ComboFix se odinstaluje takto:
Start-Spustit a zadej ComboFix /Uninstall
Vyčisti systém CCleanerem
Stáhni si OTC
na plochu. Poklepej na něj. Potom klikni na Clean up!.
Restartuj PC , pokud Ti bude doporučeno.
Stáhni si aswMBR
na svojí plochu. Uzavři všechna okna , programy a prohlížeče. Poklepej na aswMBR.exe. Pokud se objeví hláška o možnosti stáhnutí databáze Avastu , klikni na NE. Poté klikni na „Scan“ . Po skenu klikni na „Save Log“ a ulož si log na plochu .Zkopíruj sem celý obsah toho logu. Pak klikni na „Exit“ k zavření programu.
Prosím o kontrolu logu Vyřešeno
- jaro3
- člen Security týmu
-
Guru Level 15
- Příspěvky: 43292
- Registrován: červen 07
- Bydliště: Jižní Čechy
- Pohlaví:
- Stav:
Offline
Re: Prosím o kontrolu logu Vyřešeno
Při práci s programy HJT, ComboFix,MbAM, SDFix aj. zavřete všechny ostatní aplikace a prohlížeče!
Neposílejte logy do soukromých zpráv.Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto , Žbeky a Orcus.
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše forum:Podpora fóra
Neposílejte logy do soukromých zpráv.Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto , Žbeky a Orcus.
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše forum:Podpora fóra
Re: Prosím o kontrolu logu
děkuji za odpoved, posilam log:
aswMBR version 0.9.9.1707 Copyright(c) 2011 AVAST Software
Run date: 2012-11-24 15:11:42
-----------------------------
15:11:42.202 OS Version: Windows 6.1.7601 Service Pack 1
15:11:42.202 Number of processors: 2 586 0x170A
15:11:42.202 ComputerName: PC1-PC UserName: PC1
15:12:09.080 Initialize success
15:12:22.249 Disk 0 (boot) \Device\Harddisk0\DR0 -> \Device\Ide\IdeDeviceP2T0L0-2
15:12:22.249 Disk 0 Vendor: Hitachi_HDS721050CLA362 JP2OA3BF Size: 476940MB BusType: 3
15:12:22.264 Disk 0 MBR read successfully
15:12:22.264 Disk 0 MBR scan
15:12:22.264 Disk 0 Windows 7 default MBR code
15:12:22.264 Disk 0 Partition 1 80 (A) 07 HPFS/NTFS NTFS 100 MB offset 2048
15:12:22.280 Disk 0 Partition 2 00 07 HPFS/NTFS NTFS 476838 MB offset 206848
15:12:22.295 Disk 0 scanning sectors +976771072
15:12:22.389 Disk 0 scanning C:\Windows\system32\drivers
15:12:27.787 Service scanning
15:12:43.153 Modules scanning
15:12:49.346 Disk 0 trace - called modules:
15:12:49.346 ntkrnlpa.exe CLASSPNP.SYS disk.sys ACPI.sys halmacpi.dll >>UNKNOWN [0x8556e1e8]<<
15:12:49.361 1 nt!IofCallDriver -> \Device\Harddisk0\DR0[0x86386030]
15:12:49.361 3 CLASSPNP.SYS[8b97a59e] -> nt!IofCallDriver -> [0x86292130]
15:12:49.361 5 ACPI.sys[8b3b73d4] -> nt!IofCallDriver -> \Device\Ide\IdeDeviceP2T0L0-2[0x862b3030]
15:12:49.361 \Driver\atapi[0x86284770] -> IRP_MJ_CREATE -> 0x8556e1e8
15:12:49.361 Scan finished successfully
15:13:18.299 Disk 0 MBR has been saved successfully to "C:\Users\PC1\Desktop\MBR.dat"
