Prosím o kontrolu logu

Místo pro vaše HiJackThis logy a logy z dalších programů…

Moderátoři: Mods_senior, Security team

9Patrik4
nováček
Příspěvky: 6
Registrován: srpen 15
Pohlaví: Nespecifikováno
Stav:
Offline

Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod 9Patrik4 » 26 srp 2015 20:41

PC se na pár sekund zasekl a poté vyskočila hláška, že je Centrum zabezpečení systému Windows vypnuté a při pokusu ho zapnout vyskakuje chyba, že nelze zapnout...

Schránka01.jpg


Ihned po restartu vyskočila hláška od AVG, že zablokoval nějaké viry, ale ono Centrum zabezpečení je stále vypnuté a nejde spustit.

Schránka01.jpg



Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.4
Scan saved at 20:39:32, on 26.8.2015
Platform: Windows 7 SP1 (WinNT 6.00.3505)
MSIE: Internet Explorer v11.0 (11.00.9600.17937)


Boot mode: Normal

Running processes:
C:\Windows\system32\Dwm.exe
C:\Windows\system32\taskhost.exe
C:\Windows\Explorer.EXE
C:\Windows\system32\taskhost.exe
C:\Program Files\AVG\AVG2015\avgui.exe
C:\Windows\system32\GWX\GWX.exe
C:\Windows\system32\ctfmon.exe
C:\Program Files\Internet Explorer\iexplore.exe
C:\Windows\System32\MsSpellCheckingFacility.exe
C:\Users\Patrik\Desktop\HijackThis.exe
C:\Windows\system32\SearchFilterHost.exe

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://centrum.cz/
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/p/?LinkId=255141
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/p/?LinkId=255141
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant =
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,CustomizeSearch =
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName =
O4 - HKLM\..\Run: [AVG_UI] "C:\Program Files\AVG\AVG2015\avgui.exe" /TRAYONLY
O4 - HKUS\S-1-5-19\..\Run: [Sidebar] %ProgramFiles%\Windows Sidebar\Sidebar.exe /autoRun (User 'LOCAL SERVICE')
O4 - HKUS\S-1-5-19\..\RunOnce: [mctadmin] C:\Windows\System32\mctadmin.exe (User 'LOCAL SERVICE')
O4 - HKUS\S-1-5-20\..\Run: [Sidebar] %ProgramFiles%\Windows Sidebar\Sidebar.exe /autoRun (User 'NETWORK SERVICE')
O4 - HKUS\S-1-5-20\..\RunOnce: [mctadmin] C:\Windows\System32\mctadmin.exe (User 'NETWORK SERVICE')
O8 - Extra context menu item: E&xportovat do aplikace Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~1\MICROS~2\Office12\EXCEL.EXE/3000
O9 - Extra button: Research - {92780B25-18CC-41C8-B9BE-3C9C571A8263} - C:\PROGRA~1\MICROS~2\Office12\REFIEBAR.DLL
O11 - Options group: [ACCELERATED_GRAPHICS] Accelerated graphics
O23 - Service: Adobe Acrobat Update Service (AdobeARMservice) - Adobe Systems Incorporated - C:\Program Files\Common Files\Adobe\ARM\1.0\armsvc.exe
O23 - Service: AVGIDSAgent - AVG Technologies CZ, s.r.o. - C:\Program Files\AVG\AVG2015\avgidsagent.exe
O23 - Service: AVG WatchDog (avgwd) - AVG Technologies CZ, s.r.o. - C:\Program Files\AVG\AVG2015\avgwdsvc.exe
O23 - Service: InstallDriver Table Manager (IDriverT) - Macrovision Corporation - C:\Program Files\Common Files\InstallShield\Driver\11\Intel 32\IDriverT.exe
O23 - Service: MBAMService - Malwarebytes Corporation - C:\Program Files\Malwarebytes Anti-Malware\mbamservice.exe
O23 - Service: NVIDIA Display Driver Service (nvsvc) - NVIDIA Corporation - C:\Windows\system32\nvvsvc.exe
O23 - Service: NVIDIA Update Service Daemon (nvUpdatusService) - NVIDIA Corporation - C:\Program Files\NVIDIA Corporation\NVIDIA Update Core\daemonu.exe

--
End of file - 3257 bytes

Reklama
Uživatelský avatar
memphisto
Guru Level 13
Guru Level 13
Příspěvky: 21113
Registrován: září 06
Bydliště: Zlín - České Budějovice
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod memphisto » 26 srp 2015 20:55

