Prosím o kontrolu logu Vyřešeno

Místo pro vaše HiJackThis logy a logy z dalších programů…

Moderátoři: Mods_senior, Security team

Uživatelský avatar
Berry
nováček
Příspěvky: 44
Registrován: září 12
Pohlaví: Žena
Stav:
Offline

Prosím o kontrolu logu  Vyřešeno

Příspěvekod Berry » 20 črc 2016 13:18

Ahoj. Prosím o kontrolu. PC nenačítá USB vstupy, někdy problikává otevřená složka, párkrát se sám restartoval (myslela jsem, že to byl pokles proudu) a dnes mi to napsalo hlášení - protokol chyby Blue screen, ale nestačila jsem si to dál zkopírovat nebo uložit.
Děkuji .

Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.5
Scan saved at 13:12:52, on 20.7.2016
Platform: Windows 7 SP1 (WinNT 6.00.3505)
MSIE: Internet Explorer v11.0 (11.00.9600.17728)
CHROME: 51.0.2704.103

Boot mode: Normal

Running processes:
C:\Windows\system32\taskhost.exe
C:\Windows\system32\Dwm.exe
C:\Windows\Explorer.EXE
C:\Program Files\Realtek\Audio\HDA\RtkNGUI.exe
C:\Program Files\AVAST Software\Avast\AvastUI.exe
C:\Program Files\RDS\RMClient\MplHDDisp.exe
C:\Program Files\RDS\RMClient\PMJobCliMsg.exe
C:\Users\Jakub\AppData\Local\Google\Update\GoogleUpdate.exe
C:\Users\Jakub\AppData\Local\Microsoft\OneDrive\OneDrive.exe
C:\CPP\CppKalkulacky\CppCalcServer.exe
C:\Windows\system32\wbem\unsecapp.exe
C:\Windows\system32\wuauclt.exe
C:\Windows\system32\notepad.exe
C:\Users\Jakub\Documents\HijackThis.exe
C:\Windows\system32\SearchFilterHost.exe

