Prosím kontrolu logu Vyřešeno

Místo pro vaše HiJackThis logy a logy z dalších programů…

Moderátoři: Mods_senior, Security team

doktorcz
Level 1.5
Level 1.5
Příspěvky: 123
Registrován: leden 08
Pohlaví: Nespecifikováno
Stav:
Offline

Prosím kontrolu logu  Vyřešeno

Příspěvekod doktorcz » 20 říj 2016 13:18

Zdravím.Chtěl bych poprosit kontrolu logu.PC se chová trhavě až zpomaleně a dnes na mě vyskočilo od googlu toto ,, Naše systémy zaznamenaly neobvyklou návštěvnost z vaší počítačové sítě. Na této stránce zkontroluje, jestli je to opravdu ty zaslání žádosti, a ne robot. ,, Díky předem za pomoc
LOG HJT :

Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.4
Scan saved at 13:09:02, on 20.10.2016
Platform: Unknown Windows (WinNT 6.02.1008)
MSIE: Internet Explorer v11.0 (11.00.10586.0596)
Boot mode: Normal

Running processes:
C:\Program Files (x86)\NVIDIA Corporation\Update Core\NvBackend.exe
C:\Users\filip\AppData\Local\Microsoft\OneDrive\OneDrive.exe
C:\Users\filip\AppData\Roaming\uTorrent\utorrent.exe
C:\Program Files (x86)\Common Files\InstallShield\UpdateService\ISUSPM.exe
C:\Program Files (x86)\Dropbox\Client\Dropbox.exe
C:\Program Files\AVAST Software\Avast\avastui.exe
C:\Program Files (x86)\Mozilla Thunderbird\thunderbird.exe
C:\Program Files\WindowsApps\Microsoft.Messaging_2.15.20002.0_x86__8wekyb3d8bbwe\SkypeHost.exe
C:\Program Files (x86)\Mozilla Firefox\firefox.exe
C:\Program Files (x86)\Internet Download Manager\IDMan.exe
C:\Program Files (x86)\Internet Download Manager\IEMonitor.exe
C:\Program Files\WindowsApps\Microsoft.BingWeather_4.16.15.0_x86__8wekyb3d8bbwe\Microsoft.Msn.Weather.exe
C:\Users\filip\Desktop\hijackthis_2.exe

