Prosim o zkontrolovani Logu v HijackThis

Místo pro vaše HiJackThis logy a logy z dalších programů…

Moderátoři: Mods_senior, Security team

vancik
nováček
Příspěvky: 3
Registrován: únor 10
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Prosim o zkontrolovani Logu v HijackThis

Příspěvekod vancik » 17 úno 2010 17:55

Stavá se mi, že spustim pc, ale po chvíli mi naběhne error v services.exe s tím, že se mi pc vypne do 1 minuty, tak jsem četl a četl až jsem se pročetl na forum viry.cz, kde odkazovali na avenger program, hijackthis a následnou kontrolu logu.

Projel jsem to dvakrát v avengeru a postupoval podle tohoto,
http://viry.cz/forum/viewtopic.php?t=21484
ale nejsem si jistý co tam být může a co by tam být nemělo, prosím proto o kontrolu, díky :wink:

Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.3 (BETA)
Scan saved at 22:07:15, on 14.2.2003
Platform: Windows XP SP3 (WinNT 5.01.2600)
MSIE: Internet Explorer v7.00 (7.00.6000.16981)
Boot mode: Normal

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe
C:\WINDOWS\system32\services.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\System32\Ati2evxx.exe
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
C:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exe
D:\Program Files\Alwil Software\Avast4\aswUpdSv.exe
D:\Program Files\Alwil Software\Avast4\ashServ.exe
C:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe
C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
C:\WINDOWS\system32\wuauclt.exe
D:\Program Files\Alwil Software\Avast4\ashMaiSv.exe
D:\Program Files\Alwil Software\Avast4\ashWebSv.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
D:\PROGRA~1\ALWILS~1\Avast4\ashDisp.exe
C:\WINDOWS\SOUNDMAN.EXE
C:\Program Files\VVSN\VVSN.exe
C:\Program Files\Common Files\Real\Update_OB\realsched.exe
C:\Program Files\ATI Technologies\ATI.ACE\Core-Static\MOM.exe
C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
E:\Program Files\DAEMON Tools Lite\DTLite.exe
E:\Program Files\Nokia PC Suite\Nokia PC Suite 7\PCSuite.exe
C:\WINDOWS\System32\spool\DRIVERS\W32X86\3\E_FATICDE.EXE
C:\Program Files\McAfee Security Scan\1.0.150\SSScheduler.exe
C:\Program Files\ATI Technologies\ATI.ACE\Core-Static\ccc.exe
C:\Program Files\PC Connectivity Solution\ServiceLayer.exe
C:\Program Files\PC Connectivity Solution\Transports\NclUSBSrv.exe
C:\Program Files\PC Connectivity Solution\Transports\NclRSSrv.exe
C:\Program Files\Mozilla Firefox\firefox.exe
E:\Program Files\HijackThis\TrendMicro\HiJackThis\HiJackThis.exe

R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName = Odkazy
O2 - BHO: RealPlayer Download and Record Plugin for Internet Explorer - {3049C3E9-B461-4BC5-8870-4C09146192CA} - C:\Program Files\Real\RealPlayer\rpbrowserrecordplugin.dll
O3 - Toolbar: DAEMON Tools Toolbar - {32099AAC-C132-4136-9E9A-4E364A424E17} - C:\Program Files\DAEMON Tools Toolbar\DTToolbar.dll
O4 - HKLM\..\Run: [StartCCC] "C:\Program Files\ATI Technologies\ATI.ACE\Core-Static\CLIStart.exe" MSRun
O4 - HKLM\..\Run: [avast!] D:\PROGRA~1\ALWILS~1\Avast4\ashDisp.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SoundMan] SOUNDMAN.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [VVSN] C:\Program Files\VVSN\VVSN.exe
O4 - HKLM\..\Run: [TkBellExe] "C:\Program Files\Common Files\Real\Update_OB\realsched.exe" -osboot
O4 - HKCU\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [DAEMON Tools Lite] "E:\Program Files\DAEMON Tools Lite\DTLite.exe" -autorun
O4 - HKCU\..\Run: [PC Suite Tray] "E:\Program Files\Nokia PC Suite\Nokia PC Suite 7\PCSuite.exe" -onlytray
O4 - HKCU\..\Run: [EPSON Stylus DX7400 Series] C:\WINDOWS\System32\spool\DRIVERS\W32X86\3\E_FATICDE.EXE /FU "C:\WINDOWS\TEMP\E_S3D.tmp" /EF "HKCU"
O4 - HKUS\S-1-5-19\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\System32\CTFMON.EXE (User 'LOCAL SERVICE')
O4 - HKUS\S-1-5-20\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\System32\CTFMON.EXE (User 'NETWORK SERVICE')
O4 - HKUS\S-1-5-18\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\System32\CTFMON.EXE (User 'SYSTEM')
O4 - HKUS\.DEFAULT\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\System32\CTFMON.EXE (User 'Default user')
O4 - Global Startup: McAfee Security Scan.lnk = ?
O8 - Extra context menu item: E&xportovat do aplikace Microsoft Office Excel - res://E:\MICROS~1\OFFICE11\EXCEL.EXE/3000
O9 - Extra button: Zdroje informací - {92780B25-18CC-41C8-B9BE-3C9C571A8263} - E:\MICROS~1\OFFICE11\REFIEBAR.DLL
O9 - Extra button: (no name) - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - C:\WINDOWS\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe
O9 - Extra 'Tools' menuitem: @xpsp3res.dll,-20001 - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - C:\WINDOWS\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe
O9 - Extra button: Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Windows Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe
O22 - SharedTaskScheduler: Browseui preloader - {438755C2-A8BA-11D1-B96B-00A0C90312E1} - C:\WINDOWS\System32\browseui.dll
O22 - SharedTaskScheduler: Proces mezipaměti kategorií součástí - {8C7461EF-2B13-11d2-BE35-3078302C2030} - C:\WINDOWS\System32\browseui.dll
O23 - Service: avast! iAVS4 Control Service (aswUpdSv) - ALWIL Software - D:\Program Files\Alwil Software\Avast4\aswUpdSv.exe
O23 - Service: Ati HotKey Poller - ATI Technologies Inc. - C:\WINDOWS\System32\Ati2evxx.exe
O23 - Service: ATI Smart - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\ati2sgag.exe
O23 - Service: avast! Antivirus - ALWIL Software - D:\Program Files\Alwil Software\Avast4\ashServ.exe
O23 - Service: avast! Mail Scanner - ALWIL Software - D:\Program Files\Alwil Software\Avast4\ashMaiSv.exe
O23 - Service: avast! Web Scanner - ALWIL Software - D:\Program Files\Alwil Software\Avast4\ashWebSv.exe
O23 - Service: ServiceLayer - Nokia - C:\Program Files\PC Connectivity Solution\ServiceLayer.exe