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/p/?LinkId=255141
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/p/?LinkId=255141
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant =
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,CustomizeSearch =
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName =
O2 - BHO: PDF Architect 3 Helper - {06E08260-0695-4EC1-A74B-1310D8899D93} - C:\Program Files\PDF Architect 3\creator-ie-helper.dll
O2 - BHO: avast! Online Security - {8E5E2654-AD2D-48bf-AC2D-D17F00898D06} - C:\Program Files\AVAST Software\Avast\aswWebRepIE.dll
O4 - HKLM\..\Run: [RTHDVCPL] C:\Program Files\Realtek\Audio\HDA\RtkNGUI.exe -s
O4 - HKLM\..\Run: [AvastUI.exe] "C:\Program Files\AVAST Software\Avast\AvastUI.exe" /nogui
O4 - HKLM\..\Run: [JobHisInit] C:\Program Files\RDS\RMClient\JobHisInit.exe
O4 - HKLM\..\Run: [MplSetUp] C:\Program Files\RDS\RMClient\MplSetUp.exe
O4 - HKLM\..\Run: [AdobeAAMUpdater-1.0] "C:\Program Files\Common Files\Adobe\OOBE\PDApp\UWA\UpdaterStartupUtility.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [SwitchBoard] C:\Program Files\Common Files\Adobe\SwitchBoard\SwitchBoard.exe
O4 - HKLM\..\Run: [AdobeCS5ServiceManager] "C:\Program Files\Common Files\Adobe\CS5ServiceManager\CS5ServiceManager.exe" -launchedbylogin
O4 - HKCU\..\Run: [Google Update] "C:\Users\Jakub\AppData\Local\Google\Update\GoogleUpdate.exe" /c
O4 - HKCU\..\Run: [OneDrive] "C:\Users\Jakub\AppData\Local\Microsoft\OneDrive\OneDrive.exe" /background
O4 - HKUS\S-1-5-19\..\Run: [Sidebar] %ProgramFiles%\Windows Sidebar\Sidebar.exe /autoRun (User 'LOCAL SERVICE')
O4 - HKUS\S-1-5-19\..\RunOnce: [mctadmin] C:\Windows\System32\mctadmin.exe (User 'LOCAL SERVICE')
O4 - HKUS\S-1-5-20\..\Run: [Sidebar] %ProgramFiles%\Windows Sidebar\Sidebar.exe /autoRun (User 'NETWORK SERVICE')
O4 - HKUS\S-1-5-20\..\RunOnce: [mctadmin] C:\Windows\System32\mctadmin.exe (User 'NETWORK SERVICE')
O4 - HKUS\S-1-5-18\..\RunOnce: [SPReview] "C:\Windows\System32\SPReview\SPReview.exe" /sp:1 /errorfwlink:"http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkID=122915" /build:7601 (User 'SYSTEM')
O4 - HKUS\.DEFAULT\..\RunOnce: [SPReview] "C:\Windows\System32\SPReview\SPReview.exe" /sp:1 /errorfwlink:"http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkID=122915" /build:7601 (User 'Default user')
O4 - Startup: CPP - CalcServer.lnk = C:\CPP\CppKalkulacky\CppCalcServer.exe
O8 - Extra context menu item: E&xportovat do aplikace Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~1\MICROS~2\Office12\EXCEL.EXE/3000
O9 - Extra button: Research - {92780B25-18CC-41C8-B9BE-3C9C571A8263} - C:\PROGRA~1\MICROS~2\Office12\REFIEBAR.DLL
O11 - Options group: [ACCELERATED_GRAPHICS] Accelerated graphics
O23 - Service: Adobe Acrobat Update Service (AdobeARMservice) - Adobe Systems Incorporated - C:\Program Files\Common Files\Adobe\ARM\1.0\armsvc.exe
O23 - Service: Avast Antivirus (avast! Antivirus) - AVAST Software - C:\Program Files\AVAST Software\Avast\AvastSvc.exe
O23 - Service: Intel(R) Capability Licensing Service Interface - Intel(R) Corporation - C:\Program Files\Intel\iCLS Client\HeciServer.exe
O23 - Service: Intel(R) Capability Licensing Service TCP IP Interface - Intel(R) Corporation - C:\Program Files\Intel\iCLS Client\SocketHeciServer.exe
O23 - Service: Intel(R) Dynamic Application Loader Host Interface Service (jhi_service) - Intel Corporation - C:\Program Files\Intel\Intel(R) Management Engine Components\DAL\jhi_service.exe
O23 - Service: Intel(R) Management and Security Application Local Management Service (LMS) - Intel Corporation - C:\Program Files\Intel\Intel(R) Management Engine Components\LMS\LMS.exe
O23 - Service: PDF Architect 3 - pdfforge GmbH - C:\Program Files\PDF Architect 3\ws.exe
O23 - Service: PDF Architect 3 CrashHandler - pdfforge GmbH - C:\Program Files\PDF Architect 3\crash-handler-ws.exe
O23 - Service: PDF Architect 3 Creator - pdfforge GmbH - C:\Program Files\PDF Architect 3\creator-ws.exe
O23 - Service: PMObserv - RICOH COMPANY,LTD. - C:\Windows\system32\PMObserv.exe
O23 - Service: Ralink Registry Writer (RalinkRegistryWriter) - Ralink Technology, Corp. - C:\Program Files\Tenda\Common\RaRegistry.exe
O23 - Service: Skype Updater (SkypeUpdate) - Skype Technologies - C:\Program Files\Skype\Updater\Updater.exe
O23 - Service: SwitchBoard - Adobe Systems Incorporated - C:\Program Files\Common Files\Adobe\SwitchBoard\SwitchBoard.exe
O23 - Service: TeamViewer 11 (TeamViewer) - TeamViewer GmbH - C:\Program Files\TeamViewer\TeamViewer_Service.exe

--
End of file - 5956 bytes

Reklama
Uživatelský avatar
jaro3
člen Security týmu
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 43298
Registrován: červen 07
Bydliště: Jižní Čechy
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod jaro3 » 20 črc 2016 19:27

Stáhni si ATF Cleaner
Poklepej na ATF Cleaner.exe, klikni na select all found, poté:
-Když používáš Firefox (Mozzila), klikni na Firefox nahoře a vyber: Select All, poté klikni na Empty Selected.
-Když používáš Operu, klikni nahoře na Operu a vyber: Select All, poté klikni na Empty Selected. Poté klikni na Main (hlavní stránku ) a klikni na Empty Selected.
Po vyčištění klikni na Exit k zavření programu.
ATF-Cleaner je jednoduchý nástroj na odstranění historie z webového prohlížeče. Program dokáže odstranit cache, cookies, historii a další stopy po surfování na Internetu. Mezi podporované prohlížeče patří Internet Explorer, Firefox a Opera. Aplikace navíc umí odstranit dočasné soubory Windows, vysypat koš atd.
- Pokud používáš jen Google Chrome , tak ATF nemusíš použít.


