Prosím o kontrolu logu - zasekaný notebooka mozilla...

Místo pro vaše HiJackThis logy a logy z dalších programů…

Moderátoři: Mods_senior, Security team

RitterQa
Level 1.5
Level 1.5
Příspěvky: 136
Registrován: prosinec 12
Pohlaví: Žena
Stav:
Offline

Prosím o kontrolu logu - zasekaný notebooka mozilla...

Příspěvekod RitterQa » 15 říj 2013 12:10

... neustále "neodpovídá" a také se mi zobrazuje, že nějaký skript nereaguje.
Než jsem byla schopná sem vložit toto téma zabralo mi to nejmíň půl hodiny.

Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.4
Scan saved at 12:09:50, on 15.10.2013
Platform: Windows 7 SP1 (WinNT 6.00.3505)
MSIE: Internet Explorer v10.0 (10.00.9200.16720)
Boot mode: Normal

Running processes:
C:\Program Files (x86)\Intel\Intel Matrix Storage Manager\IAAnotif.exe
C:\Program Files (x86)\EgisTec\MyWinLocker 3\x86\mwlDaemon.exe
C:\Windows\PLFSetI.exe
C:\Program Files (x86)\DAEMON Tools Lite\DTLite.exe
C:\Program Files (x86)\NewTech Infosystems\Acer Backup Manager\BackupManagerTray.exe
C:\Program Files (x86)\EgisTec Egis Software Update\EgisUpdate.exe
C:\Program Files (x86)\Acer Arcade Deluxe\Acer Arcade Deluxe\ArcadeDeluxeAgent.exe
C:\Program Files (x86)\Acer Arcade Deluxe\PlayMovie\PMVService.exe
C:\Program Files\AVAST Software\Avast\AvastUI.exe
C:\Program Files (x86)\RelevantKnowledge\rlvknlg.exe
C:\Program Files (x86)\MyHeritage\Bin\FTBCheckUpdates.exe
C:\Program Files (x86)\AskPartnerNetwork\Toolbar\Updater\TBNotifier.exe
C:\Program Files (x86)\Mozilla Firefox\firefox.exe
C:\Program Files (x86)\Mozilla Firefox\plugin-container.exe
C:\Windows\SysWOW64\Macromed\Flash\FlashPlayerPlugin_11_9_900_117.exe
C:\Windows\SysWOW64\Macromed\Flash\FlashPlayerPlugin_11_9_900_117.exe
C:\Users\Lucka\Desktop\Programy\GRAFIKA\Photofiltre\PhotoFiltre.exe
C:\Program Files (x86)\Trend Micro\HiJackThis\HiJackThis.exe
C:\Windows\SysWOW64\DllHost.exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.iprima.cz/vyvoleni
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/p/?LinkId=255141
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant =
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,CustomizeSearch =
O2 - BHO: Java(tm) Plug-In SSV Helper - {761497BB-D6F0-462C-B6EB-D4DAF1D92D43} - C:\Program Files (x86)\Java\jre6\bin\ssv.dll
O2 - BHO: avast! WebRep - {8E5E2654-AD2D-48bf-AC2D-D17F00898D06} - C:\Program Files\AVAST Software\Avast\aswWebRepIE.dll
O2 - BHO: Pomocná služba pro přihlášení ke službě Windows Live ID - {9030D464-4C02-4ABF-8ECC-5164760863C6} - C:\Program Files (x86)\Common Files\Microsoft Shared\Windows Live\WindowsLiveLogin.dll
O2 - BHO: Windows Live Messenger Companion Helper - {9FDDE16B-836F-4806-AB1F-1455CBEFF289} - C:\Program Files (x86)\Windows Live\Companion\companioncore.dll
O2 - BHO: Java(tm) Plug-In 2 SSV Helper - {DBC80044-A445-435b-BC74-9C25C1C588A9} - C:\Program Files (x86)\Java\jre6\bin\jp2ssv.dll
O3 - Toolbar: avast! WebRep - {8E5E2654-AD2D-48bf-AC2D-D17F00898D06} - C:\Program Files\AVAST Software\Avast\aswWebRepIE.dll
O4 - HKLM\..\Run: [BackupManagerTray] "C:\Program Files (x86)\NewTech Infosystems\Acer Backup Manager\BackupManagerTray.exe" -h -k
O4 - HKLM\..\Run: [EgisTecLiveUpdate] "C:\Program Files (x86)\EgisTec Egis Software Update\EgisUpdate.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [LManager] C:\Program Files (x86)\Launch Manager\LManager.exe
O4 - HKLM\..\Run: [ArcadeDeluxeAgent] "C:\Program Files (x86)\Acer Arcade Deluxe\Acer Arcade Deluxe\ArcadeDeluxeAgent.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [PlayMovie] "C:\Program Files (x86)\Acer Arcade Deluxe\PlayMovie\PMVService.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [avast] "C:\Program Files\AVAST Software\Avast\avastUI.exe" /nogui
O4 - HKLM\..\Run: [Family Tree Builder Update] C:\Program Files (x86)\MyHeritage\Bin\FTBCheckUpdates.exe
O4 - HKLM\..\Run: [ApnTBMon] "C:\Program Files (x86)\AskPartnerNetwork\Toolbar\Updater\TBNotifier.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [DAEMON Tools Lite] "C:\Program Files (x86)\DAEMON Tools Lite\DTLite.exe" -autorun
O4 - HKCU\..\Run: [Sidebar] C:\Program Files\Windows Sidebar\sidebar.exe /autoRun
O4 - Startup: Adobe Gamma.lnk = C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\Calibration\Adobe Gamma Loader.exe
O4 - Global Startup: Bluetooth.lnk = ?
O8 - Extra context menu item: E&xport to Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~2\MICROS~2\Office12\EXCEL.EXE/3000
O8 - Extra context menu item: WikiKomentáře Google... - res://C:\Program Files (x86)\Google\Google Toolbar\Component\GoogleToolbarDynamic_mui_en_89D8574934B26AC4.dll/cmsidewiki.html
O9 - Extra button: @C:\Program Files (x86)\Windows Live\Companion\companionlang.dll,-600 - {0000036B-C524-4050-81A0-243669A86B9F} - C:\Program Files (x86)\Windows Live\Companion\companioncore.dll
O9 - Extra button: @C:\Program Files (x86)\Windows Live\Writer\WindowsLiveWriterShortcuts.dll,-1004 - {219C3416-8CB2-491a-A3C7-D9FCDDC9D600} - C:\Program Files (x86)\Windows Live\Writer\WriterBrowserExtension.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: @C:\Program Files (x86)\Windows Live\Writer\WindowsLiveWriterShortcuts.dll,-1003 - {219C3416-8CB2-491a-A3C7-D9FCDDC9D600} - C:\Program Files (x86)\Windows Live\Writer\WriterBrowserExtension.dll
O9 - Extra button: Send to OneNote - {2670000A-7350-4f3c-8081-5663EE0C6C49} - C:\PROGRA~2\MICROS~2\Office12\ONBttnIE.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: S&end to OneNote - {2670000A-7350-4f3c-8081-5663EE0C6C49} - C:\PROGRA~2\MICROS~2\Office12\ONBttnIE.dll
O9 - Extra button: Research - {92780B25-18CC-41C8-B9BE-3C9C571A8263} - C:\PROGRA~2\MICROS~2\Office12\REFIEBAR.DLL