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/p/?LinkId=255141
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/p/?LinkId=255141
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/p/?LinkId=255141
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant =
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,CustomizeSearch =
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page = C:\Windows\SysWOW64\blank.htm
O2 - BHO: IDM Helper - {0055C089-8582-441B-A0BF-17B458C2A3A8} - C:\Program Files (x86)\Internet Download Manager\IDMIECC.dll
O2 - BHO: Canon Easy-WebPrint EX BHO - {3785D0AD-BFFF-47F6-BF5B-A587C162FED9} - C:\Program Files (x86)\Canon\Easy-WebPrint EX\ewpexbho.dll
O2 - BHO: Groove GFS Browser Helper - {72853161-30C5-4D22-B7F9-0BBC1D38A37E} - C:\PROGRA~2\MICROS~1\Office12\GR469A~1.DLL
O2 - BHO: Java(tm) Plug-In SSV Helper - {761497BB-D6F0-462C-B6EB-D4DAF1D92D43} - C:\Program Files (x86)\Java\jre1.8.0_101\bin\ssv.dll
O2 - BHO: Logitech SetPoint - {AF949550-9094-4807-95EC-D1C317803333} - C:\Program Files\Logitech\SetPointP\32-bit\SetPointSmooth.dll
O2 - BHO: Java(tm) Plug-In 2 SSV Helper - {DBC80044-A445-435b-BC74-9C25C1C588A9} - C:\Program Files (x86)\Java\jre1.8.0_101\bin\jp2ssv.dll
O3 - Toolbar: Canon Easy-WebPrint EX - {759D9886-0C6F-4498-BAB6-4A5F47C6C72F} - C:\Program Files (x86)\Canon\Easy-WebPrint EX\ewpexhlp.dll
O4 - HKLM\..\Run: [Family Tree Builder Update] C:\Program Files (x86)\MyHeritage\Bin\FTBCheckUpdates.exe
O4 - HKLM\..\Run: [GrooveMonitor] "C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\Office12\GrooveMonitor.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Dropbox] "C:\Program Files (x86)\Dropbox\Client\Dropbox.exe" /systemstartup
O4 - HKLM\..\Run: [AvastUI.exe] "C:\Program Files\AVAST Software\Avast\AvastUI.exe" /nogui
O4 - HKLM\..\Run: [CanonQuickMenu] C:\Program Files (x86)\Canon\Quick Menu\CNQMMAIN.EXE /logon
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] "C:\Program Files (x86)\Common Files\Java\Java Update\jusched.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [ProductUpdater] C:\Program Files (x86)\Common Files\Freemake Shared\ProductUpdater\ProductUpdater.exe
O4 - HKCU\..\Run: [OneDrive] "C:\Users\filip\AppData\Local\Microsoft\OneDrive\OneDrive.exe" /background
O4 - HKCU\..\Run: [uTorrent] "C:\Users\filip\AppData\Roaming\uTorrent\utorrent.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [Skype] "C:\Program Files (x86)\Skype\Phone\Skype.exe" /minimized /regrun
O4 - HKCU\..\Run: [ISUSPM] "C:\Program Files (x86)\Common Files\InstallShield\UpdateService\ISUSPM.exe" -scheduler
O4 - HKCU\..\Run: [Zoner Photo Studio Autoupdate] "C:\Program Files\Zoner\Photo Studio 17\Program32\ZPSTRAY.EXE"
O4 - HKUS\S-1-5-19\..\Run: [OneDriveSetup] C:\Windows\SysWOW64\OneDriveSetup.exe /thfirstsetup (User 'LOCAL SERVICE')
O4 - HKUS\S-1-5-20\..\Run: [OneDriveSetup] C:\Windows\SysWOW64\OneDriveSetup.exe /thfirstsetup (User 'NETWORK SERVICE')
O4 - Global Startup: TVR Scheduler.lnk = C:\Program Files (x86)\honestech\honestech TVR 2.5\scheduleTV.exe
O8 - Extra context menu item: E&xport to Microsoft Excel - res://C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\Root\Office16\EXCEL.EXE/3000
O8 - Extra context menu item: E&xportovat do aplikace Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~2\MICROS~1\Office12\EXCEL.EXE/3000
O8 - Extra context menu item: Se&nd to OneNote - res://C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\Root\Office16\ONBttnIE.dll/105
O8 - Extra context menu item: Stáhnout s IDM - C:\Program Files (x86)\Internet Download Manager\IEExt.htm
O8 - Extra context menu item: Stáhnout s IDM všechny odkazy - C:\Program Files (x86)\Internet Download Manager\IEGetAll.htm
O9 - Extra button: Send to OneNote - {2670000A-7350-4f3c-8081-5663EE0C6C49} - C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\root\Office16\ONBttnIE.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Se&nd to OneNote - {2670000A-7350-4f3c-8081-5663EE0C6C49} - C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\root\Office16\ONBttnIE.dll
O9 - Extra button: OneNote Lin&ked Notes - {789FE86F-6FC4-46A1-9849-EDE0DB0C95CA} - C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\root\Office16\ONBttnIELinkedNotes.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: OneNote Lin&ked Notes - {789FE86F-6FC4-46A1-9849-EDE0DB0C95CA} - C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\root\Office16\ONBttnIELinkedNotes.dll
O9 - Extra button: Research - {92780B25-18CC-41C8-B9BE-3C9C571A8263} - C:\PROGRA~2\MICROS~1\Office12\REFIEBAR.DLL
O11 - Options group: [ACCELERATED_GRAPHICS] Accelerated graphics
O18 - Protocol: grooveLocalGWS - {88FED34C-F0CA-4636-A375-3CB6248B04CD} - C:\PROGRA~2\MICROS~1\Office12\GRA32A~1.DLL
O18 - Protocol: mso-minsb-roaming.16 - {83C25742-A9F7-49FB-9138-434302C88D07} - C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\root\Office16\MSOSB.DLL
O18 - Protocol: mso-minsb.16 - {42089D2D-912D-4018-9087-2B87803E93FB} - C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\root\Office16\MSOSB.DLL
O18 - Protocol: osf-roaming.16 - {42089D2D-912D-4018-9087-2B87803E93FB} - C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\root\Office16\MSOSB.DLL
O18 - Protocol: osf.16 - {5504BE45-A83B-4808-900A-3A5C36E7F77A} - C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\root\Office16\MSOSB.DLL
O18 - Protocol: tbauth - {14654CA6-5711-491D-B89A-58E571679951} - C:\Windows\SysWOW64\tbauth.dll
O18 - Protocol: windows.tbauth - {14654CA6-5711-491D-B89A-58E571679951} - C:\Windows\SysWOW64\tbauth.dll
O23 - Service: Adobe Acrobat Update Service (AdobeARMservice) - Adobe Systems Incorporated - C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\ARM\1.0\armsvc.exe
O23 - Service: Adobe Flash Player Update Service (AdobeFlashPlayerUpdateSvc) - Adobe Systems Incorporated - C:\WINDOWS\SysWOW64\Macromed\Flash\FlashPlayerUpdateService.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\Alg.exe,-112 (ALG) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\alg.exe (file missing)
O23 - Service: Avast Antivirus (avast! Antivirus) - AVAST Software - C:\Program Files\AVAST Software\Avast\AvastSvc.exe
O23 - Service: Dropbox Update Service (dbupdate) (dbupdate) - Dropbox, Inc. - C:\Program Files (x86)\Dropbox\Update\DropboxUpdate.exe
O23 - Service: Dropbox Update Service (dbupdatem) (dbupdatem) - Dropbox, Inc. - C:\Program Files (x86)\Dropbox\Update\DropboxUpdate.exe
O23 - Service: DbxSvc - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\DbxSvc.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\DiagSvcs\DiagnosticsHub.StandardCollector.ServiceRes.dll,-1000 (diagnosticshub.standardcollector.service) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\DiagSvcs\DiagnosticsHub.StandardCollector.Service.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\efssvc.dll,-100 (EFS) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\fxsresm.dll,-118 (Fax) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\fxssvc.exe (file missing)
O23 - Service: NVIDIA GeForce Experience Service (GfExperienceService) - NVIDIA Corporation - C:\Program Files\NVIDIA Corporation\GeForce Experience Service\GfExperienceService.exe
O23 - Service: Služba Google Update (gupdate) (gupdate) - Google Inc. - C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe
O23 - Service: Služba Google Update (gupdatem) (gupdatem) - Google Inc. - C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\ieetwcollectorres.dll,-1000 (IEEtwCollectorService) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\IEEtwCollector.exe (file missing)
O23 - Service: Canon Inkjet Printer/Scanner/Fax Extended Survey Program (IJPLMSVC) - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\Canon\IJPLM\IJPLMSVC.EXE
O23 - Service: @keyiso.dll,-100 (KeyIso) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: Logitech Bluetooth Service (LBTServ) - Logitech, Inc. - C:\Program Files\Common Files\LogiShrd\Bluetooth\lbtserv.exe
O23 - Service: MBAMService - Malwarebytes - C:\Program Files (x86)\Malwarebytes Anti-Malware\mbamservice.exe
O23 - Service: Mozilla Maintenance Service (MozillaMaintenance) - Mozilla Foundation - C:\Program Files (x86)\Mozilla Maintenance Service\maintenanceservice.exe
O23 - Service: @comres.dll,-2797 (MSDTC) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\msdtc.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\System32\netlogon.dll,-102 (Netlogon) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: NVIDIA Network Service (NvNetworkService) - NVIDIA Corporation - C:\Program Files (x86)\NVIDIA Corporation\NetService\NvNetworkService.exe
O23 - Service: NVIDIA Streamer Network Service (NvStreamNetworkSvc) - NVIDIA Corporation - C:\Program Files\NVIDIA Corporation\NvStreamSrv\NvStreamNetworkService.exe
O23 - Service: NVIDIA Streamer Service (NvStreamSvc) - NVIDIA Corporation - C:\Program Files\NVIDIA Corporation\NvStreamSrv\NvStreamService.exe
O23 - Service: NVIDIA Display Driver Service (nvsvc) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\nvvsvc.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\Locator.exe,-2 (RpcLocator) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\locator.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\samsrv.dll,-1 (SamSs) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: ScsiAccess - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\Photodex\ProShowProducer\ScsiAccess.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\SensorDataService.exe,-101 (SensorDataService) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\SensorDataService.exe (file missing)
O23 - Service: Skype Updater (SkypeUpdate) - Skype Technologies - C:\Program Files (x86)\Skype\Updater\Updater.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\snmptrap.exe,-3 (SNMPTRAP) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\snmptrap.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\spoolsv.exe,-1 (Spooler) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\spoolsv.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\sppsvc.exe,-101 (sppsvc) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\sppsvc.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\TieringEngineService.exe,-702 (TieringEngineService) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\TieringEngineService.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\ui0detect.exe,-101 (UI0Detect) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\UI0Detect.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\vaultsvc.dll,-1003 (VaultSvc) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\vds.exe,-100 (vds) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\vds.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\vssvc.exe,-102 (VSS) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\vssvc.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\wbengine.exe,-104 (wbengine) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\wbengine.exe (file missing)
O23 - Service: @%ProgramFiles%\Windows Defender\MpAsDesc.dll,-320 (WdNisSvc) - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\Windows Defender\NisSrv.exe (file missing)
O23 - Service: @%ProgramFiles%\Windows Defender\MpAsDesc.dll,-310 (WinDefend) - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\Windows Defender\MsMpEng.exe (file missing)
O23 - Service: @%Systemroot%\system32\wbem\wmiapsrv.exe,-110 (wmiApSrv) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\wbem\WmiApSrv.exe (file missing)
O23 - Service: @%PROGRAMFILES%\Windows Media Player\wmpnetwk.exe,-101 (WMPNetworkSvc) - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\Windows Media Player\wmpnetwk.exe (file missing)