Stáhni si TFC
http://www.geekstogo.com/forum/files/fi ... -oldtimer/
Otevři soubor a zavři všechny ostatní okna, Klikni na Start k zahájení procesu. Program by neměl trvat dlouho.
Poté by se měl PC restartovat, pokud ne , proveď sám.

Stáhni AdwCleaner (by Xplode)
http://www.bleepingcomputer.com/download/adwcleaner/

Ulož si ho na svojí plochu
Ukonči všechny programy , okna a prohlížeče
Spusť program poklepáním a klikni na „Prohledat-Scan“
Po skenu klikni na „Logfile“ ,objeví log ( jinak je uložen systémovem disku jako AdwCleaner[C?].txt), jeho obsah sem celý vlož.

Stáhni si Malwarebytes' Anti-Malware
- Při instalaci odeber zatržítko u „Povolit bezplatnou zkušební verzi Malwarebytes' Anti-Malware Premium“
Nainstaluj a spusť ho
- na konci instalace se ujisti že máš zvoleny/zatrhnuty obě možnosti:
Aktualizace Malwarebytes' Anti-Malware a Spustit aplikaci Malwarebytes' Anti-Malware, pokud jo tak klikni na tlačítko konec
- pokud bude nalezena aktualizace, tak se stáhne a nainstaluje
- program se po té spustí a klikni na Skenovat nyní a
- po proběhnutí programu se ti objeví hláška vpravo dole tak klikni na Uložit výsledky a vyber zkopírovat do schránky a vlož sem celý log.
-jinak se log nachází zde: C:\ProgramData\Malwarebytes\Malwarebytes Anti-Malware\Logs

- po té klikni na tlačítko Exit, objeví se ti hláška tak zvol Ano
(zatím nic nemaž!).

Pokud budou problémy , spusť v nouz. režimu.
Při práci s programy HJT, ComboFix,MbAM, SDFix aj. zavřete všechny ostatní aplikace a prohlížeče!
Neposílejte logy do soukromých zpráv.Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto , Žbeky a Orcus.
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše forum:Podpora fóra

Uživatelský avatar
Berry
nováček
Příspěvky: 44
Registrován: září 12
Pohlaví: Žena
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod Berry » 27 črc 2016 14:31

AdwCleaner scan nic nenašel, vše v pořádku.

# AdwCleaner v5.201 - Log vytvořen 27/07/2016 v 13:45:40
# Aktualizováno 30/06/2016 by ToolsLib
# Databáze : 2016-07-26.1 [Server]
# Operační system : Windows 7 Ultimate Service Pack 1 (X86)
# Uživatelské jméno : Jakub - ASUS-PC
# Spuštěno z : C:\Users\Jakub\Downloads\adwcleaner_5.201.exe
# Nastavení : Sken
# Podpora : https://toolslib.net/forum

***** [ Služby ] *****
***** [ Složky ] *****
***** [ Soubory ] *****
***** [ DLL ] *****
***** [ WMI ] *****
***** [ Zástupci ] *****
***** [ Naplánované úlohy ] *****
***** [ Registry ] *****
***** [ Prohlížeče ] *****

*************************

C:\AdwCleaner\AdwCleaner[S1].txt - [673 bytů] - [27/07/2016 13:45:40]

########## EOF - C:\AdwCleaner\AdwCleaner[S1].txt - [745 bytů] ##########

________________________________________________

Malwarebytes Anti-Malware
www.malwarebytes.org

Datum skenování: 27.7.2016
Čas skenování: 13:52
Protokol: Malware_scan_log.txt
Správce: Ano

Verze: 2.2.1.1043
Databáze malwaru: v2016.07.27.03
Databáze rootkitů: v2016.05.27.01
Licence: Zkušební verze
Ochrana proti malwaru: Zapnuto
Ochrana proti škodlivým webovým stránkám: Zapnuto
Ochrana programu: Vypnuto

OS: Windows 7 Service Pack 1
CPU: x86
Souborový systém: NTFS
Uživatel: Jakub

Typ skenu: Sken hrozeb
Výsledek: Dokončeno
Prohledaných objektů: 256081
Uplynulý čas: 5 min, 39 sek

Paměť: Zapnuto
Po spuštění: Zapnuto
Souborový systém: Zapnuto
Archivy: Zapnuto
Rootkity: Vypnuto
Heuristika: Zapnuto
PUP: Zapnuto
PUM: Zapnuto