O9 - Extra button: Send To Bluetooth - {CCA281CA-C863-46ef-9331-5C8D4460577F} - C:\Program Files\WIDCOMM\Bluetooth Software\btsendto_ie.htm
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Send to &Bluetooth Device... - {CCA281CA-C863-46ef-9331-5C8D4460577F} - C:\Program Files\WIDCOMM\Bluetooth Software\btsendto_ie.htm
O10 - Unknown file in Winsock LSP: c:\program files (x86)\common files\microsoft shared\windows live\wlidnsp.dll
O10 - Unknown file in Winsock LSP: c:\program files (x86)\common files\microsoft shared\windows live\wlidnsp.dll
O11 - Options group: [ACCELERATED_GRAPHICS] Accelerated graphics
O17 - HKLM\System\CCS\Services\Tcpip\..\{B375193A-ADC3-4D55-978A-C42B9CD3CEFD}: NameServer = 62.129.50.20,85.135.32.100
O18 - Protocol: wlpg - {E43EF6CD-A37A-4A9B-9E6F-83F89B8E6324} - C:\Program Files (x86)\Windows Live\Photo Gallery\AlbumDownloadProtocolHandler.dll
O23 - Service: Adobe LM Service - Adobe Systems - C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe Systems Shared\Service\Adobelmsvc.exe
O23 - Service: Adobe Flash Player Update Service (AdobeFlashPlayerUpdateSvc) - Adobe Systems Incorporated - C:\Windows\SysWOW64\Macromed\Flash\FlashPlayerUpdateService.exe
O23 - Service: Agere Modem Call Progress Audio (AgereModemAudio) - LSI Corporation - C:\Program Files\LSI SoftModem\agr64svc.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\Alg.exe,-112 (ALG) - Unknown owner - C:\Windows\System32\alg.exe (file missing)
O23 - Service: Ask Update Service (APNMCP) - APN LLC. - C:\Program Files (x86)\AskPartnerNetwork\Toolbar\apnmcp.exe
O23 - Service: Apple Mobile Device - Apple Inc. - C:\Program Files (x86)\Common Files\Apple\Mobile Device Support\AppleMobileDeviceService.exe
O23 - Service: avast! Antivirus - AVAST Software - C:\Program Files\AVAST Software\Avast\AvastSvc.exe
O23 - Service: Bonjour Service - Apple Inc. - C:\Program Files (x86)\Bonjour\mDNSResponder.exe
O23 - Service: Bluetooth Service (btwdins) - Broadcom Corporation. - C:\Program Files\WIDCOMM\Bluetooth Software\btwdins.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\efssvc.dll,-100 (EFS) - Unknown owner - C:\Windows\System32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: Acer ePower Service (ePowerSvc) - Acer Incorporated - C:\Program Files\Acer\Acer ePower Management\ePowerSvc.exe
O23 - Service: @%systemroot%\system32\fxsresm.dll,-118 (Fax) - Unknown owner - C:\Windows\system32\fxssvc.exe (file missing)
O23 - Service: GRegService (Greg_Service) - Acer Incorporated - C:\Program Files (x86)\Acer\Registration\GregHSRW.exe
O23 - Service: Intel(R) Matrix Storage Event Monitor (IAANTMON) - Intel Corporation - C:\Program Files (x86)\Intel\Intel Matrix Storage Manager\IAANTMon.exe
O23 - Service: @keyiso.dll,-100 (KeyIso) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @comres.dll,-2797 (MSDTC) - Unknown owner - C:\Windows\System32\msdtc.exe (file missing)
O23 - Service: MyWinLocker Service (MWLService) - Egis Technology Inc. - C:\Program Files (x86)\EgisTec\MyWinLocker 3\x86\\MWLService.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\System32\netlogon.dll,-102 (Netlogon) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: NTI IScheduleSvc - NewTech Infosystems, Inc. - C:\Program Files (x86)\NewTech Infosystems\Acer Backup Manager\IScheduleSvc.exe
O23 - Service: NTI Backup Now 5 Backup Service (NTIBackupSvc) - NewTech InfoSystems, Inc. - C:\Program Files (x86)\NewTech Infosystems\NTI Backup Now 5\BackupSvc.exe
O23 - Service: NTI Backup Now 5 Scheduler Service (NTISchedulerSvc) - NewTech Infosystems, Inc. - C:\Program Files (x86)\NewTech Infosystems\NTI Backup Now 5\SchedulerSvc.exe
O23 - Service: @%systemroot%\system32\psbase.dll,-300 (ProtectedStorage) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: RelevantKnowledge - TMRG, Inc. - C:\Program Files (x86)\RelevantKnowledge\rlservice.exe
O23 - Service: @%systemroot%\system32\Locator.exe,-2 (RpcLocator) - Unknown owner - C:\Windows\system32\locator.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\samsrv.dll,-1 (SamSs) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\snmptrap.exe,-3 (SNMPTRAP) - Unknown owner - C:\Windows\System32\snmptrap.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\spoolsv.exe,-1 (Spooler) - Unknown owner - C:\Windows\System32\spoolsv.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\sppsvc.exe,-101 (sppsvc) - Unknown owner - C:\Windows\system32\sppsvc.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\ui0detect.exe,-101 (UI0Detect) - Unknown owner - C:\Windows\system32\UI0Detect.exe (file missing)
O23 - Service: Updater Service - Acer - C:\Program Files\Acer\Acer Updater\UpdaterService.exe
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\vaultsvc.dll,-1003 (VaultSvc) - Unknown owner - C:\Windows\system32\lsass.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\vds.exe,-100 (vds) - Unknown owner - C:\Windows\System32\vds.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\vssvc.exe,-102 (VSS) - Unknown owner - C:\Windows\system32\vssvc.exe (file missing)
O23 - Service: @%SystemRoot%\system32\Wat\WatUX.exe,-601 (WatAdminSvc) - Unknown owner - C:\Windows\system32\Wat\WatAdminSvc.exe (file missing)
O23 - Service: @%systemroot%\system32\wbengine.exe,-104 (wbengine) - Unknown owner - C:\Windows\system32\wbengine.exe (file missing)
O23 - Service: @%Systemroot%\system32\wbem\wmiapsrv.exe,-110 (wmiApSrv) - Unknown owner - C:\Windows\system32\wbem\WmiApSrv.exe (file missing)
O23 - Service: @%PROGRAMFILES%\Windows Media Player\wmpnetwk.exe,-101 (WMPNetworkSvc) - Unknown owner - C:\Program Files (x86)\Windows Media Player\wmpnetwk.exe (file missing)