Stáhni si ATF Cleaner
Poklepej na ATF Cleaner.exe, klikni na select all found, poté:
-Když používáš Firefox (Mozzila), klikni na Firefox nahoře a vyber: Select All, poté klikni na Empty Selected.
-Když používáš Operu, klikni nahoře na Operu a vyber: Select All, poté klikni na Empty Selected.
Po vyčištění klikni na Exit k zavření programu.
ATF-Cleaner je jednoduchý nástroj na odstranìní historie z webového prohlížeče. Program dokáže odstranit cache, cookies, historii a další stopy po surfování na Internetu. Mezi podporované prohlížeče patří Internet Explorer, Firefox a Opera. Aplikace navíc umí odstranit doèasné soubory Windows, vysypat koš atd.
- Pokud používáš jen Google Chrome , tak ATF nemusíš použít.

Stáhni si TFC
Otevři soubor a zavři všechny ostatní okna, Klikni na Start k zahájení procesu. Program by neměl trvat dlouho.
Poté by se měl PC restartovat, pokud ne , proveď sám.

Stáhni AdwCleaner
Ulož si ho na svojí plochu
Ukonči všechny programy, okna a prohlížeče
Spusť program poklepáním a klikni na „Search“
Po skenu se objeví log (jinak je uložen systémovem disku jako AdwCleaner[R?].txt), jeho obsah sem celý vlož.


Stáhni si Malwarebytes' Anti-Malware
- Při instalaci odeber zatržítko u „Povolit bezplatnou zkušební verzi Malwarebytes' Anti-Malware Premium“
Nainstaluj a spusť ho
- na konci instalace se ujisti že máš zvoleny/zatrhnuty obě možnosti:
Aktualizace Malwarebytes' Anti-Malware a Spustit aplikaci Malwarebytes' Anti-Malware, pokud jo tak klikni na tlačítko konec
- pokud bude nalezena aktualizace, tak se stáhne a nainstaluje
- program se po té spustí a klikni na Skenovat nyní a
- po proběhnutí programu se ti objeví hláška vpravo dole tak klikni na Kopírovat do schránky a a vlož sem celý log.

- po té klikni na tlačítko Exit, objeví se ti hláška tak zvol Ano
(zatím nic nemaž!).

Pokud budou problémy , spusť v nouz. režimu.
PRAVIDLA PC-HELP.CZ, PRAVIDLA sekce HijackThis, HijackThis návod, Memtest, CCleaner
Logy z programu HijackThis neposílejte prosím přes SZ, ale vkládejte je do patřičné sekce. Děkuji

9Patrik4
nováček
Příspěvky: 6
Registrován: srpen 15
Pohlaví: Nespecifikováno
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod 9Patrik4 » 26 srp 2015 21:11

# AdwCleaner v5.003 - Logfile created 26/08/2015 at 21:00:10
# Updated 20/08/2015 by Xplode
# Database : 2015-08-25.1 [Server]
# Operating system : Windows 7 Home Premium Service Pack 1 (x86)
# Username : Patrik - PATRIK-PC
# Running from : C:\Users\Patrik\Desktop\adwcleaner_5.003.exe
# Option : Scan

***** [ Services ] *****


***** [ Folders ] *****


***** [ Files ] *****


***** [ Shortcuts ] *****


***** [ Scheduled tasks ] *****


***** [ Registry ] *****

Key Found : HKU\.DEFAULT\Software\Avg Secure Update
Key Found : HKCU\Software\Avg Secure Update
Key Found : HKLM\SOFTWARE\Avg Secure Update

***** [ Web browsers ] *****


########## EOF - C:\AdwCleaner\AdwCleaner[S1].txt - [670 bytes] ##########









Malwarebytes Anti-Malware
www.malwarebytes.org

Datum skenování: 26.8.2015
Čas skenování: 21:02
Protokol:
Správce: Ano

Verze: 2.1.8.1057
Databáze malwaru: v2015.08.26.07
Databáze rootkitů: v2015.08.16.01
Licence: Bezplatná verze
Ochrana proti malwaru: Vypnuto
Ochrana proti škodlivým webovým stránkám: Vypnuto
Ochrana programu: Vypnuto

