvc) - NVIDIA Corporation - C:\Program Files\NVIDIA Corporation\NvStreamSrv\nvstreamsvc.exe
O23 - Service: NVIDIA Display Driver Service (nvsvc) - Unknown owner - C:\windows\system32\nvvsvc.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\psbase.dll,-300 (ProtectedStorage) - Unknown owner - C:\windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: Intel(R) PROSet/Wireless Registry Service (RegSrvc) - Intel(R) Corporation - C:\Program Files\Common Files\Intel\WirelessCommon\RegSrvc.exe
O23 - Service: @%systemroot%\system32\Locator.exe,-2 (RpcLocator) - Unknown owner - C:\windows\system32\locator.exe (file missing)
O23 - Service: RtLedService Installer (RtLedService) - Realtek Semiconductor Corp. - C:\Program Files\Realtek\RtLED\RtLEDService.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\samsrv.dll,-1 (SamSs) - Unknown owner - C:\windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\snmptrap.exe,-3 (SNMPTRAP) - Unknown owner - C:\windows\System32\snmptrap.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\spoolsv.exe,-1 (Spooler) - Unknown owner - C:\windows\System32\spoolsv.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\sppsvc.exe,-101 (sppsvc) - Unknown owner - C:\windows\system32\sppsvc.exe (file missing)
O23 - Service: Steam Client Service - Valve Corporation - C:\Program Files (x86)\Common Files\Steam\SteamService.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\ui0detect.exe,-101 (UI0Detect) - Unknown owner - C:\windows\system32\UI0Detect.exe (file missing)
O23 - Service: Intel(R) Management and Security Application User Notification Service (UNS) - Intel Corporation - C:\Program Files (x86)\Intel\Intel(R) Management Engine Components\UNS\UNS.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\vaultsvc.dll,-1003 (VaultSvc) - Unknown owner - C:\windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\vds.exe,-100 (vds) - Unknown owner - C:\windows\System32\vds.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\vssvc.exe,-102 (VSS) - Unknown owner - C:\windows\system32\vssvc.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\Wat\WatUX.exe,-601 (WatAdminSvc) - Unknown owner - C:\windows\system32\Wat\WatAdminSvc.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\wbengine.exe,-104 (wbengine) - Unknown owner - C:\windows\system32\wbengine.exe (file missing)
O23 - Service: @%Systemroot%\system32\wbem\wmiapsrv.exe,-110 (wmiApSrv) - Unknown owner - C:\windows\system32\wbem\WmiApSrv.exe (file missing)
O23 - Service: @%PROGRAMFILES%\Windows Media Player\wmpnetwk.exe,-101 (WMPNetworkSvc) - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\Windows Media Player\wmpnetwk.exe (file missing)

--
End of file - 10423 bytes

J0HN3C
Level 2
Level 2
Příspěvky: 200
Registrován: říjen 08
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím kontrolu logu - dlouho bootuje a seká se WIN7

Příspěvekod J0HN3C » 28 čer 2015 11:46

A mimochodem, abych šetřil vaše nervy a čas. Bude mi stačit jako základní ochrana MSE, MS firewall a UAC?
Použití internet, torrenty a offline aplikace pro zvuk, video a grafiku.
Díky

Uživatelský avatar
jerabina
člen Security týmu
Level 6
Level 6
Příspěvky: 3647
Registrován: březen 13
Bydliště: Litoměřice
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím kontrolu logu - dlouho bootuje a seká se WIN7

Příspěvekod jerabina » 28 čer 2015 12:29

Tak to je super, že už to frčí :-)
Z jaké pornostránky je to natahané nepoznáme :D ale pro jistotu aktualizuj Javu a Flash Player, často v nich bývají bezpečnostní trhliny.

Místo MSE si tam dej třeba Avast/Aviru/Comodo.

Zavři ostatní programy/prohlížeče, odpoj se od internetu a v HJT fixni:
NÁVOD

Kód: Vybrat vše

R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant =
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,CustomizeSearch =
O4 - HKCU\..\Run: [DAEMON Tools Lite] "C:\Program Files (x86)\DAEMON Tools Lite\DTLite.exe" -autorun
O4 - HKCU\..\Run: [CCleaner Monitoring] "C:\Program Files\CCleaner\CCleaner64.exe" /MONITOR
O9 - Extra button: (no name) - {2EAF5BB2-070F-11D3-9307-00C04FAE2D4F} - C:\windows\WindowsMobile\INetRepl.dll


Na Virustotal otestuj následující soubor:

Kód: Vybrat vše

C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\OOBE\PDApp\UWA\AAM Updates Notifier.exe


Pokud ti to napíše, že soubor byl již analyzován klikni na reanalyse.
Když nevíš jak dál, přichází na řadu prostudovat manuál!
HJT návod

Pokud neodpovídám do vašich témat v sekci HJT když jsem online, tak je to jen proto, že jsem na mobilu kde je studování logů a psaní skriptů nemožné. Neberte to tedy prosím jako ignoraci.