--
End of file - 12865 bytes

Reklama
Uživatelský avatar
Orcus
člen Security týmu
Elite Level 10.5
Elite Level 10.5
Příspěvky: 10645
Registrován: duben 10
Bydliště: Okolo rostou 3 růže =o)
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím kontrolu logu

Příspěvekod Orcus » 20 říj 2016 14:59

Stáhni si ATF Cleaner
Poklepej na ATF Cleaner.exe, klikni na select all found, poté:
-Když používáš Firefox (Mozzila), klikni na Firefox nahoře a vyber: Select All, poté klikni na Empty Selected.
-Když používáš Operu, klikni nahoře na Operu a vyber: Select All, poté klikni na Empty Selected. Poté klikni na Main (hlavní stránku ) a klikni na Empty Selected.
Po vyčištění klikni na Exit k zavření programu.
ATF-Cleaner je jednoduchý nástroj na odstranění historie z webového prohlížeče. Program dokáže odstranit cache, cookies, historii a další stopy po surfování na Internetu. Mezi podporované prohlížeče patří Internet Explorer, Firefox a Opera. Aplikace navíc umí odstranit dočasné soubory Windows, vysypat koš atd.

- Pokud používáš jen Google Chrome , tak ATF nemusíš použít.

===================================================

Stáhni si TFC
Otevři soubor a zavři všechny ostatní okna, Klikni na Start k zahájení procesu. Program by neměl trvat dlouho.
Poté by se měl PC restartovat, pokud ne , proveď sám.

===================================================

Stáhni AdwCleaner (by Xplode)

Ulož si ho na svojí plochu
Ukonči všechny programy , okna a prohlížeče
Spusť program poklepáním a klikni na „Prohledat-Scan“
Po skenu klikni na tlačítko "Logfile" načež se objeví log ( jinak je uložen systémovem disku jako AdwCleaner[R?].txt), jeho obsah sem celý vlož.

===================================================

Stáhni si Malwarebytes' Anti-Malware
- Při instalaci odeber zatržítko u „Povolit bezplatnou zkušební verzi Malwarebytes' Anti-Malware Premium“
- Nainstaluj a spusť ho
- na konci instalace se ujisti že máš zvoleny/zatrhnuty obě možnosti:

Aktualizace Malwarebytes' Anti-Malware
Spustit aplikaci Malwarebytes' Anti-Malware, pokud jo tak klikni na tlačítko konec

- pokud bude nalezena aktualizace, tak se stáhne a nainstaluje
- program se po té spustí a klikni na Skenovat nyní a
- po proběhnutí programu se ti objeví hláška vpravo dole tak klikni na Kopírovat do schránky a a vlož sem celý log.

- po té klikni na tlačítko Exit, objeví se ti hláška tak zvol Ano
(zatím nic nemaž!).

Pokud budou problémy , spusť v nouz. režimu.
Láska hřeje, ale uhlí je uhlí. :fire:



Log z HJT vkládejte do HJT sekce. Je-li moc dlouhý, rozděl jej do více zpráv.

Pár rad k bezpečnosti PC.

Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto, jaro3 a Diallix

Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše fórum.

doktorcz
Level 1.5
Level 1.5
Příspěvky: 123
Registrován: leden 08
Pohlaví: Nespecifikováno
Stav:
Offline

Re: Prosím kontrolu logu

Příspěvekod doktorcz » 20 říj 2016 18:46

# AdwCleaner v6.030 - Log soubor vytvořen 20/10/2016 na 15:40:42
# Aktualizováno dne 19/10/2016 z Malwarebytes
# Databáze : 2016-10-18.1 [Server]
# Operační systém : Windows 10 Pro (X64)
# Uživatelské jméno : filip - DESKTOP-L03U3VM
# Beží od : C:\Users\filip\Desktop\AdwCleaner_3.exe
# Mod: Čištění
# Podpora : hxxps://www.malwarebytes.com/support