--
End of file - 11075 bytes

Reklama
Uživatelský avatar
jaro3
člen Security týmu
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 43298
Registrován: červen 07
Bydliště: Jižní Čechy
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu - zasekaný notebooka mozilla...

Příspěvekod jaro3 » 15 říj 2013 15:48

Stáhni si ATF Cleaner
Poklepej na ATF Cleaner.exe, klikni na select all found, poté:
-Když používáš Firefox (Mozzila), klikni na Firefox nahoře a vyber: Select All, poté klikni na Empty Selected.
-Když používáš Operu, klikni nahoře na Operu a vyber: Select All, poté klikni na Empty Selected. Poté klikni na Main (hlavní stránku ) a klikni na Empty Selected.
Po vyčištění klikni na Exit k zavření programu.
ATF-Cleaner je jednoduchý nástroj na odstranění historie z webového prohlížeče. Program dokáže odstranit cache, cookies, historii a další stopy po surfování na Internetu. Mezi podporované prohlížeče patří Internet Explorer, Firefox a Opera. Aplikace navíc umí odstranit dočasné soubory Windows, vysypat koš atd.


Stáhni si TFC
Otevři soubor a zavři všechny ostatní okna, Klikni na Start k zahájení procesu. Program by neměl trvat dlouho.
Poté by se měl PC restartovat, pokud ne , proveď sám.

Stáhni AdwCleaner

Ulož si ho na svojí plochu
Ukonči všechny programy , okna a prohlížeče
Spusť program poklepáním a klikni na „Prohledat-Scan“
Po skenu se objeví log ( jinak je uložen systémovem disku jako AdwCleaner[R?].txt), jeho obsah sem celý vlož.

Stáhni si Malwarebytes' Anti-Malware
Nainstaluj a spusť ho
- na konci instalace se ujisti že máš zvoleny/zatrhnuty obě možnosti:
Aktualizace Malwarebytes' Anti-Malware a Spustit aplikaci Malwarebytes' Anti-Malware, pokud jo tak klikni na tlačítko konec
- pokud bude nalezena aktualizace, tak se stáhne a nainstaluje
- program se po té spustí a nech vybranou možnost Provést rychlý sken a klikni na tlačítko Skenovat
- po proběhnutí programu se ti objeví hláška tak klikni na OK a pak na tlačítko Zobrazit výsledky
- pak zvol možnost uložit log a ulož si log na plochu
- po té klikni na tlačítko Exit, objeví se ti hláška tak zvol Ano
(zatím nic nemaž!).
Vlož sem pak obsah toho logu.