OS: Windows 7 Service Pack 1
CPU: x86
Souborový systém: NTFS
Uživatel: Patrik

Typ skenu: Sken hrozeb
Výsledek: Dokončeno
Prohledaných objektů: 342267
Uplynulý čas: 6 min, 19 sek

Paměť: Zapnuto
Po spuštění: Zapnuto
Souborový systém: Zapnuto
Archivy: Zapnuto
Rootkity: Zapnuto
Heuristika: Zapnuto
PUP: Zapnuto
PUM: Zapnuto

Procesy: 0
(Nenalezeny žádné škodlivé položky)

Moduly: 0
(Nenalezeny žádné škodlivé položky)

Klíče registru: 0
(Nenalezeny žádné škodlivé položky)

Hodnoty registru: 0
(Nenalezeny žádné škodlivé položky)

Data registru: 0
(Nenalezeny žádné škodlivé položky)

Složky: 0
(Nenalezeny žádné škodlivé položky)

Soubory: 0
(Nenalezeny žádné škodlivé položky)

Fyzické sektory: 0
(Nenalezeny žádné škodlivé položky)


(end)

Uživatelský avatar
memphisto
Guru Level 13
Guru Level 13
Příspěvky: 21113
Registrován: září 06
Bydliště: Zlín - České Budějovice
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod memphisto » 26 srp 2015 22:53

V Adw nech vše smazat a dodej log po smazání

Stáhni si RogueKiller
32bit.:
http://www.sur-la-toile.com/RogueKiller/RogueKiller.exe
64bit.:
http://www.sur-la-toile.com/RogueKiller ... lerX64.exe
na svojí plochu.
- Zavři všechny ostatní programy a prohlížeče.
- Pro OS Vista a win7 spusť program RogueKiller.exe jako správce , u XP poklepáním.
- počkej až skončí Prescan -vyhledávání škodlivých procesů.
- Zkontroluj , zda máš zaškrtnuto:
Kontrola MBR
Kontrola Faked
Antirootkit

-Potom klikni na „Prohledat“.
- Program skenuje procesy PC. Po proskenování klikni na „Zpráva“celý obsah logu sem zkopíruj.
Pokud je program blokován , zkus ho spustit několikrát. Pokud dále program nepůjde spustit a pracovat, přejmenuj ho na winlogon.exe.

Stáhni si Junkware Removal Tool

na svojí plochu.
Deaktivuj si svůj antivirový program.
Pravým tl. myši klikni na JRT.exe a vyber „spustit jako správce“. Pro pokračování budeš vyzván ke stisknutí jakékoliv klávesy. Na nějakou klikni.
Začne skenování programu. Skenování může trvat dloho , podle množství nákaz. Po ukončení skenu se objeví log (JRT.txt) , který se uloží na ploše.
Zkopíruj sem prosím celý jeho obsah.


Zavři všechny programy a prohlížeče. Deaktivuj antivir a firewall.
Prosím, odpoj všechny USB nebo externí disky z počítače před spuštěním tohoto programu.
Spusť znovu RogueKiller ( Pro Windows Vista nebo Windows 7, klepni pravým a vyber "Spustit jako správce", ve Windows XP poklepej ke spuštění).
- Počkej, až Prescan dokončí práci...
- Pak klikni na "Prohledat " ,po jeho skončení:
- V záložkách (Registry , Tasks , Web Browser apod.) vše zatrhni (dej zatržítka)
- Klikni na "Smazat"
- Počkej, dokud Status box nezobrazí " Mazání dokončeno "
- Klikni na "Zpráva " a zkopíruj a vlož obsah té zprávy prosím sem. Log je možno nalézt v RKreport [číslo]. txt na ploše.
- Zavři RogueKiller


Stáhni
Zoek.exe

a uloz si ho na plochu.
Zavři všechny ostatní programy , okna i prohlížeče.
Spusť Zoek.exe ( u win vista , win7, 8 klikni na něj pravým a vyber : „Spustit jako správce“
- pozor , náběh programu může trvat déle.

Do okna programu vlož skript níže:

Kód: Vybrat vše

autoclean;
emptyclsid;
iedefaults;
FFdefaults;
CHRdefaults;
emptyalltemp;
resethosts;


klikni na Run Script
Program provede sken , opravu, sken i oprava může trvat i více minut ,je třeba posečkat do konce. Do okna neklikej!
Program nabídne restart , potvrď .