***** [ Služby ] *****



***** [ Adresáře ] *****



***** [ Soubory ] *****



***** [ DLL ] *****



***** [ WMI ] *****



***** [ Zástupce ] *****



***** [ Plánovač úloh ] *****



***** [ Registry ] *****



***** [ Prohlížeče ] *****



*************************

:: "Tracing" klíč smazán
:: Winsock nastavení vyčištěno

*************************

C:\AdwCleaner\AdwCleaner[C0].txt - [1095 Bajtů] - [19/10/2016 19:47:03]
C:\AdwCleaner\AdwCleaner[C2].txt - [870 Bajtů] - [20/10/2016 15:40:42]
C:\AdwCleaner\AdwCleaner[S0].txt - [1414 Bajtů] - [19/10/2016 15:22:57]
C:\AdwCleaner\AdwCleaner[S1].txt - [1540 Bajtů] - [20/10/2016 15:37:14]

########## EOF - C:\AdwCleaner\AdwCleaner[C2].txt - [1091 Bajtů] ##########

doktorcz
Level 1.5
Level 1.5
Příspěvky: 123
Registrován: leden 08
Pohlaví: Nespecifikováno
Stav:
Offline

Re: Prosím kontrolu logu

Příspěvekod doktorcz » 20 říj 2016 19:17

Malwarebytes Anti-Malware
www.malwarebytes.org

Datum skenování: 20.10.2016
Čas skenování: 18:56
Protokol:
Správce: Ano

Verze: 2.2.1.1043
Databáze malwaru: v2016.10.20.09
Databáze rootkitů: v2016.09.26.02
Licence: Bezplatná verze
Ochrana proti malwaru: Vypnuto
Ochrana proti škodlivým webovým stránkám: Vypnuto
Ochrana programu: Vypnuto

OS: Windows 10
CPU: x64
Souborový systém: NTFS
Uživatel: filip

Typ skenu: Sken hrozeb
Výsledek: Dokončeno
Prohledaných objektů: 342286
Uplynulý čas: 13 min, 57 sek

Paměť: Zapnuto
Po spuštění: Zapnuto
Souborový systém: Zapnuto
Archivy: Zapnuto
Rootkity: Vypnuto
Heuristika: Zapnuto
PUP: Zapnuto
PUM: Zapnuto

Procesy: 0
(Nenalezeny žádné škodlivé položky)

Moduly: 0
(Nenalezeny žádné škodlivé položky)

Klíče registru: 0
(Nenalezeny žádné škodlivé položky)

Hodnoty registru: 0
(Nenalezeny žádné škodlivé položky)

Data registru: 0
(Nenalezeny žádné škodlivé položky)

Složky: 0
(Nenalezeny žádné škodlivé položky)

Soubory: 0
(Nenalezeny žádné škodlivé položky)

Fyzické sektory: 0
(Nenalezeny žádné škodlivé položky)


(end)

Uživatelský avatar
jerabina
člen Security týmu
Level 6
Level 6
Příspěvky: 3647
Registrován: březen 13
Bydliště: Litoměřice
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím kontrolu logu

Příspěvekod jerabina » 20 říj 2016 21:19

Stáhni si Junkware Removal Tool by Thisisu

na svojí plochu.

Deaktivuj si svůj antivirový program. Pravým tl. myši klikni na JRT.exe a vyber „spustit jako správce“. Pro pokračování budeš vyzván ke stisknutí jakékoliv klávesy. Na nějakou klikni.
Začne skenování programu. Skenování může trvat dloho , podle množství nákaz. Po ukončení skenu se objeví log (JRT.txt) , který se uloží na ploše.
Zkopíruj sem prosím celý jeho obsah.

Stáhni si RogueKiller by Adlice Software
32bit.:
http://www.sur-la-toile.com/RogueKiller/RogueKiller.exe
nebo:
http://www.adlice.com/download/roguekil ... HlwZT14ODY

64bit.:
http://www.sur-la-toile.com/RogueKiller ... lerX64.exe
nebo:
http://www.adlice.com/download/roguekil ... HlwZT14NjQ
na svojí plochu.
- Zavři všechny ostatní programy a prohlížeče.
- Pro OS Vista a win7,8,10 spusť program RogueKiller.exe jako správce , u XP poklepáním.
- klikni na „Start Scan“. V novém okně nic neměň a klikni dole na „Start Scan“
- Program skenuje procesy PC. Po proskenování klikni na „Open Report “ , v okně pak na „Open TXT“ a celý obsah logu sem zkopíruj.
Pokud je program blokován , zkus ho spustit několikrát. Pokud dále program nepůjde spustit a pracovat, přejmenuj ho na winlogon.exe.
-pokud bude mít log více než 60.000 znaků , rozděl ho a vlož do více příspěvků
Když nevíš jak dál, přichází na řadu prostudovat manuál!
HJT návod

Pokud neodpovídám do vašich témat v sekci HJT když jsem online, tak je to jen proto, že jsem na mobilu kde je studování logů a psaní skriptů nemožné. Neberte to tedy prosím jako ignoraci.

doktorcz
Level 1.5
Level 1.5
Příspěvky: 123
Registrován: leden 08
Pohlaví: Nespecifikováno
Stav:
Offline

Re: Prosím kontrolu logu

Příspěvekod doktorcz » 20 říj 2016 23:25

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Junkware Removal Tool (JRT) by Malwarebytes
Version: 8.0.9 (09.30.2016)
Operating System: Windows 10 Pro x64
Ran by filip (Administrator) on 20.10.2016 at 23:21:02,38
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




File System: 0




Registry: 0





~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Scan was completed on 20.10.2016 at 23:24:16,45
End of JRT log
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

doktorcz
Level 1.5
Level 1.5
Příspěvky: 123
Registrován: leden 08
Pohlaví: Nespecifikováno
Stav:
Offline

Re: Prosím kontrolu logu

Příspěvekod doktorcz » 21 říj 2016 08:13

RogueKiller V12.7.3.0 (x64) [Oct 17 2016] (Free) by Adlice Software
mail : http://www.adlice.com/contact/
Feedback : http://forum.adlice.com
Webová stránka : http://www.adlice.com/download/roguekiller/
Blog : http://www.adlice.com