Pokud budou problémy , spusť v nouz. režimu.
Při práci s programy HJT, ComboFix,MbAM, SDFix aj. zavřete všechny ostatní aplikace a prohlížeče!
Neposílejte logy do soukromých zpráv.Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto , Žbeky a Orcus.
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše forum:Podpora fóra

RitterQa
Level 1.5
Level 1.5
Příspěvky: 136
Registrován: prosinec 12
Pohlaví: Žena
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu - zasekaný notebooka mozilla...

Příspěvekod RitterQa » 16 říj 2013 13:31

# AdwCleaner v3.007 - Report created 16/10/2013 at 13:19:42
# Updated 09/10/2013 by Xplode
# Operating System : Windows 7 Home Premium Service Pack 1 (64 bits)
# Username : Lucka - LUCKA-PC
# Running from : C:\Users\Lucka\Desktop\adwcleaner.exe
# Option : Scan

***** [ Services ] *****

Service Found : APNMCP
Service Found : RelevantKnowledge

***** [ Files / Folders ] *****

Folder Found C:\Program Files (x86)\AskPartnerNetwork
Folder Found C:\Program Files (x86)\RelevantKnowledge
Folder Found C:\ProgramData\AlawarWrapper
Folder Found C:\ProgramData\apn
Folder Found C:\ProgramData\AskPartnerNetwork
Folder Found C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\RelevantKnowledge
Folder Found C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\RelevantKnowledge
Folder Found C:\Users\Lucka\AppData\Local\GamePlayLabs Plugin
Folder Found C:\Users\Lucka\AppData\Local\Temp\apn

***** [ Shortcuts ] *****


***** [ Registry ] *****

Key Found : HKCU\Software\1ClickDownload
Key Found : HKCU\Software\AskPartnerNetwork
Key Found : HKCU\Software\Conduit
Key Found : HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes\{6A1806CD-94D4-4689-BA73-E35EA1EA9990}
Key Found : HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Ext\Settings\{318A227B-5E9F-45BD-8999-7F8F10CA4CF5}
Key Found : HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Ext\Stats\{116BA71C-8187-4F15-9A1F-C9D6289155D1}
Key Found : HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Ext\Stats\{2974C985-8151-4DE5-B23C-B875F0A8522F}
Key Found : [x64] HKCU\Software\1ClickDownload
Key Found : [x64] HKCU\Software\AskPartnerNetwork
Key Found : [x64] HKCU\Software\Conduit
Key Found : [x64] HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes\{6A1806CD-94D4-4689-BA73-E35EA1EA9990}
Key Found : HKLM\Software\AskPartnerNetwork
Key Found : HKLM\SOFTWARE\Classes\CLSID\{2CE4D4CF-B278-4126-AD1E-B622DA2E8339}
Key Found : HKLM\SOFTWARE\Classes\Interface\{2CE4D4CF-B278-4126-AD1E-B622DA2E8339}
Key Found : HKLM\Software\Conduit
Key Found : HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes\{6A1806CD-94D4-4689-BA73-E35EA1EA9990}
Key Found : HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Tracing\ApnSetup_RASAPI32
Key Found : HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Tracing\ApnSetup_RASMANCS
Key Found : HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Tracing\apnstub_RASAPI32
Key Found : HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Tracing\apnstub_RASMANCS
Key Found : HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Tracing\askpartnercobrandingtool_rasapi32
Key Found : HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Tracing\askpartnercobrandingtool_rasmancs
Key Found : HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Tracing\AskSLib_RASAPI32
Key Found : HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Tracing\AskSLib_RASMANCS
Key Found : HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Tracing\BingBar_RASMANCS
Key Found : HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Tracing\SoftonicDownloader_for_synthesia_RASAPI32
Key Found : HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Tracing\SoftonicDownloader_for_synthesia_RASMANCS
Key Found : HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Tracing\TaskScheduler_RASAPI32
Key Found : HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Tracing\TaskScheduler_RASMANCS
Key Found : HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\{A92DAB39-4E2C-4304-9AB6-BC44E68B55E2}
Key Found : HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\{D08D9F98-1C78-4704-87E6-368B0023D831}
Key Found : [x64] HKLM\SOFTWARE\Classes\CLSID\{318A227B-5E9F-45BD-8999-7F8F10CA4CF5}
Key Found : [x64] HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes\{6A1806CD-94D4-4689-BA73-E35EA1EA9990}
Key Found : [x64] HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Browser Helper Objects\{318A227B-5E9F-45BD-8999-7F8F10CA4CF5}
Value Found : HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run [ApnTbMon]
Value Found : [x64] HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar [{318A227B-5E9F-45BD-8999-7F8F10CA4CF5}]

***** [ Browsers ] *****

-\\ Internet Explorer v10.0.9200.16720


-\\ Mozilla Firefox v24.0 (cs)

[ File : C:\Users\Lucka\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\830xafq3.default\prefs.js ]

Line Found : user_pref("extensions.enabledItems", "illimitux@illimitux.net:4.0,{CAFEEFAC-0016-0000-0017-ABCDEFFEDCBA}:6.0.17,{CAFEEFAC-0016-0000-0020-ABCDEFFEDCBA}:6.0.20,firefox@tvunetworks.com:2,5,3,1,vshare@too[...]
Line Found : user_pref("extensions.illimitux.ilx_pref_pt_veoh", true);

-\\ Google Chrome v

[ File : C:\Users\Lucka\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\preferences ]

Found : icon_url
Found : search_url
Found : keyword
Found : search_url
Found : icon_url
Found : search_url
Found : keyword

*************************

AdwCleaner[R0].txt - [4519 octets] - [16/10/2013 13:19:42]

########## EOF - C:\AdwCleaner\AdwCleaner[R0].txt - [4579 octets] ##########

RitterQa
Level 1.5
Level 1.5
Příspěvky: 136
Registrován: prosinec 12
Pohlaví: Žena
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu - zasekaný notebooka mozilla...