J0HN3C
Level 2
Level 2
Příspěvky: 200
Registrován: říjen 08
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím kontrolu logu - dlouho bootuje a seká se WIN7

Příspěvekod J0HN3C » 28 čer 2015 22:26

R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant =
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,CustomizeSearch =

Tyhle dva neřádi tam furt jsou i když jsem je teďka fixoval už podruhé, offline, vše vypnuté a "run as admin".

No a nyní výstup z virustotal:
SHA256: 40397b0662d0e9f6b5ac5d4dadbbc49332f2113d11f0a1c8edba83cd83c773cd
File name: AAM Updates Notifier.exe
Detection ratio: 0 / 55
Analysis date: 2015-06-28 20:22:58 UTC ( 0 minut ago )
1
1
Probably harmless! There are strong indicators suggesting that this file is safe to use.

Uživatelský avatar
jaro3
člen Security týmu
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 43298
Registrován: červen 07
Bydliště: Jižní Čechy
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím kontrolu logu - dlouho bootuje a seká se WIN7

Příspěvekod jaro3 » 29 čer 2015 09:22

Stáhni si zde DelFix
https://toolslib.net/downloads/viewdownload/2-delfix/

ulož si soubor na plochu.
Poklepáním na ikonu spusť nástroj Delfix.exe
( Ve Windows Vista, Windows 7 a 8, musíš spustit soubor pravým tlačítkem myši -> Spustit jako správce .
V hlavním menu, zkontroluj tyto možnosti - Odstranění dezinfekce nástrojů (Remove desinfection tools) – Vyčistit body obnovy (Purge System Restore)
Poté klikněte na tlačítko Spustit (Run) a nech nástroj dělat svoji práci

Poté se zpráva se otevře (DelFix.txt). Vlož celý obsah zprávy sem.Jinak je zpráva zde:
v C: \ DelFix.txt

Pokud nejsou problémy , je to vše a můžeš dát vyřešeno , zelenou fajfku.
Při práci s programy HJT, ComboFix,MbAM, SDFix aj. zavřete všechny ostatní aplikace a prohlížeče!
Neposílejte logy do soukromých zpráv.Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto , Žbeky a Orcus.
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše forum:Podpora fóra

J0HN3C
Level 2
Level 2
Příspěvky: 200
Registrován: říjen 08
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím kontrolu logu - dlouho bootuje a seká se WIN7

Příspěvekod J0HN3C » 30 čer 2015 20:46

# DelFix v1.010 - Logfile created 30/06/2015 at 20:44:01
# Updated 26/04/2015 by Xplode
# Username : Honza - EVA-PC
# Operating System : Windows 7 Home Premium Service Pack 1 (64 bits)

~ Removing disinfection tools ...

Deleted : C:\FRST
Deleted : C:\zoek_backup
Deleted : C:\AdwCleaner
Deleted : C:\RegBackup
Deleted : C:\AdwCleanerDebug.txt
Deleted : C:\zoek-results.log
Deleted : C:\zoek-results2014-12-18-110146.log
Deleted : C:\Users\Honza\Desktop\Addition.txt
Deleted : C:\Users\Honza\Desktop\AdwCleaner.exe
Deleted : C:\Users\Honza\Desktop\Fixlog.txt
Deleted : C:\Users\Honza\Desktop\FRST.txt
Deleted : C:\Users\Honza\Desktop\FRST64.exe
Deleted : C:\Users\Honza\Desktop\JRT.exe
Deleted : C:\Users\Honza\Desktop\JRT.txt
Deleted : C:\Users\Honza\Desktop\JRT_NEW.exe
Deleted : C:\Users\Honza\Desktop\MBR.dat
Deleted : C:\Users\Honza\Desktop\RogueKillerX64 (2).exe
Deleted : C:\Users\Honza\Desktop\RogueKillerX64.exe
Deleted : C:\Users\Honza\Desktop\zoek.exe
Deleted : C:\Users\Honza\Downloads\hijackthis.exe
Deleted : C:\Users\Honza\Downloads\hijackthis.log
Deleted : HKLM\SOFTWARE\AdwCleaner
Deleted : HKLM\SOFTWARE\Swearware
Deleted : HKLM\SOFTWARE\TrendMicro\Hijackthis
Deleted : HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\Enum\Root\LEGACY_ASWMBR

~ Cleaning system restore ...


New restore point created !

########## - EOF - ##########

J0HN3C
Level 2
Level 2
Příspěvky: 200
Registrován: říjen 08
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím kontrolu logu - dlouho bootuje a seká se WIN7  Vyřešeno

Příspěvekod J0HN3C » 30 čer 2015 20:47

Pro tentokrát je vyřešeno, dávám fajfku a opravdu moc děkuju všem zúčastněným za jejich čas a know-how. :clap: :clap: :clap: :thumbup:


Zpět na “HiJackThis”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 127 hostů