Procesy: 0
(Nenalezeny žádné škodlivé položky)

Moduly: 0
(Nenalezeny žádné škodlivé položky)

Klíče registru: 0
(Nenalezeny žádné škodlivé položky)

Hodnoty registru: 0
(Nenalezeny žádné škodlivé položky)

Data registru: 0
(Nenalezeny žádné škodlivé položky)

Složky: 0
(Nenalezeny žádné škodlivé položky)

Soubory: 0
(Nenalezeny žádné škodlivé položky)

Fyzické sektory: 0
(Nenalezeny žádné škodlivé položky)


(end)

Uživatelský avatar
Orcus
člen Security týmu
Elite Level 10.5
Elite Level 10.5
Příspěvky: 10645
Registrován: duben 10
Bydliště: Okolo rostou 3 růže =o)
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod Orcus » 27 črc 2016 15:08

Stáhni si Junkware Removal Tool by Thisisu
http://www.bleepingcomputer.com/downloa ... oval-tool/
na svojí plochu.

Deaktivuj si svůj antivirový program. Pravým tl. myši klikni na JRT.exe a vyber „spustit jako správce“. Pro pokračování budeš vyzván ke stisknutí jakékoliv klávesy. Na nějakou klikni.
Začne skenování programu. Skenování může trvat dloho , podle množství nákaz. Po ukončení skenu se objeví log (JRT.txt) , který se uloží na ploše.
Zkopíruj sem prosím celý jeho obsah.

====================================================

Stáhni si RogueKiller
32bit.:
http://www.sur-la-toile.com/RogueKiller/RogueKiller.exe
64bit.:
http://www.sur-la-toile.com/RogueKiller ... lerX64.exe
na svojí plochu.
- Zavři všechny ostatní programy a prohlížeče.
- Pro OS Vista a win7 spusť program RogueKiller.exe jako správce , u XP poklepáním.
- Počkej až skončí Prescan -vyhledávání škodlivých procesů.
- Potom klikni na „Prohledat“.
- Program skenuje procesy PC. Po proskenování klikni na „Zpráva“celý obsah logu sem zkopíruj.
Pokud je program blokován , zkus ho spustit několikrát. Pokud dále program nepůjde spustit a pracovat, přejmenuj ho na winlogon.exe.
Láska hřeje, ale uhlí je uhlí. :fire:



Log z HJT vkládejte do HJT sekce. Je-li moc dlouhý, rozděl jej do více zpráv.

Pár rad k bezpečnosti PC.

Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto, jaro3 a Diallix

Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše fórum.

Uživatelský avatar
Berry
nováček
Příspěvky: 44
Registrován: září 12
Pohlaví: Žena
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod Berry » 04 srp 2016 10:17

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Junkware Removal Tool (JRT) by Malwarebytes
Version: 8.0.7 (07.03.2016)
Operating System: Windows 7 Ultimate x86
Ran by Jakub (Administrator) on źt 04.08.2016 at 9:55:45,47
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




File System: 9

Failed to delete: C:\Users\Jakub\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5\0DKS4PTG (Temporary Internet Files Folder)
Failed to delete: C:\Users\Jakub\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5\BXWKHHOI (Temporary Internet Files Folder)
Successfully deleted: C:\Users\Jakub\AppData\Roaming\pdfforge (Folder)
Successfully deleted: C:\Users\Jakub\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5\6LOOVVKZ (Temporary Internet Files Folder)
Successfully deleted: C:\Users\Jakub\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5\7MM4ZNY3 (Temporary Internet Files Folder)
Successfully deleted: C:\Windows\System32\config\systemprofile\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5\0DKS4PTG (Temporary Internet Files Folder)
Successfully deleted: C:\Windows\System32\config\systemprofile\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5\6LOOVVKZ (Temporary Internet Files Folder)
Successfully deleted: C:\Windows\System32\config\systemprofile\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5\7MM4ZNY3 (Temporary Internet Files Folder)
Successfully deleted: C:\Windows\System32\config\systemprofile\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5\BXWKHHOI (Temporary Internet Files Folder)



Registry: 1

Successfully deleted: HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Browser Helper Objects\{06E08260-0695-4EC1-A74B-1310D8899D93} (Registry Key)




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Scan was completed on źt 04.08.2016 at 9:58:14,15
End of JRT log
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