Příspěvekod RitterQa » 16 říj 2013 14:27

Malwarebytes Anti-Malware 1.75.0.1300
www.malwarebytes.org

Verze: v2013.10.16.05

Windows 7 Service Pack 1 x64 NTFS
Internet Explorer 10.0.9200.16721
Lucka :: LUCKA-PC [administrátor]

16.10.2013 13:47:42
MBAM-log-2013-10-16 (14-26-24).txt

Typ: Rychlá kontrola
Nastavení kontroly povoleno: Paměť | Po spuštění | Registr | Systémové soubory | Heuristická analýza Extra | Heuristická analýza Shuriken | PUP | PUM
Nastavení kontroly zakázáno: P2P
Kontrolované objekty: 208401
Uplynulý čas: 38 minut, 15 sekund

Nalezené procesy v paměti: 4
C:\Program Files (x86)\RelevantKnowledge\rlservice.exe (PUP.Adware.RelevantKnowledge) -> 2576 -> Nebyla provedena žádná instrukce.
C:\Program Files (x86)\RelevantKnowledge\rlvknlg.exe (PUP.Adware.RelevantKnowledge) -> 4368 -> Nebyla provedena žádná instrukce.
C:\Program Files (x86)\RelevantKnowledge\rlvknlg64.exe (PUP.Adware.RelevantKnowledge) -> 5084 -> Nebyla provedena žádná instrukce.
C:\Program Files (x86)\RelevantKnowledge\rlvknlg32.exe (PUP.Adware.RelevantKnowledge) -> 4044 -> Nebyla provedena žádná instrukce.

Nalezené moduly v paměti: 1
C:\Windows\System32\rlls.dll (PUP.Adware.RelevantKnowledge) -> Nebyla provedena žádná instrukce.

Nalezené klíče v registru: 3
HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\RelevantKnowledge (PUP.Adware.RelevantKnowledge) -> Nebyla provedena žádná instrukce.
HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\{d08d9f98-1c78-4704-87e6-368b0023d831} (PUP.Adware.RelevantKnowledge) -> Nebyla provedena žádná instrukce.
HKCU\Software\1ClickDownload (PUP.Optional.1ClickDownload.A) -> Nebyla provedena žádná instrukce.

Nalezené hodnoty v registru: 0
(Žádné škodlivé položky nebyly zjištěny)

Nalezené datové položky v registru: 0
(Žádné škodlivé položky nebyly zjištěny)

Nalezené složky: 2
C:\Program Files (x86)\RelevantKnowledge (PUP.Spyware.MarketScore) -> Nebyla provedena žádná instrukce.
C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\RelevantKnowledge (PUP.Spyware.MarketScore) -> Nebyla provedena žádná instrukce.

Nalezené soubory: 19
C:\Windows\System32\rlls.dll (PUP.Adware.RelevantKnowledge) -> Nebyla provedena žádná instrukce.
C:\Program Files (x86)\RelevantKnowledge\rlservice.exe (PUP.Adware.RelevantKnowledge) -> Nebyla provedena žádná instrukce.
C:\Program Files (x86)\RelevantKnowledge\rlvknlg.exe (PUP.Adware.RelevantKnowledge) -> Nebyla provedena žádná instrukce.
C:\Program Files (x86)\RelevantKnowledge\rlvknlg64.exe (PUP.Adware.RelevantKnowledge) -> Nebyla provedena žádná instrukce.
C:\Program Files (x86)\RelevantKnowledge\rlvknlg32.exe (PUP.Adware.RelevantKnowledge) -> Nebyla provedena žádná instrukce.
C:\Windows\System32\rlls.dll (Trojan.Agent) -> Nebyla provedena žádná instrukce.
C:\Windows\SysWOW64\rlls.dll (Trojan.Agent) -> Nebyla provedena žádná instrukce.
C:\Windows\inf\ntvdm.inf (Malware.Trace) -> Nebyla provedena žádná instrukce.
C:\Program Files (x86)\RelevantKnowledge\ncncf.dat (PUP.Spyware.MarketScore) -> Nebyla provedena žádná instrukce.
C:\Program Files (x86)\RelevantKnowledge\nscf.dat (PUP.Spyware.MarketScore) -> Nebyla provedena žádná instrukce.
C:\Program Files (x86)\RelevantKnowledge\readme.txt (PUP.Spyware.MarketScore) -> Nebyla provedena žádná instrukce.
C:\Program Files (x86)\RelevantKnowledge\rlls.dll (PUP.Spyware.MarketScore) -> Nebyla provedena žádná instrukce.
C:\Program Files (x86)\RelevantKnowledge\rlls64.dll (PUP.Spyware.MarketScore) -> Nebyla provedena žádná instrukce.
C:\Program Files (x86)\RelevantKnowledge\rloci.bin (PUP.Spyware.MarketScore) -> Nebyla provedena žádná instrukce.
C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\RelevantKnowledge\About RelevantKnowledge.lnk (PUP.Spyware.MarketScore) -> Nebyla provedena žádná instrukce.
C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\RelevantKnowledge\Member of GRID - Goodware Repository Information Database.lnk (PUP.Spyware.MarketScore) -> Nebyla provedena žádná instrukce.
C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\RelevantKnowledge\Privacy Policy and User License Agreement.lnk (PUP.Spyware.MarketScore) -> Nebyla provedena žádná instrukce.
C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\RelevantKnowledge\Support.lnk (PUP.Spyware.MarketScore) -> Nebyla provedena žádná instrukce.
C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\RelevantKnowledge\Uninstall Instructions.lnk (PUP.Spyware.MarketScore) -> Nebyla provedena žádná instrukce.