Operační systém : Windows 10 (10.0.10586) 64 bits version
Spuštěno : Normální režim
Uživatel : filip [Práva správce]
Started from : C:\Program Files\RogueKiller\RogueKiller64.exe
Mód : Prohledat -- Datum : 10/20/2016 23:31:03 (Duration : 00:36:29)

¤¤¤ Procesy : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Registry : 2 ¤¤¤
[PUM.Dns] (X64) HKEY_LOCAL_MACHINE\System\ControlSet001\Services\Tcpip\Parameters | DhcpNameServer : 10.0.0.138 ([]) -> Nalezeno
[PUM.Dns] (X64) HKEY_LOCAL_MACHINE\System\ControlSet001\Services\Tcpip\Parameters\Interfaces\{2f96b457-8cc6-4ae4-98dd-2f96d7437880} | DhcpNameServer : 10.0.0.138 ([]) -> Nalezeno

¤¤¤ Úlohy : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Soubory : 0 ¤¤¤

¤¤¤ WMI : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Soubor HOSTS : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Antirootkit : 0 (Driver: Nahrán) ¤¤¤

¤¤¤ Webové prohlížeče : 2 ¤¤¤
[PUM.HomePage][FIREFX:Config] g22ska30.default : user_pref("browser.startup.homepage", "www.centrum.cz"); -> Nalezeno
[PUM.NewTab][FIREFX:Config] g22ska30.default : user_pref("browser.newtab.url", "about:newtab"); -> Nalezeno

¤¤¤ Kontrola MBR : ¤¤¤
+++++ PhysicalDrive0: WDC WD2500KS-00MJB0 ATA Device +++++
--- User ---
[MBR] 0f810d6d774afeae80f162791123e7dd
[BSP] 0b084b90082c0c4afb273d59b724fba9 : Windows Vista/7/8|VT.Unknown MBR Code
Partition table:
0 - [ACTIVE] NTFS (0x7) [VISIBLE] Offset (sectors): 2048 | Size: 100 MB [Windows Vista/7/8 Bootstrap | Windows Vista/7/8 Bootloader]
1 - [XXXXXX] NTFS (0x7) [VISIBLE] Offset (sectors): 206848 | Size: 237923 MB [Windows Vista/7/8 Bootstrap | Windows Vista/7/8 Bootloader]
2 - [XXXXXX] ACER (0x27) [VISIBLE] Offset (sectors): 487473152 | Size: 450 MB
User = LL1 ... OK
User = LL2 ... OK

+++++ PhysicalDrive1: WD Elements 10A8 USB Device +++++
--- User ---
[MBR] e8211693fdaf556821dcf8ddaeebac3e
[BSP] 6b6eea367a1052fa3eba95a6db80432b : Windows XP|VT.Unknown MBR Code
Partition table:
0 - [XXXXXX] NTFS (0x7) [VISIBLE] Offset (sectors): 2048 | Size: 953836 MB [Windows XP Bootstrap | Windows XP Bootloader]
User = LL1 ... OK
Error reading LL2 MBR! ([32] Po?adavek není podporován. )

+++++ PhysicalDrive2: Generic- Compact Flash USB Device +++++
Error reading User MBR! ([15] Za?ízení není p?ipraveno. )
Error reading LL1 MBR! NOT VALID!
Error reading LL2 MBR! ([32] Po?adavek není podporován. )

+++++ PhysicalDrive3: Generic- SM/xD-Picture USB Device +++++
Error reading User MBR! ([15] Za?ízení není p?ipraveno. )
Error reading LL1 MBR! NOT VALID!
Error reading LL2 MBR! ([32] Po?adavek není podporován. )

+++++ PhysicalDrive4: Generic- SD/MMC USB Device +++++
Error reading User MBR! ([15] Za?ízení není p?ipraveno. )
Error reading LL1 MBR! NOT VALID!
Error reading LL2 MBR! ([32] Po?adavek není podporován. )

+++++ PhysicalDrive5: Generic- MS/MS-Pro USB Device +++++
Error reading User MBR! ([15] Za?ízení není p?ipraveno. )
Error reading LL1 MBR! NOT VALID!
Error reading LL2 MBR! ([32] Po?adavek není podporován. )

Uživatelský avatar
jaro3
člen Security týmu
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 43298
Registrován: červen 07
Bydliště: Jižní Čechy
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím kontrolu logu

Příspěvekod jaro3 » 22 říj 2016 09:26

Zavři všechny programy a prohlížeče. Deaktivuj antivir a firewall.
Prosím, odpoj všechny USB (kromě myši s klávesnice) nebo externí disky z počítače před spuštěním tohoto programu.
Spusť znovu RogueKiller ( Pro Windows Vista nebo Windows 7, klepni pravým a vyber "Spustit jako správce", ve Windows XP poklepej ke spuštění).
- klikni na „Start Scan“. V novém okně nic neměň a klikni dole na „Start Scan“,
po jeho skončení - vše zatrhni (dej zatržítka vlevo od nálezů , do bílých políček)
- pak klikni na "Remove Selected"
- Počkej, dokud Status box nezobrazí " Removal finished, please review result "
- Klikni na "Open report " a pak na " Open TXT“ a zkopíruj ten log a vlož obsah té zprávy prosím sem. Log je možno nalézt v C:\ProgramData\RogueKiller\Logs - Zavři RogueKiller.


Vypni antivir i firewall.
Stáhni
Zoek.exe

a uloz si ho na plochu.
Zavři všechny ostatní programy , okna i prohlížeče.
Spusť Zoek.exe ( u win vista , win7, 8 klikni na něj pravým a vyber : „Spustit jako správce“
- pozor , náběh programu může trvat déle.

Do okna programu vlož skript níže:

Kód: Vybrat vše

autoclean;
emptyclsid;
iedefaults;
FFdefaults;
CHRdefaults;
emptyalltemp;
resethosts;


klikni na Run Script
Program provede sken , opravu, sken i oprava může trvat i více minut ,je třeba posečkat do konce. Do okna neklikej!
Program nabídne restart , potvrď .

Po restartu se může nějaký čas ukázat pouze černá plocha , to je normální. Je třeba počkat až se vytvoří log. Ten si můžeš uložit třeba do dokumentů , jinak se sám ukládá do:
C:\zoek-results.log
Zkopíruj sem celý obsah toho logu.