********************************************


RogueKiller V12.4.2.0 [Aug 1 2016] (Free) by Adlice Software
mail : http://www.adlice.com/contact/
Feedback : http://forum.adlice.com
Webová stránka : http://www.adlice.com/download/roguekiller/
Blog : http://www.adlice.com

Operační systém : Windows 7 (6.1.7601 Service Pack 1) 32 bits version
Spuštěno : Normální režim
Uživatel : Jakub [Práva správce]
Started from : C:\Users\Jakub\Downloads\RogueKiller.exe
Mód : Prohledat -- Datum : 08/04/2016 10:12:23

¤¤¤ Procesy : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Registry : 15 ¤¤¤
[Suspicious.Path] HKEY_CLASSES_ROOT\CLSID\{1423F872-3F7F-4E57-B621-8B1A9D49B448} (C:\Users\Jakub\AppData\Local\Google\Update\1.3.27.5\psuser.dll) -> Nalezeno
[Suspicious.Path] HKEY_CLASSES_ROOT\CLSID\{590C4387-5EBD-4D46-8A84-CD0BA2EF2856} (C:\Users\Jakub\AppData\Local\Google\Update\1.3.30.3\psuser.dll) -> Nalezeno
[Suspicious.Path] HKEY_CLASSES_ROOT\CLSID\{5C8C2A98-6133-4EBA-BBCC-34D9EA01FC2E} (C:\Users\Jakub\AppData\Local\Google\Update\1.3.28.1\psuser.dll) -> Nalezeno
[Suspicious.Path] HKEY_CLASSES_ROOT\CLSID\{78550997-5DEF-4A8A-BAF9-D5774E87AC98} (C:\Users\Jakub\AppData\Local\Google\Update\1.3.28.13\psuser.dll) -> Nalezeno
[Suspicious.Path] HKEY_CLASSES_ROOT\CLSID\{793EE463-1304-471C-ADF1-68C2FFB01247} (C:\Users\Jakub\AppData\Local\Google\Update\1.3.29.5\psuser.dll) -> Nalezeno
[Suspicious.Path] HKEY_CLASSES_ROOT\CLSID\{C3BC25C0-FCD3-4F01-AFDD-41373F017C9A} (C:\Users\Jakub\AppData\Local\Google\Update\1.3.26.9\psuser.dll) -> Nalezeno
[Suspicious.Path] HKEY_CLASSES_ROOT\CLSID\{CC182BE1-84CE-4A57-B85C-FD4BBDF78CB2} (C:\Users\Jakub\AppData\Local\Google\Update\1.3.29.2\psuser.dll) -> Nalezeno
[Suspicious.Path] HKEY_CLASSES_ROOT\CLSID\{D1EDC4F5-7F4D-4B12-906A-614ECF66DDAF} (C:\Users\Jakub\AppData\Local\Google\Update\1.3.28.15\psuser.dll) -> Nalezeno
[Suspicious.Path] HKEY_CLASSES_ROOT\CLSID\{FB994D36-B312-46CE-A40B-CF63980641F9} (C:\Users\Jakub\AppData\Local\Google\Update\1.3.21.111\psuser.dll) -> Nalezeno
[PUM.Dns] HKEY_LOCAL_MACHINE\System\CurrentControlSet\Services\Tcpip\Parameters | DhcpNameServer : 192.168.1.254 168.126.63.2 ([-][KR]) -> Nalezeno
[PUM.Dns] HKEY_LOCAL_MACHINE\System\ControlSet001\Services\Tcpip\Parameters | DhcpNameServer : 192.168.1.254 168.126.63.2 ([-][KR]) -> Nalezeno
[PUM.Dns] HKEY_LOCAL_MACHINE\System\ControlSet002\Services\Tcpip\Parameters | DhcpNameServer : 192.168.1.254 168.126.63.2 ([-][KR]) -> Nalezeno
[PUM.Dns] HKEY_LOCAL_MACHINE\System\CurrentControlSet\Services\Tcpip\Parameters\Interfaces\{746C6BC3-11E6-4B43-91E4-82F883C0C4BA} | DhcpNameServer : 192.168.1.254 168.126.63.2 ([-][KR]) -> Nalezeno
[PUM.Dns] HKEY_LOCAL_MACHINE\System\ControlSet001\Services\Tcpip\Parameters\Interfaces\{746C6BC3-11E6-4B43-91E4-82F883C0C4BA} | DhcpNameServer : 192.168.1.254 168.126.63.2 ([-][KR]) -> Nalezeno
[PUM.Dns] HKEY_LOCAL_MACHINE\System\ControlSet002\Services\Tcpip\Parameters\Interfaces\{746C6BC3-11E6-4B43-91E4-82F883C0C4BA} | DhcpNameServer : 192.168.1.254 168.126.63.2 ([-][KR]) -> Nalezeno