(konec)

Uživatelský avatar
memphisto
Guru Level 13
Guru Level 13
Příspěvky: 21113
Registrován: září 06
Bydliště: Zlín - České Budějovice
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu - zasekaný notebooka mozilla...

Příspěvekod memphisto » 16 říj 2013 16:27

v obou nech vše smazat a dodej logy

Stáhni si RogueKiller
32bit.:
http://www.sur-la-toile.com/RogueKiller/RogueKiller.exe
64bit.:
http://www.sur-la-toile.com/RogueKiller ... lerX64.exe
na svojí plochu.
- Zavři všechny ostatní programy a prohlížeče.
- Pro OS Vista a win7 spusť program RogueKiller.exe jako správce , u XP poklepáním.
- počkej až skončí Prescan -vyhledávání škodlivých procesů.
- Zkontroluj , zda máš zaškrtnuto:
Kontrola MBR
Kontrola Faked
Antirootkit

-Potom klikni na „Prohledat“.
- Program skenuje procesy PC. Po proskenování klikni na „Zpráva“celý obsah logu sem zkopíruj.
Pokud je program blokován , zkus ho spustit několikrát. Pokud dále program nepůjde spustit a pracovat, přejmenuj ho na winlogon.exe.

Stáhni si Junkware Removal Tool

na svojí plochu.
Deaktivuj si svůj antivirový program.
Pravým tl. myši klikni na JRT.exe a vyber „spustit jako správce“. Pro pokračování budeš vyzván ke stisknutí jakékoliv klávesy. Na nějakou klikni.
Začne skenování programu. Skenování může trvat dloho , podle množství nákaz. Po ukončení skenu se objeví log (JRT.txt) , který se uloží na ploše.
Zkopíruj sem prosím celý jeho obsah.
PRAVIDLA PC-HELP.CZ, PRAVIDLA sekce HijackThis, HijackThis návod, Memtest, CCleaner
Logy z programu HijackThis neposílejte prosím přes SZ, ale vkládejte je do patřičné sekce. Děkuji

RitterQa
Level 1.5
Level 1.5
Příspěvky: 136
Registrován: prosinec 12
Pohlaví: Žena
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu - zasekaný notebooka mozilla...

Příspěvekod RitterQa » 16 říj 2013 16:37

# AdwCleaner v3.007 - Report created 16/10/2013 at 16:29:22
# Updated 09/10/2013 by Xplode
# Operating System : Windows 7 Home Premium Service Pack 1 (64 bits)
# Username : Lucka - LUCKA-PC
# Running from : C:\Users\Lucka\Desktop\adwcleaner.exe
# Option : Clean

***** [ Services ] *****

Service Deleted : APNMCP
Service Deleted : RelevantKnowledge

***** [ Files / Folders ] *****

Folder Deleted : C:\ProgramData\apn
Folder Deleted : C:\ProgramData\AskPartnerNetwork
Folder Deleted : C:\ProgramData\AlawarWrapper
Folder Deleted : C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\RelevantKnowledge
Folder Deleted : C:\Program Files (x86)\AskPartnerNetwork
Folder Deleted : C:\Program Files (x86)\RelevantKnowledge
Folder Deleted : C:\Users\Lucka\AppData\Local\GamePlayLabs Plugin
Folder Deleted : C:\Users\Lucka\AppData\Local\Temp\apn

***** [ Shortcuts ] *****


***** [ Registry ] *****

Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Tracing\ApnSetup_RASAPI32
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Tracing\ApnSetup_RASMANCS
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Tracing\apnstub_RASAPI32
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Tracing\apnstub_RASMANCS
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Tracing\askpartnercobrandingtool_rasapi32
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Tracing\askpartnercobrandingtool_rasmancs
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Tracing\AskSLib_RASAPI32
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Tracing\AskSLib_RASMANCS
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Tracing\BingBar_RASMANCS
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Tracing\TaskScheduler_RASAPI32
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Tracing\TaskScheduler_RASMANCS
Value Deleted : HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run [ApnTbMon]
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Tracing\SoftonicDownloader_for_synthesia_RASAPI32
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Tracing\SoftonicDownloader_for_synthesia_RASMANCS
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Classes\CLSID\{2CE4D4CF-B278-4126-AD1E-B622DA2E8339}
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Classes\Interface\{2CE4D4CF-B278-4126-AD1E-B622DA2E8339}
Key Deleted : HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Ext\Stats\{116BA71C-8187-4F15-9A1F-C9D6289155D1}
Key Deleted : HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Ext\Stats\{2974C985-8151-4DE5-B23C-B875F0A8522F}
Key Deleted : HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Ext\Settings\{318A227B-5E9F-45BD-8999-7F8F10CA4CF5}
Key Deleted : HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes\{6A1806CD-94D4-4689-BA73-E35EA1EA9990}
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes\{6A1806CD-94D4-4689-BA73-E35EA1EA9990}
Key Deleted : [x64] HKLM\SOFTWARE\Classes\CLSID\{318A227B-5E9F-45BD-8999-7F8F10CA4CF5}
Key Deleted : [x64] HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Browser Helper Objects\{318A227B-5E9F-45BD-8999-7F8F10CA4CF5}
Value Deleted : [x64] HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar [{318A227B-5E9F-45BD-8999-7F8F10CA4CF5}]
Key Deleted : [x64] HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes\{6A1806CD-94D4-4689-BA73-E35EA1EA9990}
Key Deleted : HKCU\Software\1ClickDownload
Key Deleted : HKCU\Software\AskPartnerNetwork
Key Deleted : HKCU\Software\Conduit
Key Deleted : HKLM\Software\AskPartnerNetwork
Key Deleted : HKLM\Software\Conduit
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\{A92DAB39-4E2C-4304-9AB6-BC44E68B55E2}
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\{D08D9F98-1C78-4704-87E6-368B0023D831}