Sophos Virus Removal Tool je praktický softwarový nástroj, který by mohl odstranit infekce, které antivirový program nedetekuje .
Stáhněte si ho zde z některého odkazu:
http://www.majorgeeks.com/mg/get/sophos ... ool,1.html
http://www.majorgeeks.com/mg/getmirror/ ... ool,1.html
http://www.majorgeeks.com/mg/getmirror/ ... ool,2.html

Viry mohou zpomalit počítač, nebo se snaží ukrást vaše data, a ani nevíte , že je máte. Co potřebujete, je rychlý a snadný způsob, jak je najít a zbavit se jich, pokud již máte antivirový program v počítači nainstalován , můžete nainstalovat i nástroj Sophos Virus Removal , který identifikuje a vyčistí zbylé infekce, které mohl Váš antivirový program přehlédnout.
K použití Sophos Virus Removal Tool na něj poklepejte a stiskněte tlačítko „Start scanning“ . Pak bude Sophos Virus Removal Tool vyhledávat a odstraňovat viry, které najde. Může být vyžadován restart.

Stáhni si Zemana AntiMalware Free z tohoto odkazu:
https://www.zemana.com/Download/AntiMal ... .Setup.exe
a ulož si ho na plochu.
Poklepej na tento soubor na ploše a postupuj podle pokynů k instalaci programu.
Přijmi licenci k používání programu EULA , pokud se nabídne.
Pokud je k dispozici aktualizace programu , klepni na tlačítko „Update now“ ( aktualizovat nyní).
Na konci klepni na tlačítko Nastavení (ozubené kolo v rohu)> Advanced> ""
- "Přečetl jsem si upozornění a chci pokračovat stejně .....
Zaškrtnutí Auto Launch
Nezaškrtnutí Auto upload
Zaškrtnutí All Browser Extensions (Všechna rozšíření prohlížeče)
Inteligentní nastavení skenování jako náhrada za hloubkové prověření
Zavři všechny otevřené soubory, složky a prohlížeče
Klepni na tlačítko Scan now (Skenovat) a začne sken hrozeb.
Když je skenování dokončeno, objeví se tisková zpráva , zkopíruj sem celý obsah té zprávy.

Vlož nový log z HJT + informuj o problémech.
Při práci s programy HJT, ComboFix,MbAM, SDFix aj. zavřete všechny ostatní aplikace a prohlížeče!
Neposílejte logy do soukromých zpráv.Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto , Žbeky a Orcus.
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše forum:Podpora fóra

doktorcz
Level 1.5
Level 1.5
Příspěvky: 123
Registrován: leden 08
Pohlaví: Nespecifikováno
Stav:
Offline

Re: Prosím kontrolu logu

Příspěvekod doktorcz » 22 říj 2016 15:19

RogueKiller V12.7.3.0 (x64) [Oct 17 2016] (Free) by Adlice Software
mail : http://www.adlice.com/contact/
Feedback : http://forum.adlice.com
Webová stránka : http://www.adlice.com/download/roguekiller/
Blog : http://www.adlice.com

Operační systém : Windows 10 (10.0.10586) 64 bits version
Spuštěno : Normální režim
Uživatel : filip [Práva správce]
Started from : C:\Program Files\RogueKiller\RogueKiller64.exe
Mód : Smazat -- Datum : 10/22/2016 13:55:26 (Duration : 00:36:13)

¤¤¤ Procesy : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Registry : 2 ¤¤¤
[PUM.Dns] (X64) HKEY_LOCAL_MACHINE\System\ControlSet001\Services\Tcpip\Parameters | DhcpNameServer : 10.0.0.138 ([]) -> Nahrazeno ()
[PUM.Dns] (X64) HKEY_LOCAL_MACHINE\System\ControlSet001\Services\Tcpip\Parameters\Interfaces\{2f96b457-8cc6-4ae4-98dd-2f96d7437880} | DhcpNameServer : 10.0.0.138 ([]) -> Nahrazeno ()

¤¤¤ Úlohy : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Soubory : 0 ¤¤¤

¤¤¤ WMI : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Soubor HOSTS : 0 ¤¤¤

doktorcz
Level 1.5
Level 1.5
Příspěvky: 123
Registrován: leden 08
Pohlaví: Nespecifikováno
Stav:
Offline

Re: Prosím kontrolu logu

Příspěvekod doktorcz » 22 říj 2016 16:01

Zoek.exe v5.0.0.1 Updated 19-September-2016
Tool run by filip on 22.10.2016 at 15:20:22,02.
Microsoft Windows 10 Pro 10.0.10586 x64
Running in: Normal Mode Internet Access Detected
Launched: C:\Users\filip\Desktop\zoek.exe [Scan all users] [Script inserted]

==== System Restore Info ======================

22.10.2016 15:22:30 Zoek.exe System Restore Point Created Successfully.

==== Reset Hosts File ======================

# Copyright (c) 1993-2006 Microsoft Corp.
#
# This is a sample HOSTS file used by Microsoft TCP/IP for Windows.
#
# This file contains the mappings of IP addresses to host names. Each
# entry should be kept on an individual line. The IP address should
# be placed in the first column followed by the corresponding host name.
# The IP address and the host name should be separated by at least one
# space.
#
# Additionally, comments (such as these) may be inserted on individual
# lines or following the machine name denoted by a '#' symbol.
#
# For example:
#
# 102.54.94.97 rhino.acme.com # source server
# 38.25.63.10 x.acme.com # x client host

127.0.0.1 localhost

==== Empty Folders Check ======================

C:\PROGRA~3\IDM deleted successfully
C:\Users\filip\AppData\Local\ActiveSync deleted successfully
C:\Users\filip\AppData\Local\PeerDistRepub deleted successfully
C:\WINDOWS\serviceprofiles\networkservice\AppData\Local\Maps deleted successfully
C:\WINDOWS\serviceprofiles\networkservice\AppData\Local\PeerDistPub deleted successfully
C:\WINDOWS\serviceprofiles\networkservice\AppData\Local\PeerDistRepub deleted successfully