Po restartu se může nějaký čas ukázat pouze černá plocha , to je normální. Je třeba počkat až se vytvoří log. Ten si můžeš uložit třeba do dokumentů , jinak se sám ukládá do:
C:\zoek-results.log
Zkopíruj sem celý obsah toho logu.
PRAVIDLA PC-HELP.CZ, PRAVIDLA sekce HijackThis, HijackThis návod, Memtest, CCleaner
Logy z programu HijackThis neposílejte prosím přes SZ, ale vkládejte je do patřičné sekce. Děkuji

9Patrik4
nováček
Příspěvky: 6
Registrován: srpen 15
Pohlaví: Nespecifikováno
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod 9Patrik4 » 27 srp 2015 13:02

# AdwCleaner v5.004 - Logfile created 27/08/2015 at 12:30:45
# Updated 26/08/2015 by Xplode
# Database : 2015-08-25.1 [Server]
# Operating system : Windows 7 Home Premium Service Pack 1 (x86)
# Username : Patrik - PATRIK-PC
# Running from : C:\Users\Patrik\Desktop\adwcleaner_5.004.exe
# Option : Cleaning
# Support : http://toolslib.net/forum

***** [ Services ] *****


***** [ Folders ] *****


***** [ Files ] *****


***** [ Shortcuts ] *****


***** [ Scheduled tasks ] *****


***** [ Registry ] *****


***** [ Web browsers ] *****


*************************

:: Winsock settings cleared

########## EOF - C:\AdwCleaner\AdwCleaner[C2].txt - [630 bytes] ##########


RogueKiller vyhodil během skenování následující hlášku...
Schránka01.jpg


RogueKiller V10.10.2.0 [Aug 24 2015] by Adlice Software
mail : http://www.adlice.com/contact/
Feedback : http://forum.adlice.com
Webová stránka : http://www.adlice.com/softwares/roguekiller/
Blog : http://www.adlice.com

Operační systém : Windows 7 (6.1.7601 Service Pack 1) 32 bits version
Spuštěno : Normální režim
Uživatel : Patrik [Práva správce]
Started from : C:\Users\Patrik\Desktop\RogueKiller.exe
Mód : Prohledat -- Datum : 08/27/2015 12:41:20

¤¤¤ Procesy : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Registry : 8 ¤¤¤
[PUM.HomePage] HKEY_USERS\S-1-5-21-3495889867-3116598706-504966538-1000\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main | Start Page : http://centrum.cz/ -> Nalezeno
[PUM.Dns] HKEY_LOCAL_MACHINE\System\CurrentControlSet\Services\Tcpip\Parameters | DhcpNameServer : 10.0.0.138 192.168.0.1 ([(Private Address) (XX)][-]) -> Nalezeno
[PUM.Dns] HKEY_LOCAL_MACHINE\System\ControlSet001\Services\Tcpip\Parameters | DhcpNameServer : 10.0.0.138 192.168.0.1 ([(Private Address) (XX)][-]) -> Nalezeno
[PUM.Dns] HKEY_LOCAL_MACHINE\System\ControlSet002\Services\Tcpip\Parameters | DhcpNameServer : 10.0.0.138 192.168.0.1 ([(Private Address) (XX)][-]) -> Nalezeno
[PUM.Dns] HKEY_LOCAL_MACHINE\System\CurrentControlSet\Services\Tcpip\Parameters\Interfaces\{4F0B0760-CA86-47C5-871A-30204CBF3B36} | DhcpNameServer : 10.0.0.138 192.168.0.1 ([(Private Address) (XX)][-]) -> Nalezeno
[PUM.Dns] HKEY_LOCAL_MACHINE\System\ControlSet001\Services\Tcpip\Parameters\Interfaces\{4F0B0760-CA86-47C5-871A-30204CBF3B36} | DhcpNameServer : 10.0.0.138 192.168.0.1 ([(Private Address) (XX)][-]) -> Nalezeno
[PUM.Dns] HKEY_LOCAL_MACHINE\System\ControlSet002\Services\Tcpip\Parameters\Interfaces\{4F0B0760-CA86-47C5-871A-30204CBF3B36} | DhcpNameServer : 10.0.0.138 192.168.0.1 ([(Private Address) (XX)][-]) -> Nalezeno
[PUM.StartMenu] HKEY_USERS\S-1-5-21-3495889867-3116598706-504966538-1000\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Advanced | Start_TrackProgs : 0 -> Nalezeno