***** [ Browsers ] *****

-\\ Internet Explorer v10.0.9200.16720


-\\ Mozilla Firefox v24.0 (cs)

[ File : C:\Users\Lucka\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\830xafq3.default\prefs.js ]

Line Deleted : user_pref("extensions.enabledItems", "illimitux@illimitux.net:4.0,{CAFEEFAC-0016-0000-0017-ABCDEFFEDCBA}:6.0.17,{CAFEEFAC-0016-0000-0020-ABCDEFFEDCBA}:6.0.20,firefox@tvunetworks.com:2,5,3,1,vshare@too[...]
Line Deleted : user_pref("extensions.illimitux.ilx_pref_pt_veoh", true);

-\\ Google Chrome v

[ File : C:\Users\Lucka\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\preferences ]

Deleted : icon_url
Deleted : search_url
Deleted : keyword

*************************

AdwCleaner[R0].txt - [4691 octets] - [16/10/2013 13:19:42]
AdwCleaner[S0].txt - [4293 octets] - [16/10/2013 16:29:23]

########## EOF - C:\AdwCleaner\AdwCleaner[S0].txt - [4353 octets] ##########

RitterQa
Level 1.5
Level 1.5
Příspěvky: 136
Registrován: prosinec 12
Pohlaví: Žena
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu - zasekaný notebooka mozilla...

Příspěvekod RitterQa » 16 říj 2013 16:59

Malwarebytes Anti-Malware 1.75.0.1300
www.malwarebytes.org

Verze: v2013.10.16.05

Windows 7 Service Pack 1 x64 NTFS
Internet Explorer 10.0.9200.16721
Lucka :: LUCKA-PC [administrátor]

16.10.2013 16:38:06
mbam-log-2013-10-16 (16-38-06).txt

Typ: Rychlá kontrola
Nastavení kontroly povoleno: Paměť | Po spuštění | Registr | Systémové soubory | Heuristická analýza Extra | Heuristická analýza Shuriken | PUP | PUM
Nastavení kontroly zakázáno: P2P
Kontrolované objekty: 207754
Uplynulý čas: 20 minut, 41 sekund

Nalezené procesy v paměti: 0
(Žádné škodlivé položky nebyly zjištěny)

Nalezené moduly v paměti: 0
(Žádné škodlivé položky nebyly zjištěny)

Nalezené klíče v registru: 0
(Žádné škodlivé položky nebyly zjištěny)

Nalezené hodnoty v registru: 0
(Žádné škodlivé položky nebyly zjištěny)

Nalezené datové položky v registru: 0
(Žádné škodlivé položky nebyly zjištěny)

Nalezené složky: 0
(Žádné škodlivé položky nebyly zjištěny)

Nalezené soubory: 4
C:\Windows\System32\rlls.dll (PUP.Adware.RelevantKnowledge) -> Přesun do karantény a smazání se zdařilo.
C:\Windows\System32\rlls.dll (Trojan.Agent) -> Přesun do karantény a smazání se zdařilo.
C:\Windows\SysWOW64\rlls.dll (Trojan.Agent) -> Přesun do karantény a smazání se zdařilo.
C:\Windows\inf\ntvdm.inf (Malware.Trace) -> Přesun do karantény a smazání se zdařilo.

(konec)

RitterQa
Level 1.5
Level 1.5
Příspěvky: 136
Registrován: prosinec 12
Pohlaví: Žena
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu - zasekaný notebooka mozilla...

Příspěvekod RitterQa » 16 říj 2013 17:23

RogueKiller V8.7.4 _x64_ [Oct 16 2013] by Tigzy
mail : tigzyRK<at>gmail<dot>com
Podpora : http://www.adlice.com/forum/
Webové stránky : http://www.adlice.com/softwares/roguekiller/
: http://tigzyrk.blogspot.com/

Operační systém : Windows 7 (6.1.7601 Service Pack 1) 64 bits version
Spuštěno v : Normální režim
Uživatel : Lucka [Práva správce]
Mód : Kontrola -- Datum : 10/16/2013 17:21:02
| ARK || FAK || MBR |

¤¤¤ Škodlivé procesy: : 0 ¤¤¤

¤¤¤ ¤¤¤ Záznamy Registrů: : 3 ¤¤¤
[DNS][PUM] HKLM\[...]\CCSet\[...]\{B375193A-ADC3-4D55-978A-C42B9CD3CEFD} : NameServer (62.129.50.20,85.135.32.100) -> NALEZENO
[DNS][PUM] HKLM\[...]\CS001\[...]\{B375193A-ADC3-4D55-978A-C42B9CD3CEFD} : NameServer (62.129.50.20,85.135.32.100) -> NALEZENO
[DNS][PUM] HKLM\[...]\CS002\[...]\{B375193A-ADC3-4D55-978A-C42B9CD3CEFD} : NameServer (62.129.50.20,85.135.32.100) -> NALEZENO

¤¤¤ naplánované úlohy : 0 ¤¤¤

¤¤¤ spuštění položky : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Webové prohlížeče : 0 ¤¤¤