¤¤¤ Úlohy : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Soubory : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Soubor HOSTS : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Antirootkit : 0 (Driver: Nahrán) ¤¤¤

¤¤¤ Webové prohlížeče : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Kontrola MBR : ¤¤¤
+++++ PhysicalDrive0: ST500DM002-1BD142 ATA Device +++++
--- User ---
[MBR] 11f20789d3cbb28ec375c64d6b046c41
[BSP] 25df4fe184661581ce52f8a53b107cd6 : Windows Vista/7/8|VT.Unknown MBR Code
Partition table:
0 - [ACTIVE] NTFS (0x7) [VISIBLE] Offset (sectors): 2048 | Size: 100 MB [Windows Vista/7/8 Bootstrap | Windows Vista/7/8 Bootloader]
1 - [XXXXXX] NTFS (0x7) [VISIBLE] Offset (sectors): 206848 | Size: 476838 MB [Windows Vista/7/8 Bootstrap | Windows Vista/7/8 Bootloader]
User = LL1 ... OK
User = LL2 ... OK

+++++ PhysicalDrive1: Seagate FreeAgentDesktop USB Device +++++
--- User ---
[MBR] efaae474bf56cd39e5d0462ccb81c6e6
[BSP] 5cab7fac78b6fe5301595cea6da44b25 : Empty MBR Code
Partition table:
0 - [XXXXXX] NTFS (0x7) [VISIBLE] Offset (sectors): 63 | Size: 476937 MB [Windows XP Bootstrap | Windows XP Bootloader]
User = LL1 ... OK
Error reading LL2 MBR! ([32] Po?adavek není podporován. )

Uživatelský avatar
jaro3
člen Security týmu
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 43298
Registrován: červen 07
Bydliště: Jižní Čechy
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu

Příspěvekod jaro3 » 04 srp 2016 11:27

Zavři všechny programy a prohlížeče. Deaktivuj antivir a firewall.
Prosím, odpoj všechny USB (kromě myši s klávesnice) nebo externí disky z počítače před spuštěním tohoto programu.
Spusť znovu RogueKiller ( Pro Windows Vista nebo Windows 7, klepni pravým a vyber "Spustit jako správce", ve Windows XP poklepej ke spuštění).
- klikni na „Start Scan“. V novém okně nic neměň a klikni dole na „Start Scan“,
po jeho skončení - vše zatrhni (dej zatržítka vlevo od nálezů , do bílých políček)
- pak klikni na "Remove Selected"
- Počkej, dokud Status box nezobrazí " Removal finished, please review result "
- Klikni na "Open report " a pak na " Open TXT“ a zkopíruj ten log a vlož obsah té zprávy prosím sem. Log je možno nalézt v C:\ProgramData\RogueKiller\Logs - Zavři RogueKiller.

Vypni antivir i firewall.
Stáhni
Zoek.exe

a uloz si ho na plochu.
Zavři všechny ostatní programy , okna i prohlížeče.
Spusť Zoek.exe ( u win vista , win7, 8 klikni na něj pravým a vyber : „Spustit jako správce“
- pozor , náběh programu může trvat déle.

Do okna programu vlož skript níže:

Kód: Vybrat vše

autoclean;
emptyclsid;
iedefaults;
FFdefaults;
CHRdefaults;
emptyalltemp;
resethosts;


klikni na Run Script
Program provede sken , opravu, sken i oprava může trvat i více minut ,je třeba posečkat do konce. Do okna neklikej!
Program nabídne restart , potvrď .

Po restartu se může nějaký čas ukázat pouze černá plocha , to je normální. Je třeba počkat až se vytvoří log. Ten si můžeš uložit třeba do dokumentů , jinak se sám ukládá do:
C:\zoek-results.log
Zkopíruj sem celý obsah toho logu.

Vlož nový log z HJT + informuj o problémech

máš správně nainstakované ovladače pro usb?
Při práci s programy HJT, ComboFix,MbAM, SDFix aj. zavřete všechny ostatní aplikace a prohlížeče!
Neposílejte logy do soukromých zpráv.Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto , Žbeky a Orcus.
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše forum:Podpora fóra


Zpět na “HiJackThis”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 65 hostů