==== Deleting CLSID Registry Keys ======================


==== Deleting CLSID Registry Values ======================


==== Deleting Services ======================


==== FireFox Fix ======================

Deleted from C:\Users\filip\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\g22ska30.default\prefs.js:

Added to C:\Users\filip\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\g22ska30.default\prefs.js:
user_pref("browser.startup.homepage", "about:home");
user_pref("browser.newtab.url", "about:newtab");

Deleted from C:\Users\filip\AppData\Roaming\Thunderbird\Profiles\ug77651t.default\prefs.js:
user_pref("browser.startup.homepage", "about:home");
user_pref("browser.newtab.url", "about:newtab");

Added to C:\Users\filip\AppData\Roaming\Thunderbird\Profiles\ug77651t.default\prefs.js:
user_pref("browser.startup.homepage", "about:home");
user_pref("browser.newtab.url", "about:newtab");

==== Deleting Files \ Folders ======================

C:\windows\SysNative\GroupPolicy\Machine deleted
C:\windows\SysNative\GroupPolicy\User deleted
C:\Users\filip\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\g22ska30.default\Invalidprefs.js deleted

==== Firefox Start and Search pages ======================

ProfilePath: C:\Users\filip\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\g22ska30.default
user_pref("browser.startup.homepage", "about:home");
user_pref("browser.newtab.url", "about:newtab");

ProfilePath: C:\Users\filip\AppData\Roaming\Thunderbird\Profiles\ug77651t.default
user_pref("browser.startup.homepage", "about:home");
user_pref("browser.newtab.url", "about:newtab");

==== Firefox Extensions Registry ======================

[HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Mozilla\Firefox\Extensions]
"sp@avast.com"="C:\Program Files\AVAST Software\Avast\SafePrice\FF" [28.09.2016 09:06]
[HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Wow6432Node\Mozilla\Firefox\Extensions]
"{F003DA68-8256-4b37-A6C4-350FA04494DF}"="C:\Program Files\Logitech\SetPointP\LogiSmoothFirefoxExt" [30.03.2016 17:27]
[HKEY_CURRENT_USER\Software\Mozilla\Firefox\Extensions]
"mozilla_cc2@internetdownloadmanager.com"="C:\Program Files (x86)\Internet Download Manager\idmmzcc2.xpi" [03.08.2016 17:34]

==== Firefox Extensions ======================

ProfilePath: C:\Users\filip\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\g22ska30.default
- VratnePenize.cz - %ProfilePath%\extensions\toolbar@vratnepenize.cz.xpi
- Google Translator for Firefox - %ProfilePath%\extensions\translator@zoli.bod.xpi

ProfilePath: C:\Users\filip\AppData\Roaming\Thunderbird\Profiles\ug77651t.default
- Microsoft .NET Framework Assistant - %ProfilePath%\extensions\{20a82645-c095-46ed-80e3-08825760534b}
- Lightning - %ProfilePath%\extensions\{e2fda1a4-762b-4020-b5ad-a41df1933103}
- Mail Merge - %ProfilePath%\extensions\mailmerge@example.net.xpi

AppDir: C:\Program Files (x86)\Mozilla Firefox
- Undetermined - %AppDir%\browser\extensions\{972ce4c6-7e08-4474-a285-3208198ce6fd}.xpi

==== Firefox Plugins ======================

Profilepath: C:\Users\filip\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\g22ska30.default
32534FFE70905DD87DDAAF7437897560 - C:\WINDOWS\SysWOW64\Macromed\Flash\NPSWF32_23_0_0_185.dll - Shockwave Flash


==== Chromium Look ======================

HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Google\Chrome\Extensions
eofcbnmajmjmplflapaojjnihcjkigck - No path found[]

CacheList - filip\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\amhhdbdhoghppijbjfdkiaconkmfbbpa
GPX Downloader - filip\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\dpamipdfplcigmapcdgckimdgpgjidcl
Seek a Cache - filip\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\kjgphghhabeookjfccfoinahocecknih
IDM Integration Module - filip\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\ngpampappnmepgilojfohadhhmbhlaek
Chrome Media Router - filip\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\pkedcjkdefgpdelpbcmbmeomcjbeemfm

==== Set IE to Default ======================

Old Values:
[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main]
"Start Page"="http://go.microsoft.com/fwlink/p/?LinkId=255141"

New Values:
[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main]
"Start Page"="http://go.microsoft.com/fwlink/p/?LinkId=255141"

==== All HKLM and HKCU SearchScopes ======================

HKLM\SearchScopes "DefaultScope"="{0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A}"
HKLM\SearchScopes\{0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} - http://www.bing.com/search?q={searchTerms}&FORM=IE8SRC
HKLM\Wow6432Node\SearchScopes "DefaultScope"="{0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A}"
HKLM\Wow6432Node\SearchScopes\{0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} - http://www.bing.com/search?q={searchTerms}&FORM=IE8SRC
HKCU\SearchScopes "DefaultScope"="{012E1000-F331-11DB-8314-0800200C9A66}"
HKCU\SearchScopes\{012E1000-F331-11DB-8314-0800200C9A66} - http://www.google.com/search?q={searchTerms}
HKCU\SearchScopes\{0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} - http://www.bing.com/search?q={searchTerms}&src=IE-SearchBox&FORM=IESR02

==== Reset Google Chrome ======================

Nothing found to reset

==== Empty IE Cache ======================

C:\WINDOWS\system32\config\systemprofile\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5 emptied successfully
C:\Users\filip\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.IE5 emptied successfully
C:\WINDOWS\SysNative\config\systemprofile\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.IE5 emptied successfully
C:\WINDOWS\sysWoW64\config\systemprofile\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.IE5 emptied successfully
C:\WINDOWS\sysWOW64\config\systemprofile\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.IE5 emptied successfully
C:\Users\filip\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\IE emptied successfully
C:\WINDOWS\SysNative\config\systemprofile\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\IE emptied successfully
C:\WINDOWS\sysWoW64\config\systemprofile\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\IE emptied successfully