¤¤¤ Úlohy : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Soubory : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Soubor HOSTS : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Antirootkit : 0 (Driver: Nahrán) ¤¤¤

¤¤¤ Webové prohlížeče : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Kontrola MBR : ¤¤¤
+++++ PhysicalDrive0: WDC WD5000AZRX-00L4HB0 ATA Device +++++
--- User ---
[MBR] 3731b2e3397c326834a015745144bb9a
[BSP] a62cea837a12fa6fccd87359e4715164 : Windows Vista/7/8|VT.Unknown MBR Code
Partition table:
0 - [ACTIVE] NTFS (0x7) [VISIBLE] Offset (sectors): 2048 | Size: 100 MB [Windows Vista/7/8 Bootstrap | Windows Vista/7/8 Bootloader]
1 - [XXXXXX] NTFS (0x7) [VISIBLE] Offset (sectors): 206848 | Size: 476838 MB [Windows Vista/7/8 Bootstrap | Windows Vista/7/8 Bootloader]
User = LL1 ... OK
User = LL2 ... OK





~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Junkware Removal Tool (JRT) by Malwarebytes
Version: 7.5.8 (08.24.2015:1)
OS: Windows 7 Home Premium x86
Ran by Patrik on źt 27.08.2015 at 12:43:26,62
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




~~~ Services



~~~ Tasks



~~~ Registry Values



~~~ Registry Keys



~~~ Files



~~~ Folders





~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Scan was completed on źt 27.08.2015 at 12:44:33,30
End of JRT log
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Naposledy upravil(a) 9Patrik4 dne 27 srp 2015 13:13, celkem upraveno 2 x.

9Patrik4
nováček
Příspěvky: 6
Registrován: srpen 15
Pohlaví: Nespecifikováno
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod 9Patrik4 » 27 srp 2015 13:04

RogueKiller V10.10.2.0 [Aug 24 2015] by Adlice Software
mail : http://www.adlice.com/contact/
Feedback : http://forum.adlice.com
Webová stránka : http://www.adlice.com/softwares/roguekiller/
Blog : http://www.adlice.com

Operační systém : Windows 7 (6.1.7601 Service Pack 1) 32 bits version
Spuštěno : Normální režim
Uživatel : Patrik [Práva správce]
Started from : C:\Users\Patrik\Desktop\RogueKiller.exe
Mód : Smazat -- Datum : 08/27/2015 13:00:12

¤¤¤ Procesy : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Registry : 8 ¤¤¤
[PUM.HomePage] HKEY_USERS\S-1-5-21-3495889867-3116598706-504966538-1000\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main | Start Page : http://centrum.cz/ -> Nahrazeno (http://go.microsoft.com/fwlink/p/?LinkId=255141)
[PUM.Dns] HKEY_LOCAL_MACHINE\System\CurrentControlSet\Services\Tcpip\Parameters | DhcpNameServer : 10.0.0.138 192.168.0.1 ([(Private Address) (XX)][-]) -> Nahrazeno ()
[PUM.Dns] HKEY_LOCAL_MACHINE\System\ControlSet001\Services\Tcpip\Parameters | DhcpNameServer : 10.0.0.138 192.168.0.1 ([(Private Address) (XX)][-]) -> Nahrazeno ()
[PUM.Dns] HKEY_LOCAL_MACHINE\System\ControlSet002\Services\Tcpip\Parameters | DhcpNameServer : 10.0.0.138 192.168.0.1 ([(Private Address) (XX)][-]) -> Nahrazeno ()
[PUM.Dns] HKEY_LOCAL_MACHINE\System\CurrentControlSet\Services\Tcpip\Parameters\Interfaces\{4F0B0760-CA86-47C5-871A-30204CBF3B36} | DhcpNameServer : 10.0.0.138 192.168.0.1 ([(Private Address) (XX)][-]) -> Nahrazeno ()
[PUM.Dns] HKEY_LOCAL_MACHINE\System\ControlSet001\Services\Tcpip\Parameters\Interfaces\{4F0B0760-CA86-47C5-871A-30204CBF3B36} | DhcpNameServer : 10.0.0.138 192.168.0.1 ([(Private Address) (XX)][-]) -> Nahrazeno ()
[PUM.Dns] HKEY_LOCAL_MACHINE\System\ControlSet002\Services\Tcpip\Parameters\Interfaces\{4F0B0760-CA86-47C5-871A-30204CBF3B36} | DhcpNameServer : 10.0.0.138 192.168.0.1 ([(Private Address) (XX)][-]) -> Nahrazeno ()
[PUM.StartMenu] HKEY_USERS\S-1-5-21-3495889867-3116598706-504966538-1000\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Advanced | Start_TrackProgs : 0 -> Nahrazeno (1)