--
End of file - 5469 bytes

Reklama
cernohous13
nováček
Příspěvky: 2
Registrován: říjen 09
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosim o zkontrolovani Logu v HijackThis

Příspěvekod cernohous13 » 20 úno 2010 07:09

Ahoj,
příště nepoužívej návody a programy určené na něco jiného :wink:

1 - Odinstaluj C:\Program Files\VVSN

2 - Stáhni a nainstaluj MBAM zde http://www.download.com/Malwarebytes-An ... tag=button
Spustit > na 3.záložce "Aktualizace" > Kontrola aktualizací
následně na 1.záložce "Skener" > Provést rychlý sken > Skenovat
po dokončení scanu vyskočí okno Notepad s výsledkem - obsah zkopíruj do své odpovědi
zatím nic nemazat - počkej na posouzení

vancik
nováček
Příspěvky: 3
Registrován: únor 10
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Příspěvekod vancik » 20 úno 2010 12:14

Malwarebytes' Anti-Malware 1.44
Verze databáze: 3766
Windows 5.1.2600 Service Pack 3
Internet Explorer 7.0.5730.13

17.2.2003 12:14:14
mbam-log-2003-02-17 (12-14-14).txt

Typ kontroly: Rychlá kontrola
Zkontrolované objekty: 150053
Uplynulý čas: 6 minute(s), 46 second(s)

Infikované procesy v paměti: 0
Infikované moduly v paměti: 0
Infikované klíče registru: 0
Infikované hodnoty registru: 0
Infikované datové položky registru: 0
Infikované adresáře: 0
Infikované soubory: 0

Infikované procesy v paměti:
(Nebyly nalezeny žádné škodlivé položky)

Infikované moduly v paměti:
(Nebyly nalezeny žádné škodlivé položky)

Infikované klíče registru:
(Nebyly nalezeny žádné škodlivé položky)

Infikované hodnoty registru:
(Nebyly nalezeny žádné škodlivé položky)

Infikované datové položky registru:
(Nebyly nalezeny žádné škodlivé položky)

Infikované adresáře:
(Nebyly nalezeny žádné škodlivé položky)

Infikované soubory:
(Nebyly nalezeny žádné škodlivé položky)

Uživatelský avatar
autoprd
Level 4.5
Level 4.5
Příspěvky: 1715
Registrován: únor 09
Bydliště: ▼▲☺U Pc ☺▼▲
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline
Kontakt:

Re: Prosim o zkontrolovani Logu v HijackThis

Příspěvekod autoprd » 20 úno 2010 20:24

Prosím o upřesnění co v tom erroru píšou.


Odinstaluj : DAEMON Tools Toolbar


vancik
nováček
Příspěvky: 3
Registrován: únor 10
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosim o zkontrolovani Logu v HijackThis

Příspěvekod vancik » 17 bře 2010 11:18

v jakém erroru?

Uživatelský avatar
jaro3
člen Security týmu
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 43294
Registrován: červen 07
Bydliště: Jižní Čechy
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosim o zkontrolovani Logu v HijackThis

Příspěvekod jaro3 » 17 bře 2010 11:45

Ptá se , co se tam všechno píše ohledně Tvé věty " ale po chvíli mi naběhne error v services.exe s tím, že se mi pc vypne do 1 minuty"
A odinstaluj , jak Ti radí DAEMON Tools Toolbar

odinstaluj:
McAfee Security Scan

Vypni si rez. ochranu u Avastu.

Stáhni si ComboFix (by sUBs)
a ulož si ho na plochu.
Ukonči všechna aktivní okna a spusť ho.
- Po spuštění se zobrazí podmínky užití, potvrď je stiskem tlačítka Ano
- Dále postupuj dle pokynů, během aplikování ComboFixu neklikej do zobrazujícího se okna
- Po dokončení skenování by měl program vytvořit log - C:\ComboFix.txt - zkopíruj sem prosím celý jeho obsah
Při práci s programy HJT, ComboFix,MbAM, SDFix aj. zavřete všechny ostatní aplikace a prohlížeče!
Neposílejte logy do soukromých zpráv.Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto , Žbeky a Orcus.
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše forum:Podpora fóra


Zpět na “HiJackThis”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 129 hostů