==== Empty FireFox Cache ======================

C:\Users\filip\AppData\Local\Mozilla\Firefox\Profiles\g22ska30.default\cache2 emptied successfully
C:\WINDOWS\sysWoW64\config\systemprofile\AppData\Local\Mozilla\Firefox\Profiles\55x78dea.default\cache2 emptied successfully

==== Empty Chrome Cache ======================

C:\Users\filip\AppData\Local\Opera Software\Opera Stable\Cache emptied successfully
C:\Users\filip\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Cache emptied successfully

==== Empty All Flash Cache ======================

No Flash Cache Found

==== Empty All Java Cache ======================

No Java Cache Found

==== C:\zoek_backup content ======================

C:\zoek_backup (files=2 folders=2 21754 bytes)

==== Empty Temp Folders ======================

C:\WINDOWS\Temp will be emptied at reboot

==== After Reboot ======================

==== Empty Temp Folders ======================

C:\WINDOWS\Temp successfully emptied
C:\Users\filip\AppData\Local\Temp successfully emptied

==== Empty Recycle Bin ======================

C:\$RECYCLE.BIN successfully emptied

==== EOF on 22.10.2016 at 15:57:29,21 ======================

Uživatelský avatar
jerabina
člen Security týmu
Level 6
Level 6
Příspěvky: 3647
Registrován: březen 13
Bydliště: Litoměřice
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím kontrolu logu

Příspěvekod jerabina » 22 říj 2016 22:07

Co zbytek instrukcí? Tj. log z Zemana AntiMalware a nový log z HJT + info o problémech.
Když nevíš jak dál, přichází na řadu prostudovat manuál!
HJT návod

Pokud neodpovídám do vašich témat v sekci HJT když jsem online, tak je to jen proto, že jsem na mobilu kde je studování logů a psaní skriptů nemožné. Neberte to tedy prosím jako ignoraci.

doktorcz
Level 1.5
Level 1.5
Příspěvky: 123
Registrován: leden 08
Pohlaví: Nespecifikováno
Stav:
Offline

Re: Prosím kontrolu logu

Příspěvekod doktorcz » 23 říj 2016 08:22

jj testy chvilku trvaly .
Sophos nenašel nic
PC se po restartu chová lépe,ale po chvíli strávené na netu (oficiální stránky ,ne žádnej warez) se znovu jakoby zpomalí,začne se sekat myš a PC stále pracuje,i když je vše kromě prohlíźeče vypnuté.krom samozřejmě věcí na pozadí.

Zemana AntiMalware 2.50.2.133 (Installed)

-------------------------------------------------------
Scan Result : Completed
Scan Date : 2016.10.23
Operating System : Windows 10 64-bit
Processor : 2X Intel(R) Core(TM)2 Duo CPU E8400 @ 3.00GHz
BIOS Mode : Legacy
CUID : 122FA9D406CC97501720EC
Scan Type : Deep Scan
Duration : 201m 4s
Scanned Objects : 630465
Detected Objects : 6
Excluded Objects : 0
Read Level : SCSI
Auto Upload : Enabled
Detect All Extensions : Disabled
Scan Documents : Disabled
Domain Info : WORKGROUP,0,2

Detected Objects
-------------------------------------------------------

FormatFactory.exe
Status : Scanned
Object : %programfiles%\formatfactory\formatfactory.exe
MD5 : 3440B75B8BE1D48DE8B9E422301A229A
Publisher : chen jun hao
Size : 6225736
Version : 3.8.0.0
Detection : PUA:Win32/FormatFactory!Ep
Cleaning Action : Quarantine
Related Objects :
File - %programfiles%\formatfactory\formatfactory.exe
Reference - C:\Users\filip\Desktop\Format Factory.lnk

SetupUpdate.exe
Status : Scanned
Object : %programfiles%\freemake\freemake video converter\setupupdate.exe
MD5 : 4658F54A8B19F7EAE607FB386AA2F181
Publisher : Ellora Assets Corp
Size : 1964392
Version : 4.1.9.44
Detection : Adware:Win32/Quarand!Ctae
Cleaning Action : Quarantine
Related Objects :
File - %programfiles%\freemake\freemake video converter\setupupdate.exe

RMEncoder.exe
Status : Scanned
Object : %programfiles%\formatfactory\ffmodules\rmencoder.exe
MD5 : C880C534BE8D99F920BD5BAC5586EF2E
Publisher : chen jun hao
Size : 208224
Version : 2.0.0.0
Detection : PUA:Win32/FormatFactory!Ep
Cleaning Action : Quarantine
Related Objects :
File - %programfiles%\formatfactory\ffmodules\rmencoder.exe

ffmpeg.exe
Status : Scanned
Object : %programfiles%\formatfactory\ffmodules\encoder\ffmpeg.exe
MD5 : 205B120F579E82B5CB19D20C954E1B49
Publisher : chen jun hao
Size : 16844800
Version : -
Detection : PUA:Win32/FormatFactory!Ep
Cleaning Action : Quarantine
Related Objects :
File - %programfiles%\formatfactory\ffmodules\encoder\ffmpeg.exe

EBookCodec.exe
Status : Scanned
Object : %programfiles%\formatfactory\ffmodules\encoder\doc\ebookcodec.exe
MD5 : 86FDDA3AD65831C9E1E4744CA43DE70D
Publisher : chen jun hao
Size : 1975624
Version : 1.0.0.1
Detection : PUA:Win32/FormatFactory!Ep
Cleaning Action : Quarantine
Related Objects :
File - %programfiles%\formatfactory\ffmodules\encoder\doc\ebookcodec.exe

FFInst.exe
Status : Scanned
Object : %programfiles%\formatfactory\ffinst.exe
MD5 : 2096CBEA7CD3DB840752967E8D62F089
Publisher : chen jun hao
Size : 105288
Version : 1.2.0.0
Detection : PUA:Win32/FormatFactory!Ep
Cleaning Action : Quarantine
Related Objects :
File - %programfiles%\formatfactory\ffinst.exe


Cleaning Result
-------------------------------------------------------
Cleaned : 6
Reported as safe : 0
Failed : 0
Naposledy upravil(a) doktorcz dne 23 říj 2016 08:35, celkem upraveno 1 x.


Zpět na “HiJackThis”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 122 hostů