¤¤¤ Úlohy : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Soubory : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Soubor HOSTS : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Antirootkit : 0 (Driver: Nahrán) ¤¤¤

¤¤¤ Webové prohlížeče : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Kontrola MBR : ¤¤¤
+++++ PhysicalDrive0: WDC WD5000AZRX-00L4HB0 ATA Device +++++
--- User ---
[MBR] 3731b2e3397c326834a015745144bb9a
[BSP] a62cea837a12fa6fccd87359e4715164 : Windows Vista/7/8|VT.Unknown MBR Code
Partition table:
0 - [ACTIVE] NTFS (0x7) [VISIBLE] Offset (sectors): 2048 | Size: 100 MB [Windows Vista/7/8 Bootstrap | Windows Vista/7/8 Bootloader]
1 - [XXXXXX] NTFS (0x7) [VISIBLE] Offset (sectors): 206848 | Size: 476838 MB [Windows Vista/7/8 Bootstrap | Windows Vista/7/8 Bootloader]
User = LL1 ... OK
User = LL2 ... OK

9Patrik4
nováček
Příspěvky: 6
Registrován: srpen 15
Pohlaví: Nespecifikováno
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod 9Patrik4 » 27 srp 2015 13:31

Zoek.exe v5.0.0.0 Updated 04-May-2015
Tool run by Patrik on źt 27.08.2015 at 13:16:48,36.
Microsoft Windows 7 Home Premium 6.1.7601 Service Pack 1 x86
Running in: Normal Mode Internet Access Detected
Launched: C:\Users\Patrik\Desktop\zoek.exe [Scan all users] [Script inserted]

==== System Restore Info ======================

27.8.2015 13:17:36 Zoek.exe System Restore Point Created Successfully.

==== Reset Hosts File ======================

# Copyright (c) 1993-2006 Microsoft Corp.
#
# This is a sample HOSTS file used by Microsoft TCP/IP for Windows.
#
# This file contains the mappings of IP addresses to host names. Each
# entry should be kept on an individual line. The IP address should
# be placed in the first column followed by the corresponding host name.
# The IP address and the host name should be separated by at least one
# space.
#
# Additionally, comments (such as these) may be inserted on individual
# lines or following the machine name denoted by a '#' symbol.
#
# For example:
#
# 102.54.94.97 rhino.acme.com # source server
# 38.25.63.10 x.acme.com # x client host

# localhost name resolution is handled within DNS itself.
127.0.0.1 localhost
::1 localhost

==== Empty Folders Check ======================

C:\Users\Patrik\AppData\Roaming\Identities deleted successfully
C:\Users\Patrik\AppData\Local\EmieBrowserModeList deleted successfully
C:\Users\Patrik\AppData\Local\EmieSiteList deleted successfully
C:\Users\Patrik\AppData\Local\EmieUserList deleted successfully
C:\Users\Patrik\AppData\Local\VirtualStore deleted successfully

==== Deleting CLSID Registry Keys ======================


==== Deleting CLSID Registry Values ======================


==== Deleting Services ======================


==== Deleting Files \ Folders ======================

C:\Windows\system32\config\systemprofile\Searches deleted
C:\Windows\System32\tmp1E8B.tmp deleted
C:\Windows\System32\tmp5572.tmp deleted
C:\Windows\System32\tmp5573.tmp deleted

==== Set IE to Default ======================

Old Values:
[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main]
"Start Page"="http://centrum.cz/"

New Values:
[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main]
"Start Page"="http://centrum.cz/"

==== All HKCU SearchScopes ======================

HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes
"DefaultScope"="{B024B481-F3C8-46BE-95DB-C3C71AD59314}"
{012E1000-F331-11DB-8314-0800200C9A66} Google Url="http://www.google.com/search?q={searchTerms}"
{0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} Unknown Url="Not_Found"
{B024B481-F3C8-46BE-95DB-C3C71AD59314} Google Url="https://www.google.com/search?q={searchTerms}"

