Prosím o preventivní kontrolu logu Vyřešeno

Místo pro vaše HiJackThis logy a logy z dalších programů…

Moderátoři: Mods_senior, Security team

kubicek326
Level 2
Level 2
Příspěvky: 164
Registrován: říjen 07
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Prosím o preventivní kontrolu logu  Vyřešeno

Příspěvekod kubicek326 » 26 led 2009 23:05

Prosím o preventivní kontrolu logu

Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.2
Scan saved at 22:58:59, on 26.1.2009
Platform: Windows XP SP3 (WinNT 5.01.2600)
MSIE: Internet Explorer v6.00 SP3 (6.00.2900.5512)
Boot mode: Normal

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe
C:\WINDOWS\system32\services.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
C:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe
C:\WINDOWS\system32\RUNDLL32.EXE
C:\Program Files\Microsoft Office\Office12\GrooveMonitor.exe
C:\PROGRA~1\SPYWAR~1\SpywareTerminatorShield.exe
C:\PROGRA~1\Media Key\MagicKey.exe
C:\Program Files\ESET\ESET NOD32 Antivirus\egui.exe
C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
C:\Program Files\ESET\ESET NOD32 Antivirus\ekrn.exe
C:\Program Files\Sony\Shared Plug-Ins\Media Manager\MSSQL$SONY_MEDIAMGR\Binn\sqlservr.exe
C:\WINDOWS\system32\nvsvc32.exe
C:\Program Files\Spyware Terminator\sp_rsser.exe
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
C:\WINDOWS\system32\lxcrcoms.exe
C:\WINDOWS\explorer.exe
C:\Program Files\IObit\Advanced SystemCare 3\AWC.exe
C:\Program Files\Common Files\Ahead\Lib\NMIndexingService.exe
C:\Program Files\Mozilla Firefox\firefox.exe
C:\Program Files\Trend Micro\HijackThis\HijackThis.exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://seznam.cz/
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = about:blank
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page =
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page =
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName =
R3 - URLSearchHook: (no name) - {C94E154B-1459-4A47-966B-4B843BEFC7DB} - (no file)
R3 - URLSearchHook: free-downloads.net Toolbar - {ecdee021-0d17-467f-a1ff-c7a115230949} - C:\Program Files\free-downloads.net\tbfree.dll
O2 - BHO: AcroIEHlprObj Class - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Programy\Adobe\Acrobat\ActiveX\AcroIEHelper.dll
O2 - BHO: Skype add-on (mastermind) - {22BF413B-C6D2-4d91-82A9-A0F997BA588C} - C:\Program Files\Skype\Toolbars\Internet Explorer\SkypeIEPlugin.dll
O2 - BHO: Groove GFS Browser Helper - {72853161-30C5-4D22-B7F9-0BBC1D38A37E} - C:\Program Files\Microsoft Office\Office12\GrooveShellExtensions.dll
O2 - BHO: free-downloads.net Toolbar - {ecdee021-0d17-467f-a1ff-c7a115230949} - C:\Program Files\free-downloads.net\tbfree.dll
O3 - Toolbar: free-downloads.net Toolbar - {ecdee021-0d17-467f-a1ff-c7a115230949} - C:\Program Files\free-downloads.net\tbfree.dll
O4 - HKLM\..\Run: [NvCplDaemon] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\system32\NvCpl.dll,NvStartup
O4 - HKLM\..\Run: [nwiz] nwiz.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [NvMediaCenter] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\system32\NvMcTray.dll,NvTaskbarInit
O4 - HKLM\..\Run: [GrooveMonitor] "C:\Program Files\Microsoft Office\Office12\GrooveMonitor.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [SpywareTerminator] "C:\PROGRA~1\SPYWAR~1\SpywareTerminatorShield.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [LXCRCATS] rundll32 C:\WINDOWS\System32\spool\DRIVERS\W32X86\3\LXCRtime.dll,_RunDLLEntry@16