15:13:18.331 The log file has been saved successfully to "C:\Users\PC1\Desktop\aswMBR.txt"
aswMBR version 0.9.9.1707 Copyright(c) 2011 AVAST Software
Run date: 2012-11-24 15:11:42
-----------------------------
15:11:42.202 OS Version: Windows 6.1.7601 Service Pack 1
15:11:42.202 Number of processors: 2 586 0x170A
15:11:42.202 ComputerName: PC1-PC UserName: PC1
15:12:09.080 Initialize success
15:12:22.249 Disk 0 (boot) \Device\Harddisk0\DR0 -> \Device\Ide\IdeDeviceP2T0L0-2
15:12:22.249 Disk 0 Vendor: Hitachi_HDS721050CLA362 JP2OA3BF Size: 476940MB BusType: 3
15:12:22.264 Disk 0 MBR read successfully
15:12:22.264 Disk 0 MBR scan
15:12:22.264 Disk 0 Windows 7 default MBR code
15:12:22.264 Disk 0 Partition 1 80 (A) 07 HPFS/NTFS NTFS 100 MB offset 2048
15:12:22.280 Disk 0 Partition 2 00 07 HPFS/NTFS NTFS 476838 MB offset 206848
15:12:22.295 Disk 0 scanning sectors +976771072
15:12:22.389 Disk 0 scanning C:\Windows\system32\drivers
15:12:27.787 Service scanning
15:12:43.153 Modules scanning
15:12:49.346 Disk 0 trace - called modules:
15:12:49.346 ntkrnlpa.exe CLASSPNP.SYS disk.sys ACPI.sys halmacpi.dll >>UNKNOWN [0x8556e1e8]<<
15:12:49.361 1 nt!IofCallDriver -> \Device\Harddisk0\DR0[0x86386030]
15:12:49.361 3 CLASSPNP.SYS[8b97a59e] -> nt!IofCallDriver -> [0x86292130]
15:12:49.361 5 ACPI.sys[8b3b73d4] -> nt!IofCallDriver -> \Device\Ide\IdeDeviceP2T0L0-2[0x862b3030]
15:12:49.361 \Driver\atapi[0x86284770] -> IRP_MJ_CREATE -> 0x8556e1e8
15:12:49.361 Scan finished successfully
15:13:18.299 Disk 0 MBR has been saved successfully to "C:\Users\PC1\Desktop\MBR.dat"
15:13:18.331 The log file has been saved successfully to "C:\Users\PC1\Desktop\aswMBR.txt"
- Žbeky
- Moderátor
-
Guru Level 13
- Příspěvky: 22288
- Registrován: květen 08
- Bydliště: Vsetín - Pardubice
- Pohlaví:
- Stav:
Offline
Re: Prosím o kontrolu logu
Jak se chová PC?
V SZ řeším jen záležitosti týkající se fóra. Na prosby a žádosti o technickou podporu nereaguji. Díky za pochopení.
HiJackThis + návod - HW Monitor - Jak označit příspěvek za vyřešený - Pravidla fóra
HiJackThis + návod - HW Monitor - Jak označit příspěvek za vyřešený - Pravidla fóra
Re: Prosím o kontrolu logu
Jak jako myslíš?
Šlape jak hodinky! Diky!
Rychlost se mnohokrát zlepšila.
Šlape jak hodinky! Diky!
Rychlost se mnohokrát zlepšila.
- Žbeky
- Moderátor
-
Guru Level 13
- Příspěvky: 22288
- Registrován: květen 08
- Bydliště: Vsetín - Pardubice
- Pohlaví:
- Stav:
Offline
Re: Prosím o kontrolu logu
Potom můžeš dát vyřešeno, z naší strany to je vše
V SZ řeším jen záležitosti týkající se fóra. Na prosby a žádosti o technickou podporu nereaguji. Díky za pochopení.
HiJackThis + návod - HW Monitor - Jak označit příspěvek za vyřešený - Pravidla fóra
HiJackThis + návod - HW Monitor - Jak označit příspěvek za vyřešený - Pravidla fóra
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 135 hostů