==== Reset Google Chrome ======================

Nothing found to reset

==== Deleting CLSID Registry Keys ======================

HKEY_USERS\S-1-5-21-3495889867-3116598706-504966538-1000\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes\{0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} deleted successfully
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes\{0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} deleted successfully

==== Deleting CLSID Registry Values ======================


==== Empty IE Cache ======================

C:\Windows\system32\config\systemprofile\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5 emptied successfully
C:\Windows\serviceprofiles\networkservice\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5 emptied successfully
C:\Windows\serviceprofiles\Localservice\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5 emptied successfully
C:\Windows\system32\config\systemprofile\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5 emptied successfully
C:\Users\Patrik\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5\2WQ5TX4M will be deleted at reboot
C:\Users\Patrik\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5\74CCYQZQ will be deleted at reboot
C:\Users\Patrik\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5\T1CHDZPZ will be deleted at reboot
C:\Users\Patrik\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5\YZKB7B93 will be deleted at reboot

==== Empty FireFox Cache ======================

No FireFox Profiles found

==== Empty Chrome Cache ======================

No Chrome User Data found

==== Empty All Flash Cache ======================

Flash Cache Emptied Successfully

==== Empty All Java Cache ======================

No Java Cache Found

==== C:\zoek_backup content ======================

C:\zoek_backup (files=6 folders=1 2417449 bytes)

==== Empty Temp Folders ======================

C:\Users\Default\AppData\Local\Temp emptied successfully
C:\Users\Default User\AppData\Local\Temp emptied successfully
C:\Users\Patrik\AppData\Local\Temp will be emptied at reboot
C:\Users\UpdatusUser\AppData\Local\Temp emptied successfully
C:\Windows\serviceprofiles\networkservice\AppData\Local\Temp emptied successfully
C:\Windows\serviceprofiles\Localservice\AppData\Local\Temp emptied successfully
C:\Windows\Temp will be emptied at reboot

==== After Reboot ======================

==== Empty Temp Folders ======================

C:\Windows\Temp successfully emptied
C:\Users\Patrik\AppData\Local\Temp successfully emptied

==== Empty Recycle Bin ======================

C:\$RECYCLE.BIN successfully emptied

==== Deleting Files / Folders ======================

"C:\Users\Patrik\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5\2WQ5TX4M" not found
"C:\Users\Patrik\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5\74CCYQZQ" not found
"C:\Users\Patrik\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5\T1CHDZPZ" not found
"C:\Users\Patrik\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5\YZKB7B93" not found

==== EOF on źt 27.08.2015 at 13:27:56,28 ======================

9Patrik4
nováček
Příspěvky: 6
Registrován: srpen 15
Pohlaví: Nespecifikováno
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod 9Patrik4 » 27 srp 2015 13:53

Problém jsem právě vyřešil - V services.msc byly zakázány služby
- Centrum zabezpečení
- Windows Update
- Brána Firewall
Dal jsem stav ze zakázáno na spouštět automaticky a vše teď běží...

Ale nevím jak je možné, že se tyto služby "samy od sebe" zakázaly...

Uživatelský avatar
jaro3
člen Security týmu
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 43298
Registrován: červen 07
Bydliště: Jižní Čechy
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod jaro3 » 27 srp 2015 15:01

Stáhni si zde DelFix
https://toolslib.net/downloads/viewdownload/2-delfix/

ulož si soubor na plochu.
Poklepáním na ikonu spusť nástroj Delfix.exe
( Ve Windows Vista, Windows 7 a 8, musíš spustit soubor pravým tlačítkem myši -> Spustit jako správce .
V hlavním menu, zkontroluj tyto možnosti - Odstranění dezinfekce nástrojů (Remove desinfection tools) – Vyčistit body obnovy (Purge System Restore)
Poté klikněte na tlačítko Spustit (Run) a nech nástroj dělat svoji práci

Poté se zpráva se otevře (DelFix.txt). Vlož celý obsah zprávy sem.Jinak je zpráva zde:
v C: \ DelFix.txt

Pokud nejsou problémy , je to vše a můžeš dát vyřešeno , zelenou fajfku.
Při práci s programy HJT, ComboFix,MbAM, SDFix aj. zavřete všechny ostatní aplikace a prohlížeče!
Neposílejte logy do soukromých zpráv.Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto , Žbeky a Orcus.
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše forum:Podpora fóra


Zpět na “HiJackThis”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 95 hostů