O4 - HKLM\..\Run: [MagicKey] C:\PROGRA~1\Media Key\MagicKey.exe
O4 - HKLM\..\Run: [egui] "C:\Program Files\ESET\ESET NOD32 Antivirus\egui.exe" /hide /waitservice
O4 - HKCU\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [Advanced SystemCare 3] "C:\Program Files\IObit\Advanced SystemCare 3\AWC.exe" /startup
O4 - HKUS\S-1-5-19\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'LOCAL SERVICE')
O4 - HKUS\S-1-5-20\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'NETWORK SERVICE')
O4 - HKUS\S-1-5-18\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'SYSTEM')
O4 - HKUS\.DEFAULT\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'Default user')
O4 - Global Startup: Adobe Reader Speed Launch.lnk = C:\Programy\Adobe\Acrobat\Reader\reader_sl.exe
O8 - Extra context menu item: E&xportovat do aplikace Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~1\MICROS~2\Office12\EXCEL.EXE/3000
O9 - Extra button: Odeslat do aplikace OneNote - {2670000A-7350-4f3c-8081-5663EE0C6C49} - C:\PROGRA~1\MICROS~2\Office12\ONBttnIE.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Od&eslat do aplikace OneNote - {2670000A-7350-4f3c-8081-5663EE0C6C49} - C:\PROGRA~1\MICROS~2\Office12\ONBttnIE.dll
O9 - Extra button: Skype - {77BF5300-1474-4EC7-9980-D32B190E9B07} - C:\Program Files\Skype\Toolbars\Internet Explorer\SkypeIEPlugin.dll
O9 - Extra button: Research - {92780B25-18CC-41C8-B9BE-3C9C571A8263} - C:\PROGRA~1\MICROS~2\Office12\REFIEBAR.DLL
O9 - Extra button: (no name) - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - C:\WINDOWS\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe
O9 - Extra 'Tools' menuitem: @xpsp3res.dll,-20001 - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - C:\WINDOWS\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe
O9 - Extra button: ICQ6 - {E59EB121-F339-4851-A3BA-FE49C35617C2} - C:\Program Files\ICQ6\ICQ.exe
O9 - Extra 'Tools' menuitem: ICQ6 - {E59EB121-F339-4851-A3BA-FE49C35617C2} - C:\Program Files\ICQ6\ICQ.exe
O9 - Extra button: Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Windows Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe
O16 - DPF: {6414512B-B978-451D-A0D8-FCFDF33E833C} (WUWebControl Class) - http://www.update.microsoft.com/windows ... 8175805546
O17 - HKLM\System\CCS\Services\Tcpip\..\{9C9C8036-7739-4145-A7F0-52E9F94D7328}: NameServer = 208.67.220.220,208.67.222.222
O18 - Protocol: grooveLocalGWS - {88FED34C-F0CA-4636-A375-3CB6248B04CD} - C:\Program Files\Microsoft Office\Office12\GrooveSystemServices.dll
O18 - Protocol: skype4com - {FFC8B962-9B40-4DFF-9458-1830C7DD7F5D} - C:\PROGRA~1\COMMON~1\Skype\SKYPE4~1.DLL
O23 - Service: Eset HTTP Server (EhttpSrv) - ESET - C:\Program Files\ESET\ESET NOD32 Antivirus\EHttpSrv.exe
O23 - Service: Eset Service (ekrn) - ESET - C:\Program Files\ESET\ESET NOD32 Antivirus\ekrn.exe
O23 - Service: lxcr_device - - C:\WINDOWS\system32\lxcrcoms.exe
O23 - Service: NBService - Nero AG - C:\Program Files\Nero\Nero 7\Nero BackItUp\NBService.exe
O23 - Service: NMIndexingService - Nero AG - C:\Program Files\Common Files\Ahead\Lib\NMIndexingService.exe
O23 - Service: NVIDIA Display Driver Service (NVSvc) - NVIDIA Corporation - C:\WINDOWS\system32\nvsvc32.exe
O23 - Service: PCLEPCI - Pinnacle Systems GmbH - C:\WINDOWS\system32\drivers\pclepci.sys
O23 - Service: Spyware Terminator Realtime Shield Service (sp_rssrv) - Crawler.com - C:\Program Files\Spyware Terminator\sp_rsser.exe