¤¤¤ Zvláštní soubory / Složky: ¤¤¤

¤¤¤ Ovladač : [NENAHRÁNO 0x0] ¤¤¤

¤¤¤ Externí včelstvo: ¤¤¤

¤¤¤ Nákaza : ¤¤¤

¤¤¤ Soubor HOSTS: ¤¤¤
--> %SystemRoot%\System32\drivers\etc\hosts


127.0.0.1 localhost


¤¤¤ Kontrola MBR: ¤¤¤

+++++ PhysicalDrive0: (\\.\PHYSICALDRIVE0 @ IDE) (Standardní diskové jednotky) - WDC WD3200BEVT-22ZCT0 +++++
--- User ---
[MBR] 62599c63fd8cecb6d69279dc8e0b982c
[BSP] f9f6c8f030f5b8867686b9a38ea03992 : Windows Vista MBR Code
Partition table:
0 - [XXXXXX] ACER (0x27) [VISIBLE] Offset (sectors): 2048 | Size: 13000 Mo
1 - [ACTIVE] NTFS (0x07) [VISIBLE] Offset (sectors): 26626048 | Size: 100 Mo
2 - [XXXXXX] NTFS (0x07) [VISIBLE] Offset (sectors): 26830848 | Size: 292143 Mo
User = LL1 ... OK!
User = LL2 ... OK!

Dokončeno : << RKreport[0]_S_10162013_172102.txt >>

RitterQa
Level 1.5
Level 1.5
Příspěvky: 136
Registrován: prosinec 12
Pohlaví: Žena
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu - zasekaný notebooka mozilla...

Příspěvekod RitterQa » 16 říj 2013 17:45

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Junkware Removal Tool (JRT) by Thisisu
Version: 6.0.7 (10.15.2013:3)
OS: Windows 7 Home Premium x64
Ran by Lucka on st 16.10.2013 at 17:25:48,14
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




~~~ Services



~~~ Registry Values



~~~ Registry Keys

Successfully deleted: [Registry Key] HKEY_CURRENT_USER\Software\dt soft\daemon tools toolbar
Successfully deleted: [Registry Key] HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\dt soft\daemon tools toolbar
Successfully deleted: [Registry Key] HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Tracing\au__rasapi32
Successfully deleted: [Registry Key] HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Tracing\au__rasmancs
Successfully deleted: [Registry Key] HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Tracing\AskInstallChecker-1_RASAPI32
Successfully deleted: [Registry Key] HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Tracing\AskInstallChecker-1_RASMANCS
Successfully deleted: [Registry Key] HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Tracing\AskInstallCheck_RASAPI32
Successfully deleted: [Registry Key] HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Tracing\AskInstallCheck_RASMANCS
Successfully deleted: [Registry Key] HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Wow6432Node\Microsoft\Tracing\APN_ATU3__RASAPI32
Successfully deleted: [Registry Key] HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Wow6432Node\Microsoft\Tracing\APN_ATU3__RASMANCS
Successfully deleted: [Registry Key] HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Wow6432Node\Microsoft\Tracing\AskInstallChecker-1_RASAPI32
Successfully deleted: [Registry Key] HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Wow6432Node\Microsoft\Tracing\AskInstallChecker-1_RASMANCS
Successfully deleted: [Registry Key] HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Wow6432Node\Microsoft\Tracing\AskInstallCheck_RASAPI32
Successfully deleted: [Registry Key] HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Wow6432Node\Microsoft\Tracing\AskInstallCheck_RASMANCS



~~~ Files



~~~ Folders

Successfully deleted: [Folder] "C:\Users\Lucka\appdata\local\cre"



~~~ FireFox

Emptied folder: C:\Users\Lucka\AppData\Roaming\mozilla\firefox\profiles\830xafq3.default\minidumps [48 files]



~~~ Event Viewer Logs were cleared





~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Scan was completed on st 16.10.2013 at 17:41:48,99
End of JRT log
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Uživatelský avatar
memphisto
Guru Level 13
Guru Level 13
Příspěvky: 21113
Registrován: září 06
Bydliště: Zlín - České Budějovice
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Prosím o kontrolu logu - zasekaný notebooka mozilla...

Příspěvekod memphisto » 16 říj 2013 19:58

Spusť RogueKiller ( Pro Windows Vista nebo Windows 7, klepni pravým a vyber "Spustit jako správce", ve Windows XP poklepej ke spuštění).
- Počkej, až Prescan dokončí práci...
- Počkej, dokud status okno zobrazuje "Prohledat "
- Klikni na "Smazat"
- Počkej, dokud Status box zobrazuje "Smazání- Finished "
- Klikni na "Zprávy " a zkopíruj a vlož obsah té zprávy prosím sem. Log je možno nalézt v RKreport [číslo]. txt na ploše.
- Zavři RogueKiller

Stáhni si TDSSKiller

Na svojí plochu. Ujisti se , že máš zavřeny všechny ostatní aplikace a prohlížeče. Rozbal soubor a spusť TDSSKiller.exe. Restartuj PC . Log z TDSSKilleru najdeš zde:
C:\TDSSKiller.2.2.7.1._(datum)_log.txt , vlož sem prosím celý obsah logu.
PRAVIDLA PC-HELP.CZ, PRAVIDLA sekce HijackThis, HijackThis návod, Memtest, CCleaner
Logy z programu HijackThis neposílejte prosím přes SZ, ale vkládejte je do patřičné sekce. Děkuji


Zpět na “HiJackThis”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 126 hostů