--
End of file - 6645 bytes

Reklama
Uživatelský avatar
memphisto
Guru Level 13
Guru Level 13
Příspěvky: 21113
Registrován: září 06
Bydliště: Zlín - České Budějovice
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o preventivní kontrolu logu

Příspěvekod memphisto » 27 led 2009 00:23

odkud se připojuješ? máš zahraniční IP adresy. odinstaluj free-downloads.net Toolbar

v logu fixni:
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page =
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page =
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName =
R3 - URLSearchHook: (no name) - {C94E154B-1459-4A47-966B-4B843BEFC7DB} - (no file)

pro jistotu:
Stáhni si Malwarebytes' Anti-Malware
Nainstaluj a spusť ho
- na konci instalace se ujisti že máš zvoleny/zatrhnuty obě možnosti:
Update Malwarebytes' Anti-Malware (Aktualizace Malwarebytes' Anti-Malware) a Launch Malwarebytes' Anti-Malware (Spustit aplikaci Malwarebytes' Anti-Malware), pokud jo tak klikni na tlačítko Finish
- pokud bude nalezena aktualizace, tak se stáhne a nainstaluje
- program se po té spustí a nech vybranou možnost Perform Quick Scan (Provést rychlý sken) a klikni na tlačítko Scan (Skenovat)
- po proběhnutí programu se ti objeví hláška tak klikni na OK a pak na tlačítko Show Results
- pak zvol možnost Save Logfile a ulož si log na plochu
- po té klikni na tlačítko Exit, objeví se ti hláška tak zvol Ano
(zatím nic nemaž!).
Vlož sem pak obsah toho logu.
PRAVIDLA PC-HELP.CZ, PRAVIDLA sekce HijackThis, HijackThis návod, Memtest, CCleaner
Logy z programu HijackThis neposílejte prosím přes SZ, ale vkládejte je do patřičné sekce. Děkuji

kubicek326
Level 2
Level 2
Příspěvky: 164
Registrován: říjen 07
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o preventivní kontrolu logu

Příspěvekod kubicek326 » 27 led 2009 01:58

Připojuji se z Brna. MWAV ani Eset nic nenašly, ale počítač je jakoby zpomalený.
Tady je ten log.

Malwarebytes' Anti-Malware 1.33
Verze databáze: 1697
Windows 5.1.2600 Service Pack 3

27.1.2009 1:52:17
mbam-log-2009-01-27 (01-52-03).txt

Typ skenu: Rychlý sken
Objektu skenováno: 53326
Uplynulý cas: 3 minute(s), 51 second(s)

Infikované procesy pameti: 0
Infikované pametové moduly: 0
Infikované klíce registru: 0
Infikované hodnoty registru: 0
Infikované položky dat registru: 0
Infikované složky: 0
Infikované soubory: 4

Infikované procesy pameti:
(Žádné zákerné položky nebyly zjišteny)

Infikované pametové moduly:
(Žádné zákerné položky nebyly zjišteny)

Infikované klíce registru:
(Žádné zákerné položky nebyly zjišteny)

Infikované hodnoty registru:
(Žádné zákerné položky nebyly zjišteny)

Infikované položky dat registru:
(Žádné zákerné položky nebyly zjišteny)

Infikované složky:
(Žádné zákerné položky nebyly zjišteny)

Infikované soubory:
C:\WINDOWS\rundll16.exe (Fake.Dropped.Malware) -> No action taken.
C:\WINDOWS\system32\vcmgcd32.dll (Trojan.Agent) -> No action taken.
C:\WINDOWS\system32\systems.txt (Trojan.Vundo) -> No action taken.
C:\WINDOWS\logo1_.exe (Worm.Viking) -> No action taken.

Uživatelský avatar
memphisto
Guru Level 13
Guru Level 13
Příspěvky: 21113
Registrován: září 06
Bydliště: Zlín - České Budějovice
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o preventivní kontrolu logu

Příspěvekod memphisto » 27 led 2009 09:26

. Takže spusť znovu MbAM a dej Scan
- po proběhnutí programu se ti objeví hláška tak klikni na OK a pak na tlačítko Show Results
- ujistit se že máš zatrhnuté všechny vypsané nálezy a klikni na tlačítko Remove Selected
- když skončí odstraňování tak se ti zobrazí log, tak ho sem dej.
- pak zvol v programu OK a pak program ukonči přes Exit

zkus defragmentovat disk, pročistit registry CCleanerem (odkaz v podpise)
PRAVIDLA PC-HELP.CZ, PRAVIDLA sekce HijackThis, HijackThis návod, Memtest, CCleaner
Logy z programu HijackThis neposílejte prosím přes SZ, ale vkládejte je do patřičné sekce. Děkuji

kubicek326
Level 2
Level 2
Příspěvky: 164
Registrován: říjen 07
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o preventivní kontrolu logu

Příspěvekod kubicek326 » 27 led 2009 17:51

Omlouvám se, teď jsem se vrátil z práce.

Udělal jsem všechno podle tvých rad a tady je log

Malwarebytes' Anti-Malware 1.33
Verze databáze: 1697
Windows 5.1.2600 Service Pack 3

27.1.2009 17:47:31
mbam-log-2009-01-27 (17-47-31).txt

Typ skenu: Rychlý sken
Objektu skenováno: 52164
Uplynulý cas: 3 minute(s), 26 second(s)

Infikované procesy pameti: 0
Infikované pametové moduly: 0
Infikované klíce registru: 0
Infikované hodnoty registru: 0
Infikované položky dat registru: 0
Infikované složky: 0
Infikované soubory: 4

Infikované procesy pameti:
(Žádné zákerné položky nebyly zjišteny)

Infikované pametové moduly:
(Žádné zákerné položky nebyly zjišteny)

Infikované klíce registru:
(Žádné zákerné položky nebyly zjišteny)

Infikované hodnoty registru:
(Žádné zákerné položky nebyly zjišteny)

Infikované položky dat registru:
(Žádné zákerné položky nebyly zjišteny)

Infikované složky:
(Žádné zákerné položky nebyly zjišteny)

Infikované soubory:
C:\WINDOWS\rundll16.exe (Fake.Dropped.Malware) -> Delete on reboot.
C:\WINDOWS\system32\vcmgcd32.dll (Trojan.Agent) -> Delete on reboot.
C:\WINDOWS\system32\systems.txt (Trojan.Vundo) -> Delete on reboot.
C:\WINDOWS\logo1_.exe (Worm.Viking) -> Delete on reboot.

Uživatelský avatar
memphisto
Guru Level 13
Guru Level 13
Příspěvky: 21113
Registrován: září 06
Bydliště: Zlín - České Budějovice
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o preventivní kontrolu logu

Příspěvekod memphisto » 27 led 2009 17:58

jasný. infekce byly vymazány při restartu. v logu jinak nic nebylo. Jak se chová to PC po pročištění registrů a defragmentaci?
PRAVIDLA PC-HELP.CZ, PRAVIDLA sekce HijackThis, HijackThis návod, Memtest, CCleaner
Logy z programu HijackThis neposílejte prosím přes SZ, ale vkládejte je do patřičné sekce. Děkuji

kubicek326
Level 2
Level 2
Příspěvky: 164
Registrován: říjen 07
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o preventivní kontrolu logu

Příspěvekod kubicek326 » 27 led 2009 18:05

Zdá se vše normální. Jestli je to všechno tak ti mockrát děkuji za rady a za tvůj čas.
A smekám před Vámi, odvádíte dobrou práci.

Uživatelský avatar
memphisto
Guru Level 13
Guru Level 13
Příspěvky: 21113
Registrován: září 06
Bydliště: Zlín - České Budějovice
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o preventivní kontrolu logu

Příspěvekod memphisto » 27 led 2009 18:08

Není zač a rádo se stalo :bigups:
PRAVIDLA PC-HELP.CZ, PRAVIDLA sekce HijackThis, HijackThis návod, Memtest, CCleaner
Logy z programu HijackThis neposílejte prosím přes SZ, ale vkládejte je do patřičné sekce. Děkuji


Zpět na “HiJackThis”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 31 hostů